*nieuwsgierigheid-gestild-modus*quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ik ook. Had zin om hier lekker puh te kunnen zeggen
Ja, het was een site die eigenlijk gericht is op erotisch contact. Ik kom er eigenlijk nooit, want er zit niet veel soeps bij, maar zo af en toe zit er een echt leuke dame tussen, zoals nu. Dacht ik danZe was iig in haar eentje intelligenter dan al die anderen samen
Te anders op welk gebied? Hoe lang hebben jullie toen gedate/iets gehad?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
Wat mij betreft empty sex...
Was een leuke avond verder hoor, goed gepraat en we zitten altijd wel op een lijn.
Maar we zijn toch te anders
4 maanden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Te anders op welk gebied? Hoe lang hebben jullie toen gedate/iets gehad?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien is ze wel een soort Einstein? Dat ze denk ja jeetje als je kunt accepteren dat het universum iets is dat uitdijt in het niets, is het accepteren van roze crocs een eitje?
wat is dat, te Haags? Te oh oh cherso-achtig?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
4 maanden.
We verschillen teveel qua levensinstelling en opvoeding... Ze vond mij te Haags haha
Ben ook benieuwd naar de definitie!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat is dat, te Haags? Te oh oh cherso-achtig?
Nee joh, haha. "WAT, HOEZO MATCHEN WIJ MAAR 60%?!?!? IK GAF JE 80?!?!?"quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:08 schreef Luxuria het volgende:
Als je feedback in vult op Paiq, krijgt de ander dat toch niet te zien he?
Het was inderdaad gezellig, ondanks dat het zelfs eigenlijk een last minute blind achtige date wasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:37 schreef Andromache het volgende:
Gezellige spontane date gehad met ManageTheAnger, ben ingemaakt met poolen maar hij was wel zo aardig om me een beetje les te gevenEn leuk gebabbeld natuurlijk.
Haha, leukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:08 schreef Silenus het volgende:
Ik had overigens ook wel een grappige date gisteren. Maandje geleden op paiq een speeddate gehad waarbij we gezamenlijk klaagden over de winter, het uitblijven van de lente, de kutkou, en het feit dat mensen niet in winterslaap gaan. Het plan was dus al snel opgevat om zsm samen in winterslaap te gaan! (oeh lala)
Dus gisteren eindelijk afgesproken, ze wilde eerst nog even een kroegje in om te checken of ik geen creep was (logisch natuurlijk) en na een biertje zijn we naar huis gegaan om daar nog een fles wijn open te trekken. En toen, jawel, de winterslaap.
Ze wilde geen seks op de eerste date (gaf ze van tevoren al aan), maar daar doe ik verder ook niet moeilijk over. Komt vanzelf wel, als het komt. En zo niet, dan niet. Maar wel weer heurlijk gekroeld, god...wat hou ik toch van lekker warm tegen elkaar aan liggen in deze KOUDE KUTWINTER.
En vanochtend maakte ze nog een lekker ontbijtje voor me klaar, allemaal zeer nice!
Jurkjes en hoge hakken en zon.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:17 schreef Yuki het volgende:
Zo. Herkenbaar.
De winter en kou moeten dood, ik wil lente en warmte en zon en jurkjes en mooie mannen![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:08 schreef Silenus het volgende:
Ik had overigens ook wel een grappige date gisteren. Maandje geleden op paiq een speeddate gehad waarbij we gezamenlijk klaagden over de winter, het uitblijven van de lente, de kutkou, en het feit dat mensen niet in winterslaap gaan. Het plan was dus al snel opgevat om zsm samen in winterslaap te gaan! (oeh lala)
Dus gisteren eindelijk afgesproken, ze wilde eerst nog even een kroegje in om te checken of ik geen creep was (logisch natuurlijk) en na een biertje zijn we naar huis gegaan om daar nog een fles wijn open te trekken. En toen, jawel, de winterslaap.
Ze wilde geen seks op de eerste date (gaf ze van tevoren al aan), maar daar doe ik verder ook niet moeilijk over. Komt vanzelf wel, als het komt. En zo niet, dan niet. Maar wel weer heurlijk gekroeld, god...wat hou ik toch van lekker warm tegen elkaar aan liggen in deze KOUDE KUTWINTER.
En vanochtend maakte ze nog een lekker ontbijtje voor me klaar, allemaal zeer nice!
Details over de foto's?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:47 schreef habitue het volgende:
Date gister was een ramp, foto's kunnen zo misleidend zijn.![]()
Mijn plan was om een drankje te doen, dan voor haar koken en vervolgens keiharde sex![]()
Maar voor het eerste drankje had ik al geen interesse meer![]()
Vrouwen met misleidende foto's
een lichtere profielfoto, met goede belichting dus, dat helpt al een stukquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:28 schreef Idioteque het volgende:
Ik ga ook weer even wat actiever zijn op de dating-sites. Laatste date is al weer enkele maanden geleden.
Ik zit nu op Pepper, Paiq en RP.
Helaas ben ik slecht in het maken van een goede profieltekst, en moet ik nog een betere profielfoto regelen. M'n RP profiel is volgens mij dus niet echt goed. Mocht iemand tips hebben, dan hoor ik het graag
Lijkt me juist wat vreemd...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef Andromache het volgende:
[..]
een lichtere profielfoto, met goede belichting dus, dat helpt al een stuk
O, en lepeltjesdates zijn DE BOM!
Ik hou wel van 'wat vreemd' of unusualquote:
Dan ben je een van de weinigen volgens mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik hou wel van 'wat vreemd' of unusual![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |