Ik denk hetquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Verbitterde zolderkamerautist waar alleen de meest underground bands goed genoeg voor is?
Coolquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:43 schreef Gehenna het volgende:
Everything, Everything er ook bij...
die ken ik dan weer niet
Oh die had ik nog niet gespotquote:
In prijs/kwaliteit verhouding is het denk ik een van de beste festivals, zeker als je ook nog eens kosten meerekent die je zou maken als je naar een buitenlands festival zou gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk hetprobleem is dat ik gewoon niet weet of ik wel of niet daar dit festival moet gaan...dus ik bekijk nieuwe namen wat kritischer.
Die andere nieuwe namen vind ik ook niet interessant trouwens. Verder echt een topfestival met topnamen hoor![]()
Alleen voor Swans ga ik al op zaterdagquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:36 schreef Norrage het volgende:
Werkelijk waar echt álle bands die ik zou willen zien staan op zondag....dat gaat natuurlijk gigantisch overlappen...Ook Suuns, black Angels en everything everything zou ik willen zien, en zijn er op zondag bijgeplaatst. Op vrijdag en zaterdag staat voor mij nog steeds niets boeiends behalve bands die ik al eens gezien heb...
Ik ga gewoon op zondag
Dat heb ik precies hetzelfde, al heb ik dan wel een kaartje voor Lowlands en nog niet hoor BKSquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:25 schreef ranja het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Lowlands met een - voor mij - interessantere line up komt.
Maar zo vreemd is dat ook niet want dat lukt ze al jaren niet meer.
dat is eigen schuld, ze hebben zelfs een eigen topic op fokquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:23 schreef Felagund het volgende:
Savages heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord.
Sorry, ik zal het vanavond luisteren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:26 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is eigen schuld, ze hebben zelfs een eigen topic op fok
Huh wat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:42 schreef Bol_Wan het volgende:
ik zou ook Iceage en Mozes and the Firstborn qua bekendheid in Nederland ook nog boven de Black Angels en misschien zelfs Savages zetten..
wie en de wat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:42 schreef Bol_Wan het volgende:
ik zou ook Iceage en Mozes and the Firstborn qua bekendheid in Nederland nog boven de Black Angels en misschien zelfs Savages zetten..
Ligt aan jou denk ik, concert in de Helling was nog niet uitverkocht en daar past iets van 250 man in.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef Felagund het volgende:
Maar Black Angels is toch wel bekend? Of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |