Wat zou je met de Lumia kunnen doen als je een Windows desktop hebt?quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:01 schreef Haque het volgende:
ze zijn haast hetzelfde dus kies voor het besturingssysteem
ik zeg windows tenzij je al apple macbook ofzo hebt
Dat kan je zelf toch eenvoudig opzoekenquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat zou je met de Lumia kunnen doen als je een Windows desktop hebt?
Hoi bietsj waar vind ik dezen infoquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch eenvoudig opzoeken
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1515592quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi bietsj waar vind ik dezen info
gr
Heeft niks met Windows Phone te maken maar met het slechte programmeren van Whatsapp...quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Jammer alleen dat op Windows Phone een simpele app als Whatsapp nog niet heel goed draait, erg jammer...Anders zou ik zo voor de Lumia 920 gaan, wacht dat eerst eens af
Je post klinkt echt heel eerlijk en objectief.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:00 schreef TC03 het volgende:
Ik zou de reviews afwachten. Windows Phone 7.5 was heel erg beperkt en onhandig, het is maar de vraag in hoeverre WP8 beter is.
Ik heb veel ervaring met zowel Android, iOS als WP en mijn ervaring is dat iOS toch echt koning is. Veel meer gebruiksgemak en handige features dan Android en veel meer functionaliteit dan WP7.5.
Qua toestel zijn er sowieso weinig mensen die ze hebben kunnen vergelijken. De iPhone 4S had iig de beste camera van alle telefoons (op misschien de Nokia 808 na), en de iPhone 5 is alleen maar beter geworden op dit gebied. Ook schijnt de A6 CPU heel snel te zijn, maar WP is over het algemeen al erg snel dus ik weet niet of je dat gaat merken.
Voordeel van de iPhone is de unibody aluminium behuizing, dat is niet te evenaren qua feel. Ook is deze compacter waardoor de iPhone makkelijk met 1 hand te bedienen is (doe ik zelf heel vaak en vind ik erg prettig). Voordeel van de Lumia 920 is het grote scherm en mogelijkheid om het scherm met handschoenen te bedienen. Tevens is al bekend dat de 920 camera super is.
Feit is dat WhatsApp bagger werkt en dat is een nadeel, ongeacht de reden hiervan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Jammer alleen dat op Windows Phone een simpele app als Whatsapp nog niet heel goed draait, erg jammer...Anders zou ik zo voor de Lumia 920 gaan, wacht dat eerst eens af
Omdat driekwart van het land bankiert bij een bank die wel een app heeft voor WP?quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:18 schreef bear87 het volgende:
Ik zou nooit zoveel geld betalen voor een telefoon met een os dat nog écht moet aanslaan. Simpele app's die stomweg niet beschikbaar zijn voor WP, zoals een app om te bankieren. Zelfs ING heeft geen app voor WP...daar sta je dan met je mooie 920.
Ik zou kiezen voor een gevestigd os dat gewoon alles heeft wat er is, Android of iOS dus. waarom 5 a 6 honderd voor een 920 neerleggen en dan niet eens een ING app kunnen hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |