SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
(1 maart wel Aldo ovb)14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Huppel?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel lief kaartje gekregen maar geen idee van wie14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel lief kaartje gekregen maar geen idee van wie![]()
![]()
En maar klagenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]Nope..
Wel kaartjes dat wel
[..]
ahhh de liefde![]()
![]()
Maar zelf niks gestuurd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]Nope..
Wel kaartjes dat wel
[..]
ahhh de liefde![]()
Ik vind het altijd wel een mooie gelegenheid om wat gedichten te schrijven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
Valentijnsdag
Zo, dat had ik vandaag nog niet gezegd![]()
Mooie rel weer he?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus
Er is serieus een hele Glowmouse reeks
Topicreeks: Glowmouse
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik mis altijd alle relletjes, maar dit keer was ik er bij vanaf het beginquote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis altijd alle relletjes, maar dit keer was ik er bij vanaf het begin
Ik vind het wat teveel om te lezen![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht
Ik ben moe... En geil...
Geen goede combi![]()
![]()
Dat is inderdaad lastigquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben moe... En geil...
Geen goede combi![]()
![]()
Hoi meisje.quote:Ja, is het nu ook. Daarom moet je er vanaf het begin bij zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wat teveel om te lezen
De enige andere rel die ik meemaakte, was de S_O rel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit was helaas het enige wat ik geschreven heb de afgelopen dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:54 schreef Royco1 het volgende:
Dit was helaas het enige wat ik geschreven heb de afgelopen dagen.Mooi gedichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En nog wel 180 kg om van te houdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]jup en klagen
![]()
Geen liefde he?!
[..]achja
![]()
![]()
Hoe gaat het met je, gezien alle omstandigheden? Las het van je neef, bahquote:
Hoi jongen.quote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Geen ouders hebben vind ik toch wel iets erger dan geen Valentijn hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nogal kortzichtig...
Zoals bijna al die quotes op FB....
Gelukkig hebben we de blockfunctieGaat wel aardig. Gaat allemaal een beetje langs me heen, terwijl je er toch wel over nadenkt enzo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je, gezien alle omstandigheden? Las het van je neef, bah
Gelukkig heb ik leuk weekend om naar uit te kijken, dat scheelt ook wel.
Althans, dan moet er niks gebeuren met m'n neef...
Hoe gaat het met jou?![]()
Snap ik. Wat ga je het weekend doen? Afleiding is goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat wel aardig. Gaat allemaal een beetje langs me heen, terwijl je er toch wel over nadenkt enzo.
Gelukkig heb ik leuk weekend om naar uit te kijken, dat scheelt ook wel.
Althans, dan moet er niks gebeuren met m'n neef...
Hoe gaat het met jou?![]()
Met mij gaat het wel oke. Kan beter, maar kan ook slechter. Ik lijk alles steeds meer op een rijtje te krijgen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dus als jouw verdriet in jouw ogen groter is dan het verdriet van een ander, dan moet een ander niet zeuren en z'n muil houden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ouders hebben vind ik toch wel iets erger dan geen Valentijn hebben.
Want dat staat er namelijk.
En aangezien dat vast niet zo is, vind ik die hele quote dus onzin.![]()
Vrijdagavond een meet met Hups, Viro en Tamashii in Arnhemquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik. Wat ga je het weekend doen? Afleiding is goed![]()
Met mij gaat het wel oke. Kan beter, maar kan ook slechter. Ik lijk alles steeds meer op een rijtje te krijgen
Zaterdagmiddag kartmeet, daarna nog wat drinken
Zondag nog geen idee.
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb, dat scheelt ook wel. En weer rijlessen gepland.![]()
Gaat het druk worden nog zaterdag?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrijdagavond een meet met Hups, Viro en Tamashii in Arnhem
Zaterdagmiddag kartmeet, daarna nog wat drinken
Zondag nog geen idee.
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb, dat scheelt ook wel. En weer rijlessen gepland.![]()
Als jij verdrietig bent omdat je single bent moet je eens aan jezelf gaan werken, want dierbaren verliezen is toch wel een stuk erger dan je leven als single doorbrengen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus als jouw verdriet in jouw ogen groter is dan het verdriet van een ander, dan moet een ander niet zeuren en z'n muil houden?
Want dat staat er namelijk.
En aangezien dat vast niet zo is, vind ik die hele quote dus onzin.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: