Dat zegt ie toch ook? Vond het gewoon grappig hoe ie het opschreef.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ze heeft twee kinderen, dus iemand heeft ooit een snikkel in d'r gepropt.
Moet er zelf ook niet aan denken, maar feitelijk is het gewoon zo.
Maar ik ben nogal visueel ingesteld en de rillingen liepen over me rug.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch ook? Vond het gewoon grappig hoe ie het opschreef.
Eensch!!! Was een gênante vertoning van mevrouwtje Jorritsma!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
"vent"
Nogmaals ik ben geen fan van Rutger maar hier stelt ze zich enorm aan.
QFTquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:21 schreef Nielsch het volgende:
Jorritsma maakt het zo alleen maar erger. Rutger zal haar nu overal waar ze gaat gaan achtervolgen. Jorritsma doet alsof ze boven Rutger / PowNed staat, maar ondertussen vertoont ze precies het zelfde kleutergedrag als waar ze tegen ageert.
Gefeliciteerd! Je hebt de belachelijkste post van vandaag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:20 schreef Pulver het volgende:
Vind het wel dat dit het zoveelste bewijs is dat vrouwen niet in de politiek thuishoren.
En dat meen ik echt serieus.
Kijk, een vrouw als stratenmaker heb je ook niet, want daar moet je fysiek bepaalde kwaliteiten voor hebben. Op een paar na, maar die noemen we dan ook "manwijven" en zijn in de regel van de vrouwenliefde.
In de politiek is dat net zo. Ze krijgen vaak de mindere plekken en dat is niet zonder reden. Je hebt nog nooit een vrouw gezien op binnenlandse zaken of economische zaken.
Nee, ze mogen naar sport of verkeer. En vooral op verkeer hebben ze het ontzettend lopen verprutsen.
Vrouwen moet je geen verantwoording geven, in ieder geval niet in de politiek.
Kunnen ze niet aan, gaan ze zichzelf teveel bewijzen.
En dat kunnen ze gewoon niet.
Tja, misschien stond er ook wel een jongetje bij van de plaatselijke schoolkrant, wiens vragen ze niet wilde beantwoorden. Waar trek je de grens he?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 06:35 schreef Pulver het volgende:
Het gaat er niet om wat ze willen.
Ze hebben een publieke functie en als er vragen gesteld worden hebben ze die gewoon te beantwoorden.
Niets meer en niets minder.
Onzin. Waarom moet je het spelletje meespelen? Waarom toegeven aan dergelijke idioten?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef tinoburg het volgende:
[..]
QFT
het spelletje 2 minuten meespelen en weer doorwandelen was veel verstandiger geweest.
Er zijn genoeg politici waar je aan ziet dat ze liever niet zouden antwoorden, toch de knop om zetten, hun praatje mee doen en vervolgens verder kunnen.
Ik vind ook dat dat een van je taken is als gekozen volksvertegenwoordiger, je kunt nooit 100% fan zijn van ALLE media. hoort erbij..
Nee. Politici zijn er niet om journalisten te pleasen. In tegenstelling tot wat de NVJ denkt, wonen we niet in een mediacratie waarbij politici verantwoording schuldig zijn aan journalisten. En zeker niet van het kaliber Rutger. Wat denkt die mafkees nou.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou maakt iedereen wel eens een foutje, maar als je als *publiek* persoon niet in staat bent om je daarvoor voor de camera te verantwoorden dan moet je je toch echt afvragen waar je mee bezig bent en niet de boodschapper de schuld geven.
Omdat het hoort.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:02 schreef nikk het volgende:
[..]
Onzin. Waarom moet je het spelletje meespelen? Waarom toegeven aan dergelijke idioten?
Hoort volgens wat?quote:
En heb je wellicht ook goede en relevante redenen?quote:Omdat Vogelaar bijvoorbeeld moest opstappen toen ze niet mee wilde spelen.
Omdat deze kwestie nu al bijna vijfhonderd Fok!-posts heeft opgeleverd terwijl als ze een minuutje mee had gespeeld niemand het verder überhaupt iets had geïnteresseerd.
Omdat het walgelijke Amerikaanse toestanden zijn als politici alleen slaafse media te woord staan waarbij van te voren al vaststaat dat er geen moeilijke vragen komen waarbij je met de mond vol tanden kan komen te staan.
Om maar eens een paar redenen te noemen.
Journalisten zijn er ook niet om politici te pleasen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee. Politici zijn er niet om journalisten te pleasen.
Mee eens. Maar dat is niet waar we het over hebben hier.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Journalisten zijn er ook niet om politici te pleasen.
Mijn redenen zijn relevant. Vooral de laatste. Ik wil niet in een land leven waarin journalisten geen kritische vragen meer durven te stellen omdat ze anders van de volgende persconferentie worden uitgesloten. Dat is geen vruchtbare bodem voor een democratisch land met integere bestuurders.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:16 schreef nikk het volgende:
[..]
En heb je wellicht ook goede en relevante redenen?
Dat is niet de kwestie. Journalisten moeten elke vraag stellen die ze willen stellen. Dat wil niet zeggen dat een politicus verantwoording moet afleggen aan Rutger, of dat Rutger recht heeft op een antwoord. En dat je uit gemakzucht maar moet toegeven aan terreurtactieken is nog een absurdere reden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Mijn redenen zijn relevant. Vooral de laatste. Ik wil niet in een land leven waarin journalisten geen kritische vragen meer durven te stellen omdat ze anders van de volgende persconferentie worden uitgesloten. Dat is geen vruchtbare bodem voor een democratisch land met integere bestuurders.
PN heeft idd niet het recht op antwoorden, maar tevens ook niet de plicht om publiek volk maar met fluwelen handschoentjes aan te pakken en genoegen te nemen met dodgy professionele ontwijkertjes. "Kritische jounalististiek" is niet aan één kamp voorbehouden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:27 schreef nikk het volgende:
Dat is niet de kwestie. Journalisten moeten elke vraag stellen die ze willen stellen. Dat wil niet zeggen dat een politicus verantwoording moet afleggen aan Rutger, of dat Rutger recht heeft op een antwoord.
Zo'n Goofygoobertje is een zwaktebod van jewelste; als je als publiek figuur niet durft te staan voor het beleid dat je voert wek je op zn minst de indruk dat daar iets niet in de haak mee is, en dan gaan ze alleen maar verder graven.quote:En dat je uit gemakzucht maar moet toegeven aan terreurtactieken is nog een absurdere reden.
Serieus, W...T...F...quote:Hulde voor Jorristma
Ik zeg toch ook niet dat Rutger die plicht heeft? Het is mooi dat we in een land wonen met een vrije pers.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:50 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
PN heeft idd niet het recht op antwoorden, maar tevens ook niet de plicht om publiek volk maar met fluwelen handschoentjes aan te pakken en genoegen te nemen met dodgy professionele ontwijkertjes. "Kritische jounalististiek" is niet aan één kamp voorbehouden.
Ik kan me voorstellen dat wanneer je een simpele figuur bent je zoiets denkt.quote:Zo'n Goofygoobertje is een zwaktebod van jewelste; als je als publiek figuur niet durft te staan voor het beleid dat je voert wek je op zn minst de indruk dat daar iets niet in de haak mee is, en dan gaan ze alleen maar verder graven.
Inderdaad.quote:Serieus, W...T...F...![]()
![]()
...
Leer dan ook te leven met de consequenties die daaraan vast hangen, o.a. volhardende verslaggevers van een goed doortimmerd verhaal danwel repliek te dienen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef nikk het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat Rutger die plicht heeft? Het is mooi dat we in een land wonen met een vrije pers.
Dat is hoe het in de praktijk werkt hoor schattekequote:Ik kan me voorstellen dat wanneer je een simpele figuur bent je zoiets denkt.
Ik vind het overtreden van de wet op persvrijheid goed proberen te praten omdat je zonodig een beef met PN hebt hoog te houden idd een beste WTF?!quote:Inderdaad.
Dat is niet de consequentie. Zoals je zelf ook al aangeeft, het staat iedereen vrij om wel of geen antwoord te geven. Of überhaupt het gesprek aan te gaan met journalisten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:40 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Leer dan ook te leven met de consequenties die daaraan vast hangen, o.a. volhardende verslaggevers van een goed doortimmerd verhaal danwel repliek te dienen.
Wie de schoen past zou ik zeggen.quote:Dat is hoe het in de praktijk werkt hoor schatteke...
Even voor mijn goede orde, wat versta je onder deze wet op de persvrijheid? En wat is hier dan precies overtreden?quote:[..]
Ik vind het overtreden van de wet op persvrijheid goed proberen te praten omdat je zonodig een beef met PN hebt hoog te houden idd een beste WTF?!
Is er wèl één van; een andere is dat je als gladjakker wordt neergezet wanneer je niet ter zake wenst te komen. No such thing as a free ride.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:50 schreef nikk het volgende:
Dat is niet de consequentie. Zoals je zelf ook al aangeeft, het staat iedereen vrij om wel of geen antwoord te geven. Of überhaupt het gesprek aan te gaan met journalisten.
Ik heb al gemerkt dat dat concept nogal selectief gehanteerd wordtquote:Wie de schoen past zou ik zeggen.
Dat was toch een openbare persco? Daar mag in principe iedereen bij zijn en verslag van doen, en iemand wegsturen of de toegang weigeren omdat je in je broek pist voor een paar lastige vragen is een no-no.quote:Even voor mijn goede orde, wat versta je onder deze wet op de persvrijheid? En wat is hier dan precies overtreden?
Ten eerste is de KRO al lang niet meer zo uitgesproken katholiek.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:41 schreef Nielsch het volgende:
Wat zou er met je gebeuren als je als burgemeester de KRO niet te woord wil staan omdat ze katholiek zijn?
Hoe moeilijk is het om goede mediatraining te regelen. Goede mediatraining leert je met de Rutgers vna deze wereld om te gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze had hem strak in de ogen moeten kijken en zeggen, vent, wat wil je nou?
Stel je vraag!
> Waarom wilde u ons er nu niet bij hebben?
Omdat je uit je bek stinkt, loopt te trollen en te zuigen, verder nog wat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |