Dat is waar, we rijden natuurlijk naar Rotterdamquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je vanaf Culemborg de A2 en daarna de A15 pakt naar Rotterdam, dan kom je langs Gorinchem.
De meet is in Gorkum.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar, we rijden natuurlijk naar RotterdamMaar ben jij zelf nog wel thuis als je dan een meet in Utrecht hebt?
Edit: alleen werk ik in Culemborg maar ik woon er nietIk woon zelf in Utrecht maar als we naar Rotterdam rijden kunnen we best over Gorinchem
Owquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
OwIk dacht dus in Utrecht maar jij komt natuurlijk langs Utrecht
Dan moet dat wel gaan lukken denk ik, nog even met G bespreken of hij een stuk kaas het omrijden waard vindt
Ook dat jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En even afwachten of Lotusss de gewenste kaas nog heeft liggen.
Zo ver omrijden is het niet... de kaas met het rode etiket is de mature cheddar. Als je langskomt pakken we de kaas zo geïsoleerd mogelijk in voor jequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar, we rijden natuurlijk naar RotterdamMaar ben jij zelf nog wel thuis als je dan een meet in Utrecht hebt?
Edit: alleen werk ik in Culemborg maar ik woon er nietIk woon zelf in Utrecht maar als we naar Rotterdam rijden kunnen we best over Gorinchem
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:42 schreef wyccie het volgende:
WiFi router doet het voor zover perfect. Was zo gepiept.
Yep, perfect ontvangst!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:42 schreef wyccie het volgende:
Ik laat het je vanavond wetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo ver omrijden is het niet... de kaas met het rode etiket is de mature cheddar. Als je langskomt pakken we de kaas zo geïsoleerd mogelijk in voor je
Dat past nietquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:42 schreef wyccie het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een boek van Victor Lamme aan het lezen en op de foto staat een kleine pasfoto van hem. Hij heeft daar eenzelfde soort bril op als Wiebel heeft. Nu pakt M. elke keer m'n boek, draait hem om en wijst naar de foto: 'papa!'.![]()
Ik vind het wel een beetje sneu voor Wiebel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een boek van Victor Lamme aan het lezen en op de achterkant staat een kleine pasfoto van hem. Hij heeft daar eenzelfde soort bril op als Wiebel heeft. Nu pakt M. elke keer m'n boek, draait hem om en wijst naar de foto: 'papa!'.![]()
Ik vind het wel een beetje sneu voor Wiebel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb weer een nieuwe opdracht! Vanmorgen gesprek gehad, ze moesten nog een derde kandidaat spreken en die kon pas over twee weken dus daarna zouden we het horen. Nog geen twee uur later bellen ze al![]()
Blijkbaar waren ze erg overtuigd
Indien verpakt in folie hoeft die kaas (voor een korte periode) niet koud te blijven. Een dag op kamertemperatuur is niet erg en met de huidige buitentemperaturen blijft die kaas gewoon koud in de bagegeruimte.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo ver omrijden is het niet... de kaas met het rode etiket is de mature cheddar. Als je langskomt pakken we de kaas zo geïsoleerd mogelijk in voor je
Nee, niet naar, maar wel intensief deze maanden:quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Oh god je hebt een quote van mij in je sig gezetmóést dat nou
kom je daar nu pas achterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Je weet wat zo'n beestje met je keuken kan doen, hè?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:15 schreef B.ertha het volgende:
Als ik ooit een hondje krijg, dan graag zo
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik vond je tekst te grappig...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Ja! Staat er zeker als sinds woensdag
Jij niet alleen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond je tekst te grappig...
Mocht je nou ineens meer bezoekers op je userprofile pagina krijgen, dan weet je in ieder geval hoe dat komt...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik het niet eens zal zien als je 'm over een tijd weer aanpast
Welke quote?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Denk dat Etcetera hier nu heel blij mee is...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
- Op woensdag 13 februari 2013 09:35 schreef Etcetera het volgende: "...MM welIk ga 'm wel even geven
"
Met deze post?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat Etcetera hier nu heel blij mee is...
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
- Op woensdag 13 februari 2013 09:35 schreef Etcetera het volgende: "...MM welIk ga 'm wel even geven
"
Correct.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook een aardige quote in de onderschrift staan...
Dat is wel heel bijzonderquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
Net, per ongeluk, een oude foto van mijn oma gevonden op het internet.
quote:
Sneak peek in de oven laat al zien dat de meringue goed aan het rijzen is en al hier en daar bruin begint te worden. De oventemperatuur komt ook aardig overeen met wat er gevraagd wordt in het recept. Leve de oventhermomter!quote:
Wat tof Cobra!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
De dame links. Naast haar mijn oom.
De foto is genomen na de, geslaagde, poging om de grootste Weespermop ter wereld te bakken.
Oehquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag eigen lemon curd gemaakt. Daarna op een taartbodem gelegd en bedekt met een laag meringue, nu staat het geheel lekker in de oven te bruinen
De eigen curd smaakte overigens prima, en de hoeveelheid werk is te overzien
Alstu. Wat ik aan dit recept wel irritant vind zijn sommige vage termen, zoals 'a splash of water'. Drie eetlepels was waarschijnlijk net te weinig. Doe er je voordeel meequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alstu. Wat ik aan dit recept wel irritant vind zijn sommige vage termen, zoals 'a splash of water'. Drie eetlepels was waarschijnlijk net te weinig. Doe er je voordeel mee
Hollandse eetlepels of tbsp?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alstu. Wat ik aan dit recept wel irritant vind zijn sommige vage termen, zoals 'a splash of water'. Drie eetlepels was waarschijnlijk net te weinig. Doe er je voordeel mee
Leuk! Onverwacht gevonden?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
De dame links. Naast haar mijn oom.
De foto is genomen na de, geslaagde, poging om de grootste Weespermop ter wereld te bakken.
Die uit mijn setje maatlepelsquote:
quote:
De oom staat voor de kijkertjes rechts.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Leuk! Onverwacht gevonden?
En staat de oom voor de kijkertjes thuis links of rechts?
ik las hetquote:
wat moet ik hier nu van zeggen..........quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een Valentijnscadeautje gekregen
een dikke reep chocola van Chocstar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |