Vergelijking pinda is verkeerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een Twingo scheurt met 500 km/u tegen een cementfabriek, of een Twingo scheurt met 500 km/u tegen een cementfabriek, maar komt eerst een pinda tegen.
Want meteorieten bestaan niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:48 schreef Nobu het volgende:
Ah, een meteorietenregen. Een of ander mislukte militaire test zullen ze bedoelen.
Hadden ze wel zien aankomen zoals die van vanmiddag?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Want meteorieten bestaan niet?
quote:
Volgens mij in moderne tijden nooit eerder gebeurt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
Dit is toch wel een heel vette gebeurtenis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tunguska_eventquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij in moderne tijden nooit eerder gebeurt.
Er zijn er natuurlijk een hele bak zichtbaar, maar daadwerkelijke schade en gewonden, dat heb ik nog niet eerder gehoord..quote:
Las het boek al als kind van jaar of 10 dus ben bekend met deze boemquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tunguska_event
1908, tevens in Rusland. Al valt dat wellicht buiten je definitie van moderne tijden.
Kan me nog herinderen dat er keer een stuk steen op een huis kwam in Nederland, volgens mij jaar of 15 terug.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Er zijn er natuurlijk een hele bak zichtbaar, maar daadwerkelijke schade en gewonden, dat heb ik nog niet eerder gehoord..
Natuurlijk, maar mijn uitleg lijkt me in een of andere uithoek van Rusland vele malen waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Want meteorieten bestaan niet?
je mist de sarcastische smiley.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:34 schreef DeParo het volgende:
Naar verwachting zal de Russische overheid binnen enkele uren een persconferentie houden waarin gesteld wordt dat de 'meteoriet' door een onbekende levensvorm is ontwikkeld. Wat het ook is het object kwam te dichtbij de aarde met hoge snelheid en moest worden neergehaald uit voorzorg.
Ietsje langer geleden. De Glanerbrug-meteoriet was de laatste, in 1990.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan me nog herinderen dat er keer een stuk steen op een huis kwam in Nederland, volgens mij jaar of 15 terug.
De maya's zaten er nog geen 60 dagen naastquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik hoorde net een expert op de radio zeggen dat de meteoriet die vanavond langs komt van precies de andere kant komt, en dat ie er daardoor niets mee te maken heeft.
Nu je het zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |