speciaal voor vandaagquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik wil al een hele tijd zeggen dat ik jouw UI zo tof vind
De motherfocking blauwe cirkel is rondquote:
Ow die aflevering bedoelde ik. Welke aflevering was dat dan? 2de ofzo? Kan misschien dekmantel zijn geweestquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met die laseropdracht bijvoorbeeld.. Toen was zij als laatste en ze had zich makkelijk af kunnen laten gaan
Oké.quote:
Net zoals ze weleens van die geld uitgeef opdrachten hebben.. Dan kan de mol in de afleveringen daarvoor gewoon geld binnenharken.. Het wordt toch weer uitgegeven.. Flauw is dat..quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:00 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ow die aflevering bedoelde ik. Welke aflevering was dat dan? 2de ofzo? Kan misschien dekmantel zijn geweest
Straks met de letter M. Ben Geen Mol.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:01 schreef OliviaV het volgende:
Net had Kees een pet op met de letter 'B'. Nu een pet met de letter 'G'. Kunnen we daar wat mee?
Ja, al lijkt die er dit jaar niet te zijn. Of het is wel heel erg laat in het seizoen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals ze weleens van die geld uitgeef opdrachten hebben.. Dan kan de mol in de afleveringen daarvoor gewoon geld binnenharken.. Het wordt toch weer uitgegeven.. Flauw is dat..
Nee meestal is dat in aflevering 3 ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al lijkt die er dit jaar niet te zijn. Of het is wel heel erg laat in het seizoen.
Ik wou net zeggen: Zo'n motherfucking lasergunquote:
Ik denk fucking vet!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef Redefine het volgende:
Daniel mag met een motherfocking lasergun de andere kandidaten neerschieten. Hoe vet zal hij dat wel niet vinden
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Daniëls testosteronlevel weer een nieuwe piek.
Leuk toch, de andere kandidaten maken er bepaald geen show van dus een beetje actie mag wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef Knevelt het volgende:
Wat is die Daniel toch een kwijlbal zeg. Wat een irritante manier van spreken. Ben ik de enige die dat vind? Echt een dramaqueen.![]()
Echte kogelsquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Met paintballs had ik dit spannender gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |