Beter gaat Jan Smeets ook voor mainstream acts. Als hij zoveel tienduizenden kaarten moet verkopen, is hij dom als hij allemaal obscure dingen neer gaat zetten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Mee eens, ondanks Smeets' rare uitingen naar andere festivals heeft hij wel zijn werk gedaan voor de bezoeker van Pinkpop.
Pulp, trash, hype van een paar jaar geleden, live waarschijnlijk vreselijk etc. etc. maar ik ben jaloers dat PP Die Antwoord binnen heeft gehaald. Ik vind ze "stiekem" briljant en had ze graag op BKS gezien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:13 schreef Norrage het volgende:
Omdat we speculeren welke briljante acts PP bij BKS heeft weggekaapt
Misschien wil Jan ze nog ruilen voor TDCC.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:31 schreef Weakling het volgende:
[..]
Pulp, trash, hype van een paar jaar geleden, live waarschijnlijk vreselijk etc. etc. maar ik ben jaloers dat PP Die Antwoord binnen heeft gehaald. Ik vind ze "stiekem" briljant en had ze graag op BKS gezien.
Lijkt me een meer dan prima ruil!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef JackHerrer het volgende:
Misschien wil Jan ze nog ruilen voor TDCC.
De kans wordt wel groterquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:56 schreef chansadres het volgende:
De combi Killers, Script, Paramore, Queens of the stone age, Jimmy Eat World en Andy Burrows vind ik zeer sterk. Commercieel gezien tenminste. Fun en Miles Kane kunnen we dus waarschijnlijk doorstrepen. Maar geen Editors. Is dat toch de headliner voor de zaterdag?
Jake Bugg zou tof zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag op een suggestielijstje voor Pinkpop wel namen als Bastille, Jake Bugg staan... die zou ik wel heel erg leuk vinden om bij BKS te zien en horen... en passen prima in het concept
Is onbekend, maar gezien het feit dat nu slechts de helft bekend is, zal er wel binnen 2 weken weer wat bijkomen gok ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:21 schreef Guard het volgende:
Wanneer maakt BKS eigenlijk weer nieuwe namen bekend?
Mja, gezien de al bekend gemaakte artiesten kun je toch al wel een beetje gokken wat er zoal nog meer zou kunnen komen te staan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:36 schreef ranja het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat mensen nu al denken te weten wat wel en niet op het festival past
Ik ben het vooralsnog met Arucard eens. Een paar leuke namen al wel, maar er mag m.i. nog wel meer stevigs komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de overige namen, vind de namen nu al dusdanig goed om een kaartje voor aan te schaffen
Jacco Gardner, Mister & Mississippi passen prima in de rest v/h programma.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:17 schreef ranja het volgende:
Ik gok dat er nog wel een emmertje nederlandse bands opengetrokken zal worden.
Haha weekend in Dour geweest? Hoop op zulke perikelen.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Heb je misschien geen trek in een ander festival ipv Best Kept Secret?
Waardoor vaak namen in hetzelfde straatje worden genoemd. Dan wordt het wel heel veel van hetzelfde op BKS. Individueel prima bands, maar je moet er niet een heel festival mee vullen vind ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:05 schreef Trashcanman het volgende:
Mja, gezien de al bekend gemaakte artiesten kun je toch al wel een beetje gokken wat er zoal nog meer zou kunnen komen te staan.
Dit dus. Iets stevigs of op zijn minst anders dan wat er al staat. En ja, er staat als best wat variatie op de lijst, maar hoe meer uiteenlopende genres hoe liever wat mij betreft.quote:Ik ben het vooralsnog met Arucard eens. Een paar leuke namen al wel, maar er mag m.i. nog wel meer stevigs komen.
Eenschquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:44 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens is The History of Apple Pie een alleraardigst bandje!
Schattig en tofquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:44 schreef Bol_Wan het volgende:
Overigens is The History of Apple Pie een alleraardigst bandje!
Niet zo'n ramp idd, al behoorlijk verzadigd van geraakt de afgelopen jaren in festivalland.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef chansadres het volgende:
Editors komen in ieder geval niet. Ze zijn bevestigd voor Traumzeit festival. Samen met Hurricane en Southside zit dat weekend vol.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:06 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik zeg Kendrick en Nick Cave, komt u maar
Met Adrian Belew.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef Gehenna het volgende:
Nine Inch Nails begonnen ook weer te touren toch?
gelukkig!quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef chansadres het volgende:
Editors komen in ieder geval niet. Ze zijn bevestigd voor Traumzeit festival. Samen met Hurricane en Southside zit dat weekend vol.
Oh die kende ik nog niet, even opgezocht maar wel redelijke grote naam iddquote:
Meshuggah lijkt mij echt een ontzettend kleine kans maken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef Gehenna het volgende:
Nine Inch Nails begonnen ook weer te touren toch?
Ik zou het wel tof vinden als er nog een (of een paar) wat hardere bandjes komen.
Meshuggah zit b.v. wel in Europa dan
heb je de plattegrond in de OP gezien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:48 schreef ranja het volgende:
Ik neem aan dat er meerdere podia zijn zodat je niet verplicht wordt tot het luisteren van een bepaalde band
tenzij ze graspop opstelling hanteren ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |