Jungle boyquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie klimt er nou naakt in een palmboom?
Klinkt het niet wat eenvoudig en eenzaam na bijv. een x aantal weken of zelfs maanden?quote:
ik moest echt lachenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie klimt er nou naakt in een palmboom?
Exotische dames tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt het niet wat eenvoudig en eenzaam na bijv. een x aantal weken of zelfs maanden?
Aan jouw respectloze reacties blijkt dat niet nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk, nu neem je weer zelf dingen aan.
Wie zegt dat ik niet weet hoe het is?
Je hebt vorige topic maar gemeden?quote:
slaap lekker taxiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
splinters in je plasbuisquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
Kan je van een palmboom trouwens ook splinters krijgen?
Net te laat. Hele vorige topic staat vol thoughquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Onorgineel het volgende:
Ik kom hier voor de internetruzies
rot dan maar weer opquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Onorgineel het volgende:
Nou ja, no dream is too extreme zullen we dan maar zeggenquote:
Zoek naar een held met een blauw groentemannenschortquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kom wel even kijken of je wel doorwerkt
Grand Canyon, weet niet waarom, kom er zo in een keer opquote:
Ga danquote:
Ben je er trots op ja?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Net te laat. Hele vorige topic staat vol though
Aardigquote:
je komt op tijdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Onorgineel het volgende:
Ja ik ga zo lekker liggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoek naar een held met een blauw groentemannenschort
[..]
Grand Canyon, weet niet waarom, kom er zo in een keer op
[..]
Ga dan
is ook warm toch? dan ga ik wel meequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoek naar een held met een blauw groentemannenschort
[..]
Grand Canyon, weet niet waarom, kom er zo in een keer op
[..]
Ga dan
Niet bepaald trots. Maar van mij mag hij best de ramptoerist uithangen als hij daar echt vrolijk van wordt.quote:
Ik ook zo denk ik, laptop op bedquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik ga zo lekker liggen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
is ook warm toch? dan ga ik wel mee
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt vorige topic maar gemeden?![]()
Trusten
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
slaap lekker taxi
TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:zomaar
Trusten![]()
ik met mijn telefoon, zoals altijdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook zo denk ik, laptop op bed
Ik wil niet klef doe hier jeweet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jageen zin om mee te rellen
[..]
[..]
Trusten
[..]zomaar
Trusten
Random mensen whatsappen en dan tussen je benen leggen met trilfunctie aanquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik met mijn telefoon, zoals altijd
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Random mensen whatsappen en dan tussen je benen leggen met trilfunctie aan
Ik blijf het knap vinden hoor, zoveel posts op je mobielquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iewwwwwwwwwquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nou, fijn dat je zelf dingen aanneemt, en dat je de emogif "terecht" vindt is ook weer JOUW mening.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Aan jouw respectloze reacties blijkt dat niet nee.
baas hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
harde strugglesquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb de hele avond muziek aanstaan, niet een keer het volume veranderd. Komt ze naar boven om te slapen brand de hel los
''HOU EENS REKENING MET JE MEDEMENS IK KAN ZO NIET SLAPEN EN DE BUREN DAN''
Jezus, als je het beneden niet hoort, horen de buren het ook niet
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zou voortaan wel niks meer tegen je zeggen, laat mij maar ook gewoon posten oke?
Ik heb je altijd gewoon laten posten. Maar als jij op elk klein probleem 'snijden danquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, fijn dat je zelf dingen aanneemt, en dat je de emogif "terecht" vindt is ook weer JOUW mening.
Blijkbaar weet jij het allemaal beter.
Verder discussiėren heeft ook geen zin, want jouw mening is toch beter, en je voelt je gekwetst enzo.
Ik zou voortaan wel niks meer tegen je zeggen, laat mij maar ook gewoon posten oke?
ja mijn telefoon is nat manquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gadver, gebruik een zakje ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mijn telefoon is nat man
hehe zoveel eerquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden hoor, zoveel posts op je mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |