Van vsm er is ook een met menthol die mag je ook hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef danic het volgende:
Tja, maar wat kan die voor me doen dan? Pcm voorschrijven en uitzieken vrees ik.
Heb net zo'n babyneusspray gebruikt, dus alleen zoutoplossing. Ipv dat mijn neus verder open gaat sprong de hele boel dicht. En ik kreeg al weinig lucht, echt de vellen aan mijn lippen.
/Einde klaagstand/
Rhinocaps. denk ik, toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef pessie het volgende:
Waar stoomde kyara ook alweer mee?« was dat iets met een n? Ze vond het geweldig kan ik me herinneren.
Maar wat zou je tegen een virus willen krijgen van de huisarts dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:48 schreef pessie het volgende:
Nou, mijn zus had een vir u s, die uitmondde in bijholte ontstekingen. Wel handig om daar iets tegen te krijgen.
Tegen de ontstekingen antibiotica. Tegen virussen kun je niets doen, behalve uitzieken en evt koorts verlagen door pcm.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar wat zou je tegen een virus willen krijgen van de huisarts dan?
Tsja, geen idee hoe het zat, iets met een virus en die ontsteking die is ontstaan door dat virus. Door een virus ben je vaak wel verzwakt en vatbaarder voor andere ziektes en ook bacteriën.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar wat zou je tegen een virus willen krijgen van de huisarts dan?
Als je een hoop slijm in je hoofd hebt is dat een goede bron voor bacteriën.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef pessie het volgende:
[..]
Tsja, geen idee hoe het zat, iets met een virus en die ontsteking die is ontstaan door dat virus. Door een virus ben je vaak wel verzwakt en vatbaarder voor andere ziektes en ook bacteriën.
Ja dat bedoel ik, tegen een virus helpt AB niet. Het is nog geen ontsteking toch? Hoeft het niet per se zo te zijn dat het dat wel gaat worden. En dan is het daarbij nog steeds de vraag of het wenselijk is om die ab voor te gaan schrijven. Omdat niet iedere ab mag tijdens de zwangerschap en je dan vaak eindigt met een breed spectrum antibioticum waarvan maar de vraag is of ie net zo effectief zn werk doet; als je al veel eerder antibiotica hebt gebruikt dan is het ook nog de vraag of het verstandig is om dan nu dit te willen zolang niet vaststaat dat het bacterieel en echt nodig is maar das weer wat anders.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tegen de ontstekingen antibiotica. Tegen virussen kun je niets doen, behalve uitzieken en evt koorts verlagen door pcm.
Offtopic, maar nu je toch hier bent: hoe gaat het met je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef mignonne het volgende:
bijna vergeten mn eigen antibioticum voor vandaag in te nemengoed dat k er nu aan denk
Kun je vast wennenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:21 schreef Gulara het volgende:
Milka fijn van je stempel!![]()
X_M leuke spulletjes voor het kamertje. Dat aankleden moet vast wel lukken toch? Hier zou er trouwens ook met goed fatsoen een meisje kunnen slapen. Ben zelf niet zo van één accentkleur en het is vooral een lief sfeertje.
Danic, beterschap.
Misschien zit het tussen m'n oren, maar het lijkt alsof ik opeens wat meer lucht heb. Beetje jammer dat ik om 7:15 op een zondag wakker word.
Met meisjes erin graag!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
als het klaar is, zal het ze zeker posten!
Aah nou ben ik zelf ook niet zo goed met agenda's en hebben we zelf ook geen gebruiksaanwijzing. Past ie er helemaal tussen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kun je vast wennen![]()
die agenda van je kind wordt namelijk met de placenta weggegooidnet als de gebruiksaanwijzing van je beeb overigens.
Er heerst idd iets naars nu, al de hele herfst/winter. Tijd voor t zonnetje.
Ik leef nogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef Gulara het volgende:
[..]
Offtopic, maar nu je toch hier bent: hoe gaat het met je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef Gulara het volgende:
[..]
Aah nou ben ik zelf ook niet zo goed met agenda's en hebben we zelf ook geen gebruiksaanwijzing. Past ie er helemaal tussen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik leef nog![]()
Knap goed op, heb eigk nog wel een week nodig om echt bij te komen maar dat zit er niet inmoet komende week gewoon op de poli draaien en we gaan leren stuit-vangen en crisisvaardigheidsdingesen deze week
dat leek me toch wel nuttig om bij aanwezig te zijn.
Nuttig zeker, maar probeer wel je rust te pakken, anders gaat het nooit over. /wijzemamamodus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je muppet, ach gossie. Beterschap!
Ik ben nooit zo mooi ziek!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |