Alleen homo's hebben zo'n fijngevoelige motoriek dat ze hun glasschermpje niet verneuken door erop te niezen.quote:
Je kan inderdaad niet met gekleurde tegeltjes slepen om je 'desktop app' te openenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Goed terug naar on-topic.
Nog even een samenvatting: Apple is duur en kut, de gebruikers zijn levenloze randdebielen die denken geld teveel te hebben en je kunt er niet veel mee.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik heb het nooit overwegen om te kopen want ik ben geen levenloze randdebiel. Ik heb het alleen maar getest. Of valt dat bij jou ook onder het kopje "kopen"?
Bronquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:58 schreef HSG het volgende:
Daarom vraag ik jullie raad. Welke zal ik nemen: de Iphone 5 of Nokia Lumia 920.
Want in een half jaar tijd ben je uiteraard een heel stuk wijzer geworden. Nee echt hoor, poeh poeh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Met dingen van een half jaar terug aankomen.
Klopt want anders was ik een levenloze randdebiel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Want in een half jaar tijd ben je uiteraard een heel stuk wijzer geworden. Nee echt hoor, poeh poeh.
Van dat wijzer worden heb je uiteindelijk wel geheugenverlies gekregen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Klopt want anders was ik een levenloze randdebiel.
En uiteindelijk heb je het een half jaar geleden dus toch overwogen. Zelfs ik kon mij dat nog herinneren.quote:
Mij afvragen wat beter is om aan te schaffen staat los van het feit of ik het overwogen heb om het te kopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Van dat wijzer worden heb je uiteindelijk wel geheugenverlies gekregen.
[..]
En uiteindelijk heb je het een half jaar geleden dus toch overwogen. Zelfs ik kon mij dat nog herinneren.
Jij vraagt helemaal niet het beste is om te nemen maar wat je zal nemen. Doe niet zo ongelofelijk debiel want op deze manier ben je natuurlijk niet serieus te nemen. Of vraag je ook wanneer je op een kruispunt aankomt aan je medepassagier of je beter links kan of beter rechts kan en vervolgens rechtdoor rijdt en zegt dat je nooit overwogen hebt om links of rechts te gaan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef HSG het volgende:
[..]
Mij afvragen wat beter is om aan te schaffen staat los van het feit of ik het heb overwogen om het te kopen.
Ik heb inmiddels het beste genomen. En dat is geen Apple.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij vraagt helemaal niet het beste is om te nemen maar wat je zal nemen.
Met je Apple.quote:Doe niet zo ongelofelijk debiel want op deze manier ben je natuurlijk niet serieus te nemen.
Nee hoor. Daarvoor heeft men een navigatiesysteem.quote:Of vraag je ook wanneer je op een kruispunt aankomt aan je medepassagier of je beter links kan of beter rechts kan en vervolgens rechtdoor rijdt en zegt dat je nooit overwogen hebt om links of rechts te gaan?
Oh my..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:29 schreef HSG het volgende:
Nee hoor. Daarvoor heeft men een navigatiesysteem.
Jouw keuze.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh my..![]()
Dit is niet eens meer serieus te nemen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:29 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels het beste genomen. En dat is geen Apple.
[..]
Met je Apple.
[..]
[..]
[..]
Met je Apple.
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Het is mongool analfabeet, en die tekst heb ik zelf geschreven vies goor kankerkind. Schelden kan ik ook.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef blow... het volgende:
SAMSUNG RECLAME OP TEEVEE EVEN KIJKEN WAT ER GOED IS
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Goed terug naar on-topic.
Nog even een samenvatting: Apple is duur en kut, de gebruikers zijn levenloze randdebielen die denken geld teveel te hebben en je kunt er niet veel mee.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen homo's hebben zo'n fijngevoelige motoriek dat ze hun glasschermpje niet verneuken door erop te niezen.
[..]
[..]
Met je Apple.
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
TS is nog niet bekend met de Samsung YOUM technologie?
Flexibele displays, Telefoon uitvouwen tot een tablet, noem maar op. In 2013/2014 gaat die shit al op de markt komen.
iPhone gebruikers, laat me niet lachen. De iPhone 5S komt er binnenkort aan en dat wordt de iPhone 5 met een beetje meer snelheid. Samsung neem de wereld over met zijn innovatieve technieken. De Samsung Galaxy S4 krijgt waarschijnlijk een 8core processor. En dan heb je de iPhone 5 met een slappe dual coreLaat me niet lachen.
Ja, en een computer was er in de jaren 70 om grote berekeningen mee uit te voeren. Nu zitten we er ook op te skypen en te facebooken en weet ik veel wat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Telefoons zijn er eigenlijk voor gemaakt om mee te bellen. De rest is enkel bijzaak maar dat schijnt iedereen al vergeten te zijn.
En duurder.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:34 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
En een snellere processor. En lichter. En dunner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |