SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
(1 maart wel Aldo ovb)14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Huppel?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel lief kaartje gekregen maar geen idee van wie14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel lief kaartje gekregen maar geen idee van wie![]()
![]()
En maar klagenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]Nope..
Wel kaartjes dat wel
[..]
ahhh de liefde![]()
![]()
Maar zelf niks gestuurd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]Nope..
Wel kaartjes dat wel
[..]
ahhh de liefde![]()
Ik vind het altijd wel een mooie gelegenheid om wat gedichten te schrijven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
Valentijnsdag
Zo, dat had ik vandaag nog niet gezegd![]()
Mooie rel weer he?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
Jezus
Er is serieus een hele Glowmouse reeks
Topicreeks: Glowmouse
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik mis altijd alle relletjes, maar dit keer was ik er bij vanaf het beginquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mis altijd alle relletjes, maar dit keer was ik er bij vanaf het begin
Ik vind het wat teveel om te lezen![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Zo had ik er nog niet eens over nagedacht
Ik ben moe... En geil...
Geen goede combi![]()
![]()
Dat is inderdaad lastigquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben moe... En geil...
Geen goede combi![]()
![]()
Hoi meisje.quote:Ja, is het nu ook. Daarom moet je er vanaf het begin bij zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wat teveel om te lezen
De enige andere rel die ik meemaakte, was de S_O rel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit was helaas het enige wat ik geschreven heb de afgelopen dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:54 schreef Royco1 het volgende:
Dit was helaas het enige wat ik geschreven heb de afgelopen dagen.Mooi gedichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En nog wel 180 kg om van te houdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]jup en klagen
![]()
Geen liefde he?!
[..]achja
![]()
![]()
Hoe gaat het met je, gezien alle omstandigheden? Las het van je neef, bahquote:
Hoi jongen.quote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Geen ouders hebben vind ik toch wel iets erger dan geen Valentijn hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nogal kortzichtig...
Zoals bijna al die quotes op FB....
Gelukkig hebben we de blockfunctieGaat wel aardig. Gaat allemaal een beetje langs me heen, terwijl je er toch wel over nadenkt enzo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je, gezien alle omstandigheden? Las het van je neef, bah
Gelukkig heb ik leuk weekend om naar uit te kijken, dat scheelt ook wel.
Althans, dan moet er niks gebeuren met m'n neef...
Hoe gaat het met jou?![]()
Snap ik. Wat ga je het weekend doen? Afleiding is goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat wel aardig. Gaat allemaal een beetje langs me heen, terwijl je er toch wel over nadenkt enzo.
Gelukkig heb ik leuk weekend om naar uit te kijken, dat scheelt ook wel.
Althans, dan moet er niks gebeuren met m'n neef...
Hoe gaat het met jou?![]()
Met mij gaat het wel oke. Kan beter, maar kan ook slechter. Ik lijk alles steeds meer op een rijtje te krijgen
Dus als jouw verdriet in jouw ogen groter is dan het verdriet van een ander, dan moet een ander niet zeuren en z'n muil houden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ouders hebben vind ik toch wel iets erger dan geen Valentijn hebben.
Want dat staat er namelijk.
En aangezien dat vast niet zo is, vind ik die hele quote dus onzin.![]()
Vrijdagavond een meet met Hups, Viro en Tamashii in Arnhemquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik. Wat ga je het weekend doen? Afleiding is goed![]()
Met mij gaat het wel oke. Kan beter, maar kan ook slechter. Ik lijk alles steeds meer op een rijtje te krijgen
Zaterdagmiddag kartmeet, daarna nog wat drinken
Zondag nog geen idee.
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb, dat scheelt ook wel. En weer rijlessen gepland.![]()
Gaat het druk worden nog zaterdag?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrijdagavond een meet met Hups, Viro en Tamashii in Arnhem
Zondag nog geen idee.
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb, dat scheelt ook wel. En weer rijlessen gepland.![]()
Als jij verdrietig bent omdat je single bent moet je eens aan jezelf gaan werken, want dierbaren verliezen is toch wel een stuk erger dan je leven als single doorbrengen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus als jouw verdriet in jouw ogen groter is dan het verdriet van een ander, dan moet een ander niet zeuren en z'n muil houden?
Want dat staat er namelijk.
En aangezien dat vast niet zo is, vind ik die hele quote dus onzin.![]()
5 man denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat het druk worden nog zaterdag?![]()
Ah, leuk!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag nog geen idee.
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb, dat scheelt ook wel. En weer rijlessen gepland.
Dat van je baan had ik gezien ja! Via hier ook nog even gefeliciteerd!![]()
Toch nog een lichtje in de huidige duisternis
Maak daar maar zuipen vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag nog geen idee.
![]()
Verschilt natuurlijk per situatie. Maar ik snap je punt en ben het met je eensquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij verdrietig bent omdat je single bent moet je eens aan jezelf gaan werken, want dierbaren verliezen is toch wel een stuk erger dan je leven als single doorbrengen.
Ik zag het ja, wat ga je precies doen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag nog geen idee.
En waarom moet een ander dan z'n bek houden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij verdrietig bent omdat je single bent moet je eens aan jezelf gaan werken, want dierbaren verliezen is toch wel een stuk erger dan je leven als single doorbrengen.![]()
Is die meet in Arnhem een ander dan die in de OP staat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag nog geen idee.
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb, dat scheelt ook wel. En weer rijlessen gepland.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Iddquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
En nog wel 180 kg om van te houdenSnap het ook niet
dus![]()
Ja zijn 2 verschillende meetsquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is die meet in Arnhem een ander dan die in de OP staat?![]()
wat drinken?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag nog geen idee.
Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb, dat scheelt ook wel. En weer rijlessen gepland.
Zuipen tot we kruipen![]()
![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, leuk!
Dat van je baan had ik gezien ja! Via hier ook nog even gefeliciteerd!![]()
Toch nog een lichtje in de huidige duisternisInderdaad. Trekt me er toch wel doorheen denk ik
Ja okequote:True, maar in het algemeen kun je dit wel hanteren vind ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verschilt natuurlijk per situatie. Maar ik snap je punt en ben het met je eensStaat tussen de reacties, maar ik zal het je ook nog even DM'en.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, wat ga je precies doen?Omdat mensen rouwen op vader/moederdag als zij die niet meer hebben. En dan lopen er mensen te zeiken dat ze geen vriend/vriendin hebben. Daarom.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
En waarom moet een ander dan z'n bek houden?![]()
Jup.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is die meet in Arnhem een ander dan die in de OP staat?![]()
Ik probeerde het beschaafd te houden, maar je hebt gelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat drinken?
Zuipen tot we kruipen![]()
![]()
quote:Ok, want ik wilde misschien naar die meet komen, maar morgen kan ik niet.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb altijd gelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik probeerde het beschaafd te houden, maar je hebt gelijk![]()
![]()
Snap ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DankjewelInderdaad. Trekt me er toch wel doorheen denk ik
[..]
True, maar in het algemeen kun je dit wel hanteren vind ik.![]()
Ja, daarom zei ik ook; ik ben het wel met je eens
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ok, want ik wilde misschien naar die meet komen, maar morgen kan ik niet.Prima hoor, iedereen is welkom danquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ok, want ik wilde misschien naar die meet komen, maar morgen kan ik niet.
Moet je even de TS DM'en als je er tussen wilt staanMeestalquote:![]()
![]()
Het is eigenlijk geen meet, meer Tamashii die mij uitdaagde om naar arnhem te komen en dacht dat ik niet zou komen. De meet van morgen heb ik het over, voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ok, want ik wilde misschien naar die meet komen, maar morgen kan ik niet.![]()
Nadruk op misschien, he?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Prima hoor, iedereen is welkom dan
Moet je even de TS DM'en als je er tussen wilt staan
Ik wil niet last minute afhaken. Ik moet dan even kijken of ik de auto kan hebben, en of ik niet hoef te werken enzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heb je er met je wel eens over nagedacht dat er ook mensen zijn de rouwen op valentijnsdag omdat ze hun liefde verloren hebben?!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat mensen rouwen op vader/moederdag als zij die niet meer hebben. En dan lopen er mensen te zeiken dat ze geen vriend/vriendin hebben. Daarom.
En al is dat voor sommige mensen niet zo het is niet leuk om geen geliefde te hebben..
Of je nu wel of geen ouders hebt heeft daar geen ene fuck mee te maken.dus![]()
Zo, na het sociaal isolement van de laatste weken nu weer afspreken met mensen. Morgen al iets te doen en zaterdag
Heb je het gevonden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mis iets.... ik ren naar boven voor mijn telefoonKun je er toch bij (laten) zettenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nadruk op misschien, he?
Ik wil niet last minute afhaken. Ik moet dan even kijken of ik de auto kan hebben, en of ik niet hoef te werken enzo..
OVB is altijd goed, wordt er rekening mee gehouden![]()
![]()
Nee, nog nooit van gehoord. Daarom zet ik er ook 'vind ik' bijquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je er met je wel eens over nagedacht dat er ook mensen zijn de rouwen op valentijnsdag omdat ze hun liefde verloren hebben?!
En al is dat voor sommige mensen niet zo het is niet leuk om geen geliefde te hebben..
Of je nu wel of geen ouders hebt heeft daar geen ene fuck mee te maken..
![]()
Mietje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]weet niet of ik dat wel durf of wil
![]()
Nou aan het werk is een groot woord, maar ik ben wel weer bezig in ieder geval.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy, ik las dat je weer aan het werk was! Mooi man!![]()
Ieder huisje heeft zn kruisje.. en het ene verdriet is het andere niet. Wil niet zeggen dat je zomaar een waardeoordeel aan het verdriet van een ander kan hangen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, nog nooit van gehoord. Daarom zet ik er ook 'vind ik' bij.
Je kan het gezeik vinden, maar dat neemt niets af aan het feit dat de ander er wel verdriet om heeft of kan hebben he?!dus![]()
quote:nope.
Ik verloochen mn hart liever dan dat ik het geef aan iemand die het hoogstwaarschijnlijk niet verdient
dus![]()
Iemand die het snaptquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ieder huisje heeft zn kruisje.. en het ene verdriet is het andere niet. Wil niet zeggen dat je zomaar een waardeoordeel aan het verdriet van een ander kan hangen.
Je kan het gezeik vinden, maar dat neemt niets af aan het feit dat de ander er wel verdriet om heeft of kan hebben he?!![]()
![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]nope.
Ik verloochen mn hart liever dan dat ik het geef aan iemand die het hoogstwaarschijnlijk niet verdient
Maar hoe weet je van te voren of iemand het verdient?![]()
Heb zo mijn redenenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar hoe weet je van te voren of iemand het verdient?![]()
Niks voor op een forum echter
dus![]()
Ah, je hebt het al over een specifiek iemand.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb zo mijn redenen![]()
Niks voor op een forum echter![]()
Ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat mensen rouwen op vader/moederdag als zij die niet meer hebben. En dan lopen er mensen te zeiken dat ze geen vriend/vriendin hebben. Daarom.
Sowieso vind ik Valentijnsdag de meest grote commerciele onzin![]()
![]()
Dus jij hebt me geen kaartje gestuurd?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens
Inderdaad. Valentijnsdagquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens
![]()
Dat is het ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens
Nopequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij hebt me geen kaartje gestuurd?Ik doe daar niet aan mee, nooit gedaan ook
![]()
![]()
Ik stuur jullie allen een denkbeeldig kaartje met heeel veel hartjes toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muhahahahaha
(ook aan muhaha
)
dus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: