Ik geloofd dat zo'n lijstje het hele topic tot nieuwe hoogten kan brengen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 05:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
En jij geloofd dat andere partijen beter zijn?
Zal ik je een lijstje geven van linkse zakkenvullers?
Denk het niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 06:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geloofd dat zo'n lijstje het hele topic tot nieuwe hoogten kan brengen.
Onzin. Als (hoge) ambtenaar heb je geen plicht om de vragen van journalisten te beantwoorden. Zo kan je het hele politieke stelsel dus platleggen door 24/7 of werkdagen vullend journalisten op ambtenaren af te sturen. Die krijgt dan niks meer voor elkaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 06:35 schreef Pulver het volgende:
Het gaat er niet om wat ze willen.
Ze hebben een publieke functie en als er vragen gesteld worden hebben ze die gewoon te beantwoorden.
Niets meer en niets minder.
het gaat me er niet op of het niet leuk is voor de geïnterviewden maar meer om de manier waarop ze elk onderwerpje aanpakken.. beetje drammen.. beetje provoceren. dat lijkt het enige te zijn wat ze daar kunnen en nee dat vind ik geen kwalitatieve journalistiek en ze maken het heel moeilijk voor zichzelf zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 06:35 schreef Pulver het volgende:
Het gaat er niet om wat ze willen.
Ze hebben een publieke functie en als er vragen gesteld worden hebben ze die gewoon te beantwoorden.
Niets meer en niets minder.
Wat de 'kopschoppers' betreft, daar kan ik niet zo mee zitten.
Die gasten hebben zich ook niet afgevraagd na 10 minuten of het slachtoffer het nog leuk vond.
Wet openbaarheid bestuur?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 06:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Onzin. Als (hoge) ambtenaar heb je geen plicht om de vragen van journalisten te beantwoorden. Zo kan je het hele politieke stelsel dus platleggen door 24/7 of werkdagen vullend journalisten op ambtenaren af te sturen. Die krijgt dan niks meer voor elkaar.
Volgens mij worden ze niet gestoord in hun slaapsessie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 06:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Onzin. Als (hoge) ambtenaar heb je geen plicht om de vragen van journalisten te beantwoorden. Zo kan je het hele politieke stelsel dus platleggen door 24/7 of werkdagen vullend journalisten op ambtenaren af te sturen. Die krijgt dan niks meer voor elkaar.
Staat er in die wet dat het per se die persoon moet zijn en dat het geen gedelegeerd persoon kan zijn?quote:
Is weer goed gesteld met je kennis, Joritsma is zelfs nog minister van Economische Zaken geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:20 schreef Pulver het volgende:
Vind het wel dat dit het zoveelste bewijs is dat vrouwen niet in de politiek thuishoren.
En dat meen ik echt serieus.
Kijk, een vrouw als stratenmaker heb je ook niet, want daar moet je fysiek bepaalde kwaliteiten voor hebben. Op een paar na, maar die noemen we dan ook "manwijven" en zijn in de regel van de vrouwenliefde.
In de politiek is dat net zo. Ze krijgen vaak de mindere plekken en dat is niet zonder reden. Je hebt nog nooit een vrouw gezien op binnenlandse zaken of economische zaken.
Nee, ze mogen naar sport of verkeer. En vooral op verkeer hebben ze het ontzettend lopen verprutsen.
Vrouwen moet je geen verantwoording geven, in ieder geval niet in de politiek.
Kunnen ze niet aan, gaan ze zichzelf teveel bewijzen.
En dat kunnen ze gewoon niet.
Dat was een feest ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Is weer goed gesteld met je kennis, Joritsma is zelfs nog minister van Economische Zaken geweest.
Dat versterkt mijn betoog.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Is weer goed gesteld met je kennis, Joritsma is zelfs nog minister van Economische Zaken geweest.
Da's op z'n minst wel de schuld van de minister van Economische Zaken, ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat versterkt mijn betoog.
Geloof niet dat we er nu zo economisch goed voorstaan.
Het staat me allemaal niet meer helder voor de geest als ik eerlijk ben, dus als jij zegt dat het een feestje was geloof ik dat. Ging wel goed met de economie toen geloof ik.quote:
Moest toch iets zeggenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Da's op z'n minst wel de schuld van de minister van Economische Zaken, ja.
Ja, want ministers zijn meestal een enorme boost voor de economie, dankzij hen hebben burgers het goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het staat me allemaal niet meer helder voor de geest als ik eerlijk ben, dus als jij zegt dat het een feestje was geloof ik dat. Ging wel goed met de economie toen geloof ik.
Ho ho!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want ministers zijn meestal een enorme boost voor de economie, dankzij hen hebben burgers het goed![]()
![]()
enorm niet, maar het beleid en de wijze waarop dit wordt uitgezet kan wel degelijk een verschil maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want ministers zijn meestal een enorme boost voor de economie, dankzij hen hebben burgers het goed![]()
![]()
Het kan erger.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:17 schreef DroogDok het volgende:
[..]
enorm niet, maar het beleid en de wijze waarop dit wordt uitgezet kan wel degelijk een verschil maken natuurlijk.
Overigens reageerde ik slechts op user Specularium die constateerde dat het een feest was toen Joritsma minister van economische zaken was.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:20 schreef Pulver het volgende:
Vind het wel dat dit het zoveelste bewijs is dat vrouwen niet in de politiek thuishoren.
Kijk, een vrouw als stratenmaker heb je ook niet, want daar moet je fysiek bepaalde kwaliteiten voor hebben. Op een paar na, maar die noemen we dan ook "manwijven" en zijn in de regel van de vrouwenliefde.
In de politiek is dat net zo. Ze krijgen vaak de mindere plekken en dat is niet zonder reden. Je hebt nog nooit een vrouw gezien op binnenlandse zaken of economische zaken.
Nee, ze mogen naar sport of verkeer. En vooral op verkeer hebben ze het ontzettend lopen verprutsen.
Al was Miss Universe burgemeester van Almere zou ik er nog niet willen wonen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het kan erger.
Het kan je burgemeester zijn.
Ik ken mensen die hun huis te koop hebben in Almere, maar wie wil nou een huis kopen in het het bos van die toverkol?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:20 schreef Pulver het volgende:
Ze heeft twee kinderen, dus iemand heeft ooit een snikkel in d'r gepropt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |