Seksuele fantasieen met haar gedeeld, ja?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:02 schreef Viking84 het volgende:
Oh, wat trouwens nog het ergste was: omdat ik me zo vertrouwd met haar voelde, heb ik best wel intieme dingen met haar gedeeld en m'n fantasie de vrije loop gelaten. Voelde best wel awkward.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seksuele fantasieen met haar gedeeld, ja?
Het is niet een geforceerd quotum per dag... lolquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef de_nachtwacht het volgende:
Maar waarom niet gewoon een gesprek beginnen en kijken hoe het loopt, in plaats van heel geforceerd een bepaald quotum te moeten halen elke dag?
Je sprak ook eens af met een vrouw met roze nepcrocs? Nog geeneens de echte hebben, he.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:12 schreef Murdera het volgende:
ik voel met je mee hoor viking.Ik herken het.
Ze waren maar vijf euro bij de Kruidvatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je sprak ook eens af met een vrouw met roze nepcrocs? Nog geeneens de echte hebben, he.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kon erger..... maar dat is wel heavy. Gelukkig heb je nu geleerd om dan toch maar in het vervolg WEL de aanwijzingen serieus te nemen die je nu genegeerd heb.
en even heel wat anders, respect dat je hier je lesbische ervaringen deelt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Thx, maar waarom zou ik dat niet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kon erger..... maar dat is wel heavy. Gelukkig heb je nu geleerd om dan toch maar in het vervolg WEL de aanwijzingen serieus te nemen die je nu genegeerd heb.
en even heel wat anders, respect dat je hier je lesbische ervaringen deelt.
Niet meer actief op Fok!
nee,maar ik heb ook bizarre shit meegemaakt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je sprak ook eens af met een vrouw met roze nepcrocs? Nog geeneens de echte hebben, he.!
Ben het helemaal met je eens, op punt 3 na. Want ik ken er genoeg die het bewijs van het tegendeel zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:50 schreef Viking84 het volgende:
3. Vrouwen die Wow spelen zijn waarschijnlijk níet aantrekkelijk
Nja... vooroordelen, etc etc... je kent het wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx, maar waarom zou ik dat niet doen?
Ik zeg dan ook 'waarschijnlijk'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, op punt 3 na. Want ik ken er genoeg die het bewijs van het tegendeel zijn.
Hoezo wilde zij met jou daten? Hoe is het afgelopen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja... vooroordelen, etc etc... je kent het wel.
Ik heb ooit eens met een lesbisch meisje gedate.... en gezoend..... en wat voelde ik mij de man... want dat was ook nog eens een van de weinige keren dat ik echt rete veel moeite ervoor heb moeten doen.
Ego
Maar goed, terugkomend naar het respect gedeelte... vandaar dat ik weet dat het niet altijd makkelijk is, want ik heb wel eens verhalen gehoord... nou nou poe poe haha
Nee, ik snap je niet echt, maar goedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nja... vooroordelen, etc etc... je kent het wel.
Ik heb ooit eens met een lesbisch meisje gedate.... en gezoend..... en wat voelde ik mij de man... want dat was ook nog eens een van de weinige keren dat ik echt rete veel moeite ervoor heb moeten doen.
Ego
Maar goed, terugkomend naar het respect gedeelte... vandaar dat ik weet dat het niet altijd makkelijk is, want ik heb wel eens verhalen gehoord... nou nou poe poe haha
Hoezo wilde zij met MIJ daten? (interpretatie... Like I'm the worst type of guy alivequote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo wilde zij met jou daten? Hoe is het afgelopen?
Goed bedoeld, laten we het daar op houdenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik snap je niet echt, maar goed
Dit kan best als je geen hooggespannen verwachtingen heb vind ik, al regelmatig gedaan. Al doen de meeste vrouwen het nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:50 schreef Viking84 het volgende:
2. Nooit voor de eerste date bij iemand thuis afspreken
liefquote:Op zaterdag 16 februari 2013 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jammer Viking. Ik had het je gegund
En ik had ook successtory "nodig"
En ik blijf overtuigd dat het wel zo kan gaan... (Ok, niet zonder pic, maar bijna zo, dan...)
Heb het zelf ook een keer gehd dat de online gekte zich 1 op 1 door zette na een irl ontmoeting en dat was![]()
![]()
Veel fijner dan al dat gematigde enthousiasme en afgevraag "of hij zus..." of "zou zij zo..".
Werd hem weer niet om hele andere redenen, maar stiekem hoop ik heel naïef dat toch ooit weer tegen te komen en dat het dan in 1 rechte lijn naar happily ever after gaat
Volgende keer denk je ws, DAT DOEN WE MOOI HELEMAAL ANDERS en maak je weer compleet andere foutenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 07:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lief
Ik merk dat ik een beetje van de kaart ben van alles. Was toch wel een beetje aan haar gehecht geraakt dus dit is mínder eenvoudig nexten dan anders. Maar ik kom er wel overheenhet heeft zeker zijn charme om het op deze manier te doen, zeker als het wel goed uitpakt, maar het is ook best een grote emotionele investering. Ben er nog niet over uit wat het beste is: het de volgende keer weer net zo doen (maar dan met foto) of heel geforceerd afstand houden tot de ontmoeting...
Jep, ook meegemaaktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jammer Viking. Ik had het je gegund
En ik had ook successtory "nodig"
En ik blijf overtuigd dat het wel zo kan gaan... (Ok, niet zonder pic, maar bijna zo, dan...)
Heb het zelf ook een keer gehd dat de online gekte zich 1 op 1 door zette na een irl ontmoeting en dat was![]()
![]()
Veel fijner dan al dat gematigde enthousiasme en afgevraag "of hij zus..." of "zou zij zo..".
Werd hem weer niet om hele andere redenen, maar stiekem hoop ik heel naïef dat toch ooit weer tegen te komen en dat het dan in 1 rechte lijn naar happily ever after gaat
Ik denk dat het niet eens zo'n probleem is om één van de bovenstaande signalen te negeren of fouten te maken, het is meer de combinatie van al die dingen. Iemand kan wel Wow spelen, maar dan zou ik absoluut een foto willen zien, etc. Haast OP-waardig verder.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:50 schreef Viking84 het volgende:
*knip*
Lessons learned:
1. Aaaaaltijd een foto vragen en ook altijd een full body picture
2. Nooit voor de eerste date bij iemand thuis afspreken
3. Vrouwen die Wow spelen zijn waarschijnlijk níet aantrekkelijk
4. Voor vrouwen die je na drie dagen de liefde verklaren zonder je zelfs maar gezien te hebben moet je hard wegrennen
5. Intens en temperamentvol zijn synoniemen voor knettergek
6. Op volwassen leeftijd met je moeder samenwonen kan echt niet
Nee was het maar zo'n feest hahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
De ze-dook-weg-toen-ze-me-in-de-kroeg-tegenkwam-"ex"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |