Heerlijk lijkt me dat, de chaos alleen alquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:21 schreef xminator het volgende:
Van mij hoeven die 'innoverende' gimmicks niet, kijk bijvoorbeeld naar de sixaxis en of playstation move.
Van de circa 50 games dat ik heb gespeeld heb ik nooit gebruik gemaakt van de bewegingssensoren, indien ze aanwezig waren ook meteen uitgeschakeld.
Geef mij maar een mooie console met veel kracht, zodat de games niet alleen qua graphics beter worden maar ook qua functionaliteiten. Stel je voor met 64vs64 battlefield online te kunnen spelen.
Lijkt me wel wat lastiger met die lange development van games. Kan het niet onderbouwen helaasquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:16 schreef Godtje het volgende:
Misschien wel elke 2 jaar een nieuwe console. Niks meer 10 jaar.
Net als apple een product cycle. OS blijft minimaal 6 jaar mee gaan en supported. Hardware refresh elke 2 jaar.
Mensen kopen ook elk jaar een apple device van 700 euro.
Want op de PC doen ze het allemaal voor hetzelfde device?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat lastiger met die lange development van games. Kan het niet onderbouwen helaas
Wat lul je nouquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:16 schreef Godtje het volgende:
Net als apple een product cycle. OS blijft minimaal 6 jaar mee gaan en supported. Hardware refresh elke 2 jaar.
Het is al geweest..quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:35 schreef Maastoren het volgende:
Hoe laat begint het hele gebeuren? 00.00 of al eerder?
23:30quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:35 schreef Maastoren het volgende:
Hoe laat begint het hele gebeuren? 00.00 of al eerder?
Het begint om 00:00. Echter gaan ze op sommige sites nog voorbeschouwen ( ik haal even Gamekings.tv aan) en dan begint het wel om 23:30.quote:
Ja en de PS5 wordt volgende week aangekondigdquote:
En ik poep fucking goudstaven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:49 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja en de PS5 wordt volgende week aangekondigd
Zodra die hele premium/ standard crap weer komt bij een evt. Gran Turismo, dan fik ik het kantoor van Polyphony af. Wat een blamage was dat zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:55 schreef Pheno het volgende:
God of War, Killzone, Gran Turismo, Uncharted
Kortom, the usual suspects
alleen is de ps zowat met alles beterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
De wiiU heeft allang zo'n screenshot deel functie. en in de toekomst ook filmpjes.
Sony aapt nintendo na, zoals gewoonlijk! Ook het idee van dat touch-element op controller snap ik niet. waarvoor is het goed?
Ook die. En dan komt Ubisoft nog langs om een exclusive Rayman te laten zien. En later blijkt dat ie uitkomt voor Xbox 8quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet LBP die de 'unieke' features laat zien niet
De Vita heeft ook een screenshot functie en die was echt wel wat eerder dan de WiiU.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:58 schreef williew25 het volgende:
[..]
alleen is de ps zowat met alles beter
Sackboy kan swaffelen met Move 2.0?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet LBP die de 'unieke' features laat zien niet
Dan mag je nu vast gaan balen denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:09 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind alles best zolang ik maar niet hoef te betalen voor PSN om online te kunnen gamen.
Als het maar iets lijkt op PSN Plus doe ik het meteenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:09 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind alles best zolang ik maar niet hoef te betalen voor PSN om online te kunnen gamen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dan mag je nu vast gaan balen denk ik.
Dan is het hele idee van een console wegquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:16 schreef Godtje het volgende:
Nee, premium diensten gaan geld kosten, dus dingen als gebruik willen maken van music unlimited en dergelijke, online gamen blijft gewoon gratis.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dan mag je nu vast gaan balen denk ik.
Ja, jammer dat KH3 helemaal niet deze generatie uitgekomen is, heb me erg vermaakt met deel 1 en 2quote:
Lijkt me ook niet haalbaar nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan is het hele idee van een console weg
Vast wel gewoon de Sony website.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef Wootism het volgende:
Is er naast Ustream nog een andere stream die dit covert?
Schijnt ook op PlayStation Home uitgezonden te worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef Wootism het volgende:
Is er naast Ustream nog een andere stream die dit covert?
Maar ik bedoel ook qua kwaliteit, wie hebben de leukste voorbeschouwing/ commentaar?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef maxburger het volgende:
De stream op psx-sense.nl zal het vast wel trekken.
De Gamekings stream was met de E3 ook erg goed dus die kun je ook proberen maar zover ik heb gekeken heeft bijna elke gamessite wel een stream. gamekings hebben wel een toffe voor en nabeschouwing.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:05 schreef Zolder het volgende:
Welke stream gaan jullie volgen? Oftewel welke vinden jullie goed uit eerdere ervaringen met bv de E3?
Zit zelf te denken aan gewoon PU maar misschien is een goede Amerikaanse stream beter/ professioneler. IGN ofzo?
edit: stomme parodie accounttwitter:KazHiraiCEO twitterde op woensdag 20-02-2013 om 21:36:11After years of waiting, I am delighted to announce that in a just a few hours we will finally unveil the date of PS4's unveiling reageer retweet
Het is een grap hé..quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef delano.888 het volgende:
Als je het heel letterlijk leest staat er dus dat ze zometeen gaan vertellen op welke datum de PS4 aangekondigd gaan worden.
Ik ga voor DePlaystation4.nl, zenden stream uit met 50.000 volgers en nu al 1.500 viewers. Geen idee of dit een officiële website van PS is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:05 schreef Zolder het volgende:
Welke stream gaan jullie volgen? Oftewel welke vinden jullie goed uit eerdere ervaringen met bv de E3?
Zit zelf te denken aan gewoon PU maar misschien is een goede Amerikaanse stream beter/ professioneler. IGN ofzo?
Je spam is best subtiel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:49 schreef BigEd2707 het volgende:
[..]
Ik ga voor DePlaystation4.nl, zenden stream uit met 50.000 volgers en nu al 1.500 viewers. Geen idee of dit een officiële website van PS is.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:49 schreef BigEd2707 het volgende:
[..]
Ik ga voor DePlaystation4.nl, zenden stream uit met 50.000 volgers en nu al 1.500 viewers. Geen idee of dit een officiële website van PS is.
Leuke woordspeling.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:58 schreef sonnyspek het volgende:
Besef me nu pas dat er vanavond zo ongelofelijk veel op het spel staat. Voor alle partijen.
Je bent die gast van de postalgold reclame?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef BigEd2707 het volgende:
Blijkbaar een stomme vraag? Website is niet van mij, mocht ik die indruk gewekt hebt.
Veel domme mensen in het topic. Vorige pagina staan ook een paar tenenkrommede posts.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]!!!!!
Ik schijt mezelf even onder, geen idee of dit een officiële website van PS is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sony (alle afdelingen bij elkaar) maakt al jaren heel veel verlies he, dus denk dat ze op de PS4 winst willen maken vanaf het begin..quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef VacaLoca het volgende:
Nieuwe generatie consoles is volgens mij helaas gewoon een budget mini-pc met controllers en eigen eco-systeem.
PS3 had nog wat speciaals met een Cell processor speciaal ervoor ontwikkeld, oké het pakte in de praktijk niet zo geweldig uit, ook vanwege de moeilijkheid om ervoor te programmeren... maar het probeerde zich i.i.g. wel te onderscheiden van PC's.
Toen gaf Sony ook geld toe op elke console.
Of Break-even. Ik verwacht sowieso geen verlies.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sony (alle afdelingen bij elkaar) maakt al jaren heel veel verlies he, dus denk dat ze op de PS4 winst willen maken vanaf het begin..
welke?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat twitter account is hilarisch
Ja ik snap het wel. Maar zo op het oog is toekomst van spelconsoles niet zo bijzonder. Wacht de presentatie van vanavond dan ook niet met bijster veel anticipatie af.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sony (alle afdelingen bij elkaar) maakt al jaren heel veel verlies he, dus denk dat ze op de PS4 winst willen maken vanaf het begin..
Dat is het toffe eraan idd!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:58 schreef sonnyspek het volgende:
Besef me nu pas dat er vanavond zo ongelofelijk veel op het spel staat. Voor alle partijen.
Verwacht iets van 2 uur.quote:
Wat een onzin. Is PS3 dat ook volgens jou?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef VacaLoca het volgende:
Nieuwe generatie consoles is volgens mij helaas gewoon een budget mini-pc met controllers
Iedereen zit naar live streams van Sony te kijken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Had het wel drukker verwacht in dit topic
Begint het al?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:28 schreef janrad het volgende:
[..]
Iedereen zit naar live streams van Sony te kijken.
Wat belangrijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:30 schreef xminator het volgende:
Btw het gaat gewoon Playstation heten. Niet PS4 of playstation 4.
Nooitquote:
Ik ben toch nog klaarwakker en hoef toch niet te werken morgen. Dus ik kijk in ieder geval wel die persconferentiequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:42 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Hij gaat 2 uur duren.. Demk niet dt ik m helemaal afkijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |