zelfde verhaal als Kate Ryan dus. dat werd hem ook niet voor België. maar Duitsland mag direct meedoen in de finalequote:Op zondag 12 mei 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
WiwiBloggs:
What an utter disappointment. I’ve always found this song to be incredibly generic and remedial within the dance pop genre. But add to that the fact that Cascada kept the same static and boring staging and we’ve got one big flopper on our hands. During her last run-through of the rehearsals, Cascada almost tripped over the train of her hideous skin-tone coloured dress as she skipped barefooted around the dancefloor randomly. Worse yet, she spent the first two minutes perched on top of a steel staircase doing absolutely nothing. When I think of something Glorious or young, wild, and free, I don’t usually picture a middle-aged awkward lady standing on a staircase. Maybe it’s just me, though.
Daar zit je onbewust wel op te wachten jaquote:Op maandag 13 mei 2013 00:20 schreef Henno het volgende:
En ja, als ik haar was zou ik niet te enthousiast achteruit lopen met die jurk, dan gaat ze gegarandeerd plat achterover
Het ergste is... dat ik dit nog echt zie gebeuren ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:20 schreef Henno het volgende:
Cascada, goedkope en vooral onoriginele eurodance rommelIk mag Duitsers normaliter erg graag, maar null Punkte voor deze hoor.
En ja, als ik haar was zou ik niet te enthousiast achteruit lopen met die jurk, dan gaat ze gegarandeerd plat achterover
Birds lijkt echt niet minder op Skyfall, dan Glorious lijkt op Euphoria.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Verder vind ik dat Anouk moet winnen natuurlijk met de meest originele inzending van dit jaar
Dat scoort schijnbaar, want Rusland is ook door.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze bekend was. Het blijft gewoon goedkope 13 in een dozijn dansmuziek zoals er elk jaar 1000en worden gemaakt.
Nou is Tatu nou niet echt een goed voorbeeld, want die werden gewoon derde. Echter zegt bekend zijn inderdaad zelden wat op het ESF. Uiteindelijk is het toch het liedje waar men voor kiest (over het algemeen dan).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Bekend wil niet zeggen dat je favoriet bent.
Blue (UK), TATU (Rusland) zijn daar de afgelopen jaren voorbeeld van geweest.
ik vind het totaal niet op euphoria lijken. althans, het lijkt net zoveel op euphoria als op titanium, of rihanna, david guetta, swedish house maffiaquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou is Tatu nou niet echt een goed voorbeeld, want die werden gewoon derde. Echter zegt bekend zijn inderdaad zelden wat op het ESF. Uiteindelijk is het toch het liedje waar men voor kiest (over het algemeen dan).
Wat betreft het liedje zelf. Zoals ik in andere topics al aangaf vind ik het Glorious wel erg sterk op Euphoria lijken (dan wel alleen die gezongen worden). Maar daar zijn de meningen over verdeeld. Anderen vinden het er totaal niet op lijken.
Maar waar de meesten het toch weer wel over eens zullen zijn is, dat het een typisch ESF fenomeen is. Namelijk dat van het liedje wat een jaar na de winnaar iets probeert te doen wat sterk in de lijn ligt van de vorige winnaar. En dat is Glorious toch wel lijkt mij. Een nummer wat meelift op het succes van Euphoria vorig jaar. En de geschiedenis leert ons, dat dat zelden wordt gewaardeerd en echt hoog scoort.
Verder is het bij Duitsland bijna altijd alles of niets. Of het is top tien of de laatste vijf. En ik vrees toch wel een beetje dat dit liedje in die laatste categorie gaat vallen. Best jammer, want zij is best leuk qua uitstraling en manier van doen (niet eens zozeer qua uiterlijk).
Zoals ik al zeg, zijn daar de meningen over verdeeld. Jij vindt het er niet op lijken, anderen wel. Maar dat is niet eens zozeer mijn punt. Ik denk dat Europa het gaat zien als een poging om het succes van de vorige winnaar te kopiëren door de hele stijl van de muziek.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik vind het totaal niet op euphoria lijken. althans, het lijkt net zoveel op euphoria als op titanium, of rihanna, david guetta, swedish house maffia
ik vind dit liedje eigenlijk heel typisch cascada
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:00 schreef Andromache het volgende:
[..]
zelfde verhaal als Kate Ryan dus. dat werd hem ook niet voor België. maar Duitsland mag direct meedoen in de finale
Wat ik al verwachtte dus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar waar de meesten het toch weer wel over eens zullen zijn is, dat het een typisch ESF fenomeen is. Namelijk dat van het liedje wat een jaar na de winnaar iets probeert te doen wat sterk in de lijn ligt van de vorige winnaar. En dat is Glorious toch wel lijkt mij. Een nummer wat meelift op het succes van Euphoria vorig jaar. En de geschiedenis leert ons, dat dat zelden wordt gewaardeerd en echt hoog scoort.
Verder is het bij Duitsland bijna altijd alles of niets. Of het is top tien of de laatste vijf. En ik vrees toch wel een beetje dat dit liedje in die laatste categorie gaat vallen. Best jammer, want zij is best leuk qua uitstraling en manier van doen (niet eens zozeer qua uiterlijk).
Had ook moeten gebeuren bij:quote:Op zondag 19 mei 2013 11:51 schreef Aoibhin het volgende:
Wat ben ik blij dat dit staaltje onorigineel knip en plakwerk is afgestraft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |