Voor de late reizigers onder onstwitter:NS_online twitterde op zondag 17-02-2013 om 00:13:31Van en naar Amersfoort: geen treinverkeer door een wisselstoring. http://t.co/z23egl7C #Amf reageer retweet
Misschien kunnen ze dan ook de frequentie weer terugbrengen naar de glorie van toen. Eén keer per uur een doorgaande trein Nijmegen - Roermondquote:Op zondag 17 februari 2013 00:10 schreef b2py het volgende:
Die Bashir zit gewoon op Twitter te verkondigen dat NS Veolia moet overnemen, heb je zelfde tarieven. Wat een figuur
Ik zag het ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:10 schreef b2py het volgende:
Die Bashir zit gewoon op Twitter te verkondigen dat NS Veolia moet overnemen, heb je zelfde tarieven. Wat een figuur
twitter:FarshadBashir twitterde op zaterdag 16-02-2013 om 19:28:55@mlageirse En heb je bezwaar tegen de NS als aandeelhouder? reageer retweet
Yeah right.twitter:FarshadBashir twitterde op zaterdag 16-02-2013 om 23:43:51@MLageirse Fijn voor reiziger (alleen al dat je niet meer hoeft in en uit te checken) en ook voor jullie. Blijf je ook nog Veolia heten :-) reageer retweet
Waarschijnlijk zou de NMA er ook niet mee akkoord gaan. Ik gok op DB of SNCF, heel misschien Virgin.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik zag het ja.twitter:FarshadBashir twitterde op zaterdag 16-02-2013 om 19:28:55@mlageirse En heb je bezwaar tegen de NS als aandeelhouder? reageer retweet
Yeah right.twitter:FarshadBashir twitterde op zaterdag 16-02-2013 om 23:43:51@MLageirse Fijn voor reiziger (alleen al dat je niet meer hoeft in en uit te checken) en ook voor jullie. Blijf je ook nog Veolia heten :-) reageer retweet
Helaas denk ik niet dat een overnamebod van ¤ 1,- wordt geaccepteerd door het moederbedrijf van Veolia Transport NL
idd. Die zullen niet zomaar zeggen: Hoe wilt u het hebben meneer NS? Tuurlijk meneer NS. Gaat uw gang meneer NS.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou de NMA er ook niet mee akkoord gaan.
Weet niet of DB er zo happig op is. Misschien een Keolis of eventueel EBSquote:Ik gok op DB of SNCF, heel misschien Virgin.
Tussen zevenaar grens en dusseldorf een spoor beschikbaar, niet voor ice. Den Bosch gaat op de schop, ook nog nodige effecten.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:06 schreef bork het volgende:
Ik kijk nog even vanavond om met jr. eind juli op pad te gaan is er sinds vandaag op het traject Utrecht-Keulen of er tussenin alles op z'n kop gegooid. Juli en Augustus ligt alles plat, via Eindhoven en Gladbach moet het nu (weer!). Het vreemde is dat ik niks kan vinden bij de DB, NS (nog) niet geprobeerd (die plannen niet zo ver zichtbaar vooruit), weet iemand er iets vanaf?
Je moet kijken bij NS Hispeed.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:06 schreef bork het volgende:
Het vreemde is dat ik niks kan vinden bij de DB, NS (nog) niet geprobeerd (die plannen niet zo ver zichtbaar vooruit), weet iemand er iets vanaf?
check, ik kijk daar echt nooit meer, bedankt!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je moet kijken bij NS Hispeed.
ICE International
CNL en EN
En meer...
Dank u die had ik al doorgespit, die gaat t/m 7 mei, dat wordt denk ik CNL dan naar Freiburg, echt balen, er zat een leuk ritje Munchen-Utrecht met de 2x ICE tussenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:13 schreef James1988 het volgende:
DB Bahn heeft een hele subsite over Bauarbeiten, daar is het misschien ook nog wel terug te vinden. Alleen in het Duits.
Transdev is gefuseerd met veolia.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:08 schreef Peter het volgende:
Wil transdev (connexion) niet veolia kopen?
en nu kan het personenvervoer ineens niet meer zelfstandig bestaan?..quote:
Daar zeg ik toch niks over, ik zeg dat transdev geen onderdeel gaat kopen wat al van hun is.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:47 schreef Peter het volgende:
[..]
en nu kan het personenvervoer ineens niet meer zelfstandig bestaan?..
quote:Op zondag 17 februari 2013 02:53 schreef James1988 het volgende:
Ik wil het wel kopen
Mits één-of-andere constructie bestaat zodat een faillissement me niet persoonlijk raakt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |