Wat is er verder zo uniek aan dan, zet je veel gebruikte programmas op een SSD en tadaa, je hebt een 'fusion drive'.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is wel meer dan een RAID opstelling.
Joh. Daar gaat het natuurlijk niet over.quote:
quote:
Ik zeg dat als je iets zoveel gebruikt dat je geen crappy plastic Acer van ¤300 hoeft te kopen 'omdat die het ook wel doet'.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
dafuq, en dan moet je maar een dief zijn van je eigen portomonnee? Eten doe je 365/366 dagen per jaar koop je dan ook maar wat omdat je het toch vaak doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rekwisieten naar de veldhond.
Het is een nieuwe techniek die ontzettend interessant is voor desktops. Het merendeel van de mensen tegenwoordig zou graag een SSD willen maar wordt tegen gehouden door de kosten en opslag die je ervoor terug krijgt. Nu kan je wel je een HDD erbij gebruiken maar dan moet je zelf onderhouden wat op je HDD komt te staan en wat op je SSD.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:44 schreef Saysem het volgende:
Die fusion drive is wel clever, maar niet iets waar de gemiddelde gebruiker van wakker ligt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:51 schreef Thorpe het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg dat als je iets zoveel gebruikt dat je geen crappy plastic Acer van ¤300 hoeft te kopen 'omdat die het ook wel doet'.Dit een flamewar noemen <_<SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En twee volumes waar je zelf aandacht aan moet besteden. Je moet zelf bijhouden welke programma's je veel gebruikt en welke niet. En als je SSD vol zit en je wil een ander veelgebruikt programma erop zetten, moet je iets anders dus eraf halen. Tja, wat ga je er dan allemaal af halen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:51 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Wat is er verder zo uniek aan dan, zet je veel gebruikte programmas op een SSD en tadaa, je hebt een 'fusion drive'.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:51 schreef Thorpe het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg dat als je iets zoveel gebruikt dat je geen crappy plastic Acer van ¤300 hoeft te kopen 'omdat die het ook wel doet'.Wat ik thuis heb is een laptop van Dell die het net zo goed doet als een MacBook. En ja heb ze beide in handen gehad maar hij was toen ¤1100,- goedkoper dan de MacBook. Ik geef wel eerlijk toe dat hij toen in de aanbieding lag. Maar ondanks mijn veelvoudig gebruik werkt hij nog steeds perfect, en helemaal al met Windows 8. En heb nog een desktopcomputer van 7 jaar oud die het ook nog steeds fantastisch doet. Zelfs de hedendaagse games kan ik daarop met goed kwaliteit draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
genieten deze reacties.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat ik thuis heb is een laptop van Dell die het net zo goed doet als een MacBook. En ja heb ze beide in handen gehad maar hij was toen ¤1100,- goedkoper dan de MacBook. Ik geef wel eerlijk toe dat hij toen in de aanbieding lag. Maar ondanks mijn veelvoudig gebruik werkt hij nog steeds perfect, en helemaal al met Windows 8. En heb nog een desktopcomputer van 7 jaar oud die het ook nog steeds fantastisch doet. Zelfs de hedendaagse games kan ik daarop met goed kwaliteit draaien.
quote:
Een ervaren computer gebruiker kan dit gewoon zelf doen, aangezien een doorsnee apple gebruiker evenveel verstand heeft van computers heeft als een gemiddelde 50+ er moet dat allemaal automatisch.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is een nieuwe techniek die ontzettend interessant is voor desktops. Het merendeel van de mensen tegenwoordig zou graag een SSD willen maar wordt tegen gehouden door de kosten en opslag die je ervoor terug krijgt. Nu kan je wel je een HDD erbij gebruiken maar dan moet je zelf onderhouden wat op je HDD komt te staan en wat op je SSD.
Met Fusion drive heb je die zorgen dus niet meer. Mac OSX bepaalt aan de hand van je gebruik wat op de SSD komt te staan en wat op de HDD.
innovatie willen en dan aankomen met zo'n reactiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:59 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Een ervaren computer gebruiker kan dit gewoon zelf doen, aangezien een doorsnee apple gebruiker evenveel verstand heeft van computers heeft als een gemiddelde 50+ er moet dat allemaal automatisch.
Computeren met zijwieltjes, voor bejaarden en gehandicapten.
Koop dan iets kant en klaar uit de winkel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:00 schreef blow... het volgende:
[..]
innovatie willen en dan aankomen met zo'n reactie
ik wil gewoon fijn computeren zonder die shit.
Ik weet wat het is, en ja het is handig. Maar qua "innovatie" niet echt vergelijkbaar met bijvoorbeeld de eerste iPhone.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:55 schreef Dimens het volgende:
En twee volumes waar je zelf aandacht aan moet besteden. Je moet zelf bijhouden welke programma's je veel gebruikt en welke niet. En als je SSD vol zit en je wil een ander veelgebruikt programma erop zetten, moet je iets anders dus eraf halen. Tja, wat ga je er dan allemaal af halen?
Het kost dus tijd en moeite. Fusion Drive kun je dus wel zeker innovatie noemen.
Inderdaad, want elk persoon wat dit niet kan is natuurlijk een gehandicapte debiel eersteklas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:59 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Een doorsnee ervaren computer gebruiker kan dit gewoon zelf doen, aangezien een doorsnee apple gebruiker evenveel verstand heeft van computers heeft als een gemiddelde 50+ er moet dat allemaal automatisch.
Computeren met zijwieltjes, voor bejaarden en gehandicapten.
Als je dat verwacht, kun je nog heel lang gaan wachten. Echte grote innovaties voor mobiele telefoons gaan voorlopig nog niet komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:00 schreef Saysem het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, en ja het is handig. Maar qua "innovatie" niet echt vergelijkbaar met bijvoorbeeld de eerste iPhone.
Ja en daar ging dit topic volgens mij over.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je dat verwacht, kun je nog heel lang gaan wachten. Echte grote innovaties voor mobiele telefoons gaan voorlopig nog niet komen.
Niet meer. Nu gaat het voornamelijk om alles wat slecht is aan Apple.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef Saysem het volgende:
[..]
Ja en daar ging dit topic volgens mij over.
Niet zo calimero. Ik wil ook best weer even Windows 8 / Surface gaan trollenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet meer. Nu gaat het voornamelijk om alles wat slecht is aan Apple.
Goed terug naar on-topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet meer. Nu gaat het voornamelijk om alles wat slecht is aan Apple.
dat doen de makers al.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef Saysem het volgende:
[..]
Niet zo calimero. Ik wel ook best weer even Windows 8 / Surface gaan trollen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Goed terug naar on-topic.
Nog even een samenvatting: Apple is duur en kut, de gebruikers zijn levenloze randdebielen die denken geld teveel te hebben en je kunt er niet veel mee.
Je hebt het anders wel overwogen te kopen. Dus eigenlijk wil je hiermee zeggen dat je zelf een levenloze randdebiel bent totdat je het blijkbaar niet meer overwogen hebt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Goed terug naar on-topic.
Nog even een samenvatting: Apple is duur en kut, de gebruikers zijn levenloze randdebielen die denken geld teveel te hebben en je kunt er niet veel mee.
Ik heb het nooit overwegen om te kopen want ik ben geen levenloze randdebiel. Ik heb het alleen maar getest. Of valt dat bij jou ook onder het kopje "kopen"?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt het anders wel overwogen te kopen. Dus eigenlijk wil je hiermee zeggen dat je zelf een levenloze randdebiel bent totdat je het blijkbaar niet meer overwogen hebt.
Als Apple daadwerkelijk kut zou zijn, zou men het niet meer kopen. Maar men blijkt er toch wel erg tevreden over te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |