Heerlijk lijkt me dat, de chaos alleen alquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:21 schreef xminator het volgende:
Van mij hoeven die 'innoverende' gimmicks niet, kijk bijvoorbeeld naar de sixaxis en of playstation move.
Van de circa 50 games dat ik heb gespeeld heb ik nooit gebruik gemaakt van de bewegingssensoren, indien ze aanwezig waren ook meteen uitgeschakeld.
Geef mij maar een mooie console met veel kracht, zodat de games niet alleen qua graphics beter worden maar ook qua functionaliteiten. Stel je voor met 64vs64 battlefield online te kunnen spelen.
Lijkt me wel wat lastiger met die lange development van games. Kan het niet onderbouwen helaasquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:16 schreef Godtje het volgende:
Misschien wel elke 2 jaar een nieuwe console. Niks meer 10 jaar.
Net als apple een product cycle. OS blijft minimaal 6 jaar mee gaan en supported. Hardware refresh elke 2 jaar.
Mensen kopen ook elk jaar een apple device van 700 euro.
Want op de PC doen ze het allemaal voor hetzelfde device?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat lastiger met die lange development van games. Kan het niet onderbouwen helaas
Wat lul je nouquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:16 schreef Godtje het volgende:
Misschien wel elke 2 jaar een nieuwe console. Niks meer 10 jaar.
Net als apple een product cycle. OS blijft minimaal 6 jaar mee gaan en supported. Hardware refresh elke 2 jaar.
Mensen kopen ook elk jaar een apple device van 700 euro.
Het is al geweest..quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:35 schreef Maastoren het volgende:
Hoe laat begint het hele gebeuren? 00.00 of al eerder?
23:30quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:35 schreef Maastoren het volgende:
Hoe laat begint het hele gebeuren? 00.00 of al eerder?
Het begint om 00:00. Echter gaan ze op sommige sites nog voorbeschouwen ( ik haal even Gamekings.tv aan) en dan begint het wel om 23:30.quote:
Ja en de PS5 wordt volgende week aangekondigdquote:
En ik poep fucking goudstaven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:49 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja en de PS5 wordt volgende week aangekondigd
Zodra die hele premium/ standard crap weer komt bij een evt. Gran Turismo, dan fik ik het kantoor van Polyphony af. Wat een blamage was dat zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:55 schreef Pheno het volgende:
God of War, Killzone, Gran Turismo, Uncharted
Kortom, the usual suspects
alleen is de ps zowat met alles beterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
De wiiU heeft allang zo'n screenshot deel functie. en in de toekomst ook filmpjes.
Sony aapt nintendo na, zoals gewoonlijk! Ook het idee van dat touch-element op controller snap ik niet. waarvoor is het goed?
Ook die. En dan komt Ubisoft nog langs om een exclusive Rayman te laten zien. En later blijkt dat ie uitkomt voor Xbox 8quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet LBP die de 'unieke' features laat zien niet
De Vita heeft ook een screenshot functie en die was echt wel wat eerder dan de WiiU.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:58 schreef williew25 het volgende:
[..]
alleen is de ps zowat met alles beter
Sackboy kan swaffelen met Move 2.0?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet LBP die de 'unieke' features laat zien niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |