Jungle boyquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie klimt er nou naakt in een palmboom?
Klinkt het niet wat eenvoudig en eenzaam na bijv. een x aantal weken of zelfs maanden?quote:
ik moest echt lachenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie klimt er nou naakt in een palmboom?
Exotische dames tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt het niet wat eenvoudig en eenzaam na bijv. een x aantal weken of zelfs maanden?
Aan jouw respectloze reacties blijkt dat niet nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk, nu neem je weer zelf dingen aan.
Wie zegt dat ik niet weet hoe het is?
Je hebt vorige topic maar gemeden?quote:
slaap lekker taxiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
splinters in je plasbuisquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
Kan je van een palmboom trouwens ook splinters krijgen?
Net te laat. Hele vorige topic staat vol thoughquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Onorgineel het volgende:
Ik kom hier voor de internetruzies
rot dan maar weer opquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Onorgineel het volgende:
Nou ja, no dream is too extreme zullen we dan maar zeggenquote:
Zoek naar een held met een blauw groentemannenschortquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kom wel even kijken of je wel doorwerkt
Grand Canyon, weet niet waarom, kom er zo in een keer opquote:
Ga danquote:
Ben je er trots op ja?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Net te laat. Hele vorige topic staat vol though
Aardigquote:
je komt op tijdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Onorgineel het volgende:
Ja ik ga zo lekker liggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoek naar een held met een blauw groentemannenschort
[..]
Grand Canyon, weet niet waarom, kom er zo in een keer op
[..]
Ga dan
is ook warm toch? dan ga ik wel meequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga dan
Niet bepaald trots. Maar van mij mag hij best de ramptoerist uithangen als hij daar echt vrolijk van wordt.quote:
Ik ook zo denk ik, laptop op bedquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik ga zo lekker liggen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
is ook warm toch? dan ga ik wel mee
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt vorige topic maar gemeden?![]()
Trusten
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
slaap lekker taxi
TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:zomaar
Trusten![]()
ik met mijn telefoon, zoals altijdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook zo denk ik, laptop op bed
Ik wil niet klef doe hier jeweet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jageen zin om mee te rellen
[..]
[..]
Trusten
[..]zomaar
Trusten
Random mensen whatsappen en dan tussen je benen leggen met trilfunctie aanquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik met mijn telefoon, zoals altijd
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Random mensen whatsappen en dan tussen je benen leggen met trilfunctie aan
Ik blijf het knap vinden hoor, zoveel posts op je mobielquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iewwwwwwwwwquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nou, fijn dat je zelf dingen aanneemt, en dat je de emogif "terecht" vindt is ook weer JOUW mening.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Aan jouw respectloze reacties blijkt dat niet nee.
baas hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
harde strugglesquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb de hele avond muziek aanstaan, niet een keer het volume veranderd. Komt ze naar boven om te slapen brand de hel los
''HOU EENS REKENING MET JE MEDEMENS IK KAN ZO NIET SLAPEN EN DE BUREN DAN''
Jezus, als je het beneden niet hoort, horen de buren het ook niet
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zou voortaan wel niks meer tegen je zeggen, laat mij maar ook gewoon posten oke?
Ik heb je altijd gewoon laten posten. Maar als jij op elk klein probleem 'snijden danquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, fijn dat je zelf dingen aanneemt, en dat je de emogif "terecht" vindt is ook weer JOUW mening.
Blijkbaar weet jij het allemaal beter.
Verder discussiëren heeft ook geen zin, want jouw mening is toch beter, en je voelt je gekwetst enzo.
Ik zou voortaan wel niks meer tegen je zeggen, laat mij maar ook gewoon posten oke?
ja mijn telefoon is nat manquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gadver, gebruik een zakje ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mijn telefoon is nat man
hehe zoveel eerquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden hoor, zoveel posts op je mobiel
Condoompje eromheen gaat die langer meequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mijn telefoon is nat man
Ja, ik vind het echt wel bijzonder. Ik HAAT het typen op elke telefoonquote:
Jij bent zoooo fucking slim ehquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Condoompje eromheen gaat die langer mee
Mijn iq is ook ongeveer 3000quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij bent zoooo fucking slim eh
Lekker eten ja, in de zomer loop/train ik het vet er wel weer af.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
Maar even een Mars gepakt. Ik kan het hebben
Zo is dat. En af en toe een heerlijk biertje kan ook geen kwaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lekker eten ja, in de zomer loop/train ik het vet er wel weer af.
hahaha ieder z'n dingquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt wel bijzonder. Ik HAAT het typen op elke telefoon
Lijkt me coelquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
Misschien moeten we hier een wekelijks praatgroepje organiseren ofzo
mag ik dan al mijn spannende verhalen kwijt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
Misschien moeten we hier een wekelijks praatgroepje organiseren ofzo
Nou, je emogift anders wel vaak voor iemand die me gewoon laten posten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb je altijd gewoon laten posten. Maar als jij op elk klein probleem 'snijden dan' reageert zeg ik daar inderdaad wel wat van.
Zo is datquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ieder z'n ding
Nee zekers.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo is dat. En af en toe een heerlijk biertje kan ook geen kwaad
Ja tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat geloof ik graag
Natte telefoons inleveren voor de sessie graag.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mag ik dan al mijn spannende verhalen kwijt?
ok doei.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, je emogift anders wel vaak voor iemand die me gewoon laten posten.
En overdrijven is ook een vak
Ik ga ook reageren als jij ZO vaak emogift omdat jij er aan irriteert, niet alleen tegen mij.
Maar dan moet je ook niet zo huilen als het gebeurt.
Maar zou je vanaf nu negeren voordat ik je weer oh zo kwets
maar straks mis ik leuke whatsappjesquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natte telefoons inleveren voor de sessie graag.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
gadverdamme m'n moeder rookt weer wil ze ordinair zijn ofzo
Hoe lang heeft ze niet gerookt danquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
ze heeft stress troost haarquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
Telefoons leiden af en we willen hier een spiritueel en rustig leefgebied creëren. Bedankt voor de medewerking.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar straks mis ik leuke whatsappjes
wenie, volgens mij al paar jaar niet echt meerquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ze niet gerookt dan
Hahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja zo ordinair he, en veel vrouwen krijgen zo'n ordinaire zware stem als ze veel roken
okay dan maarquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Telefoons leiden af en we willen hier een spiritueel en rustig leefgebied creëren. Bedankt voor de medewerking.
nee ze is blij en vrolijk,quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze heeft stress troost haar
Erg zonde dan zegquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
wenie, volgens mij al paar jaar niet echt meer
Nee, dan hebben we hier weer een rel in no-timequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We need some glittergifjes over here
No we don'tquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dat wel een goed idee?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Go supersof goquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ze maar wel buiten rookt dan zou ik het goed vinden. Naja alsnog niet goed maarja, je kan het je eigen moeder niet verbiedenquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan hebben we hier weer een rel in no-time
quote:
Is een laatste redmiddelquote:
Praat met haar. Als ze net pas weer is begonnen kan ze vast ook wel weer stoppenquote:
ze rookt op de bankquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze maar wel buiten rookt dan zou ik het goed vinden. Naja alsnog niet goed maarja, je kan het je eigen moeder niet verbieden
Nee, gewoon neequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is een laatste redmiddel
Binnenshuis rokenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ze rookt op de bank![]()
ik ga zo ook maar ns naar boven, gaat stinken hier
Mijn ouders roken altijd binnen, waar ik erbij zit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze maar wel buiten rookt dan zou ik het goed vinden. Naja alsnog niet goed maarja, je kan het je eigen moeder niet verbieden
Lekker zelf. krijg je hele rookwalmen in je huisquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ze rookt op de bank![]()
ik ga zo ook maar ns naar boven, gaat stinken hier
Voor wat eigenlijk?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is een laatste redmiddel
same here, ze roken al vanaf mijn geboortequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ouders roken altijd binnen, waar ik erbij zit.
Krijg iedere dag tweedehands rook binnen.
Ik snap dat echt nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ouders roken altijd binnen, waar ik erbij zit.
Krijg iedere dag tweedehands rook binnen.
Glitterplaatjesquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck jullie
Kan je geen Engels? :Squote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck jullie
I KNOW RIGHT?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Glitterplaatjes
Doet me denken aan die bazen Hyves krabbelplaatjes tijd
Is er oorlog dan? In het leven zijn er toch altijd mensen waar je beter mee kan opschieten dan de ander?quote:
True that. Je hoeft echt niet met iedereen beste vriendjes te zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is er oorlog dan? In het leven zijn er toch altijd mensen waar je beter mee kan opschieten dan de ander?
Geen idee, heb wel een tijdje gerookt ja, maar dat wisten ze niet. Ze zeggen wel: niet gaan roken hoor, is slecht voor je.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nieten je ouders keuren het wel af als jij het doet zeker
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is er oorlog dan? In het leven zijn er toch altijd mensen waar je beter mee kan opschieten dan de ander?
Nee, maar deze discussiesquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True that. Je hoeft echt niet met iedereen beste vriendjes te zijn
Je denkt toch gewoon aan de gezondheid van je kind danquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Toen mijn ouders de eerste keer gestopt waren hoorde ik rare klikgeluiden op de wc, bleek dat ze op de wc stiekem gingen rokentoen had ik per ongeluk hun verstopplek gevonden en alles weggegooid
We zijn toch geen makke schapen? Af en toe laten zien dat we uniek zijn en niet overal hetzelfde over denken kan geen kwaad hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar deze discussiesLive and let live, people
Ik heb ook gevoelige longen. Als ik langs een groep rokers loop kan je me haast aan de beademing leggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
Misschien 'mazzel' dat ik astma heb dan. Bij ons werd nooit gerookt![]()
Ik zelf heb nooit met iemand problemen, maar anderen hebben gewoon de pik op je en willen je gewoon in de weg zitten..quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True that. Je hoeft echt niet met iedereen beste vriendjes te zijn
tsja na die actie deden ze het niet meer stiekemquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je denkt toch gewoon aan de gezondheid van je kind danIk snap dan niet dat je dan alsnog zo lastig vind om te stoppen
lolquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:02 schreef promisionxexposed het volgende:
Toen mijn ouders de eerste keer gestopt waren hoorde ik rare klikgeluiden op de wc, bleek dat ze op de wc stiekem gingen rokentoen had ik per ongeluk hun verstopplek gevonden en alles weggegooid
Heb je geluk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
Misschien 'mazzel' dat ik astma heb dan. Bij ons werd nooit gerookt![]()
Ik heb ook niet zo zeer problemen met mensen, ik verkondig gewoon graag mijn mening en ga fel tegen andermans mening inquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zelf heb nooit met iemand problemen, maar anderen hebben gewoon de pik op je en willen je gewoon in de weg zitten..
Klopt, maar er was een moment net dat het oversloeg op discussieren over de discussiequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn toch geen makke schapen? Af en toe laten zien dat we uniek zijn en niet overal hetzelfde over denken kan geen kwaad hoor
Allebei is gewoon kut eigenlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je geluk.
Ik stink soms naar rook terwijl ik niet eens rook
Passief roken is heel slecht jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
Volgens mij is naast rokers staan ook best wel slecht nog voor je![]()
rook zelf niet maar ik sta in pauzes wel vaak buiten bij vrienden die roken
Ach nou ja, soms loopt het niet geheel volgens 'planning'quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt, maar er was een moment net dat het oversloeg op discussieren over de discussie
True.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn toch geen makke schapen? Af en toe laten zien dat we uniek zijn en niet overal hetzelfde over denken kan geen kwaad hoor
Ook weer zoquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach nou ja, soms loopt het niet geheel volgens 'planning'
meeroken is ook slecht ja, vind ik dan, die geur is niet te harden en ik krijg er traanogen vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
Volgens mij is naast rokers staan ook best wel slecht nog voor je![]()
rook zelf niet maar ik sta in pauzes wel vaak buiten bij vrienden die roken
Dat is waarquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True.
Maar hij heeft ook wel een punt, laat sommige mensen ook gewoon leven, hele tijd kritiek op alles hebben is ook
En je hebt iets van 30-40 procent meer kans op longkanker geloof ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
meeroken is ook slecht ja, vind ik dan, die geur is niet te harden en ik krijg er traanogen van
Ja dat ook inderdaad, ik vermijd ze ook het liefstquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je hebt iets van 30-40 procent meer kans op longkanker geloof ik.
Zo duur inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
maarja iig ben ik geen 7,- per pakje kwijt
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef Ro-ald het volgende:
Rokers zijn zo chille mensen,als ze bijvoorbeeld je aansteker vragen. Meestal een heel gesprek.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef Ro-ald het volgende:
Rokers zijn zo chille mensen,als ze bijvoorbeeld je aansteker vragen. Meestal een heel gesprek.
Dat komt bijna nooit meer voor toch? Door het rookverbod in de horeca enzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
Waar ik helemaal een hekel aan heb is dat mensen gaan roken als ik zit te eten of te drinken
Iedereen kan wel lachen, maar het is wel zoquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef Ro-ald het volgende:
ik krijg ook rode traanogen als ik iets rook hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
meeroken is ook slecht ja, vind ik dan, die geur is niet te harden en ik krijg er traanogen van
Maar als er echt mensen zijn in mijn buurt dat ik niet wil gaan roken. Ga ik gewoon wat uit hun buurt staan.quote:
Ik heb eigenlijk geen vrienden die roken. Als iemand zou gaan roken als ik aan het eten ben loop ik weg maar zoals gezegd heb ik geen rokende vrienden dus dat zal niet gebeurenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
Waar ik helemaal een hekel aan heb is dat mensen gaan roken als ik zit te eten of te drinken
Beter dan dat iemand die haar pukkels gaat zitten uitknijpen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
thuis welquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt bijna nooit meer voor toch? Door het rookverbod in de horeca enzo
Liever een stukje pus in me eten dan rook binnenkrijgen wanneer ik eetquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter dan dat iemand die haar pukkels gaat zitten uitknijpen.
True story
3 pakjes op een dag?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Stel een pakje kost 5 euro en je rookt er 3 op een dag dan ben je al 15 euro per dag kwijt en dat x7= ¤105 per week.
106x4= ¤424 per maand
3 pakjes per dag lijkt me wat extreem hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Stel een pakje kost 5 euro en je rookt er 3 op een dag dan ben je al 15 euro per dag kwijt en dat x7= ¤105 per week.
106x4= ¤424 per maand
godsamme je kan beter daarvan een chille vakantie boekenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
106x4= ¤424 per maand
weetikveel ze zijn erbij vind ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 pakjes op een dag?
dan ben je wel zwaar verslaafd hoor
Toen ik rookte rookte ik er ook 3 op een dag. 3 sigarettenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
106x4= ¤424 per maand
Precies.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar als er echt mensen zijn in mijn buurt dat ik niet wil gaan roken. Ga ik gewoon wat uit hun buurt staan.
Nu krijg ik ook weer trek, maar ik moet vroeg opquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Ro-ald het volgende:
Maar mijn huisgenoot rookt elke dag een joint dat vind ik wel te ver gaan. Ik rook alleen een joint op leuke feestjes.
Nah meeste doen denk ik 1 per dag maxquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weetikveel ze zijn erbij vind ik
Ja oke maar het gaat om het idee dat het duur isquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
3 pakjes per dag lijkt me wat extreem hoor
Waarom blow jij eigenlijk zoveel dan Dientje? Krijg je daar geen last van?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook weer trek, maar ik moet vroeg op
Ja maar dan geef je het wel uit aan een biertje of eten of zo .quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
106x4= ¤424 per maand
Dat is een feitquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja oke maar het gaat om het idee dat het duur is
Een schoolgenootje van me rookt na elk lesuur, en elke pauze meerdere achter elkaar. Wat ie thuis doet weet ik niet maar wel dat er behoorveel veel geld in omgaatquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 pakjes op een dag?
dan ben je wel zwaar verslaafd hoor
Ik heb liever rook dan pusquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Liever een stukje pus in me eten dan rook binnenkrijgen wanneer ik eet
haha ja inderdaad maar alsnog 5x7=35 euro per week, ik vind het zondequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah meeste doen denk ik 1 per dag maxZijn iets van 20 sigaretten ofzo?
Ja dat is wel lamequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Een schoolgenootje van me rookt na elk lesuur, en elke pauze meerdere achter elkaar. Wat ie thuis doet weet ik niet maar wel dat er behoorveel veel geld in omgaat
De muziek word er beter op, chille gevoel alles vergeten enzo..quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom blow jij eigenlijk zoveel dan Dientje? Krijg je daar geen last van?
Sowieso zondequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja inderdaad maar alsnog 5x7=35 euro per week, ik vind het zonde
Ja maar eten heb je nodig, sigaretten niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar dan geef je het wel uit aan een biertje of eten of zo .
Ik ga ook express bijvoorbeeld niet in de bushalte roken,maar gewoon daar naast.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies.
Heb echt een hekel aan mensen die gaan zitten zeiken van: kunnen jullie niet ergens anders roken dit dat als er een hele groepje rokers staan.
wel elke dag toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
De muziek word er beter op, chille gevoel alles vergeten enzo..
En ik blow niet zoveel hoor
Af dientje, nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook weer trek, maar ik moet vroeg op
Die youyube filmpjes met naald en zo'n supergrote puist en allesquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb liever rook dan pus![]()
Hè bah, vieze beeld.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die youyube filmpjes met naald en zo'n supergrote puist en alles
Dat is wel netjes ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga ook express bijvoorbeeld niet in de bushalte roken,maar gewoon daar naast.
Bier en een sigaret goddelijke combinatiequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar eten heb je nodig, sigaretten niet.
Daaromquote:
idk hij werkt geloof ik wel ergens, weet niet wat eigenlijk beetje mysterisch,quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel lameWaar die het geld dan ook vandaan haalt
ik doe het ook niet ivm sport iddquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is wel netjes ja.
Maar beter gewoon niet roken, bespaar een hele boel geld en gezond dit dat.
Jah, meestal schenk ik ook me drinken eerst in en daarna smoken, vooral 's avonds als je klaar wakker bent maakt het je meer high ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarommaakt je toch ook super lui enzo
Weet niet, volgens mij ben je dan niet vooruit te branden
Ik rook alleen met mensen niet meer in mijn eentjequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is wel netjes ja.
Maar beter gewoon niet roken, bespaar een hele boel geld en gezond dit dat.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk hij werkt geloof ik wel ergens, weet niet wat eigenlijk beetje mysterisch,
is wel een beetje een soort emo-achtig type
lust beide niet en was jij niet gestopt? Zo snel gefaald?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bier en een sigaret goddelijke combinatie
Dientjeeeequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die youyube filmpjes met naald en zo'n supergrote puist en alles
Hahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga dan
Gadver dudequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dan dat iemand anders er zo met zijn tong langs gaat alsof het roomijs is
zoeitsquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]ik weet tegenwoordig al helemaal niet wat een emo-achtig type is
Vind allebei ook niet aantrekkelijk bij een vrouw eigenlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lust beide niet en was jij niet gestopt? Zo snel gefaald?
Dat is al een begin.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik rook alleen met mensen niet meer in mijn eentje
Ja oke. ik noem dat gewoon beetje alternatief. gelukkig draagt diegene nog geen make-up. dat vind ik wel lelijk bij jongensquote:
Ik ben zwaar geminderd eerst rookte ik de hele dag door en elke week. Soms rook ik een week niet. Vrijdagnacht had ik een feestje ook niet gerookt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lust beide niet en was jij niet gestopt? Zo snel gefaald?
Alsof je zonder roken niet gezellig kan doen ofzo en daarom voor gezelligheid moet rokenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is al een begin.
Al vind ik het eigenlijk niet eens heel ongezond als je voor de gezelligheid eens op een feestje rookt ofzo, want zo'n neiging heb ik zelf ook nog wel eens
Ervaring zo te horen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dan dat iemand anders er zo met zijn tong langs gaat alsof het roomijs is
Ik vind het gewoon wat gezelligs hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is al een begin.
Al vind ik het eigenlijk niet eens heel ongezond als je voor de gezelligheid eens op een feestje rookt ofzo, want zo'n neiging heb ik zelf ook nog wel eens
die geuzer die ik ken draagt wel ns make-up, snijdt zichzelf, heeft van die lelijke handschoenen waarin je vingertoppen uitsteken enzo ;squote:Op donderdag 14 februari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke. ik noem dat gewoon beetje alternatief. gelukkig draagt diegene nog geen make-up. dat vind ik wel lelijk bij jongens
Ik snap ook niet wat er nou zo 'gezellig' aan roken isquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsof je zonder roken niet gezellig kan doen ofzo en daarom voor gezelligheid moet roken
oh zo, sorry dan had ik het verkeerd gelezen toenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben zwaar geminderd eerst rookte ik de hele dag door en elke week. Soms rook ik een week niet. Vrijdagnacht had ik een feestje ook niet gerookt.
is toch gezellig die vieze zuiggeluiden aan een sigaretquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Maar hoe kan je nou voor de gezelligheid roken?Roken merk je toch helemaal niks van?
![]()
Dat geldt dan toch alleen als je een sociale drinker bent ofzo
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsof je zonder roken niet gezellig kan doen ofzo en daarom voor gezelligheid moet roken
Als je nooit gerookt hebt, zal je het nooit snappen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Maar hoe kan je nou voor de gezelligheid roken?Roken merk je toch helemaal niks van?
![]()
Dat geldt dan toch alleen als je een sociale drinker bent ofzo
Samen gezellig mooie figuurtjes blazenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is toch gezellig die vieze zuiggeluiden aan een sigaret
2 hijsjesquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je nooit gerookt hebt, zal je het nooit snappen.
Bij de udowu meet toen jij buiten stond te roken kwamen er 2 dames langs die vet naar jou keken toenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je nooit gerookt hebt, zal je het nooit snappen.
Ik ook wel, samen met een groepje wat roken, wat kletsen, wat lachen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon wat gezelligs hebben
Ja net als dat je af en toe steelt omdat de kick lekker is en anderen het ook doen, is anders vind ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Kijk, als je eenmaal hebt gerookt, dan is de kans groter dat het verleidelijk is om het weer te doen als er meerdere mensen het doen snap je? Zo lang het geen verslaving is, maar dat je het af en toe doet omdat het gewoon lekker is, is iets anders vin ik.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij de udowu meet toen jij buiten stond te roken kwamen er 2 dames langs die vet naar jou keken toen
Maakt niet uit. Af en toe heb ik het gewoon nodig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zo, sorry dan had ik het verkeerd gelezen toen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
cause i want it bad
ik want it bad girl baby bad
wtfquote:
ja ik kan een rondje blazenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samen gezellig mooie figuurtjes blazen
Gandalf een hele bootquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik kan een rondje blazen
Dat is dus een latex paardenmaskerquote:
Same herequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook wel, samen met een groepje wat roken, wat kletsen, wat lachen.
Maar goed, ik rook niet.
Dat waren pas tijdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik was vast te ver weg door de drank.
Ik dacht dat daar alleen bollen van bestondenquote:
Prrecies, samen met Pz over straat lopen en hele tijd 'hey g'.quote:
Dat is inderdaad heel bezopen jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef Ro-ald het volgende:
Nee mensen kunnen wel elk weekend de tering in drinken,maar oh oh af en toe een jointje. Is echt erg
Je word gelijk als crimineel alles gezien enzo, dat me ogen rood zijn betekent niet dat ik kwaadaardig benquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef Ro-ald het volgende:
Nee mensen kunnen wel elk weekend de tering in drinken,maar oh oh af en toe een jointje. Is echt erg
Ik heb er geen moeite mee zolang het niet naast me gebeurdquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef Ro-ald het volgende:
''Daar wordt je een kastplantje van'' Zei iemand ooit tegen mij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef Ro-ald het volgende:
Chillingzquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Prrecies, samen met Pz over straat lopen en hele tijd 'hey g'.
Nee hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dus een latex paardenmasker
En: ik dacht, die is al slapen
niemand zegt iets over jointjes?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef Ro-ald het volgende:
quote:
Neeeeejohquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar alleen bollen van bestonden
Erg he, sociaal doenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoormoest even wat te eten halen. En sociaal doen blabla
daar ben ik heel blij om. Want hij is ook geweldigquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sof jij hebt echt mijn dag veranderd, ik vind hem echt supergeweldig.
Jij begrijpt het leven Dientjequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je word gelijk als crimineel alles gezien enzo, dat me ogen rood zijn betekent niet dat ik kwaadaardig ben
DAT IS ENGquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Erg he, sociaal doen
Blow jij ook dan?quote:
Nee hoor, ook rozijnenbrood, rozijnen-krentenbrood, krentenwegge en natuurlijk de stollenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar alleen bollen van bestonden
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
daar ben ik heel blij om. Want hij is ook geweldig![]()
Ik zei dat gewoon even in het algemeenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niemand zegt iets over jointjes?
En ik zeg ook niet dat het oke is om je de tering in te drinken en ik doe dat ook niet dus ik mag best vinden dat roken zonde geld is
jij weet wel want jij bakt ze de hele dag doorquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor, ook rozijnenbrood, rozijnen-krentenbrood, krentenwegge en natuurlijk de stollen
Stelen > meer mensen hebben er "last" van.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja net als dat je af en toe steelt omdat de kick lekker is en anderen het ook doen, is anders vind ik.
Ik vind het maar kuddegedrag maargoed
Ja met mn oudersquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Erg he, sociaal doen
Er gaat een wereld voor mij openquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor, ook rozijnenbrood, rozijnen-krentenbrood, krentenwegge en natuurlijk de stollen
oh sorry ik slaap half denk ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zei dat gewoon even in het algemeen
Bedtimequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh sorry ik slaap half denk ik
Nee ik vul ze aan als ze 's ochtends binnen komenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
jij weet wel want jij bakt ze de hele dag door
En van roken hebben mensen geen lastquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stelen > meer mensen hebben er "last" van.
Roken > jouw eigen keus
En het is moeilijk uit te leggen, je moet het zelf ervaren hebben
lolol. welke dingen bak je wel zelf?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik vul ze aan als ze 's ochtends binnen komen
Ik heb het ervaren en ik vind het gewoon niet noemenswaardig gezellig om bij elkaar met een peuk in je bek te zittenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stelen > meer mensen hebben er "last" van.
Roken > jouw eigen keus
En het is moeilijk uit te leggen, je moet het zelf ervaren hebben
mooie wereld toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor mij open
minder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
En van roken hebben mensen geen last
Enige wat ze doen is afbakkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
lolol. welke dingen bak je wel zelf?
Geen ideequote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef Onorgineel het volgende:
Waarom moet het over roken gaan nu heb ik trek
Af en toe moet ook wel kunnen. Het is sowieso `beter'' dan je helemaal lam zuipen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Af en toe op een feestje.
Door de weeks sowieso niet.
Dan neem je er toch gewoon een paarquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef Onorgineel het volgende:
Sowieso beter voor je omgevingquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe moet ook wel kunnen. Het is sowieso `beter'' dan je helemaal lam zuipen.
Ben net 2 weken gestoptquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan neem je er toch gewoon een paar
Lees dan niet meequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef Onorgineel het volgende:
brood wat in de manden ligt, harde broodjes (pistoletjes, triangels, kaiser, schnitt, ciabatina blabla), croissantjes, frikandelbroodjes en dat soort dingen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
lolol. welke dingen bak je wel zelf?
Niet als diegene altijd buiten rookt dit dat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
En van roken hebben mensen geen last
Mooi dan zijn we het met elkaar eens.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe moet ook wel kunnen. Het is sowieso `beter'' dan je helemaal lam zuipen.
voor veel mensen wel, dus laat ze lekker in de waan dan toch. het heeft zo ook wel iets hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb het ervaren en ik vind het gewoon niet noemenswaardig gezellig om bij elkaar met een peuk in je bek te zitten
Kan ik dan ook welquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Enige wat ze doen is afbakken
Dat zij een collega van mij ook toen ik op een feestje mijn eerste joint had. En wees naar een paar figuren die dronken in het water donderdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso beter voor je omgeving
nja niet mijn centen gelukkigquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
voor veel mensen wel, dus laat ze lekker in de waan dan toch. het heeft zo ook wel iets hoor![]()
net als sinterklaas weet je, ze geloven erin en daarom bestaat het xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |