abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123777401
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 05:54 schreef Pulver het volgende:

[..]

En jij geloofd dat andere partijen beter zijn?
Zal ik je een lijstje geven van linkse zakkenvullers?
Ik geloofd dat zo'n lijstje het hele topic tot nieuwe hoogten kan brengen.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 06:09:08 #152
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_123777409
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 06:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik geloofd dat zo'n lijstje het hele topic tot nieuwe hoogten kan brengen.
Denk het niet.
Gaat hier geloof ik om die takketrol van een Jorritsma, en niet om andere zakkenvullers.
Maar om nou te doen alsof er alleen maar klootzakken bij de de VVD of de PVV zitten vind ik wat kort door de bocht.
Als er ergens zakkenvullers zijn, zijn het wel bij die rooien.
Maar nogmaals, daar gaat het hier geloof ik niet om.
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 06:23:05 #153
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_123777423
dat had tactischer gekund, maar ik snap ook heel goed dat ze geen zin hebben in die rel"journalistiek" van pownews. de enige methode die ze daar schijnen te kennen is mensen net zolang dezelfde vraag stellen tot ze boos worden of blijven negeren. ik zag laatst n item waarin zon "journalist" naar België was gegaan om na een rechtzaak met die koppentrappers te praten. dat werd tien minuten achtervolgen, steeds dezelfde vraag stellen en uiteindelijk beledigd afdruipen :') dat is toch geen journalistiek meer? ik vind het niveau vreselijk laag en ik geloof dat ze nou ook niet zo zeer iets noemenswaardigs bereikt hebben met die aanpak.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 06:35:28 #154
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_123777442
Het gaat er niet om wat ze willen.
Ze hebben een publieke functie en als er vragen gesteld worden hebben ze die gewoon te beantwoorden.
Niets meer en niets minder.

Wat de 'kopschoppers' betreft, daar kan ik niet zo mee zitten.
Die gasten hebben zich ook niet afgevraagd na 10 minuten of het slachtoffer het nog leuk vond.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 06:42:09 #155
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_123777461
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 06:35 schreef Pulver het volgende:
Ze hebben een publieke functie en als er vragen gesteld worden hebben ze die gewoon te beantwoorden.

Onzin. Als (hoge) ambtenaar heb je geen plicht om de vragen van journalisten te beantwoorden. Zo kan je het hele politieke stelsel dus platleggen door 24/7 of werkdagen vullend journalisten op ambtenaren af te sturen. Die krijgt dan niks meer voor elkaar.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 8 maart 2013 @ 06:44:52 #156
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_123777469
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 06:35 schreef Pulver het volgende:

Wat de 'kopschoppers' betreft, daar kan ik niet zo mee zitten.
Die gasten hebben zich ook niet afgevraagd na 10 minuten of het slachtoffer het nog leuk vond.
het gaat me er niet op of het niet leuk is voor de geïnterviewden maar meer om de manier waarop ze elk onderwerpje aanpakken.. beetje drammen.. beetje provoceren. dat lijkt het enige te zijn wat ze daar kunnen en nee dat vind ik geen kwalitatieve journalistiek en ze maken het heel moeilijk voor zichzelf zo.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 06:45:28 #157
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123777472
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 06:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Onzin. Als (hoge) ambtenaar heb je geen plicht om de vragen van journalisten te beantwoorden. Zo kan je het hele politieke stelsel dus platleggen door 24/7 of werkdagen vullend journalisten op ambtenaren af te sturen. Die krijgt dan niks meer voor elkaar.
Wet openbaarheid bestuur?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 06:55:07 #158
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_123777502
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 06:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Volgens mij worden ze niet gestoord in hun slaapsessie.
Als je aan de pers (zoals in dit geval iets met de oranjes) iets openbaar maakt, mag je ook de pers te woord staan.
Er word namelijk verteld waar belastinggeld heen gaat, en daar mogen best kritische vragen op komen.
Dat Jorritsma als vervanger van God dat niet kan hebben, is haar probleem.
En dat ze dan geen antwoord geeft is gewoon een hele slechte zaak.
Maar ze zal er weer mee wegkomen...zoals gewoonlijk.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 06:57:09 #159
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_123777515
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 06:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wet openbaarheid bestuur?
Staat er in die wet dat het per se die persoon moet zijn en dat het geen gedelegeerd persoon kan zijn?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 8 maart 2013 @ 07:20:24 #160
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_123777603
Vind het wel dat dit het zoveelste bewijs is dat vrouwen niet in de politiek thuishoren.
En dat meen ik echt serieus.

Kijk, een vrouw als stratenmaker heb je ook niet, want daar moet je fysiek bepaalde kwaliteiten voor hebben. Op een paar na, maar die noemen we dan ook "manwijven" en zijn in de regel van de vrouwenliefde.

In de politiek is dat net zo. Ze krijgen vaak de mindere plekken en dat is niet zonder reden. Je hebt nog nooit een vrouw gezien op binnenlandse zaken of economische zaken.
Nee, ze mogen naar sport of verkeer. En vooral op verkeer hebben ze het ontzettend lopen verprutsen.
Vrouwen moet je geen verantwoording geven, in ieder geval niet in de politiek.
Kunnen ze niet aan, gaan ze zichzelf teveel bewijzen.
En dat kunnen ze gewoon niet.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 07:31:37 #161
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_123777672
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 07:20 schreef Pulver het volgende:
Vind het wel dat dit het zoveelste bewijs is dat vrouwen niet in de politiek thuishoren.

Kijk, een vrouw als stratenmaker heb je ook niet, want daar moet je fysiek bepaalde kwaliteiten voor hebben. Op een paar na, maar die noemen we dan ook "manwijven" en zijn in de regel van de vrouwenliefde.

In de politiek is dat net zo. Ze krijgen vaak de mindere plekken en dat is niet zonder reden. Je hebt nog nooit een vrouw gezien op binnenlandse zaken of economische zaken.
Nee, ze mogen naar sport of verkeer. En vooral op verkeer hebben ze het ontzettend lopen verprutsen.
Is weer goed gesteld met je kennis, Joritsma is zelfs nog minister van Economische Zaken geweest.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_123777684
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 07:31 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Is weer goed gesteld met je kennis, Joritsma is zelfs nog minister van Economische Zaken geweest.
Dat was een feest ja.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 07:36:11 #163
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_123777701
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 07:31 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat versterkt mijn betoog.
Geloof niet dat we er nu zo economisch goed voorstaan.
pi_123777723
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 07:36 schreef Pulver het volgende:

[..]

Dat versterkt mijn betoog.
Geloof niet dat we er nu zo economisch goed voorstaan.
Da's op z'n minst wel de schuld van de minister van Economische Zaken, ja.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 07:44:22 #165
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_123777744
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 07:33 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat was een feest ja.
Het staat me allemaal niet meer helder voor de geest als ik eerlijk ben, dus als jij zegt dat het een feestje was geloof ik dat. Ging wel goed met de economie toen geloof ik.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 8 maart 2013 @ 07:45:10 #166
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_123777748
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 07:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Da's op z'n minst wel de schuld van de minister van Economische Zaken, ja.
Moest toch iets zeggen :)
en oké, dit was een misser...ze zat idd nog hoger op de ladder daar dan ik dacht.

Maar het blijft een kutwijf met dictatoriale trekjes.
En ze is lelijk. Dat telt ook allemaal mee!
pi_123777787
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 07:44 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het staat me allemaal niet meer helder voor de geest als ik eerlijk ben, dus als jij zegt dat het een feestje was geloof ik dat. Ging wel goed met de economie toen geloof ik.
Ja, want ministers zijn meestal een enorme boost voor de economie, dankzij hen hebben burgers het goed :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:02:16 #168
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_123777861
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 07:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja, want ministers zijn meestal een enorme boost voor de economie, dankzij hen hebben burgers het goed :') :') :')
Ho ho!
Er zijn zelfs mensen die denken dat het in stand houden van die oranje kolerebende goed is voor de economie. Dat een zakelijke afspraak niet word gemaakt na ampel overleg, maar nadat onze koningin langs komt. Dat Japan helemaal voor Nederland gaat als Prins Pils is geweest. En als Maxima met haar borsten schud, we miljarden binnenhalen.
En dat we die order van lockheed order nooit binnen hadden kunnen krijgen als de Oranjes er niet waren geweest. Oh, dat laatste is natuurlijk nooit gebeurd.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:17:18 #169
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_123778024
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 07:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

enorm niet, maar het beleid en de wijze waarop dit wordt uitgezet kan wel degelijk een verschil maken natuurlijk.

Overigens reageerde ik slechts op user Specularium die constateerde dat het een feest was toen Joritsma minister van economische zaken was.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:21:18 #170
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_123778075
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:17 schreef DroogDok het volgende:

[..]

enorm niet, maar het beleid en de wijze waarop dit wordt uitgezet kan wel degelijk een verschil maken natuurlijk.

Overigens reageerde ik slechts op user Specularium die constateerde dat het een feest was toen Joritsma minister van economische zaken was.
Het kan erger.
Het kan je burgemeester zijn.

Ik ken mensen die hun huis te koop hebben in Almere, maar wie wil nou een huis kopen in het het bos van die toverkol?
pi_123778313
quote:

We hebben deze altijd nog. En dat ook nog eens op een van de zwaarste ministersposten van het moment.
Maar goed, het is vandaag ook wereldvrouwendag. Blijkbaar vinden we het nodig dat er zo'n dat daar een speciale dag voor is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:40:42 #172
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_123778318
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:21 schreef Pulver het volgende:

[..]

Het kan erger.
Het kan je burgemeester zijn.

Ik ken mensen die hun huis te koop hebben in Almere, maar wie wil nou een huis kopen in het het bos van die toverkol?
Al was Miss Universe burgemeester van Almere zou ik er nog niet willen wonen.
pi_123778364
quote:

:')
pi_123778386
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef tong80 het volgende:
Jorritsma heeft ooit geneukt.
Raar maar waar. _O-
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:00:33 #175
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_123778721
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:44 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Raar maar waar. _O-
Ze heeft twee kinderen, dus iemand heeft ooit een snikkel in d'r gepropt.
Moet er zelf ook niet aan denken, maar feitelijk is het gewoon zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')