Ik ga voor DePlaystation4.nl, zenden stream uit met 50.000 volgers en nu al 1.500 viewers. Geen idee of dit een officiële website van PS is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:05 schreef Zolder het volgende:
Welke stream gaan jullie volgen? Oftewel welke vinden jullie goed uit eerdere ervaringen met bv de E3?
Zit zelf te denken aan gewoon PU maar misschien is een goede Amerikaanse stream beter/ professioneler. IGN ofzo?
Je spam is best subtiel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:49 schreef BigEd2707 het volgende:
[..]
Ik ga voor DePlaystation4.nl, zenden stream uit met 50.000 volgers en nu al 1.500 viewers. Geen idee of dit een officiële website van PS is.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:49 schreef BigEd2707 het volgende:
[..]
Ik ga voor DePlaystation4.nl, zenden stream uit met 50.000 volgers en nu al 1.500 viewers. Geen idee of dit een officiële website van PS is.
Leuke woordspeling.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:58 schreef sonnyspek het volgende:
Besef me nu pas dat er vanavond zo ongelofelijk veel op het spel staat. Voor alle partijen.
Je bent die gast van de postalgold reclame?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef BigEd2707 het volgende:
Blijkbaar een stomme vraag? Website is niet van mij, mocht ik die indruk gewekt hebt.
Veel domme mensen in het topic. Vorige pagina staan ook een paar tenenkrommede posts.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]!!!!!
Ik schijt mezelf even onder, geen idee of dit een officiële website van PS is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sony (alle afdelingen bij elkaar) maakt al jaren heel veel verlies he, dus denk dat ze op de PS4 winst willen maken vanaf het begin..quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef VacaLoca het volgende:
Nieuwe generatie consoles is volgens mij helaas gewoon een budget mini-pc met controllers en eigen eco-systeem.
PS3 had nog wat speciaals met een Cell processor speciaal ervoor ontwikkeld, oké het pakte in de praktijk niet zo geweldig uit, ook vanwege de moeilijkheid om ervoor te programmeren... maar het probeerde zich i.i.g. wel te onderscheiden van PC's.
Toen gaf Sony ook geld toe op elke console.
Of Break-even. Ik verwacht sowieso geen verlies.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sony (alle afdelingen bij elkaar) maakt al jaren heel veel verlies he, dus denk dat ze op de PS4 winst willen maken vanaf het begin..
welke?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat twitter account is hilarisch
Ja ik snap het wel. Maar zo op het oog is toekomst van spelconsoles niet zo bijzonder. Wacht de presentatie van vanavond dan ook niet met bijster veel anticipatie af.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sony (alle afdelingen bij elkaar) maakt al jaren heel veel verlies he, dus denk dat ze op de PS4 winst willen maken vanaf het begin..
Dat is het toffe eraan idd!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:58 schreef sonnyspek het volgende:
Besef me nu pas dat er vanavond zo ongelofelijk veel op het spel staat. Voor alle partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |