SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
(1 maart wel Aldo ovb)14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Huppel?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel lief kaartje gekregen maar geen idee van wie14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel lief kaartje gekregen maar geen idee van wie![]()
![]()
En maar klagenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]Nope..
Wel kaartjes dat wel
[..]
ahhh de liefde![]()
![]()
Maar zelf niks gestuurd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]Nope..
Wel kaartjes dat wel
[..]
ahhh de liefde![]()
Ik vind het altijd wel een mooie gelegenheid om wat gedichten te schrijven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
Valentijnsdag
Zo, dat had ik vandaag nog niet gezegd![]()
Mooie rel weer he?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus
Er is serieus een hele Glowmouse reeks
Topicreeks: Glowmouse
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik mis altijd alle relletjes, maar dit keer was ik er bij vanaf het beginquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis altijd alle relletjes, maar dit keer was ik er bij vanaf het begin
Ik vind het wat teveel om te lezen![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht
Ik ben moe... En geil...
Geen goede combi![]()
![]()
Dat is inderdaad lastigquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben moe... En geil...
Geen goede combi![]()
![]()
Hoi meisje.quote:Ja, is het nu ook. Daarom moet je er vanaf het begin bij zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wat teveel om te lezen
De enige andere rel die ik meemaakte, was de S_O rel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit was helaas het enige wat ik geschreven heb de afgelopen dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:54 schreef Royco1 het volgende:
Dit was helaas het enige wat ik geschreven heb de afgelopen dagen.Mooi gedichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En nog wel 180 kg om van te houdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]jup en klagen
![]()
Geen liefde he?!
[..]achja
![]()
![]()
Hoe gaat het met je, gezien alle omstandigheden? Las het van je neef, bahquote:
Hoi jongen.quote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Geen ouders hebben vind ik toch wel iets erger dan geen Valentijn hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nogal kortzichtig...
Zoals bijna al die quotes op FB....
Gelukkig hebben we de blockfunctieGaat wel aardig. Gaat allemaal een beetje langs me heen, terwijl je er toch wel over nadenkt enzo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je, gezien alle omstandigheden? Las het van je neef, bah
Gelukkig heb ik leuk weekend om naar uit te kijken, dat scheelt ook wel.
Althans, dan moet er niks gebeuren met m'n neef...
Hoe gaat het met jou?![]()
Snap ik. Wat ga je het weekend doen? Afleiding is goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat wel aardig. Gaat allemaal een beetje langs me heen, terwijl je er toch wel over nadenkt enzo.
Gelukkig heb ik leuk weekend om naar uit te kijken, dat scheelt ook wel.
Althans, dan moet er niks gebeuren met m'n neef...
Hoe gaat het met jou?![]()
Met mij gaat het wel oke. Kan beter, maar kan ook slechter. Ik lijk alles steeds meer op een rijtje te krijgen
Dus als jouw verdriet in jouw ogen groter is dan het verdriet van een ander, dan moet een ander niet zeuren en z'n muil houden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ouders hebben vind ik toch wel iets erger dan geen Valentijn hebben.
Want dat staat er namelijk.
En aangezien dat vast niet zo is, vind ik die hele quote dus onzin.![]()
Vrijdagavond een meet met Hups, Viro en Tamashii in Arnhemquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik. Wat ga je het weekend doen? Afleiding is goed![]()
Met mij gaat het wel oke. Kan beter, maar kan ook slechter. Ik lijk alles steeds meer op een rijtje te krijgen
Zaterdagmiddag kartmeet, daarna nog wat drinken
Zondag nog geen idee.
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb, dat scheelt ook wel. En weer rijlessen gepland.![]()
Gaat het druk worden nog zaterdag?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrijdagavond een meet met Hups, Viro en Tamashii in Arnhem
Zondag nog geen idee.
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb, dat scheelt ook wel. En weer rijlessen gepland.![]()
Als jij verdrietig bent omdat je single bent moet je eens aan jezelf gaan werken, want dierbaren verliezen is toch wel een stuk erger dan je leven als single doorbrengen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus als jouw verdriet in jouw ogen groter is dan het verdriet van een ander, dan moet een ander niet zeuren en z'n muil houden?
Want dat staat er namelijk.
En aangezien dat vast niet zo is, vind ik die hele quote dus onzin.![]()
5 man denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat het druk worden nog zaterdag?![]()
Ah, leuk!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag nog geen idee.
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb, dat scheelt ook wel. En weer rijlessen gepland.
Dat van je baan had ik gezien ja! Via hier ook nog even gefeliciteerd!![]()
Toch nog een lichtje in de huidige duisternis
Maak daar maar zuipen vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag nog geen idee.
![]()
Verschilt natuurlijk per situatie. Maar ik snap je punt en ben het met je eensquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij verdrietig bent omdat je single bent moet je eens aan jezelf gaan werken, want dierbaren verliezen is toch wel een stuk erger dan je leven als single doorbrengen.
Ik zag het ja, wat ga je precies doen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag nog geen idee.
En waarom moet een ander dan z'n bek houden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij verdrietig bent omdat je single bent moet je eens aan jezelf gaan werken, want dierbaren verliezen is toch wel een stuk erger dan je leven als single doorbrengen.![]()
Is die meet in Arnhem een ander dan die in de OP staat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag nog geen idee.
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb, dat scheelt ook wel. En weer rijlessen gepland.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Iddquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
En nog wel 180 kg om van te houdenSnap het ook niet
dus![]()
Ja zijn 2 verschillende meetsquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is die meet in Arnhem een ander dan die in de OP staat?![]()
wat drinken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag nog geen idee.
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb, dat scheelt ook wel. En weer rijlessen gepland.
Zuipen tot we kruipen![]()
![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, leuk!
Dat van je baan had ik gezien ja! Via hier ook nog even gefeliciteerd!![]()
Toch nog een lichtje in de huidige duisternisInderdaad. Trekt me er toch wel doorheen denk ik
Ja okequote:True, maar in het algemeen kun je dit wel hanteren vind ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verschilt natuurlijk per situatie. Maar ik snap je punt en ben het met je eensStaat tussen de reacties, maar ik zal het je ook nog even DM'en.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, wat ga je precies doen?Omdat mensen rouwen op vader/moederdag als zij die niet meer hebben. En dan lopen er mensen te zeiken dat ze geen vriend/vriendin hebben. Daarom.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
En waarom moet een ander dan z'n bek houden?![]()
Jup.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is die meet in Arnhem een ander dan die in de OP staat?![]()
Ik probeerde het beschaafd te houden, maar je hebt gelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat drinken?
Zuipen tot we kruipen![]()
![]()
quote:Ok, want ik wilde misschien naar die meet komen, maar morgen kan ik niet.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb altijd gelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik probeerde het beschaafd te houden, maar je hebt gelijk![]()
![]()
Snap ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DankjewelInderdaad. Trekt me er toch wel doorheen denk ik
[..]
True, maar in het algemeen kun je dit wel hanteren vind ik.![]()
Ja, daarom zei ik ook; ik ben het wel met je eens
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ok, want ik wilde misschien naar die meet komen, maar morgen kan ik niet.Prima hoor, iedereen is welkom danquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ok, want ik wilde misschien naar die meet komen, maar morgen kan ik niet.
Moet je even de TS DM'en als je er tussen wilt staanMeestalquote:![]()
![]()
Het is eigenlijk geen meet, meer Tamashii die mij uitdaagde om naar arnhem te komen en dacht dat ik niet zou komen. De meet van morgen heb ik het over, voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ok, want ik wilde misschien naar die meet komen, maar morgen kan ik niet.![]()
Nadruk op misschien, he?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Prima hoor, iedereen is welkom dan
Moet je even de TS DM'en als je er tussen wilt staan
Ik wil niet last minute afhaken. Ik moet dan even kijken of ik de auto kan hebben, en of ik niet hoef te werken enzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heb je er met je wel eens over nagedacht dat er ook mensen zijn de rouwen op valentijnsdag omdat ze hun liefde verloren hebben?!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat mensen rouwen op vader/moederdag als zij die niet meer hebben. En dan lopen er mensen te zeiken dat ze geen vriend/vriendin hebben. Daarom.
En al is dat voor sommige mensen niet zo het is niet leuk om geen geliefde te hebben..
Of je nu wel of geen ouders hebt heeft daar geen ene fuck mee te maken.dus![]()
Zo, na het sociaal isolement van de laatste weken nu weer afspreken met mensen. Morgen al iets te doen en zaterdag
Heb je het gevonden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mis iets.... ik ren naar boven voor mijn telefoonKun je er toch bij (laten) zettenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadruk op misschien, he?
Ik wil niet last minute afhaken. Ik moet dan even kijken of ik de auto kan hebben, en of ik niet hoef te werken enzo..
OVB is altijd goed, wordt er rekening mee gehouden![]()
![]()
Nee, nog nooit van gehoord. Daarom zet ik er ook 'vind ik' bijquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je er met je wel eens over nagedacht dat er ook mensen zijn de rouwen op valentijnsdag omdat ze hun liefde verloren hebben?!
En al is dat voor sommige mensen niet zo het is niet leuk om geen geliefde te hebben..
Of je nu wel of geen ouders hebt heeft daar geen ene fuck mee te maken..
![]()
Mietje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]weet niet of ik dat wel durf of wil
![]()
Nou aan het werk is een groot woord, maar ik ben wel weer bezig in ieder geval.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy, ik las dat je weer aan het werk was! Mooi man!![]()
Ieder huisje heeft zn kruisje.. en het ene verdriet is het andere niet. Wil niet zeggen dat je zomaar een waardeoordeel aan het verdriet van een ander kan hangen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, nog nooit van gehoord. Daarom zet ik er ook 'vind ik' bij.
Je kan het gezeik vinden, maar dat neemt niets af aan het feit dat de ander er wel verdriet om heeft of kan hebben he?!dus![]()
quote:nope.
Ik verloochen mn hart liever dan dat ik het geef aan iemand die het hoogstwaarschijnlijk niet verdient
dus![]()
Iemand die het snaptquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ieder huisje heeft zn kruisje.. en het ene verdriet is het andere niet. Wil niet zeggen dat je zomaar een waardeoordeel aan het verdriet van een ander kan hangen.
Je kan het gezeik vinden, maar dat neemt niets af aan het feit dat de ander er wel verdriet om heeft of kan hebben he?!![]()
![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]nope.
Ik verloochen mn hart liever dan dat ik het geef aan iemand die het hoogstwaarschijnlijk niet verdient
Maar hoe weet je van te voren of iemand het verdient?![]()
Heb zo mijn redenenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar hoe weet je van te voren of iemand het verdient?![]()
Niks voor op een forum echter
dus![]()
Ah, je hebt het al over een specifiek iemand.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb zo mijn redenen![]()
Niks voor op een forum echter![]()
Ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat mensen rouwen op vader/moederdag als zij die niet meer hebben. En dan lopen er mensen te zeiken dat ze geen vriend/vriendin hebben. Daarom.
Sowieso vind ik Valentijnsdag de meest grote commerciele onzin![]()
![]()
Dus jij hebt me geen kaartje gestuurd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens
Inderdaad. Valentijnsdagquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens
![]()
Dat is het ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens
Nopequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij hebt me geen kaartje gestuurd?Ik doe daar niet aan mee, nooit gedaan ook
![]()
![]()
Ik stuur jullie allen een denkbeeldig kaartje met heeel veel hartjes toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muhahahahaha
(ook aan muhaha
)
dus![]()
Wauw dan ben je bij je auto en dan nog werken gvd. Overal sneeuwI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens verdwenen alle kaarten die ik kreeg op valentijnsdag in de prullenbak![]()
![]()
![]()
Dan stuur ik een denkbeeldige terug.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Evie het volgende:
Ik stuur jullie allen een denkbeeldig kaartje met heeel veel hartjes toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muhahahahaha
(ook aan muhaha
)
![]()
Werken zal jequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef Tamashii het volgende:
Wauw dan ben je bij je auto en dan nog werken gvd. Overal sneeuw![]()
Hai![]()
![]()
Hoiquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:37 schreef Tamashii het volgende:
Wauw dan ben je bij je auto en dan nog werken gvd. Overal sneeuw![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
Overigens verdwenen alle kaarten die ik kreeg op valentijnsdag in de prullenbakik verbrand ze.. tenzij ze van mn beste vrienden zijn of vriendje
dus![]()
Kitanaquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dooo wannnttt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan stuur ik een denkbeeldige terug.
dus![]()
ik kreeg dit jaar een weekendje weg aangeboden.... heb nogmaals uigelegd dak echt geen behoefte heb aan een ventquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb ooit maar 2 Valentijnskaartjes gehad
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Vriendin van mij had wel een goeie
Goedemorgen op deze ohw zo geweldige commerciële dag!! De dag dat je 75% "liefdes" toeslagen betaald voor je bloemen en andere rotzooi! De dag dat alles om liefde draaid. Als je gelukkig bent in de liefde, en de man/vrouw waar je onvoorwaardelijk van houdt elke dag aan je zijde hebt, en samen iedere dag opnieuw vreugde en verdriet kan delen, wat is dan de meerwaarde van Valentijn? @geldklopperij![]()
Die spelfoutenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Vriendin van mij had wel een goeie
Goedemorgen op deze ohw zo geweldige commerciële dag!! De dag dat je 75% "liefdes" toeslagen betaald voor je bloemen en andere rotzooi! De dag dat alles om liefde draaid. Als je gelukkig bent in de liefde, en de man/vrouw waar je onvoorwaardelijk van houdt elke dag aan je zijde hebt, en samen iedere dag opnieuw vreugde en verdriet kan delen, wat is dan de meerwaarde van Valentijn? @geldklopperij![]()
![]()
Je had dat weekend aan moeten nemen en iemand anders mee moeten nemen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kreeg dit jaar een weekendje weg aangeboden.... heb nogmaals uigelegd dak echt geen behoefte heb aan een vent![]()
Was het van Kree?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kreeg dit jaar een weekendje weg aangeboden.... heb nogmaals uigelegd dak echt geen behoefte heb aan een ventEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ghehehe dat was wel gemeen geweest... ik mocht zelf kiezen waarheen "niets is te gek.." arme jongenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had dat weekend aan moeten nemen en iemand anders mee moeten nemen.
Een man naar mn hartquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar in plaats van hartjes met aardbeien en slagroom er op.AARDBEIEN
WHOOOHOOOOO
dus![]()
neequote:uberhaupt geen fokkers overigens
Oeh, dan is ie wel heel erg gek op je.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe dat was wel gemeen geweest... ik mocht zelf kiezen waarheen "niets is te gek.." arme jongen![]()
Hij was zo wanhopig dat hij jou maar meevroeg?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe dat was wel gemeen geweest... ik mocht zelf kiezen waarheen "niets is te gek.." arme jongen![]()
Maar je mag ze niet allemaal opeten hequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Een man naar mn hartAARDBEIEN
WHOOOHOOOOO
Ik wil ook.![]()
nee, hij vind me zo leuk dat hij me hoopt te kunnen omkopen met een vakantiequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij was zo wanhopig dat hij jou maar meevroeg?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik kan mij alleen heugen dat ik ooit en roosje met een kaartje van mijn beste vriendin kreeg op Valentijnsdag. Verder nooit wat gehad, ook nooit wat gestuurd. Altijd al een hekel aan Valentijn gehad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb ooit maar 2 Valentijnskaartjes gehadWhat you forget, you are gonna repeat.
Ook geen Valentijns-DM?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neeuberhaupt geen fokkers overigens
Maar je snapt dat ie nu met groter geschut gaat komen he.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, hij vind me zo leuk dat hij me hoopt te kunnen omkopen met een vakantie
Ik zou niet raar opkijken als hij van de week met een auto komt aanzetten.![]()
Dat zeg ik, wanhopig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, hij vind me zo leuk dat hij me hoopt te kunnen omkopen met een vakantie![]()
OMGquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gewoon 21 valentijns DM's gehad![]()
![]()
Je mag er ook wel een paarquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je mag ze niet allemaal opeten he
Ik wil ook.vooruit dan maar
dus![]()
Ik helemaal geenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
ik heb gezegd ( al meerdere keren ) dat ik uberhaupt geen vent om me heen wil, lijkt me vrij duidelijk?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je snapt dat ie nu met groter geschut gaat komen he.
Ik zou niet raar opkijken als hij van de week met een auto komt aanzetten.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Gul van je.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag er ook wel een paarvooruit dan maar
En dan nog zeggen dat je geen hart hebt.![]()
wat is dat nu weer voor rare conclusie, je kent hem niet, je kent mij nietquote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dan stuur ik je morgen wel wat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan mij alleen heugen dat ik ooit en roosje met een kaartje van mijn beste vriendin kreeg op Valentijnsdag. Verder nooit wat gehad, ook nooit wat gestuurd. Altijd al een hekel aan Valentijn gehad.FOK!kers die een vrouw zien.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gewoon 21 valentijns DM's gehad
Maar nee is ja hequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb gezegd ( al meerdere keren ) dat ik uberhaupt geen vent om me heen wil, lijkt me vrij duidelijk?![]()
WAAUWquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb gewoon 21 valentijns DM's gehad
22![]()
![]()
![]()
sry, zal volgend jaar niet spammenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Nou, dat lees je toch. Ik zeg dat die jongen wanhopig is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor rare conclusie, je kent hem niet, je kent mij niet![]()
Ga je zomaar 21 verschillende accounts aanmaken gekkiequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
sry, zal volgend jaar niet spammen![]()
![]()
Als er maar niet het woord 'Valentijn' op staat vind ik het goed.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan stuur ik je morgen wel wat.
Ik waardeer het echt veel meer als ik gewoon op een random dag ineens een lief gebaar krijg
Het is een man, vin is een man, ik ben een man. Wij mannen weten wanneer bepaalde dingen wanhopig zijn, daarvoor hoeven wij jou niet te kennenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor rare conclusie, je kent hem niet, je kent mij niet![]()
dit is overigens niet zn eerste poging hoor, misschien dat "vanuit een niets" een weekend wel raar overkomt iddquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:48 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is een man, vin is een man, ik ben een man. Wij mannen weten wanneer bepaalde dingen wanhopig zijn, daarvoor hoeven wij jou niet te kennenhij is al 1,5 jaar op me aant wachten...
Als dat geen echte liefde isquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dit is overigens niet zn eerste poging hoor, misschien dat "vanuit een niets" een weekend wel raar overkomt iddhij is al 1,5 jaar op me aant wachten...
![]()
![]()
Ook in mijn ogen is dat toch echt wanhopigquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dit is overigens niet zn eerste poging hoor, misschien dat "vanuit een niets" een weekend wel raar overkomt iddhij is al 1,5 jaar op me aant wachten...
Nee is nee. Dat is niet duidelijk?
Zoals vinniiee zei: wanhopigquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
![]()
Dat doe ik ook altijd. Stalken en mezelf zichtbaar maken. Op een moment moet de vonk wel overslaan.quote:Ik waardeer ieder lief gebaar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er maar niet het woord 'Valentijn' op staat vind ik het goed.
Ik waardeer het echt veel meer als ik gewoon op een random dag ineens een lief gebaar krijg![]()
![]()
Ik ook. Zolang het maar niet op Valentijnsdag is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik waardeer ieder lief gebaar.![]()
En werkt dat een beetje?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. Stalken en mezelf zichtbaar maken. Op een moment moet de vonk wel overslaan.
[..]
Ik waardeer ieder lief gebaar.![]()
![]()
![]()
eensch !quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook. Zolang het maar niet op Valentijnsdag is.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat zeg ik toch, wanhopigquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nouja, ik zwem niet bepaald in de vrouwen.quote:Als iets gehoord van die vriend van je collega?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook. Zolang het maar niet op Valentijnsdag is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik zwem niet bepaald in de vrouwen.
[..]
Als iets gehoord van die vriend van je collega?![]()
Oh, ja. Zelfde verhaal. De jongen in kwestie wil gewoon nog even rustig aan doen. Maar ik heb nooit de kans gekregen om te zeggen dat ik zo ongeveer in hetzelfde schuitje zit. Dus dat heb ik 'm nog even gezegd. Hij heeft er alleen nog niet op gereageerd. Kreeg wel een 'Niet bang zijn!' en een 'Je bent lief!' van hem. Dus ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als iets gehoord van die vriend van je collega?
Heb 'm nu gevraagd of hij zin heeft om gewoon in een cafeetje wat te gaan drinken ofzo. Dan is het allemaal gewoon een stuk ontspannender, en dan kunnen we het gewoon over dat soort dingen hebben.What you forget, you are gonna repeat.
je snapt hem niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet ik mijn baard laten staan?![]()
aahw leuk!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ja. Zelfde verhaal. De jongen in kwestie wil gewoon nog even rustig aan doen. Maar ik heb nooit de kans gekregen om te zeggen dat ik zo ongeveer in hetzelfde schuitje zit. Dus dat heb ik 'm nog even gezegd. Hij heeft er alleen nog niet op gereageerd. Kreeg wel een 'Niet bang zijn!' en een 'Je bent lief!' van hem. Dus ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt.
Heb 'm nu gevraagd of hij zin heeft om gewoon in een cafeetje wat te gaan drinken ofzo. Dan is het allemaal gewoon een stuk ontspannender, en dan kunnen we het gewoon over dat soort dingen hebben.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet ik mijn baard laten staan?Ik moet mij morgen scheren. Hopen dat ik mezelf niet snij.quote:![]()
Hij is zo verschrikkelijk leukquote:Hij is de eerste jongen sinds mijn ex die me daadwerkelijk weer een glimlach op mijn gezicht geeft zonder dat hij er ook maar iets voor hoeft te doen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik moet mij morgen scheren. Hopen dat ik mezelf niet snij.![]()
![]()
Sta altijd met trillende handen te scherenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik moet mij morgen scheren. Hopen dat ik mezelf niet snij.![]()
![]()
Wel oppassen voor je halsslagader... we willen niet dat jij dood gaat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Sta altijd met trillende handen te scheren![]()
spannendquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is zo verschrikkelijk leukHij is de eerste jongen sinds mijn ex die me daadwerkelijk weer een glimlach op mijn gezicht geeft zonder dat hij er ook maar iets voor hoeft te doen
in elk geval eerst gezellig wat drinken !
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel oppassen voor je halsslagader... we willen niet dat jij dood gaat.![]()
![]()
Awww. Alles komt op zijn pootjes terecht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ja. Zelfde verhaal. De jongen in kwestie wil gewoon nog even rustig aan doen. Maar ik heb nooit de kans gekregen om te zeggen dat ik zo ongeveer in hetzelfde schuitje zit. Dus dat heb ik 'm nog even gezegd. Hij heeft er alleen nog niet op gereageerd. Kreeg wel een 'Niet bang zijn!' en een 'Je bent lief!' van hem. Dus ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt.
Heb 'm nu gevraagd of hij zin heeft om gewoon in een cafeetje wat te gaan drinken ofzo. Dan is het allemaal gewoon een stuk ontspannender, en dan kunnen we het gewoon over dat soort dingen hebben.Inderdaad. Een prachtexemplaar als dat ik ben, zou ik toch iets meer aandacht verwachten van het vrouwelijk geslacht.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daar moet 'ie nog op reageren. Geen idee of hij dat wil.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spannendin elk geval eerst gezellig wat drinken !
Soms ben ik een beetje bang dat ik 'er teveel bovenop' zit. Ofzo.
Ik ben bang dat ik hem juist wegjaag met mijn enthousiasme door de kriebelsStomme kriebels
Dat hoop ik en daar lijkt het enigszins wel op. Alleen geduld. Geduld, geduld, geduld.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww. Alles komt op zijn pootjes terecht.
Ik wil iemand anders scheren, zullen velen mij dankbaar voor zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel oppassen voor je halsslagader... we willen niet dat jij dood gaat.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik wil iemand anders scheren, zullen velen mij dankbaar voor zijn.![]()
![]()
![]()
quote:Op Tenerife opgenomen ook een gedeelte
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 20:04:05 ]![]()
Dat herken jij weer gelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Op Tenerife opgenomen ook een gedeelte
![]()
![]()
Vriend van me heeft zn wijf gedumpt. Achterlijke psychobitch dat wijf.
Nu roept ze dat hij haar verkracht zou hebben.
Echt dat soort wijven moeten op de brandstapel!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hupsje, heb jij mij een valentijnskaart gestuurd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt dat soort wijven moeten op de brandstapel!![]()
Eens. Stomquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt dat soort wijven moeten op de brandstapel!
Wel eerst martelen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat soort mensen moeten in een gestichtquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Stond er een grim reaper op?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hupsje, heb jij mij een valentijnskaart gestuurd?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh ik heb een paar leuke ideeën. Mens volgooien met viagra en opsluiten in een kamer met homo'squote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stond er een grim reaper op?Doodverwensing, ban!!
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh ik heb een paar leuke ideeën. Mens volgooien met viagra en opsluiten in een kamer met homo's![]()
![]()
![]()
Wijven die ten onrechte zeggen die verdienen idd de brandstapel!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt dat soort wijven moeten op de brandstapel!dus![]()
Ow dat is iets persoonlijkquote:
Zo druk op mijn werk, en werd vanmiddag even helemaal gek.
Dat had ik verteld tegen Vir en Vin op WA, en nu gaat mijn telefoon van mijn werk 100 keer af
Dus wilde even krassenKon alleen de kras smiley niet vinden
Maar voor morgen al 4 ziekmeldingen
En op vrijdag is altijd 1 van de drukste dagen in de winkel![]()
![]()
O maar als het iets persoonlijks is waarom melden op een openbaar forum waar niet iedereen het begrijpt? Dan moet je dat lekker privé houden joh.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is iets persoonlijk
Dat had ik verteld tegen Vir en Vin op WA, en nu gaat mijn telefoon van mijn werk 100 keer af
En op vrijdag is altijd 1 van de drukste dagen in de winkelWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Ik las het op WA, stomme werknemers. Ziekmelden op Valentijnsdagquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is iets persoonlijk
En op vrijdag is altijd 1 van de drukste dagen in de winkel![]()
![]()
Ik begreep het welquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef Tally het volgende:
[..]
O maar als het iets persoonlijks is waarom melden op een openbaar forum waar niet iedereen het begrijpt? Dan moet je dat lekker privé houden joh.![]()
![]()
Je mag toch alles kwijt op een forumquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef Tally het volgende:
[..]
O maar als het iets persoonlijks is waarom melden op een openbaar forum waar niet iedereen het begrijpt? Dan moet je dat lekker privé houden joh.![]()
Ook als het even tegenzit op het werk?
Of is dat opeens verboden?![]()
Uitlaatklep?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik.quote:
Maar mensen mogen toch ook persoonlijke dingen kwijt op een forum? Anders zou ik ondertussen al 827587923748273948 notes moeten hebben![]()
![]()
Ik betwijfel dat het daar over gaat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je mag toch alles kwijt op een forum![]()
Ook als het even tegenzit op het werk?
Of is dat opeens verboden?
Maar als het tegen zit mag je dat zeker spuien. Maar sommige kunnen daar vragen over stellen. En aangezien je aan de een vraagt: snap jij hem? dan kan je begrijpen dat daar vragen over komen. En als je die niet wil beantwoorden kan je het beter persoonlijk en privé houden
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Want daar word voor genote? Hmm.. Zal toch eens opletten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar mensen mogen toch ook persoonlijke dingen kwijt op een forum? Anders zou ik ondertussen al 827587923748273948 notes moeten hebbenWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
whut?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:24 schreef Ishimaru het volgende:
Eerst GM en nu mag je geen persoonlijke frustraties posten op Fok!, waar gaat het heen met Fok!?wat zijn de nieuwe regels dan?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wat een onzin dit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:24 schreef Ishimaru het volgende:
Eerst GM en nu mag je geen persoonlijke frustraties posten op Fok!, waar gaat het heen met Fok!?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Potjandikkiequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:24 schreef Ishimaru het volgende:
Eerst GM en nu mag je geen persoonlijke frustraties posten op Fok!, waar gaat het heen met Fok!?![]()
Nog niet alles verklappen, ik ben die topics nog aan het lezen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:24 schreef Ishimaru het volgende:
Eerst GM en nu mag je geen persoonlijke frustraties posten op Fok!, waar gaat het heen met Fok!?
Ik hink nu nog op 2 gedachten.
Ik ben het eens met Danny, maar als die knakker er echt zoveel uren in heeft zitten dan is 20K voor die code nog geen gek bedrag.
Het is wel een droeftoeter met zijn argumenten dat de eventuele koper niks negatiefs mag veranderen.
Alsof een kopende partij daar ooit mee instemt met die eisen,![]()
Nee, juist niet. Ik zeg toch 'Anders zou ik...'quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Want daar word voor genote? Hmm.. Zal toch eens opletten.![]()
![]()
Ja heb je het ook gelezen? Ik zei dat het niet mocht!quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Hij kon het krijgen maar wilde toen opeens niet meer... Maar ik verklap het einde nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog niet alles verklappen, ik ben die topics nog aan het lezen.
Ik ben het eens met Danny, maar als die knakker er echt zoveel uren in heeft zitten dan is 20K voor die code nog geen gek bedrag.
Ow nee het gaat gewoon over werkquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat het daar over gaat.
Maar als het tegen zit mag je dat zeker spuien. Maar sommige kunnen daar vragen over stellen. En aangezien je aan de een vraagt: snap jij hem? dan kan je begrijpen dat daar vragen over komen. En als je die niet wil beantwoorden kan je het beter persoonlijk en privé houden
Voor de rest niks aan de hand hoor, ik zou niet weten wat![]()
Sorry dat ik het vanmiddag niet in het topic heb gezet dan
Dan was het voor iedereen nu duidelijk geweest![]()
![]()
ik houd mijn mond over het eerste, maar het is zeer vermakelijk om te lezenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog niet alles verklappen, ik ben die topics nog aan het lezen.
Het is wel een droeftoeter met zijn argumenten dat de eventuele koper niks negatiefs mag veranderen.
Alsof een kopende partij daar ooit mee instemt met die eisen,![]()
Boo-fucking-hoo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja heb je het ook gelezen? Ik zei dat het niet mocht!![]()
![]()
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
topics?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
Waar staan die topics over GM ook alweer?
Oh heb het al
meer dan 1?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Leven we allemaal nog lang en gelukkig?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij kon het krijgen maar wilde toen opeens niet meer... Maar ik verklap het einde niet![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij en ik, samen strijden we tegen Tally en haar ongeschreven regels. Wat zeg je?
Dat valt nog te bezien! Het einde moet nog geschreven worden!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leven we allemaal nog lang en gelukkig?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Maar we weten nog niet door wie
Ik jou eens emo.gif'enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik jou eens emo.gif'en
Leef je uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Ik wil het einde wel schrijven, al zullen sommige users voor een groter en beter doel opgeofferd moeten wordenquote:![]()
![]()
Hierover: MED / Glowmouse per direct op zwartquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar gaat het in hemelsnaam over?!![]()
GlowMouse, de user die al die dingen zoals Spytool heeft gemaakt.quote:
Die is weggetrapt door Danny, omdat hij kennelijk meer macht wilde en moeilijk ging lopen doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oke..?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GlowMouse, de user die al die dingen zoals Spytool heeft gemaakt.
Die is weggetrapt door Danny, omdat hij kennelijk meer macht wilde en moeilijk ging lopen doen.
Ken die hele vent (?) niet.What you forget, you are gonna repeat.
Navond....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maakt ook niet uit, maar hij heeft 5 jaar lang achter de schermen veel dingen ontwikkeld.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke..?
Ken die hele vent (?) niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oke.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, maar hij heeft 5 jaar lang achter de schermen veel dingen ontwikkeld.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke..?
Ken die hele vent (?) niet.
Holaquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke..?
Ken die hele vent (?) niet.Ken jij de FOK!god niet?
quote:Wat Fok! betreft ben ik echt een underdog ofzo. Ik ken niemand. Sommige Fok!kers vertellen me wel eens over andere Fok!ers, maar ik heb dan echt het idee dat Fok! een of andere soap is die ik gewoon voor geen meter volg en wat me ook echt geen kut interesseertquote:Ben ik de enige? Nee toch? Zo voelt het wel
Komt in de buurt.quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Nee dat is het zo'n beetje. Vroeger was het nog veel erger maar toen was het ook ons kent onsquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Wat Fok! betreft ben ik echt een underdog ofzo. Ik ken niemand. Sommige Fok!kers vertellen me wel eens over andere Fok!ers, maar ik heb dan echt het idee dat Fok! een of andere soap is die ik gewoon voor geen meter volg en wat me ook echt geen kut interesseertBen ik de enige? Nee toch? Zo voelt het wel
Pfft. Vind dat het allemaal maar achter de schermen moet blijven.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
NOOIT ZEG IK JE!quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
KLB / Muiterij op FOK!
join de crew en steun DannyEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mja. Ik kom zelf ook van een forum waar het ons kent ons was. Maar dat forum is opgeheven. Toen kwam ik hier. Maar echt, ik kom maar op 2% van het forum ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat is het zo'n beetje. Vroeger was het nog veel erger maar toen was het ook ons kent ons
Ja? Geef eens wat meer info?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mono is niet mijn god.
Mono steekt hem overal in.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Nog veelquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja. Ik kom zelf ook van een forum waar het ons kent ons was. Maar dat forum is opgeheven. Toen kwam ik hier. Maar echt, ik kom maar op 2% van het forum ofzo
alleen hier toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja. Ik kom zelf ook van een forum waar het ons kent ons was. Maar dat forum is opgeheven. Toen kwam ik hier. Maar echt, ik kom maar op 2% van het forum ofzo
Heb ik dan zo'n mooie hoed?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
jij mag mijn stuurman zijnNee.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik dan zo'n mooie hoed?
[..]
Nee.
Ik lurk in het GTST topic. (ja, haat maar) Ik postte de eerste 3 jaar echt alléén maar in het Tukkers op Fok topic. Daar lurk ik nu voornamelijk omdat het daar geen kut meer aan is. Ik zit in KPD, waar ik inmiddels ook mee gekapt ben overigensquote:Maar daar lurk ik nog.
Ik post alleen 'actief' hier inderdaad. Maar ik vind het hier inmiddels ook geen kut meer aan.What you forget, you are gonna repeat.
Ja wel meer dingen denk ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:39 schreef Tamashii het volgende:
Pfft. Vind dat het allemaal maar achter de schermen moet blijven.
En anders duidelijkheid![]()
![]()
hoe komt t?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lurk in het GTST topic. (ja, haat maar) Ik postte de eerste 3 jaar echt alléén maar in het Tukkers op Fok topic. Daar lurk ik nu voornamelijk omdat het daar geen kut meer aan is. Ik zit in KPD, waar ik inmiddels ook mee gekapt ben overigensMaar daar lurk ik nog.
Ik post alleen 'actief' hier inderdaad. Maar ik vind het hier inmiddels ook geen kut meer aan.
Omdat het hier vrijwel alleen nog maar gezeik en gediscussie is.quote:
Soms meng ik me erin, maar ik lurk hier inmiddels meer dan dat ik daadwerkelijk post. Vind het echt niet tof meer hier. Ik kies mijn momenten uit wanneer ik post in ieder geval
jammerquote:
Dacht dat ik misschien blackmail info zou krijgen
ok danquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat het hier vrijwel alleen nog maar gezeik en gediscussie is.
Soms meng ik me erin, maar ik lurk hier inmiddels meer dan dat ik daadwerkelijk post. Vind het echt niet tof meer hier. Ik kies mijn momenten uit wanneer ik post in ieder geval
Vind ik ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wel meer dingen denk ik
En anders duidelijkheidWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Ik heb ooit een luchtbed met mono gedeeld.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
jammer
Dacht dat ik misschien blackmail info zou krijgen
Maar beide denken we dat er niks gebeurt is, dus kan je niet helpen aan blackmail material, sorry.![]()
GTSTquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lurk in het GTST topic. (ja, haat maar) Ik postte de eerste 3 jaar echt alléén maar in het Tukkers op Fok topic. Daar lurk ik nu voornamelijk omdat het daar geen kut meer aan is. Ik zit in KPD, waar ik inmiddels ook mee gekapt ben overigensMaar daar lurk ik nog.
Ik post alleen 'actief' hier inderdaad. Maar ik vind het hier inmiddels ook geen kut meer aan.
Heb je net ook gekeken?![]()
Vertelquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:45 schreef Ishimaru het volgende:
Oeh nice, ik heb een manier gevonden om te cheaten in CCS![]()
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GTST
Heb je net ook gekeken?
Niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een luchtbed met mono gedeeld.
Maar beide denken we dat er niks gebeurt is, dus kan je niet helpen aan blackmail material, sorry.Jammer dacht dat jij me wel ergens aan kon helpen
Lorena verdiend ditquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het wel zielig voor Lorena.... maar aan de andere kant ook wel leukGewoon omdat ze een irritant kutwijf is
Als ik Laura was, was ik nooit bij haar teruggekomen
Ik heb het gemistquote:Ik moest weer zo nodig in bad.
Maar even opnemen morgen
Bij iedere potje langer bezig zijn dan 20 minuten, kom je niet zonder levens te zitten.quote:
Wat ik doe is een paar zetten doen en dan fok!ken en dan weer een paar zetten doen.![]()
GTST.nlquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het gemistIk moest weer zo nodig in bad.
Maar even opnemen morgen
Dat kan ik ook wel, maar dan kan ik nooit meer rustig in slaap vallen op meets.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet?Jammer dacht dat jij me wel ergens aan kon helpen
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Bij iedere potje langer bezig zijn dan 20 minuten, kom je niet zonder levens te zitten.
Wat ik doe is een paar zetten doen en dan fok!ken en dan weer een paar zetten doen.![]()
![]()
quote:![]()
liggen mooie vacatures klaar hoor, met verzekering
Handigquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Bij iedere potje langer bezig zijn dan 20 minuten, kom je niet zonder levens te zitten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: