Dat klopt.quote:
Da's jammer. Wie pakt 'm?quote:
Nope. De titel is ook vis-gerelateerd.quote:
Je bent zo warm dat ik 'm goedkeur.quote:
Salmon, rush thee!quote:
Glen pas live mogen aanschouwen, erg goedquote:
bigshadow + 1quote:
Wie isquote:began his music career in 1995, after winning a national talent competition sponsored by Def Jam Records.[2] He was the first act signed to Kedar Massenburg's record label, Kedar Entertainment.[2] According to Massenburg, the
moniker "means that he's striving for perfection, and he's not really talking about the same things as other young rappers."[2] In 1996, at the age of 14,
released his first album, The Latch-Key Child, which featured contributions from AZ, Mobb Deep and Q-Tip.[3] "All I See" was chosen as the lead single,[2] and it peaked at number 66 on the Billboard Hot 100 chart,[4] staying for 14 weeks.[5]
Het gaat om de andere helft.quote:
Het zou vreemd zijn als je vanuit jouw perspectief de moeilijkste helft zou weten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:22 schreef Blogman het volgende:
Ja, ik ken alleen de makkelijke helft. Dat heb ik nou altijd..
Ja, altijd lastig..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Het zou vreemd zijn als je vanuit jouw perspectief de moeilijkste helft zou weten.
Achtereenvolgens:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:07 schreef belsen het volgende:
Gerry Baker bezong de Baker Street, wie bezongen deze acht straten?
• Instant Street
• Shady Lane
• Molenbeekstraat
• Sunny Goodge Street
• Penny lane
• Alphabeth Street
• Dead End Street
• Eerste Helmerstraat
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Achtereenvolgens:
dEUS, Pavement, Ernst Jansz, Donovan, The Beatles, Prince, Kinks en Acda en de Munnik.
Wat van wie?quote:Your breath is sweet
Your eyes are like two jewels in the sky
Your back is straight your hair is smooth
On the pillow where you lie
But I don't sense affection
No gratitude or love
Your loyalty is not to me
But to the stars above
Klasse caf!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:55 schreef cafca het volgende:
Koffie en Bier
hier staat op zaterdag regelmatig radio 2 aan......
Blogman +1quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:18 schreef Blogman het volgende:
Bob Dylan - One More Coffee for the Road (het album stond gedurende een rondreis door Noorwegen en Zweden vrijwel continu aan).
BobDyl_Wan +1quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:27 schreef Burnett het volgende:
Da's die Metallica producer...
Bob Rock...?
Bob Clearmountain.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:08 schreef Burnett het volgende:
Hij heeft goed zicht, zo daar bovenop de berg...
Nits - In The Dutch Mountainsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:31 schreef Ulx het volgende:
Welk album heeft kinderpostzegels op de hoes afgedrukt?
Wat van wie?quote:A Moog synthesizer solo is performed byat the end of song, making it one of the first rock compositions in which a Moog was a featured solo instrument.
NBDBD +1quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lucky Man van Emerson, Lake & Palmer?
Addicted to love?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat was de grootste top 40-hit voor Robert Palmer?
Nooit in de Top 40 gestaan.quote:
Bad case of loving you dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nooit in de Top 40 gestaan.
Volgens wikipedia geen top 40 hit, volgens top 40 site wel. Maar iig niet de grootste.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Sure?
Bad case of loving you dan?
Ook niet, slechts een 17e plek. Bad Case kwam niet verder dan de 27e stek.quote:
Gaat het om een soloplaat of telt die draak met UB40 ook mee?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook niet, slechts een 17e plek. Bad Case kwam niet verder dan de 27e stek.
Slechts 1 Top 10 notering gehaald, onze Robert.
Die telt mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gaat het om een soloplaat of telt die draak met UB40 ook mee?
Ennnn uiteraard kan ik niet op de naam komen. Heb dat kreng verdrongen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die telt mee.Power Station reken ik dan weer niet mee.
Al genoemd..quote:
Yup, triest maar waarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:43 schreef Blogman het volgende:
Oh, met UB40: I'll Be Your Baby Tonight..
Wat van wie?quote:And they say that (s)he once cut a record
They played it for a week or so
On the local radio
It never made it
wie zou gelijk hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens wikipedia geen top 40 hit, volgens top 40 site wel.
Fixed.quote:
Lonaa +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, een ode aan Janis Joplin, geen wonder dat ik 't niet herkendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Blogman +1quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:17 schreef Blogman het volgende:
Lilac Wine: langs zien komen in het zoeken naar mijn vraag..
Antwoord: TE VEEL!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:20 schreef Blogman het volgende:
Gokvraagje dan maar: hoeveel top 40 hits heeft Katie Melua tot nog toe achter haar naam staan?
Close ! But.. no cigar.quote:
5?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:20 schreef Blogman het volgende:
Gokvraagje dan maar: hoeveel top 40 hits heeft Katie Melua tot nog toe achter haar naam staan?
Mark +1quote:
quote:
Wat van wie?quote:Didn't know that I was a fool
It was you who provided the rules
I've had enough, sitting here alone
Breaking up is so easy to say
I ended up just being your prey
Your smiling face was hiding all the pain
Oooh-there's a special thing that I can do for you
Every hour if you want me to
I'm specialized in you - Time Banditsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:28 schreef Blogman het volgende:
Didn't know that I was a fool
It was you who provided the rules
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I'm specialized in you - Time Bandits
Het mag iedere vraag zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:40 schreef Lonaa het volgende:
Moet de volgende vraag eigenlijk een vervolgvraag zijn, of mag het ook een random andere vraag zijn?
Lonaa +1quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I'm specialized in you - Time Bandits
quote:
Staat al maanden op mijn verlanglijstje, moet m nog steeds kijken. Misschien vanavond eens doen.quote:
Tenzij je niet zo vrolijk bent, natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Staat al maanden op mijn verlanglijstje, moet m nog steeds kijken. Misschien vanavond eens doen.
Wilde gok: This is ... Spinal Tap?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef Mark het volgende:
Welke film?
Hello; my name is Marty DiBergi. I'm a filmmaker. I make a lot of commercials. That little dog that chases the covered wagon underneath the sink? That was mine. In 1966, I went down to Greenwich Village, New York City to a rock club called Electric Banana. Don't look for it; it's not there anymore. But that night, I heard a band that for me redefined the word "rock and roll". I remember being knocked out by their... their exuberance, their raw power - and their punctuality.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wilde gok: This is ... Spinal Tap?
DE muziekfilmquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wilde gok: This is ... Spinal Tap?
Da's inderdaad de acteur. Scherp gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spinal Tap is dé rock-mockumentary, en bovenstaande is de DJ/dance-variant
Maar goed: nieuwe vraag, iets makkelijker
WIE? (Hele naam met band, a.u.b.)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Hij heeft zijn eigen begeleidingsband. Het is dus meneer Kaas en ........ (band heeft tevens de naam van zijn/hun eerste album)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Berkery het volgende:
Dat is vast meneer Kaas maar ik wist niet dat ie in een band zat
quote:My baby don't mess around
Because she loves me so
And this I know for shooo
quote:
Dan kunnen jullie er samen een mooi ROND getal van makenquote:
Bingo. (André 3000 en Bran Van 3000)quote:
al bijna 20 jaar oud inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 00:30 schreef Mark het volgende:
Alhoewel, dat lijkt me een jonge Liv Tyler in het midden, dus oudere film
pom pom pom, da's die film in die platenwinkel...quote:Op zondag 17 februari 2013 00:24 schreef ranja het volgende:
Even terug naar de muziekgerelateerde films. Van welke film is dit een promoplaatje?
[ afbeelding ]
begint er op te lijken maar geen vintagequote:Op zondag 17 februari 2013 10:43 schreef Burnett het volgende:
pom pom pom, da's die film in die platenwinkel...
Huppeldepup Records of zoiets..
quote:Clocking in at 14:18 minutes long, it is rarely played by radio stations, yet has remained highly regarded over the years.
Nope, openingsnummer van een album uit 1982 van een Engelse band.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:29 schreef Blogman het volgende:
CCR's I Heard It Through the Grapevine?
Dire Straits - Telegraph Roadquote:Op zondag 17 februari 2013 22:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
Nope, openingsnummer van een album uit 1982 van een Engelse band.
robdriessen +1quote:
Ze houden even een winterslaap, aangezien alle bandleden nu met eigen projecten bezig zijn. Tjeerd is wat dat betreft de succesvolste van de drie.quote:
Voicst inderdaad.quote:
Zover kom ik niet eens...quote:Op maandag 18 februari 2013 09:42 schreef Mark het volgende:
Dat weet ik, maar ik kom niet verder dan A Perfect Circle
En ik niet verder dan The Cultquote:Op maandag 18 februari 2013 09:42 schreef Mark het volgende:
Dat weet ik, maar ik kom niet verder dan A Perfect Circle
Van welke Judith moet ik voor jou dan een foto plaatsen?quote:Op maandag 18 februari 2013 10:42 schreef robdriessen het volgende:
Ik herken beide dames niet eens. Ik schaar mij in het "slecht zijn in gezichten" kamp
Aha, achternaam doet er dus niet toe.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van welke Judith moet ik voor jou dan een foto plaatsen?
De gedachte isquote:Op maandag 18 februari 2013 11:11 schreef WeezerButler het volgende:
Jermaine Jackson - Why do you do ( .... when you know what you dit to me ??)
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:42 schreef robdriessen het volgende:
Ik herken beide dames niet eens. Ik schaar mij in het "slecht zijn in gezichten" kamp
Ik wil ook wel in het kamp.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:42 schreef robdriessen het volgende:
quote:Your cruel device,
Your blood like ice.
One look could kill,
My pain, your thrill
Alice Cooper - Poison!quote:
quote:is a song by
, released as the group's ninth single on 6 March 1995. It was the fourth single from the album MFTJG. Maxim Reality provides the vocals for this track.
BlueChicagoMoon +1quote:
robdriessen +1quote:
Wat van wie?quote:We both lie silently still
In the dead of the night
Although we both lie close together
We feel miles apart inside
Seal - Kiss from a Rose ?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:15 schreef Blogman het volgende:
Wat is de grootste hit uit de top 40 met het woord 'Rose' erin?
The Rose van Bette Midler?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:15 schreef Blogman het volgende:
Grootste hit als in meeste Top40-punten behaald (niet hoogste notatie, zie ik).quote:Op maandag 18 februari 2013 12:15 schreef Blogman het volgende:
Was het eerste wat in me opkwam.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:16 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Nooit een hit geweest volgens mij.
Ook het eerste wat bij mij opkwam trouwens.quote:
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:19 schreef robdriessen het volgende:
Het zal vast ook niet "Where the wild roses grow" zijn, he? Van Nick & Kylie?
Was het maar waar...quote:Op maandag 18 februari 2013 12:19 schreef robdriessen het volgende:
Het zal vast ook niet "Where the wild roses grow" zijn, he? Van Nick & Kylie?
*ingeving* Oh god, laat het niet Freddy Breck zijn met Rote Rosenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Weisse Rosen Aus Athen - Nana Mouskouri?
Eén voordeel, hij zal het nooit meer live zingen...quote:Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
*ingeving* Oh god, laat het niet Freddy Breck zijn met Rote Rosen
Closest so far: nummer 2.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
*ingeving* Oh god, laat het niet Freddy Breck zijn met Rote Rosen
Als ze Rose in de titel zouden hebben wel, maar het is niet de nummer 1 in ieder geval.quote:
Vic Dana / Bert Kaempfert: nummer 5.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:49 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik moest nog denken aan Red Roses for a Blue Lady maar daar weet ik de uitvoerende niet eens meer van.Stond wel rond die tijd in de top 40 maar het lijkt me sterk.
Mark!!??!!quote:Op maandag 18 februari 2013 12:49 schreef Blogman het volgende:
Ik ga zo op reis dus gauw nog een hint: voor de Nijmegenaren onder ons is het nummer wellicht wat makkelijker dan voor de rest.
Second Hand Rose - Babs?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:00 schreef Blogman het volgende:
Er zit er ook één in Den Bosch zie ik nu. Kleren winkel.
Net op tijd ! Pfieuw !quote:
Die had ik genoemd.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:03 schreef Blogman het volgende:
Nummer 3 was Lynn Anderson met Rose Garden.
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:03 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Hmm, dat nummer ken ik helemaal niet.
Oh, gemist in de hectiek. Anyways: Lator !quote:
De Hollywood Bowl?quote:
Ja, maar niet de Odeon, Hollywood Bowl, Rose Bowl of welke Bowl dan ook.quote:
Nee, veel dichter bij huis.quote:
Dat is dan weer iets te dicht bij huis...quote:Op maandag 18 februari 2013 14:10 schreef ranja het volgende:
in Diever? volgens mij is die iets kleiner
Excuus, was niet de bedoeling om de vraag te kapen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar niet de Odeon, Hollywood Bowl, Rose Bowl of welke Bowl dan ook.
Het bevindt zich in Europa...
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ga 'm voorzetten, dan kan iemand anders 'm binnenschieten.
Een goede vriend van mij is geluidstechnicus en bevriend met de (Nederlandse) zangeres van de duitse sprookjes-band Rumpelstil. Die zijn in Duitsland bekend om hun "Zaklampenconcert" voor de hele familie. Dat concert wordt jaarlijks gehouden in dat openluchttheater. (En nee, ik kan niet op de naam van dat theater komen.....)
Sorry, heb mijn reactie weggehaald, was niet mijn bedoeling om de vraag over te nemen. Was gedeeltelijk frustratie dat het zo close but no cigar was. Heb ondertussen even gekeken, maar mijn hunch klopte wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem jij de vraag over?
Weet je zeker dat het niet in dit theater is?
[ afbeelding ]
Op zich geen probleem als ik aangekondigd had dat ik er vandoor was of zo, maar om 'spontaan' hints te geven over dit theater, waarbij je er niet zeker van kan zijn welke het is als je de naam niet weet, is wat voorbarig.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sorry, heb mijn reactie weggehaald, was niet mijn bedoeling om de vraag over te nemen. Was gedeeltelijk frustratie dat het zo close but no cigar was. Heb ondertussen even gekeken, maar mijn hunch klopte wel.
Mijn verontschuldigingen.
Juiste land (voor zover nog niet bekend), maar een flink stuk naar het oosten.quote:
Grappig, U2 speelde in 1983 in het Lorelei theater. Delen van dat concert zijn gebruikt voor Under a blood red sky. De boeven...quote:Op maandag 18 februari 2013 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juiste land (voor zover nog niet bekend), maar een flink stuk naar het oosten.
U2 heeft in 2001 hun concerten tijdens de Elevation tour daar gespeeld...
Sorry, kom net binnen. En ik denk dan meteen aan Roos in je blonde haren van de Sjonniesquote:
Ja, die bootleg-DVD van Lorelei (St. Goarhausen) heb ik ook.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:46 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Grappig, U2 speelde in 1983 in het Lorelei theater. Delen van dat concert zijn gebruikt voor Under a blood red sky. De boeven...
Beeld weet ik niet zeker, wel op het vinyl.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die bootleg-DVD van Lorelei (St. Goarhausen) heb ik ook.
Wist niet dat ze audio (neem ik aan) onder de beelden van Denver hebben geplakt...
Ah, onderzoekje waard..quote:Op maandag 18 februari 2013 15:02 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Beeld weet ik niet zeker, wel op het vinyl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:14 schreef Mark het volgende:
Ja, doordat ik de naam van het plaatje zie, kon ik het radenNet heb ik diverse hints over Duitsland en Berlijn gegeven (het was de Waldbuhne) en gaf ook niemand een antwoord, dus Parijs weghalen hoefde niet, leek me...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mark +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |