quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Omdat pa haar had gebeldEn Monika is er zaterdag weer, dan kan ik vast wel een dagje wandelen.
Gelukkig is het een heel lollige situatie, dat Isa's pa zijn heup heeft gebroken. Wist je dat Isa's ma helemaal niets kan zonder hulp? Ik pies echt in m'n broek van het lachen hoor.quote:
Waarom belde je pa jou niet dan? Was 'ie je nummer vergeten ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Omdat pa haar had gebeldEn Monika is er zaterdag weer, dan kan ik vast wel een dagje wandelen.
Nee, hij is al voorbijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:30 schreef Vork het volgende:
Duurt die bui nog lang, Piet? Anders wacht ik wel even een topic.
Ik wist geeneens dat ze haar heup gebroken had.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig is het een heel lollige situatie, dat Isa's pa zijn heup heeft gebroken. Wist je dat Isa's ma helemaal niets kan zonder hulp? Ik pies echt in m'n broek van het lachen hoor.
Nee, pa heeft een gebroken heup, en ma kan zonder hulp niets. En echt niets heh. Gelukkig ben jij heel gebleven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
@Isa, sterkte voor je moe, erg pijnlijk en lastig. Het is gemeen glad, ben gisterenavond toen ik met de hond liep ook onderuit gegaan en op mijn gezicht gevallen, gelukkig alles heel
Oei, wat is er onduidelijk aan " Isa's pa " ..."Isa's vader" ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
@Isa, sterkte voor je moe, erg pijnlijk en lastig. Het is gemeen glad, ben gisterenavond toen ik met de hond liep ook onderuit gegaan en op mijn gezicht gevallen, gelukkig alles heel
Wie's da? Je moederrrrrr?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Hey mevr. Indiana Jones, registreeer eens en kom eens gezellig meebabbelen![]()
quote:
Leuk! Kom maar meedoen, mw. IndianaJones! Passende nickname ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:47 schreef Isabeau het volgende:
en een leuke meelezer! Nu nog meekletsen
Jou kent ze ook alquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Leuk! Kom maar meedoen, mw. IndianaJones! Passende nickname ook
Tja, dat vat het wel zo'n beetje samenquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:10 schreef Mevrouw_Indiana_jones het volgende:
Wat ziet het er hier anders uit als je ingelogd bent
Hoooooi!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:10 schreef Mevrouw_Indiana_jones het volgende:
Nee, ik geloof niet dat jij en mevr I. Jones elkaar hebben ontmoet. Lein wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:14 schreef freecell het volgende:
hi! ken ik jou?
Dokter keek, schoot in de lach en zei dat het wel logisch was dat ik daar last van had.
En als ik dit een 'bijna over' keelontsteking noemde, moest ik met de volgende keelontsteking ook komen.
Hij kon er helaas niks mee. IJs eten en rustig aan doen.
Ik denk dat vandaag even niks haalbaar isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:56 schreef freecell het volgende:
Wij hebben vanavond een afspraak (etentje, hum, das zeker neit haalbaar?) maar de rest van de dag niks
Ik klink alleen als aardappel in keel
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef Mevrouw_Indiana_jones het volgende:
*heb maar even een geslachtsverandering ondergaan* Gelukkig gaat dat digitaal vrij makkelijk
Inderdaad! Zie niet veel mannelijks in jouquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef Mevrouw_Indiana_jones het volgende:
*heb maar even een geslachtsverandering ondergaan* Gelukkig gaat dat digitaal vrij makkelijk
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:10 schreef Mevrouw_Indiana_jones het volgende:
Nee, verdikke, honger!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat vandaag even niks haalbaar isEn jij eet denk ik niet al te veel vandaag
Doen, zo lastig mogelijk maken en er meer uitslepen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:04 schreef golfer het volgende:
2 dikke pakken postpakketten van het UWV voor B. met daarin de officiële aanvraag en alle argumenten en bewijsstukken van haar werkgever voor het collectief ontslag.
En toch...denk ik dat we bezwaar gaan aantekenen, want ik heb ze op z'n minst al op 1 fout argument kunnen betrappen.
Er is nergens een stukje waar je nog wat meer op in kan gaan? Zinnetje hier, zinnetje daar? Wat eigenlijk idioot he, zo'n minimaal aantal woorden. Je was aan je scriptie bezig, toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Welkom newbie!![]()
nog 500 woorden.. maar ik ben eigenlijk wel uitgeluld..
Daar gaat het in eerste instantie niet om. Niet om er meer uitslepen, maar om het ontslag ongedaan maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Doen, zo lastig mogelijk maken en er meer uitslepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Het is een cyclus, hebben g. en B en fam. AnneX vastgesteld:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Prima argumentMoet je al die andere mensen eerst weer opleiden.
Mijn vroegere teamleider noemde dat soort dingen kapitaalvernietiging.
Rot voor hem/haar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:15 schreef TAV74 het volgende:
Bah, ben even van slag geloof ikZieke medewerker was op bezoek (detail zet ik liever niet openbaar, te makkelijk herkenbaar) en ik vrees dat dit een enkele reis naar volledige arbeidsongeschiktheid wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |