Misschienquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende: [..] Gewoon eerlijk antwoorden
![]()
beetje overdreven misschien rond de 2, plus ochtendkoffiequote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Is dit nou jouw indrukwekkende TT?
2/10
ik verwachtte geen lapo nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
2/10
Slijmbalquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Geen lieve tt terwijl ik dat altijd doe
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ze pesten mij gewoon
Bij wie lag hij dan
Knap van jequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje overdreven misschien rond de 2, plus ochtendkoffie
Dat is nog een hoge score voor zo'n TTquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
2/10
het bed ligt opeens niet meer lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Uhhh hij verplaatste de hele avond van bed"
Ik ook met mijn opmerkingen
Dat is dan weer pittig weinigquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Knap van jeik heb vandaag pas drie glazen op
Je kwetst mij met de 'snijdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Hypo, hoezo kwets ik jou als ik jou een keer emogif, en dan niet eens serieus(zie PI)??
Hypocriet zeg.
Ik ben gul vandaagquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is nog een hoge score voor zo'n TT
Ja, weet ik. Maar ik vergeet om te drinken. Mn moeder moet het een paar keer vragen op een dagquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is dan weer pittig weinig
is toch zo?quote:
Nee, omdat je doet alsof ik een kans heb terwijl dat toch niet zo isquote:
Ik had het niet eens tegen jou, dus snap niet waarom ik jou daarmee kwets.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je kwetst mij met de 'snijden' opmerking.
Doe eens normaal johquote:
kom laten we allemaal gaan rellenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had het niet eens tegen jou, dus snap niet waarom ik jou daarmee kwets.
Daarom zet ik ook gewoon een fles water op mijn kamer, lurk ik em zo leegquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik vergeet om te drinken. Mn moeder moet het een paar keer vragen op een dag
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kom laten we allemaal gaan rellen
Omdat je mensen er belachelijk mee maakt als je telkens bij een simpel probleem reageert met 'snijdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik had het niet eens tegen jou, dus snap niet waarom ik jou daarmee kwets.
Sorry, vrienden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, omdat je doet alsof ik een kans heb terwijl dat toch niet zo is
lok het niet uit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kwetst mij daarmee, wil je ophouden?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kwetst mij daarmee, wil je ophouden?
nee dat is ergquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Laten we ook allemaal met kanker gaan schelden
de erkenning die ik verdienquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..
jahoor je bent lief voor Hypo
Misschien wel handig jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom zet ik ook gewoon een fles water op mijn kamer, lurk ik em zo leeg
Doe maar niet, ik zoek je op en djoek jequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
kanker is de ergste ziekte wat er isquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja en automutilatie niet___!
Door dat geintje heb ik dik een jaar pillen mogen slikkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik vergeet om te drinken. Mn moeder moet het een paar keer vragen op een dag
Zijn allemaal emo's toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja en automutilatie niet___!
Als Promi vindt dat ik haar daarmee belachlijk maak, dan zou ze zelf wel wat van zeggen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat je mensen er belachelijk mee maakt als je telkens bij een simpel probleem reageert met 'snijden' snap je?
Automutilatie is ook geen pretje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
kanker is de ergste ziekte wat er is
Is dit nou echt nodigquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ja dus?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
kanker is de ergste ziekte wat er is
Mee eensquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk te goed voor deze wereld
Alles behalve.quote:
begrijp je sarcasme nou echt niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik zoek je op en djoek je
Wat had je dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Door dat geintje heb ik dik een jaar pillen mogen slikken
3 op een dag..
En een zooi ziekenhuis bezoeken
Nee ik zorg nu wel dat ik genoeg drink
Je maakt pxe niet belachelijk, je maakt mensen die wel last van automutilatie hebben belachelijk. Dat is het punt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als Promi vindt dat ik haar daarmee belachlijk maak, dan zou ze zelf wel wat van zeggen.
En het is geen "probleem", promi en ik waren gewoon aan het trollen en elkaar plagen, that's all, het is niet serieus.
Daar kies je zelf voor.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Automutilatie is ook geen pretje.
Denken dat ik het woord djoeken echt gebruikquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
begrijp je sarcasme nou echt niet?
Ik probeer met die post aan te geven dat we maar beter rekening met elkaar kunnen houden en elkaar moeten respecterenquote:
ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles behalve.
Mensen die met kanker schelden
zo snel mogelijk en in je broekjequote:
Dat begrijp ik wel hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik probeer met die post aan te geven dat we maar beter rekening met elkaar kunnen houden en elkaar moeten respecteren
Nee, ik snapte het heus welquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ben je nou echt zo dom?
Ik zal het wel niet snappen enzo, die mensen die dat doen hebben wss een enorme kutjeugd, kutouders of aandacht tekort.quote:
Dan ben jij wel heel erg onzeker als ik maar een sarcastische opmerking maakte.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je maakt pxe niet belachelijk, je maakt mensen die wel last van automutilatie hebben belachelijk. Dat is het punt.
oke gelukkig maarquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ik snapte het heus welDaarbij geef ik alleen nog mijn mening
het lijkt me beter als je dan ook maar niet je mening snel klaar hebt over automutilatie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zal het wel niet snappen enzo, die mensen die dat doen hebben wss een enorme kutjeugd, kutouders of aandacht tekort.
Het is verdomme niet grappig. Ik ben niet onzeker, maar het is gewoon geen onderwerp om telkens zulke kutgrapjes over te maken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ben jij wel heel erg onzeker als ik maar een sarcastische opmerking maakte.
Verder kan je me gewoon negeren.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zo snel mogelijk en in je broekje
Daar is het toch een mening voor?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het lijkt me beter als je dan ook maar niet je mening snel klaar hebt over automutilatie.
Als je mening ongefundeerd is kan je hem maar beter voor je houden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is het toch een mening voor?
Niet over zo`n gevoelig onderwerp als dit, daar mag je je naar mijn mening eerst maar eens over inlezen voor je die mensen aandachtshoer noemt of weet ik veel wat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld, maar sarcastisch.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het is verdomme niet grappig. Ik ben niet onzeker, maar het is gewoon geen onderwerp om telkens zulke kutgrapjes over te maken.
sommige meningen kan je beter voor je houdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb dit al vaker gezegdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld, maar sarcastisch.
Als jij daar echt last van hebt, kan je het ook gewoon normaal zeggen ipv meteen emogiffen.
als je niet weet waar je over praat zou je geen mening mogen hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je een mening niet deelt is dat iets anders. Ik begrijp niet goed waarom mensen hun mening niet zouden mogen geven. Ik zie niet wat JRRY verkeerd zou hebben gezegdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je mening ongefundeerd is kan je hem maar beter voor je houden.
Nee ik ook eigenlijk niet ;squote:Op donderdag 14 februari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je een mening niet deelt is dat iets anders. Ik begrijp niet goed waarom mensen hun mening niet zouden mogen geven. Ik zie niet wat JRRY verkeerd zou hebben gezegd
Hij doet er laconiek over. dat is hetzelfde als laconiek doen over depressies, over mensen met anorexia, over mensen die zelfmoord plegen. Daar doe je gewoon niet lichtzinnig over. Punt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je een mening niet deelt is dat iets anders. Ik begrijp niet goed waarom mensen hun mening niet zouden mogen geven. Ik zie niet wat JRRY verkeerd zou hebben gezegd
Je doet nu een aanname dat mensen er niets vanaf weten als hun mening niet blijkt te matchen met die van jou. Daar is het een mening voor. Net als in de politiek voorkeuren sterk uiteen lopenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet over zo`n gevoelig onderwerp als dit, daar mag je je naar mijn mening eerst maar eens over inlezen voor je die mensen aandachtshoer noemt of weet ik veel wat.
een mening is iets anders dan een feitquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als je niet weet waar je over praat zou je geen mening mogen hebben
Dus omdat JIJ het vaker hebt gezegd, moet IK het maar weten? Sorry hoor, maar weet niet alles over iedereen hier.quote:
Dus iedereen mag zomaar ongefundeerd en nodeloos kwetsen? Laten we met z'n allen de holocaust gaan ontkennen!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij zegt 'is minder erg dan kanker. Het is een keuze'quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
iemand die precies weten waarom mensen automutileren noemt aandacht tekort niet als reden hoor?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je doet nu een aanname dat mensen er niets vanaf weten als hun mening niet blijkt te matchen met die van jou. Daar is het een mening voor. Net als in de politiek voorkeuren sterk uiteen lopen
Waarom? Ik vind het wel prettig om te zien hoe mensen over bepaalde zaken denken eigenlijk, ongeacht of ik me daar nu wel of helemaal niet in kan vindenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sommige meningen kan je beter voor je houden
Een aanname! Wie ben jij om tot de conclusie te komen dat iemand niet weet waar hij of zij over spreekt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als je niet weet waar je over praat zou je geen mening mogen hebben
En zie jij ergens aandacht-tekort staan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef JRRY het volgende:
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom iemand automutileert:
zichzelf willen straffen;
het kwijt raken van spanningen;
het omzetten van geestelijke pijn naar lichamelijke pijn;
het gebruiken van pijn om andere (onaangename) zaken te vergeten;
als onderdeel van initiatie-rituelen bij sommige volkeren;
om jezelf een machtsgevoel geven doordat je zelf kan bepalen wanneer je pijn voelt en wanneer niet;
om het lege gevoel van binnen op te vullen;
het lichaam versieren met littekens (scarificatie);
om gevoelens te uiten die niet op een andere manier geuit kunnen worden;
uit zelfbescherming, dus om erger te voorkomen;
als uiting van agressie, de patiënt wordt er rustig van;
als minachting van het eigen lichaam;
bij depressiviteit;
als een schreeuw om hulp.
om een vervelende situatie (op het werk/of bij bepaalde sociale contacten) uit de weg te gaan, veroorzaakt men zichzelf letsel, dat vaak ook pijnlijk is
Dat is dan toch JRRY zijn keus? We leven in NL.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij doet er laconiek over. dat is hetzelfde als laconiek doen over depressies, over mensen met anorexia, over mensen die zelfmoord plegen. Daar doe je gewoon niet lichtzinnig over. Punt.
omdat het niet iets is om grapjes over te maken. Of sarcastische opmerkingen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus omdat JIJ het vaker hebt gezegd, moet IK het maar weten? Sorry hoor, maar weet niet alles over iedereen hier.
En jij geeft ook zo vaak jouw "mening", waarom mag JRRY het dan niet.
Het is maar internet.
hij heeft er geen kennis over, kan je al zien op de manier waarmee hij erover praatquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een mening is iets anders dan een feit
Omdat sommige meningen kwetsend kunnen zijn voor anderen, neem nogmaals de holocaust, neem Hitler, je gaat toch ook niet zomaar door de straten rennen en verkondigen dat je het helemaal eens bent met de neoNazi's?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel prettig om te zien hoe mensen over bepaalde zaken denken eigenlijk, ongeacht of ik me daar nu wel of helemaal niet in kan vinden
Nee maar dat zei m'n maatschappijleraar docent eens toen een paar schoolgenootjes in hun huid stonden te snijden in de aula, en de ambulance erbij moest komen enzo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En zie jij ergens aandacht-tekort staan?
Dit jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hij heeft er geen kennis over, kan je al zien op de manier waarmee hij erover praat
Hij mag het ook wel, maar het is erg kut voor de mensen die hij er wel pijn mee doet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is dan toch JRRY zijn keus? We leven in NL.
Mensen mogen een mening hebben over anorexia of zelfmoordpogingen. En 'punt' vind ik een vreemd einde van je reactie. Alsof ik nu geen andere reactie meer mag geven want Fok-it heeft gesprokenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij doet er laconiek over. dat is hetzelfde als laconiek doen over depressies, over mensen met anorexia, over mensen die zelfmoord plegen. Daar doe je gewoon niet lichtzinnig over. Punt.
misschien wel voor een virtuele blowjob van Kate Uptonquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik jullie nu allemaal een virtuele knuffel geef, stoppen jullie dan met zeuren?
Ik maak er geen grapjes of sarcastische opmerkingen over.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat het niet iets is om grapjes over te maken. Of sarcastische opmerkingen.
Mijn mening is zelden ongefundeerd, en zeker niet over dit soort dingen.
En het is niet 'maar' internet. Het zijn echte mensen en je kan ook echt iemand kwetsen.
ja en het kan dus per mens verschillen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee maar dat zei m'n maatschappijleraar docent eens toen een paar schoolgenootjes in hun huid stonden te snijden in de aula, en de ambulance erbij moest komen enzo.
nee alleen een echte togquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik jullie nu allemaal een virtuele knuffel geef, stoppen jullie dan met zeuren?
een schreeuw om hulp is een vorm van aandacht zoeken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor gelijk? Een massamoord ontkennen heeft niets te maken met het uiten van je mening. Sorry, ik vind dit 'dom' gekletsquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus iedereen mag zomaar ongefundeerd en nodeloos kwetsen? Laten we met z'n allen de holocaust gaan ontkennen!
Ja maar de treinen rijden kutquote:
Ja dat moet je niet zo letterlijk nemenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen mogen een mening hebben over anorexia of zelfmoordpogingen. En 'punt' vind ik een vreemd einde van je reactie. Alsof ik nu geen andere reactie meer mag geven want Fok-it heeft gesproken
Dus mag iedereen zomaar iedereen ongecontroleerd kwetsen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen mogen een mening hebben over anorexia of zelfmoordpogingen. En 'punt' vind ik een vreemd einde van je reactie. Alsof ik nu geen andere reactie meer mag geven want Fok-it heeft gesproken
Hij vind het een keuze. Nou, dat is zijn mening, ongeacht of wij het daar nu wel of niet mee eens zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij zegt 'is minder erg dan kanker. Het is een keuze'Zo werkt het niet.
ga lopen danquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar de treinen rijden kut
Hoe moet ik nou weten dat jij daar last van hebt als je het niet gewoon eerst normaal tegen me zegt, maar in plaats daarvan gaat lopen emogiffen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat het niet iets is om grapjes over te maken. Of sarcastische opmerkingen.
Mijn mening is zelden ongefundeerd, en zeker niet over dit soort dingen.
En het is niet 'maar' internet. Het zijn echte mensen en je kan ook echt iemand kwetsen.
dat bedoel ik, en daarom zei ik dat kanker toch minder erg is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een schreeuw om hulp is een vorm van aandacht zoeken.
Ik zeg niet dat het goed is wat JRRY zegt maar als ze door middel van snijden hulp willen zoeken hadden ze dat ook op een andere manier kunnen doen.
Maar ik zal het wel weer gedaan hebben nu dus laat maar verder
Hij zet aandacht zoeken in een negatieve context. Heb ik trouwens al vaker gezien bij hem als we het over dit soort dingen hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goed is wat JRRY zegt maar als ze door middel van snijden hulp willen zoeken hadden ze dat ook op een andere manier kunnen doen.
Jij hebt hier onderzoek naar gedaan? Naar de meningen van mensen hieromtrent? Wordt de boel niet wat onnodig opgeblazen over iets dat JRRY heeft gezegd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
iemand die precies weten waarom mensen automutileren noemt aandacht tekort niet als reden hoor?
Een schreeuw om hulp. Dus dan is er toch wel iets aan de hand?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je kan over alles een mening hebben ook al weet je er niet veel van. Het is je goed recht om je eigen mening te hebben al kan het bij andere mensen het verkeerde keelgat in schieten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hij heeft er geen kennis over, kan je al zien op de manier waarmee hij erover praat
Dan moet ik iemand wel heel graag willen knufflenquote:
Dus mensen mogen geen mening hebben over een massamoord? Wat is dit nou weer voor hypocriet gezever?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor gelijk? Een massamoord ontkennen heeft niets te maken met het uiten van je mening. Sorry, ik vind dit 'dom' geklets
Een schreeuw om aandacht lijkt me een redelijk match in dezequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kwetst hypo mij ook wel als ze hele tijd loopt te emogiffenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus mag iedereen zomaar iedereen ongecontroleerd kwetsen?
Ik heb het al vaker gezegd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten dat jij daar last van hebt als je het niet gewoon eerst normaal tegen me zegt, maar in plaats daarvan gaat lopen emogiffen?
Misschien moet je FOK! eens niet zo serieus nemen.
Nee maar er zijn wel meerdere onderzoeken naar gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt hier onderzoek naar gedaan? Naar de meningen van mensen hieromtrent? Wordt de boel niet wat onnodig opgeblazen over iets dat JRRY heeft gezegd?
Een schreeuw om aandacht is heel wat anders dan, boehoeh laat ik eens lekker aandacht vragen met domme dingen doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een schreeuw om aandacht lijkt me een redelijk match in deze
Ik zeg ook niet dat er niks aan de hand is maar ik dacht dat het ging over dat snijden niet is om aandacht te zoeken dus zei ik dat omdat ik een schreeuw om hulp een vorm van aandacht zoeken vind.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Een schreeuw om hulp. Dus dan is er toch wel iets aan de hand?
Het is niet 'oh hey ik verveel me laat ik mijn fucking polsen door gaan snijden'
ik zei ''aandachtstekort'', nouja ik denk echt dat ze dat hebben ja. niet genoeg liefde van hun ouders, of gepest op school ofzo, of verwaarloosd enzo. Dan heb je toch aandachtstekort?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zet aandacht zoeken in een negatieve context. Heb ik trouwens al vaker gezien bij hem als we het over dit soort dingen hebben.
Doe niet zo achterlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien kwetst hypo mij ook wel als ze hele tijd loopt te emogiffen
Heel veel aspirine nemen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een schreeuw om aandacht is heel wat anders dan, boehoeh laat ik eens lekker aandacht vragen met domme dingen doen.
Een schreeuw om aandacht is vaak bedoelt als laatste redmiddel.
Ja hoor, je mag wel een mening hebben, geen probleem! Maar ontkennen is geen mening. Het is immers een feit dat er 6 miljoen Joden zijn vermoord. Wat wil je daar voor mening aan hangen door het te ontkennen? Leg maar uit waarom ik hypocriet ben danquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus mensen mogen geen mening hebben over een massamoord? Wat is dit nou weer voor hypocriet gezever?
Jezus. Wat is jouw hele probleem zeg?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien kwetst hypo mij ook wel als ze hele tijd loopt te emogiffen
Oke. als je het zo bedoelt hebt, mijn excuses danquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zei ''aandachtstekort'', nouja ik denk echt dat ze dat hebben ja. niet genoeg liefde van hun ouders, of gepest op school ofzo, of verwaarloosd enzo. Dan heb je toch aandachtstekort?
Jij zette het gelijk om in ''aandachtshoeren'' maar dat heb ik niet gezegd (volgens mij ;s)
Het is wel zo, het enige wat zij post als reacties etc op iets wat zijzelf tegen is doet ze emo-smileyquote:
Omdat jij het vaker hebt gezegd moet ik het maar weten? Zo werkt het niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd.
Misschien moet je eerder inzien dat je mensen echt kan kwetsen, zelfs als het 'maar' internet is.
natuurlijk, je mag ook bijvoorbeeld buitenlanders haten, maar als iemand vraagt waarom is een antwoord als ' ze zijn allemaal criminelen' en vervolgens je mening niet kunnen onderbouwen is nogal een slechte meningquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je kan over alles een mening hebben ook al weet je er niet veel van. Het is je goed recht om je eigen mening te hebben al kan het bij andere mensen het verkeerde keelgat in schieten.
Ik heb er last van dat jij zo doet ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh God
OKÉ hypo, we weten nu wel dat je daar last van hebt.
Kunnen we nu weer normaal doen op deze mooie donderdag/valentijnsdag?
En dat je dit in het openbaar impliceert zit ze volgens mij ook niet op te wachten hoor?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh God
OKÉ hypo, we weten nu wel dat je daar last van hebt.
Kunnen we nu weer normaal doen op deze mooie donderdag/valentijnsdag?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is wel zo, het enige wat zij post als reacties etc op iets wat zijzelf tegen is doet ze emo-smiley
Meestal zonder argumentatie ook erbij ofzo,.
Gewoon zo:
Dus door jouw misinterpretatie ga je vervolgens uit je dak hier?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. als je het zo bedoelt hebt, mijn excuses danik dacht echt dat je het zo bedoelde als aandachtshoeren, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Daar heeft het inderdaad deels mee te maken ja.
Oke excuses aanvaardt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. als je het zo bedoelt hebt, mijn excuses danik dacht echt dat je het zo bedoelde als aandachtshoeren, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Daar heeft het inderdaad deels mee te maken ja.
Nee, want het ging om het feit dat er grapjes over gemaakt worden, niet over JRRY`s mening.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus door jouw misinterpretatie ga je vervolgens uit je dak hier?
So here's my numbaahquote:
Alsnog is een mening iets anders dan een feit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
natuurlijk, je mag ook bijvoorbeeld buitenlanders haten, maar als iemand vraagt waarom is een antwoord als ' ze zijn allemaal criminelen' en vervolgens je mening niet kunnen onderbouwen is nogal een slechte mening
Ja preciesquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat je dit in het openbaar impliceert zit ze volgens mij ook niet op te wachten hoor?
Kijk, als je het nou meteen had gezegd: ik heb er last van, wil je niet meer zo doen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb er last van dat jij zo doet ja.
Dus je reageert niet meer zo?
Het hele punt betreffende de holocaustontkenning is juist dat de bronnen waar die 6-miljoen vandaan komen voor sommigen niet even betrouwbaar zijn, dan kan je toch menen dat omdat je die bronnen als niets betrouwbaar beschouwt die mensen helemaal niet in zulke getalen zijn omgekomen. (niet dat ik die mening heb, helemaal niet ofc)quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag wel een mening hebben, geen probleem! Maar ontkennen is geen mening. Het is immers een feit dat er 6 miljoen Joden zijn vermoord. Wat wil je daar voor mening aan hangen door het te ontkennen? Leg maar uit waarom ik hypocriet ben dan
Ik heb al vaker gezegd dat ik het vervelend vond dat jij zo deed. Echt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk, als je het nou meteen had gezegd: ik heb er last van, wil je niet meer zo doen?
Ipv emogif hier en daar.
Dan was er niks aan de hand geweest.
Maar ik zou idd ophouden als het jou kwetst
hoi Maybequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wat? Ik heb het erover dat ze last heeft als ik daar "grapjes" over maak.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat je dit in het openbaar impliceert zit ze volgens mij ook niet op te wachten hoor?
Ik snap jouw probleem tegen haar gewoon niet, gister ook al.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat? Ik heb het erover dat ze last heeft als ik daar "grapjes" over maak.
Meteen weer mij aanvallen
Het staat er wel zo als 'hypo doet aan automutilatie'quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat? Ik heb het erover dat ze last heeft als ik daar "grapjes" over maak.
Meteen weer mij aanvallen
Een mening kan ook fout zijn, een feit is een mening welke bewezen is, natuurkundige theorieeen kunnen bijvoorbeeld als mening worden opgevat en dan niet blijken te kloppenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsnog is een mening iets anders dan een feit.
Een mening is iets wat jij vindt en een feit is iets wat je mening kan versterken of onderuithalen.
Een mening is nooit fout
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi MaybeHoi sofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Prima, als er twijfel bestaat over het aantal dan heb je een punt. Maar het feit blijft dat er sprake is van massale volkerenmoord. Jij had het over het ontkennen van de Holocaust en dat hangt niet samen met het feit of het er nou 5 of 6 miljoen zijn geweest. Ontkennen houdt in dat het niet gebeurd zou zijn. Je vergelijk blijf ik daarom buitengewoon merkwaardig vinden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het hele punt betreffende de holocaustontkenning is juist dat de bronnen waar die 6-miljoen vandaan komen voor sommigen niet even betrouwbaar zijn, dan kan je toch menen dat omdat je die bronnen als niets betrouwbaar beschouwt die mensen helemaal niet in zulke getalen zijn omgekomen. (niet dat ik die mening heb, helemaal niet ofc)
Volgens mij heb ik altijd normaal tegen je gedaan, dit is 't eerste keer dat ik hoor dat je het vervelend vindt als ik "grapjes" maak over snijden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat ik het vervelend vond dat jij zo deed. Echt.
Oké fijn.
omg, ik was dat net aan het zingenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:29 schreef JRRY het volgende:
Cause i want it bad
i want a bad girl, baby bad
supersof jij hebt smaak
hoe kan iets wat je zelf vindt fout zijn?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een mening kan ook fout zijn, een feit is een mening welke bewezen is, natuurkundige theorieeen kunnen bijvoorbeeld als mening worden opgevat en dan niet blijken te kloppen
Hoe kan een mening fout zijn? Omdat jij het er niet mee eens bent? Geef eens voorbeeldenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een mening kan ook fout zijn, een feit is een mening welke bewezen is, natuurkundige theorieeen kunnen bijvoorbeeld als mening worden opgevat en dan niet blijken te kloppen
aparte naam welquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:29 schreef Hypocriet het volgende:
Het vervelendste vind ik eigenlijk dat mijn popcorn op was voordat deze rel begon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik wil m ook zingen maar ik wil niet dat mama mij hoort zingen ;squote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
omg, ik was dat net aan het zingenterwijl hij niet op stond
bij mij hoort iedereen mij zingenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik wil m ook zingen maar ik wil niet dat mama mij hoort zingen ;s
Wie zegt dat ik een probleem tegen haar heb? Dat neem je nu allemaal zelf aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap jouw probleem tegen haar gewoon niet, gister ook al.
Ik heb vaker gezegd dat ik die opmerkingen vervelend vond.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik altijd normaal tegen je gedaan, dit is 't eerste keer dat ik hoor dat je het vervelend vindt als ik "grapjes" maak over snijden.
En dat je aan mijn manier van posten irriteert kan ik er niks aan doen, dat moet je maar leren negeren. Je kan niet altijd jouw zin hebben
Nee het punt van de holocaust ontkenning is dus dat je wel gelooft dat er joden zijn vermoord maar niet in zulke getalen als worden beweerd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima, als er twijfel bestaat over het aantal dan heb je een punt. Maar het feit blijft dat er sprake is van massale volkerenmoord. Jij had het over het ontkennen van de Holocaust en dat hangt niet samen met het feit of het er nou 5 of 6 miljoen zijn geweest. Ontkennen houdt in dat het niet gebeurd zou zijn. Je vergelijk blijf ik daarom buitengewoon merkwaardig vinden.
Ze heeft het wel vaker gezegd, minstens 1 keer tegen jouquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik altijd normaal tegen je gedaan, dit is 't eerste keer dat ik hoor dat je het vervelend vindt als ik "grapjes" maak over snijden.
En dat je aan mijn manier van posten irriteert kan ik er niks aan doen, dat moet je maar leren negeren. Je kan niet altijd jouw zin hebben
Ja maar ik schaam me ervoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mij hoort iedereen mij zingen
Jij hebt geen tijd voor popcorn, je bent zelf aan het rellenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:29 schreef Hypocriet het volgende:
Het vervelendste vind ik eigenlijk dat mijn popcorn op was voordat deze rel begon.
Ik zeg toch niet dat het aan jou lag? En net zoals zij jou kan negeren, kan jij haar `emogiffen' ook negeren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een probleem tegen haar heb? Dat neem je nu allemaal zelf aan.
Gisteren? Dus gisteren lag ook aan mij ja? Volgens mij post ik gewoon, en zij zat me om de 5 min te emogiffen, dat hoef ik idd niet te pikken nee.
Als ze nou iets bij zei, maar nee, alleen maar een emogif.
Gisteren ben ik ook inhoudelijk op jouw verhaal ingegaan en heb ik ook gewoon gezegd waar ik me aan irriteerde. En ja, je was gisteren m.i. godsgruwelijk irritant bezig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een probleem tegen haar heb? Dat neem je nu allemaal zelf aan.
Gisteren? Dus gisteren lag ook aan mij ja? Volgens mij post ik gewoon, en zij zat me om de 5 min te emogiffen, dat hoef ik idd niet te pikken nee.
Als ze nou iets bij zei, maar nee, alleen maar een emogif.
Newtons gravitatie theoriequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kan een mening fout zijn? Omdat jij het er niet mee eens bent? Geef eens voorbeelden
nee joh. gewoon doen. want YOLO togquote:
I wanna rock and roll and party all nightquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef JRRY het volgende:
i'm tired of being good
oh let's be bad
Je vergelijk is gestoord. Ik neem aan dat je weet dat het ontkennen van de Holocaust strafbaar is?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee het punt van de holocaust ontkenning is dus dat je wel gelooft dat er joden zijn vermoord maar niet in zulke getalen als worden beweerd.
Oke en misschien moet jij dan een iets langer lontje kopen, allemaal blijquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gisteren ben ik ook inhoudelijk op jouw verhaal ingegaan en heb ik ook gewoon gezegd waar ik me aan irriteerde. En ja, je was gisteren m.i. godsgruwelijk irritant bezig.
En morgen is precies hetzelfdequote:
Vandaar al die rellen. 1 dag lief en vredig doen is lastig zatquote:
en toen moest ik denken aan willi.am. & eva simons met this is lovequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
I wanna rock and roll and party all night
Kan wel ja, maar dan moet ze ook niet hypocriet doen als ik terug emogif.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het aan jou lag? En net zoals zij jou kan negeren, kan jij haar `emogiffen' ook negeren.
Je bent 2x inhoudelijk gaan reageren, voor de rest zat je te emogiffen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gisteren ben ik ook inhoudelijk op jouw verhaal ingegaan en heb ik ook gewoon gezegd waar ik me aan irriteerde. En ja, je was gisteren m.i. godsgruwelijk irritant bezig.
AJ kan prima voor zichzelf spreken. Met mijn lontje is niets mis en ík vond het wel irritant.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke en misschien moet jij dan een iets langer lontje kopen, allemaal blij![]()
want ik vond het irritantheidsgraad wel meevallen
en btw dit is geen aanval op jou hoormaar een verdediging voor het gedrag van AJ gisteren.
hahahahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaar al die rellen. 1 dag lief en vredig doen is lastig zat![]()
hoezo datquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
en toen moest ik denken aan willi.am. & eva simons met this is love
Zijn vergelijking is helemaal niet gestoord. Hij neemt alleen een super extreem voorbeeld. Maar de inhoud van wat hij probeert te zeggen blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je vergelijk is gestoord. Ik neem aan dat je weet dat het ontkennen van de Holocaust strafbaar is?
ja, bij ....alll nightquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo dat
ze zeggen dat ook in 'bad' hoor
Je mag best terug emo.giffen, daar ging dit helemaal niet over.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan wel ja, maar dan moet ze ook niet hypocriet doen als ik terug emogif.
[..]
Je bent 2x inhoudelijk gaan reageren, voor de rest zat je te emogiffen.
Sorry dat ik "irritant" bezig was, maar dat is jouw mening.
Wat heeft ze vaker tegen me gezegd dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze heeft het wel vaker gezegd, minstens 1 keer tegen jou
Ik rel niet dus ik word niet aan de emogif van VA geworpenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alle rellende mensjes:
Jullie________
oke raarquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, bij ....alll nighttoen kwam ineens this is love in m'n hoofd. wenie waarom.
Mietquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik rel niet dus ik word niet aan de emogif van VA geworpen
gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat de 'snijdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat heeft ze vaker tegen me gezegd dan?
dat ze het niet fijn vind als je grapjes maakt over snijdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat heeft ze vaker tegen me gezegd dan?
Nee, het ontkennen van de Holocaust is wel degelijk een gestoord vergelijk. Overigens vind ik het wel 'grappig' dat jij bijna dagelijks op iemand hier wel iets aan te merken heb. Vandaag is het Angel Joy, gisteren was het Supersof en zo kan ik wel doorgaan. Als mensen handelen of iets schrijven dat jou even niet aanstaat dat laat je op een niet misverstane manier weten hoe jij over deze persoon denkt. Gezellig!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn vergelijking is helemaal niet gestoord. Hij neemt alleen een super extreem voorbeeld. Maar de inhoud van wat hij probeert te zeggen blijft hetzelfde.
Nee jij vindt mijn vergelijking absurd, daarbij ontken ik de holocaust allerminst. En ja dat weet ik, nogmaals ik ontken het ook niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je vergelijk is gestoord. Ik neem aan dat je weet dat het ontkennen van de Holocaust strafbaar is?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Correct.quote:
Lekker overdrevenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het ontkennen van de Holocaust is wel degelijk een gestoord vergelijk. Overigens vind ik het wel grappig dat jij bijna dagelijks op iemand hier wel iets te klagen heb. Vandaag is het Angel Joy, gisteren was het Supersof en zo kan ik wel doorgaan. Als mensen handelen of iets schrijven dat jou even niet aanstaat dat laat je op een niet misverstane manier weten hoe jij over deze persoon denkt. Gezellig!
Dan vind JIJ het maar irritant, boeit me niet, ga dan lekker tegen iemand klagen, maar het stopt mij niet om te posten hoe ik normaal post.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
AJ kan prima voor zichzelf spreken. Met mijn lontje is niets mis en ík vond het wel irritant.
Ik vind haar soms leuk en soms denk ik; 'serieus, waarom luister ik ditquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
jer wat vind je dan van deze?
Ik weet niet, soms vind ik hem leuk, en dan weer nah
ja dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind haar soms leuk en soms denk ik; 'serieus, waarom luister ik dit'
Sorry dan dat ik niet alles onthoud wat alle Fokkers allemaal zeggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat ze het niet fijn vind als je grapjes maakt over snijden
Ik mag dan best tegen jou klagenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan vind JIJ het maar irritant, boeit me niet, ga dan lekker tegen iemand klagen, maar het stopt mij niet om te posten hoe ik normaal post.
Zo komt het wel over, je neemt allemaal dingen aan en oordeelt mij meteen en betrekt gisteren er meteen bijquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker overdrevenIk heb helemaal niks tegen AJ en ik heb het gewoon op een normale manier gezegd hoor? :") Valt me tegen die reactie van jou
Daar zullen de meningen sterk over verdeeld zijn. En als dat tegenvalt dan is dat maar zo. Dat is geheel wederzijds aangezien ik de manier waarop jij mensen soms terecht meent te wijzen als onprettig ervaar. Goed, ik laat het hierbijquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker overdrevenIk heb helemaal niks tegen AJ en ik heb het gewoon op een normale manier gezegd hoor? :") Valt me tegen die reactie van jou
Als het over zulke dingen gaat is dat best wel kwalijk ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry dan dat ik niet alles onthoud wat alle Fokkers allemaal zeggen
De rust keert net reeeedelijk terug, ging net flink tekeer hier xdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
Is het hier gezellig of kan ik beter weggaan?
17:00-21:00quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
VA, hoe laat moet je werken morgen?
nog nooit geluisterd eigenlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar Swagger Jagger van haar is sws wel echt heel slecht.
Je hoeft niet weg hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
Is het hier gezellig of kan ik beter weggaan?
Of jij neemt gewoon dingen snel aan. Ik zal het wel wat directer en feller zeggen ja. maar ik speel nooit op de man hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo komt het wel over, je neemt allemaal dingen aan en oordeelt mij meteen en betrekt gisteren er meteen bij
Van mij mag je klagen, maar niet zo huilen als ik opmerkingen terug maak.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik mag dan best tegen jou klagenAls jij zo doet moet je ook open staan voor kritiek
![]()
Punt is wel, als je zo respectloos doet dat je anderen ermee kwetst kan je daar best wat aan doen.
Ja, het word echt tijd dat ik Nederland verlaat ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef Beach het volgende:
[..]
mooi man, altijd goed om te lezen
nee ken dr niet. stuur maar heb geen zin om op te zoeken #lui&vakantiequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit geluisterd eigenlijk.
ken je sabrina vaz?
ik 7-17quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
17:00-21:00UITSLAPUHHHHHH
ik ga altijd flink tekeer hihiquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
De rust keert net reeeedelijk terug, ging net flink tekeer hier xd
Ja naar Tquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, het word echt tijd dat ik Nederland verlaat ofzo
Prima.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen sterk over verdeeld zijn. En als dat tegenvalt dan is dat maar zo. Dat is geheel wederzijds aangezien ik de manier waarop jij mensen soms terecht meent te wijzen als onprettig ervaar. Goed, ik laat het hierbij
Je zei toch duidelijk: gisteren ook al AJ, wat heb je tegen hypo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of jij neemt gewoon dingen snel aan. Ik zal het wel wat directer en feller zeggen ja. maar ik speel nooit op de man hoorEn ik oordeel al helemaal niet, dan moet je mijn reacties nog maar teruglezen
Waar zou je naartoe willen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, het word echt tijd dat ik Nederland verlaat ofzo
jij niet xd een paar anderenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga altijd flink tekeer hihi
ze is zo slechtquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ken dr niet. stuur maar heb geen zin om op te zoeken #lui&vakantie
Dat zie je mij ook nergens doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van mij mag je klagen, maar niet zo huilen als ik opmerkingen terug maak.
Alsof jij wel respect toont met jou emogif hele tijd. Dan lijkt het net of het jou niks boeit wat een ander post.
Ja maar dan wordt er weer de hele dag gereld en jij bent een van de weinige die niet reltquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik 7-17![]()
blijf jij dan maar morgen slapen tot 11 uur ipv mij
Ja, omdat het nu al de tweede keer op rij was bedoelde ik gewoon, waarom irriteer je je aan haar? en ja dan had ik er inderdaad ook bij moeten zetten en zij aan jouquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je zei toch duidelijk: gisteren ook al AJ, wat heb je tegen hypo.
Verder ook geen haat tegen jou ofzo.
Dat is dan weer jouw mening.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als het over zulke dingen gaat is dat best wel kwalijk ja.
HIJ IS ZO LEUKquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:42 schreef JRRY het volgende:
cause i want it bad ik want it bad girl i want it bad
Gewoon een eiland, waar zon strand is palmbomen bergen waterval fruit vis en kokosnoten plus exotische dames enzo en nooit meer werkenquote:
Godsamme als zij zichzelf een zangeres noemt ben ik beter dan Beyoncé of Michael Jackson omgquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ze is zo slechtmaar toch vermakelijk soms
Ik irriteer me helemaal niet aan haar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, omdat het nu al de tweede keer op rij was bedoelde ik gewoon, waarom irriteer je je aan haar? en ja dan had ik er inderdaad ook bij moeten zetten en zij aan jouwant het komt natuurlijk niet van 1 kant
komt wel goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt er weer de hele dag gereld en jij bent een van de weinige die niet relt
Ik kom wel even kijken of je wel doorwerktquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
17:00-21:00UITSLAPUHHHHHH
Ja, maar op een gegeven moment is dat fruit ook een keer op. En wie gaat dat voor je plukken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon een eiland, waar zon strand is palmbomen bergen waterval fruit vis en kokosnoten plus exotische dames enzo en nooit meer werken
Ok finequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik irriteer me helemaal niet aan haar.
Ik post gewoon, was met promi aan het "kletsen", totdat zij weer gaat emogiffen, dus dan ga ik wel reageren ja.
Ik zelf...quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar op een gegeven moment is dat fruit ook een keer op. En wie gaat dat voor je plukken?
Een warm landquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waar willen jullie nu het liefst naar toe?
#randomvragentijd
Die emo.gif was meer dan terecht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik irriteer me helemaal niet aan haar.
Ik post gewoon, was met promi aan het "kletsen", totdat zij weer gaat emogiffen, dus dan ga ik wel reageren ja.
hahahah zij is echt grappig somsquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Godsamme als zij zichzelf een zangeres noemt ben ik beter dan Beyoncé of Michael Jackson omg
New Yorkquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
#randomvragentijd
Naar mijn bedquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
#randomvragentijd
Om te wonen? Geen idee eigenlijk. Heb immers nooit ergens anders gewoond dan UK en NL.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
#randomvragentijd
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef Dientje12 het volgende:
Lijkt me wel pijnlijk, als je in je blootje de palmboom inklimt en dan uitglijdt naar beneden en je zak schuurt zo langs die stam
godsamme dientjequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef Dientje12 het volgende:
Lijkt me wel pijnlijk, als je in je blootje de palmboom inklimt en dan uitglijdt naar beneden en je zak schuurt zo langs die stam
Heppie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
#randomvragentijd
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:45 schreef Dientje12 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |