Dat mag best, alleen moet je dan niet teveel oogcontact verwachten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:12 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk mijn enigste zorg. Dat mannen (en vrouwen) gaan staren. Waarom mogen mannen wel doorschijnende tepels hebben en wij niet?
Ik gaf net ook al aan inderdaad dat tepels meestal een kleur hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef Copycat het volgende:
Doorschijnende tepels? Dat doet me aan die oplichtende vinger van E.T. denken.
Een J-cup?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Een J-cup?!dat valt wel mee hoor. doordat de ommaat vrij klein is, kom je algauw op zo'n cup uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Wie zegt dat dat niet mag dan? Heerlijk juist van die priemende puntjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:12 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk mijn enigste zorg. Dat mannen (en vrouwen) gaan staren. Waarom mogen mannen wel doorschijnende tepels hebben en wij niet?
zelfs een 70J valt niet mee, het is gewoon grootquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
dat valt wel mee hoor. doordat de ommaat vrij klein is, kom je algauw op zo'n cup uit
Dit snap ik niet. Laat is een foto zien dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
dat valt wel mee hoor. doordat de ommaat vrij klein is, kom je algauw op zo'n cup uit
quote:De cupmaat
De cupmaat wordt bepaald door het verschil tussen de omvangsmaat en de borstomvang. De borstomvang is de omvang in centimeters gemeten wanneer je het meetlint over het diepste deel van je borsten en over de tepels meet. Zorg ook nu dat het meetlint goed horizontaal en strak genoeg zit. Lees wederom het aantal centimeters af.
Vervolgens bereken je het verschil tussen de omvangsmaat en de borstomvang. Bij een verschil van 12,5 centimeter tussen de omvangsmaat en borstomvang spreken we van cupmaat A. Elke 2,5 centimeter meer is een cupmaat extra. Kortom:
■Cupmaat A: verschil is 12,5 centimeter
■Cupmaat B: verschil is 15,0 centimeter
■Cupmaat C: verschil is 17,5 centimeter
■Cupmaat D: verschil is 20,0 centimeter
■Cupmaat E: verschil is 22,5 centimeter
■Cupmaat F: verschil is 25,0 centimeter
■Cupmaat G: verschil is 27,5 centimeter
Geen onredelijk voorstel. TS?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik stel voor dat TS haar bewering gaat staven door 5 jaar lang één borst te ondersteunen en de ander vrij te laten veren/stuiteren/hangen. Met een kleine aanpassing van de BH's moet dat goed te doen zijn en dan is dat raadsel voor eeuwig opgelost.
Ik weet niet waar ik dit kan vinden in het nederlands, maar dit is wat er geschreven wordt:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:51 schreef Metro2005 het volgende:
Je mag nog een nadeel opschrijven:
- Je tieten ervaren de volle effecten van de zwaartekracht.
misschien omdat ze juist altijd een BH dragen? .....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:00 schreef Leipo666 het volgende:
als ik in de sauna zie hoe de meeste borsten omlaag pleuren als de BH uitgaat zie ik toch liever meiden met BH aan
en dát is Extra funest. slaap NOOIT met een BH aan. Borsten horen te rusten, goed voor de doorbloeding enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ken meisjes die slapen met hun bh aan dat snap ik dan wel niet
tuurlijk is het groot, maar niet zoals de dame in de spoilerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zelfs een 70J valt niet mee, het is gewoon groot
Hoe koop je dan kleren? Dan heb je voor je taille maat 38 en voor je bamboozles maat 44?
Het is juist mijn bedoeling om Beide borsten vrij te laten, niet éénquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik stel voor dat TS haar bewering gaat staven door 5 jaar lang één borst te ondersteunen en de ander vrij te laten veren/stuiteren/hangen. Met een kleine aanpassing van de BH's moet dat goed te doen zijn en dan is dat raadsel voor eeuwig opgelost.
Maar dan komen we er nooit achter wat het effect is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Het is juist mijn bedoeling om Beide borsten vrij te laten, niet één
hey, welkom! en hoevaak ga je BH-loos? en wat zijn voor jou de voor- en nadelen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:25 schreef Dazlious het volgende:
Mm.. Ik droeg (als tiener) altijd opvul BH's, om jongens voor de gek te houden dat ik grotere borsten had.;)) Maar op een gegeven moment dacht ik. Fuck jullie! Ik heb nou eenmaal kleine borsten. En ik ga ze niet vergroten.
Dus sinds ik doe ook mee!Heel vaak BH-loos, wellicht ook iets platter. Mannen aandacht heb ik er niet meer of minder door gekregen. En mannen die voor grote tieten gaan heb ik toch nooit voor de gek kunnen houden met mijn nep-BH tjes..
Ik ga niet laten zien wat het effect is, ik kan wel vertellen wat het effect is. Maar dat zal nog maanden durenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar dan komen we er nooit achter wat het effect is.
Je ziet toch zelf ook dat er staat 'might make your breasts sag'?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik dit kan vinden in het nederlands, maar dit is wat er geschreven wordt:
But I wear a bra so my breasts won't sag... (top)
Sorry, bras might make your breasts sag more.
You have ligaments in your breasts. They are designed to hold your breasts up. If you wear a bra for years - or, worse yet, wear a bra 24 hours a day for years - these ligaments will atrophy (get weaker and smaller).
The good news: If you stop wearing a bra these ligaments should get stronger and you should find your breasts perkier within about about three months.
Even if you have huge breasts...
Even if you have huge breasts, you should see significant improvement.
nee, dat ga ik niet doen. Waarom? omdat ik ook recht op privacy heb!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef banapples het volgende:
TS, plaats even een foto met en een foto zonder BH aan en dan kunnen we kijken of het wel of niet kan.
Nou meis, het is me toch wat!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
nee, dat ga ik niet doen. Waarom? omdat ik ook recht op privacy heb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |