Beloof wel dat je dan een Xbox720 gaat halen van dat geld!quote:Op maandag 25 februari 2013 18:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, een ver-(4-5)-dubbeling van waarde is een betere investering dan bijvoorbeeld goud
.... dat lijkt me nou weer een slechte investering....quote:Op maandag 25 februari 2013 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beloof wel dat je dan een Xbox720 gaat halen van dat geld!
Halo Wars is idd raar ja is dat geen foutje?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Grote Games on Demand sale de komende dagen, iedere dag andere deals, check it!
Halo 3: ¤ 9,99
Halo Wars: ¤ 29,99
Halo Reach: ¤ 9,99
Halo 4: ¤ 29,99
Geen slechte prijs voor Halo 4 trouwens, ook op budgetgaming is ie 30 euro
Is nu al een paar uur zo, vraag me af of ze het gaan fixen. Prijzen tijdens aanbiedingen zijn wel vaker lomp hier in NL, zoals een Skyrim die dan voor ¤ 60 te krijgen is ipv ¤ 70! Happy happy joy joy!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Halo Wars moet ook 9.99 zijn idd.
Dit is dag 1 toch? Nog niet interessant voor mij, maar ik hou het elke dag in de gaten!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Grote Games on Demand sale de komende dagen, iedere dag andere deals, check it!
Halo 3: ¤ 9,99
Halo Wars: ¤ 29,99
Halo Reach: ¤ 9,99
Halo 4: ¤ 29,99
Geen slechte prijs voor Halo 4 trouwens, ook op budgetgaming is ie 30 euro
Klopt!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is dag 1 toch? Nog niet interessant voor mij, maar ik hou het elke dag in de gaten!
Halo Wars is inmiddels ook 9.99 dus komt wel goed schatje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Hopelijk fixen ze het nog maar ik heb er een hard hoofd in
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Halo Wars is inmiddels ook 9.99 dus komt wel goed schatje.
2,99 voor R:hp is zeker niet duur alleen is de Sp daarvan wel heel erg kort.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Er zijn blijkbaar nog meer games in de aanbieding! Dit zijn geen dagdeals, maar week-lange deals, lopen t/m 4 maart:
Bioshock: ¤ 19,99
Call of Juarez: ¤ 2,99
Dark Messiah of Might & Magic: ¤ 14,99
The Darkness: ¤ 4,99
DiRT 2: ¤ 9,99
GRAW: ¤ 2,99
GRAW 2: ¤ 14,99
GRID: ¤ 4,99
HAWX: ¤ 2,99
Kane & Lynch: ¤ 19,99
Roy's Harde Penis: ¤ 2,99
Rayman Raving Rabbids: ¤ 2,99
Tomb Raider: Legend: ¤ 29,99
Virtua Fighter 5: ¤ 4,99
Ook hier zitten weer lompe prijzen tussen: Tomb raider 30 euro?! In de VS is ie nu $5. Zelfde geldt voor Kane & Lynch, is daar ook veul goedkoper, net als alle uitschieters eigenlijk. Hopelijk fixen ze het nog maar ik heb er een hard hoofd in...
En El Shaddai is ook in de aanbieding, alleen hebben wij die helemaal niet op GoD
Dit jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Grid voor 5 euro vind ik ook wel interessant.
9/10 van Eurogamerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit jaNooit gespeeld, maar schijnt wel een erg goede game te zijn toch?
Beste ooit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Er zijn blijkbaar nog meer games in de aanbieding! Dit zijn geen dagdeals, maar week-lange deals, lopen t/m 4 maart:
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
2,99 voor R:hp is zeker niet duur alleen is de Sp daarvan wel heel erg kort.
Doen, 3 euro voor slow-motion cowboy spelen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik gooi nog ff een muntje op voor Call of Juarez
Ik heb de game al voor de helft gespeeld!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Doen, 3 euro voor slow-motion cowboy spelen!
Heb ik niet ooit Grid juist van jou gehad? Want anders weet ik niet hoe ik eraan komquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit jaNooit gespeeld, maar schijnt wel een erg goede game te zijn toch?
3 euro!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb de game al voor de helft gespeeld!
GRID voor 5 euro!?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Bioshock: ¤ 4,99
Dark Messiah of Might & Magic: ¤ 2,99
GRAW 2: ¤ 2,99
Kane & Lynch: ¤ 4,99
Tomb Raider: Legend: ¤ 4,99
Ook hier zitten weer lompe prijzen tussen: Tomb raider 30 euro?! In de VS is ie nu $5. Zelfde geldt voor Kane & Lynch, is daar ook veul goedkoper, net als alle uitschieters eigenlijk. Hopelijk fixen ze het nog maar ik heb er een hard hoofd in...
En El Shaddai is ook in de aanbieding, alleen hebben wij die helemaal niet op GoD
Damn!!! Das zeker een super goede dealquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:01 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
GRID voor 5 euro!?INsta-buy!!
Vrijdag voor het luttele bedrag van 60 euro een 360 slim overgenomen van een collega. Met 2 wireless controllers en Forza Horizon.Uit 2011 met bon en alles. Hij moest er snel vanaf.
Heb Forza een uurtje gespeeld maar ik vind het niks. Of moet het leuke nog komen?
Het mag niet eens in de schaduw staan van Forza 4 vind ik.
Klopt!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:09 schreef ROFLOL het volgende:
Sowieso iedereen The Darkness kopen. Voor mij een van de beste games deze generatie, manier van vertellen van een verhaal, emoties en sfeer. Kippenvel.
Oef.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Bioshock: ¤ 4,99
Dark Messiah of Might & Magic: ¤ 2,99
GRAW 2: ¤ 2,99
Kane & Lynch: ¤ 4,99
Tomb Raider: Legend: ¤ 4,99
HAWX is wel aardig. Zit ook nog wat geinige spraakherkennings shit inquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oef.The Darkness toch maar even halen dan. En HAWX, is dat wat?
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:09 schreef ROFLOL het volgende:
Sowieso iedereen The Darkness kopen. Voor mij een van de beste games deze generatie, manier van vertellen van een verhaal, emoties en sfeer. Kippenvel.
Dan wordt het dus 3x een PS4quote:Rumor: Durango always online, forget the second-hand games, and new Kinect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
KORTE gameplay, SLAP verhaal, nee dank u!quote:
HAWX is cool. Samen met Ace Combat de enige flightgame die ik te pruimen vind.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HAWX is wel aardig. Zit ook nog wat geinige spraakherkennings shit in
Ja joh, considering dat het een 250 GB blijkt te zijn!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Damn!!! Das zeker een super goede deal![]()
Er zat geen opstijgen en landen in ofzo? Dat mis ik dan toch altijd wel omdat je nu wel heel beperkt was. Of ik ben in de war met een andere flight game op de Xbox360 die vrijwel in het begin van de 360 uitkwam.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
HAWX is cool. Samen met Ace Combat de enige flightgame die ik te pruimen vind.
Nee klopt. Maar Hawx heeft HELE intense dogfights.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zat geen opstijgen en landen in ofzo? Dat mis ik dan toch altijd wel omdat je nu wel heel beperkt was. Of ik ben in de war met een andere flight game op de Xbox360 die vrijwel in het begin van de 360 uitkwam.
Fuck, zal ik hem toch maar halen.... Af en toe wat dogfighter is altijd leukquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar Hawx heeft HELE intense dogfights.
Als je Ghost Recon AW2 gespeeld hebt, zit er een missie in waarbij je air support krijgt. In Hawx speel je precies DIE air support. Ook heel leuk detailquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fuck, zal ik hem toch maar halen.... Af en toe wat dogfighter is altijd leuk
MS points haal je in de winkel. Daar zit een code in. Die code voer je in op de xbox en je hebt tegoed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hoe werkt dat eigelijk met die microsoft punten voor die games? Nog nooit eerder gehad. Paypal trouwens ook niet.
Kijk het eerst nog maar een paar weken aan of de lens het goed blijft doen enzo...quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
HAWX is cool. Samen met Ace Combat de enige flightgame die ik te pruimen vind.
[..]
Ja joh, considering dat het een 250 GB blijkt te zijn!Hij dacht dat het een 4gb was. Nou ammenooitniet.
Ik voel me wel schuldig, hij is veel meer waard.... Wellicht dat ik nog wat centjes op zijn bureau leg....
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kijk het eerst nog maar een paar weken aan of de lens het goed blijft doen enzo...
Zo is Yiquote:
Is hetzelfde op Steam, daar zijn de prijzen buiten de Sales om ook altijd winkel-nieuwwaarde-hoog.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu is er toevallig een sale, maar los daarvan zijn die prijzen echt belachelijk. Kom op zeg![]()
![]()
Dit is dan wel weer jammer iddquote:En daarbij heb je ook niet alle games op GoD. Zo staat Mass Effect 1 er wel op, maar Mass Effect 2 en 3 weer niet. En zo zijn er wel meer games/goty die er helaas niet op staan.
Yep, Resident Evil:quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:22 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Al enig idee wat vandaag in de sale is?
Nice, m'n portemonee is weer een dagje veilig!quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yep, Resident Evil:
http://majornelson.com/20(...)ate-game-sale-day-3/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |