Kun je met goedkopere varianten ook. Kwestie van wennen en werken vast en zeker net zo goed. Of mensen die ¤1600,- euro kostende MacBook Pro kopen om ermee te internetten en een beetje tekstverwerking doen.quote:
vergeet facebook niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Kun je met goedkopere varianten ook. Kwestie van wennen en werken vast en zeker net zo goed. Of mensen die ¤1600,- euro kostende MacBook Pro kopen om ermee te internetten en een beetje tekstverwerking doen.
Mensen die besparen op een object wat je 1000+ uur per jaar gebruiktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Kun je met goedkopere varianten ook. Kwestie van wennen en werken vast en zeker net zo goed. Of mensen die ¤1600,- euro kostende MacBook Pro kopen om ermee te internetten en een beetje tekstverwerking doen.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Mensen die besparen op een object wat je 1000+ uur per jaar gebruikt
zelfs V-tech is superieur aan alle acers tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef _GdR_ het volgende:
Mijn macbook kostte lekker 2800euro en ik geef geen neuk. Want deze is superieur aan alle acers tegelijkertijd.
dat als je iets veel gebruikt je daar extra voor moet betalen, los van het feit of het daadwerkelijk die prijs heeft.quote:
dafuq, en dan moet je maar een dief zijn van je eigen portomonnee? Eten doe je 365/366 dagen per jaar koop je dan ook maar wat omdat je het toch vaak doet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Mensen die besparen op een object wat je 1000+ uur per jaar gebruikt
Toen mijn ouders veel problemen met hun laptop kregen, heb ik ze een voorstel gedaan een iPad te kopen. Mijn ouders zagen daar erg tegenop omdat het een dure aanschaf was en ze ook wel de krantjes hadden gelezen met goedkope tablets.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:22 schreef Saysem het volgende:
[..]
Is maar net wat je gewend bent. Verandering is altijd lastig.
Een SSD op een HDD schroeven in raid opstelling en daar een dure naam aan geven, geniaal ja.quote:
gelukkig was het al een aantal keer bedacht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Een SSD op een HDD schroeven in raid opstelling en daar een dure naam aan geven, geniaal ja.
weet je wat een prestatiewinst dat isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:44 schreef Saysem het volgende:
Die fusion drive is wel clever, maar niet iets waar de gemiddelde gebruiker van wakker ligt.
Het is wel meer dan een RAID opstelling.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Een SSD op een HDD schroeven in raid opstelling en daar een dure naam aan geven, geniaal ja.
Het is mongool analfabeet, en die tekst heb ik zelf geschreven vies goor kankerkind. Schelden kan ik ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
t gaat mij er niet om of het een goed toestel is of niet, het feit dat jij geilt op hun advertentietekst maakt jou vooral die 'mogool'
Je moeder toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Het is mongool analfabeet, en die tekst heb ik zelf geschreven vies goor kankerkind. Schelden kan ik ook.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Het is mongool analfabeet, en die tekst heb ik zelf geschreven vies goor kankerkind. Schelden kan ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |