Jungle boyquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie klimt er nou naakt in een palmboom?
Klinkt het niet wat eenvoudig en eenzaam na bijv. een x aantal weken of zelfs maanden?quote:
ik moest echt lachenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie klimt er nou naakt in een palmboom?
Exotische dames tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt het niet wat eenvoudig en eenzaam na bijv. een x aantal weken of zelfs maanden?
Aan jouw respectloze reacties blijkt dat niet nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk, nu neem je weer zelf dingen aan.
Wie zegt dat ik niet weet hoe het is?
Je hebt vorige topic maar gemeden?quote:
slaap lekker taxiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
splinters in je plasbuisquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
Kan je van een palmboom trouwens ook splinters krijgen?
Net te laat. Hele vorige topic staat vol thoughquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Onorgineel het volgende:
Ik kom hier voor de internetruzies
rot dan maar weer opquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Onorgineel het volgende:
Nou ja, no dream is too extreme zullen we dan maar zeggenquote:
Zoek naar een held met een blauw groentemannenschortquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kom wel even kijken of je wel doorwerkt
Grand Canyon, weet niet waarom, kom er zo in een keer opquote:
Ga danquote:
Ben je er trots op ja?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Net te laat. Hele vorige topic staat vol though
Aardigquote:
je komt op tijdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Onorgineel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |