quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Omdat pa haar had gebeldEn Monika is er zaterdag weer, dan kan ik vast wel een dagje wandelen.
Gelukkig is het een heel lollige situatie, dat Isa's pa zijn heup heeft gebroken. Wist je dat Isa's ma helemaal niets kan zonder hulp? Ik pies echt in m'n broek van het lachen hoor.quote:
Waarom belde je pa jou niet dan? Was 'ie je nummer vergeten ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Omdat pa haar had gebeldEn Monika is er zaterdag weer, dan kan ik vast wel een dagje wandelen.
Nee, hij is al voorbijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:30 schreef Vork het volgende:
Duurt die bui nog lang, Piet? Anders wacht ik wel even een topic.
Ik wist geeneens dat ze haar heup gebroken had.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig is het een heel lollige situatie, dat Isa's pa zijn heup heeft gebroken. Wist je dat Isa's ma helemaal niets kan zonder hulp? Ik pies echt in m'n broek van het lachen hoor.
Nee, pa heeft een gebroken heup, en ma kan zonder hulp niets. En echt niets heh. Gelukkig ben jij heel gebleven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
@Isa, sterkte voor je moe, erg pijnlijk en lastig. Het is gemeen glad, ben gisterenavond toen ik met de hond liep ook onderuit gegaan en op mijn gezicht gevallen, gelukkig alles heel
Oei, wat is er onduidelijk aan " Isa's pa " ..."Isa's vader" ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
@Isa, sterkte voor je moe, erg pijnlijk en lastig. Het is gemeen glad, ben gisterenavond toen ik met de hond liep ook onderuit gegaan en op mijn gezicht gevallen, gelukkig alles heel
Wie's da? Je moederrrrrr?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Hey mevr. Indiana Jones, registreeer eens en kom eens gezellig meebabbelen![]()
quote:
Leuk! Kom maar meedoen, mw. IndianaJones! Passende nickname ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:47 schreef Isabeau het volgende:
en een leuke meelezer! Nu nog meekletsen
Jou kent ze ook alquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Leuk! Kom maar meedoen, mw. IndianaJones! Passende nickname ook
Tja, dat vat het wel zo'n beetje samenquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:10 schreef Mevrouw_Indiana_jones het volgende:
Wat ziet het er hier anders uit als je ingelogd bent
Hoooooi!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:10 schreef Mevrouw_Indiana_jones het volgende:
Nee, ik geloof niet dat jij en mevr I. Jones elkaar hebben ontmoet. Lein wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:14 schreef freecell het volgende:
hi! ken ik jou?
Dokter keek, schoot in de lach en zei dat het wel logisch was dat ik daar last van had.
En als ik dit een 'bijna over' keelontsteking noemde, moest ik met de volgende keelontsteking ook komen.
Hij kon er helaas niks mee. IJs eten en rustig aan doen.
Ik denk dat vandaag even niks haalbaar isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:56 schreef freecell het volgende:
Wij hebben vanavond een afspraak (etentje, hum, das zeker neit haalbaar?) maar de rest van de dag niks
Ik klink alleen als aardappel in keel
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef Mevrouw_Indiana_jones het volgende:
*heb maar even een geslachtsverandering ondergaan* Gelukkig gaat dat digitaal vrij makkelijk
Inderdaad! Zie niet veel mannelijks in jouquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef Mevrouw_Indiana_jones het volgende:
*heb maar even een geslachtsverandering ondergaan* Gelukkig gaat dat digitaal vrij makkelijk
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:10 schreef Mevrouw_Indiana_jones het volgende:
Nee, verdikke, honger!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat vandaag even niks haalbaar isEn jij eet denk ik niet al te veel vandaag
Doen, zo lastig mogelijk maken en er meer uitslepen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:04 schreef golfer het volgende:
2 dikke pakken postpakketten van het UWV voor B. met daarin de officiële aanvraag en alle argumenten en bewijsstukken van haar werkgever voor het collectief ontslag.
En toch...denk ik dat we bezwaar gaan aantekenen, want ik heb ze op z'n minst al op 1 fout argument kunnen betrappen.
Er is nergens een stukje waar je nog wat meer op in kan gaan? Zinnetje hier, zinnetje daar? Wat eigenlijk idioot he, zo'n minimaal aantal woorden. Je was aan je scriptie bezig, toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Welkom newbie!![]()
nog 500 woorden.. maar ik ben eigenlijk wel uitgeluld..
Daar gaat het in eerste instantie niet om. Niet om er meer uitslepen, maar om het ontslag ongedaan maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Doen, zo lastig mogelijk maken en er meer uitslepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Het is een cyclus, hebben g. en B en fam. AnneX vastgesteld:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Prima argumentMoet je al die andere mensen eerst weer opleiden.
Mijn vroegere teamleider noemde dat soort dingen kapitaalvernietiging.
Rot voor hem/haar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:15 schreef TAV74 het volgende:
Bah, ben even van slag geloof ikZieke medewerker was op bezoek (detail zet ik liever niet openbaar, te makkelijk herkenbaar) en ik vrees dat dit een enkele reis naar volledige arbeidsongeschiktheid wordt
Dat klinkt behoorlijk ernstig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:15 schreef TAV74 het volgende:
Bah, ben even van slag geloof ikZieke medewerker was op bezoek (detail zet ik liever niet openbaar, te makkelijk herkenbaar) en ik vrees dat dit een enkele reis naar volledige arbeidsongeschiktheid wordt
Nope, met een artikel. En ja, belachelijk.. we moeten 4500 woorden met 10% marge. Ik zit nu op 3600 en vind het nu al een draak van een artikelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is nergens een stukje waar je nog wat meer op in kan gaan? Zinnetje hier, zinnetje daar? Wat eigenlijk idioot he, zo'n minimaal aantal woorden. Je was aan je scriptie bezig, toch?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:15 schreef TAV74 het volgende:
Je had hier en daar dus al onzinnige stukjes tekst toegevoegd om aan het min aantal woorden te komenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Nope, met een artikel. En ja, belachelijk.. we moeten 4500 woorden met 10% marge. Ik zit nu op 3600 en vind het nu al een draak van een artikel![]()
Heeft echt geen nut zo maar goed.
Nou, niet helemaal onzinnig, maar soms wel wat langdradiger dan ik anders had gedaan.. Als ik nu nog dingen ga toevoegen dan moet ik echt van de kern gaan afdwalen en dat vind ik zo zondequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je had hier en daar dus al onzinnige stukjes tekst toegevoegd om aan het min aantal woorden te komen
kun je de introductie nog wat uitbreiden? wat is de relevantie van wat je geschreven hebt, hoe heb je het aangepakt, etc. etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal onzinnig, maar soms wel wat langdradiger dan ik anders had gedaan.. Als ik nu nog dingen ga toevoegen dan moet ik echt van de kern gaan afdwalen en dat vind ik zo zondeIk moet wel nog een conclusie schrijven, hoop daar 450 woorden voor nodig te hebben (al is dat erg lang maar ok) dan red ik het wel..
Ja misschien dat ik daar nog iets kan toevoegen.. Maar volgens de beschrijving 'hoe schrijf je een artikel' is dat eigenlijk niet de bedoelingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kun je de introductie nog wat uitbreiden? wat is de relevantie van wat je geschreven hebt, hoe heb je het aangepakt, etc. etc.
Conclusie goed opbouwen; even kort wat punten samenvatten en dan de conclusie er pas in gooien.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal onzinnig, maar soms wel wat langdradiger dan ik anders had gedaan.. Als ik nu nog dingen ga toevoegen dan moet ik echt van de kern gaan afdwalen en dat vind ik zo zondeIk moet wel nog een conclusie schrijven, hoop daar 450 woorden voor nodig te hebben (al is dat erg lang maar ok) dan red ik het wel..
ik dacht dat jij 2 weken vakantie had! daar was ik al jaloers op!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:44 schreef PdeHoog het volgende:
Nou.....dagje kantoor vandaag was vruchtvol. Nieuwe versie van de software met oplossingen getest en teruggestuurd vanwege het ontbreken van de oplossingen
http://www.telegraaf.nl/b(...)dankzij_paard__.htmlquote:Steakhouse overspoeld met reserveringen
AMSTERDAM -
Een steakhouse in Amsterdam dat jarenlang klanten belazerde door hen paardenvlees in plaats van rundsbiefstuk voor te schotelen, wordt momenteel overspoeld met reserveringen.
Steakhouse Piet de Leeuw in de Noorderstraat is al sinds de jaren '40 beroemd om zijn biefstuk. Het Parool liet het vlees van het restaurant onderzoeken door een slager, een meesterkok en een DNA-lab en hieruit bleek dat het geen runder- maar paardenbiefstuk betrof.
Eigenaar Loek van Thiel ontkende dat hij ervan wist, maar draait vrijdag bij in Trouw. "Die journaliste belde, ik voelde me overrompeld en dacht: zo'n paard is natuurlijk een edel dier. Dat ligt gevoelig. Dus heb ik ontkend."
Van Thiel zegt het vervelend te vinden dat hij bekend staat als jokkebrok en dader van een economisch delict. Tegelijk stelt hij dat runderbiefstuk veel te duur is. "Een rund kost, zeker met wat champignonnetjes erbij, al snel 23 euro.
Net als bij de van der Valk waar 25 jaar geleden zo een schandaal over was, tent zat maandenlang daarna nok en nok vol.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat het stuk in het Parool meer doet dan een advertentiecampagne.
Zou mij niets verbazen als het daar de komende tijd bom en bom vol is.
Is het voorzetten van een paardenbiefstuk nu mokumse humor?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:34 schreef golfer het volgende:
Ja, dat zat er dik in met die Piet de Leeuw/paard/rund.
http://www.pietdeleeuw.nl/quote:Tevens vind je hier nog de echte Mokumse humor en verder geen gedonder. Een authentiek interieur: houten meubilair, vloerplanken, glimmende bierpomp, op de lambrisering jeneverkruiken, een olieverf plafond met glazen en smeedijzeren lampen, een paar schilderijen en veel foto's van gasten die het hier ooit erg gezellig hebben gehad.
http://www.parool.nl/paro(...)ard-sinds-1949.dhtmlquote:Piet de Leeuw biecht nu alles maar op: 'We serveren paard sinds 1949'
15-02-13 13:25 uur - Bron: Het Parool
De eigenaar van Steakhouse Piet de Leeuw geeft het toe: hij verkoopt paarden- in plaats van rundvlees. Loek van Thiel ontkende aanvankelijk in alle toonaarden. Maar nu geeft hij toe: het is paard, al 63 jaar. 'Toen ik toch eens experimenteerde met ossenhaas, begonnen de klanten te klagen.'
Het is dus altijd paard geweest bij Piet de Leeuw?
'Altijd paard. Voor mijn opa Piet de Leeuw sr. dit café in 1949 kocht, was hij paardenslager in Noord. Hij heeft de formule bedacht om bij het bier ook biefstuk te serveren, met brood om te dopen. Zijn zoon heeft het voortgezet, en tien jaar geleden nam ik het over. Het paardenvlees is als het ware een familietraditie.'
Is het ook familietraditie om erover te liegen?
'Er is wel een soort geheimhoudingsplicht. Er staat ook in het contract van ons personeel dat ze er niks over mogen zeggen. We hebben 'biefstuk' op de kaart staan, geen ossenhaas of zoiets. Ik heb nog nooit overwogen om op de menu's te zetten dat het paardenbiefstuk was. De mensen zaten te smullen, mijn zaak liep goed, waarom zou ik daar over nadenken?'
Maar als mensen het zo lekker vonden, waarom hield u het dan geheim.
'Tja, paardenvlees is toch een gevoelig onderwerp, snap je. Ik denk dat het komt doordat het het vlees van een paard is. Mensen vinden het een raar idee. Maar als ze gewoon een biefstuk bij mij bestellen, komen ze er niet achter dat ze paard krijgen, ze weten alleen dat ze een heel erg malse, goeie biefstuk krijgen! Dat is toch ook belangrijk? Geloof mij nou maar, er is bijna geen beter, malser en lekkerder vlees dan paard.'
Maar vroeg niemand dan ooit aan u: wat is het voor vlees?
'Nee, dat is mij echt helemaal nooit gevraagd, behalve door u. Ik begrijp dat u dat moeilijk te geloven vindt. Maar het enige wat mensen vragen is: 'Waar komt die heerlijke biefstuk vandaan?' Dan zeg ik altijd eerlijk: 'Zuid-Amerika!' Klanten zeggen: 'Wat lekker zeg, veel lekkerder dan thuis!' Wat moet ik dan zeggen: 'Ja, dat is omdat het paard is?' Dat is natuurlijk niet in mijn voordeel, om dat te vertellen. Het is toch goed vlees? Wat zou je je dan zorgen maken over van welk dier het komt?'
als je wilt mag je het op sturen, en kan ik met een frisse blik kijken waar je eventueel nog wat meer zou kunnen schrijven? NIet dat ik iets over het onderwerp weet, maar soms helpt een frisse blik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog 185 woorden... ben met de samenvatting/conclusie bezig maar inspiratie is op..Ik ga denk ik eerst maar eens het slachtveld hier opruimen.. Ik heb 5 dagen lang de tafel in beslag genomen met alle boeken, artikelen, mappen en andere zooi
Oh wil je dat?? Lijkt me wel eens fijn om echt een 'frisse' blik te krijgen. Ik stuur het meestal naar studiegenoten die zelf erg in de materie zitten..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als je wilt mag je het op sturen, en kan ik met een frisse blik kijken waar je eventueel nog wat meer zou kunnen schrijven? NIet dat ik iets over het onderwerp weet, maar soms helpt een frisse blik.
ja, geen probleem. Beetje afhankelijk voor wanneer je het terug wilt hebben, en hoe lang het is, natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh wil je dat?? Lijkt me wel eens fijn om echt een 'frisse' blik te krijgen. Ik stuur het meestal naar studiegenoten die zelf erg in de materie zitten..
Bijna 4000 woorden langquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, geen probleem. Beetje afhankelijk voor wanneer je het terug wilt hebben, en hoe lang het is, natuurlijk!
mn emailadres zit in je dm-box!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bijna 4000 woorden langEn zo snel mogelijk
(grapje..zie maar!)
Eindelijk weer wat voedseldogma's verbrokenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)ard-sinds-1949.dhtml
Ik zit niet echt rustig thuis als ik weet dat er een oplossing voor vele problemen isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik dacht dat jij 2 weken vakantie had! daar was ik al jaloers op!
Met BlackBerry zit je vast aan BES toch? Hebben jullie dat nu? Volgens mij is tegenwoordig het motto 'bring your own device' , en dan gekoppeld aan een Exchange / Microsoft-oplossing.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Steer, wat zijn volgens jou de meest populaire zakelijke smartphones? Ik heb het vriendelijke verzoek van de directie gekregen om eens te kijken naar vervanging van het Blackberry-park.
BES idd. Die hele server is een verschrikkelijke beheerrampquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met BlackBerry zit je vast aan BES toch? Hebben jullie dat nu? Volgens mij is tegenwoordig het motto 'bring your own device' , en dan gekoppeld aan een Exchange / Microsoft-oplossing.
Ik denk dat BlackBerry op z'n gat ligt binnen 2 jaar, dus voor de continuiteit kun je het beste ergens anders kijken...
Dat kan, als je genoeg water erin doet. Brocolli heeft ongeveer 10 minuten nodig om gaar te worden; de meeste snelkookrijst ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
Vraagje. Kan je broccoli en rijst ook gewoon in 1 pan koken?
Jij en ik zitten iig op één lijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wat moet er precies mee kunnen gebeuren? Alleen e-mail / calendar / global address book?
Dan zou ik voor een iPhone-oplossing gaan met bv. Exchange. Ik denk dat iOS veel stabieler en betrouwbaarder is voor zakelijk gebruik dan een willekeurig Android-toestel. Het werkt elegant zonder al teveel franje.
Als je geld over hebt, kun je een vloot iPhone 5 uitleveren, anders voldoet iPhone 4s meer dan zat.
Ik gebruik zelf momenteel een iPhone, een Android-toestel en een Windows Phone 8-toestel door elkaar, maar die laatste is nog niet volwassen genoeg.
Kan ik me voorstellen, maar we hebben hier grote moeite de server in de lucht te houden. Er is continue gezeik met het synchroniseren van agenda's en mail etc. Daarnaast zijn die toestellen lang niet meer zo degelijk als vroeger hebben we gemerkt. Snel kapot, brakke microfoon etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:24 schreef TAV74 het volgende:
Blackberry, ik ben er nog steeds zeer tevreden over (voor zakelijk gebruik). Prive zou ik er nooit een willen, maar het toetsenbord, de mail en agendafunctie vind ik echt super werken.
Doe je goed!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:27 schreef AnneX het volgende:
Gut, blijkbaar ben ik weer eens in "mijn alcohol/witte wijn fase"...![]()
en het nog niet eens Voorjaar, laat staan Zomer.
Al weer twee glazen leeg.
Gebruikers en waardeoordelen *snort*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij en ik zitten iig op één lijnIk denk dat we een iPhone 4s en een Android aanschaffen en dan wat gebruikers een waarde-oordeel laten vellen.
Ik had serieus een zelfgemaakte genummerde lijst van 21 items gemaakt - analoog hé - die hoorden bij zo'n uwv procedure.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe je goed!
Denk dat er vanavond hier ook nog wel een paar drankjes ingaan n.a.v. het kilo pak papier van het UWV.
FoKquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh even een hele grotehier voor Jagar! Zeer fijne en nuttige feedback!
mijn dank is groot!
Er zitten schroeven in en een plaat. Maar dat is wat pa zegt, geen orthopeed gezien/gesproken en dus geen idee wat voor fractuur het precies was.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Zo,voor Isa's vader, toch maar even teruggelezen
't is wat, dat bot
Dat dusquote:
fijn!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh even een hele grotehier voor Jagar! Zeer fijne en nuttige feedback!
mijn dank is groot!
Hoe kan het zijn dat de orthopeed niet even langsgelopen is?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Er zitten schroeven in en een plaat. Maar dat is wat pa zegt, geen orthopeed gezien/gesproken en dus geen idee wat voor fractuur het precies was.
(sorry dat ik je niet kan verblijden met meer medisch technische details)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |