hoezo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dit gaat de verkeerde kant op...
het erge is dat ik Damn i think i love you zonder problemen meezing en de namen van de bandleden zo opdreun....quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:10 schreef alors het volgende:
Ik wilde nog dit zeggen
[..]Knal er maar een K-otic TT in Rock
Te laat
?quote:
Schiffmacher zonet is een geluidsfragmentje over Valentijnstattoo's.quote:
Achmed op de doos van een 12 jarigequote:Op donderdag 14 februari 2013 17:41 schreef alors het volgende:
[..]
Schiffmacher zonet is een geluidsfragmentje over Valentijnstattoo's.
ja datquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Achmed op de doos van een 12 jarige[ afbeelding ]
Het was duidelijk wat je deed in zeroes; drinken, schuren en meisjes hosselen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:58 schreef SilentChaos het volgende:
Stond ik dan in het Teejater in Naaldwijk. Oranjeboom weg te atten of het water was en chickies te checken
Ik zie weinig verschil met nuquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was duidelijk wat je deed in zeroes; drinken, schuren en meisjes hosselen.
Elke gezonde puberquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat schuren laat ik gewoon doen, pff.. rotwerk..quote:
Huis met veel schilderwerkquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat schuren laat ik gewoon doen, pff.. rotwerk..
Hosselen deed ik toen nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:29 schreef Cee het volgende:
Ik zat op een gegeven moment op m'n werk half in een hoekje naar adem te happen.
Als je het opneemt van de site wel jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef Cee het volgende:
Is er een mogelijkheid om dat stukje trouwens ergens als mp3 te krijgen.Niet dat ik mezelf heel erg cool vind en zo hoor (al ben ik natuurlijk wel heel cool) maar toch. Het completeert bijna m'n 3fm-bingo.
Zijn wel programmaatjes voor, moet je even googlen. Ik heb zelf ooit Audacity gedownload daarvoor, die kan dat geloof ik wel, bij mij alleen niet (meer) omdat ik een achterlijke geluidskaart heb.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:37 schreef Cee het volgende:
Ja maar hoe doe je dat? Of, zoals ik zou zeggen: jamaarhoe?
Jij was op 3FM?quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef Cee het volgende:
Is er een mogelijkheid om dat stukje trouwens ergens als mp3 te krijgen.Niet dat ik mezelf heel erg cool vind en zo hoor (al ben ik natuurlijk wel heel cool) maar toch. Het completeert bijna m'n 3fm-bingo.
Nee, ze vernoemden me alleen maar vanwege m'n Zeroes Request lijstje. Maar dan wel 300 keer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jij was op 3FM?
Begreep al niets dat men het ineens over jou had hier
En die babe op de foto, dat was jij ook?
Hole vragen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef Cee het volgende:
Smaakvolle hiphop.quote:
Teejater! 1x geweest. Matige tentquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:58 schreef SilentChaos het volgende:
Stond ik dan in het Teejater in Naaldwijk. Oranjeboom weg te atten of het water was en chickies te checken
Met zo'n naam is dat ook wel te verwachten natuurlijk...quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Teejater! 1x geweest. Matige tent
Dan stond je aan de verkeerde bar haha!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Teejater! 1x geweest. Matige tent
Tof tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan stond je aan de verkeerde bar haha!
Ben er drie jaar elke week geweest
Wat zijn volgens jou de beste tentjes in Den Haag?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan stond je aan de verkeerde bar haha!
Ben er drie jaar elke week geweest
Paard Café. Ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou de beste tentjes in Den Haag?
Paard van Troje wel erg ordi dames altijdquote:
Zwarte ruiter, zeta, vavoom allemaal op de grote marktquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou de beste tentjes in Den Haag?
Plan C heb ik ooit nog een date geregeldquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tof tochNalek lag ook niet erg handig qua ov.
Ik heb met zeer grote regelmaat biertjes staan wegtikken @ Het Fust () en Plan C (
) in Rotterdam
Nachtbus naar schiedam for teh win
Zal het proberen te onthouden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zwarte ruiter, zeta, vavoom allemaal op de grote markt
Op het plein moet je naar barlow of plein 19...
Ik ga nu de kroeg in haha morgen wel werken dus rustig aan, maar ff kijken wat er op valentijnsdag rondloopt hahaha
hahahaha echt hequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zwarte ruiter, zeta, vavoom allemaal op de grote markt
Op het plein moet je naar barlow of plein 19...
Ik ga nu de kroeg in haha morgen wel werken dus rustig aan, maar ff kijken wat er op valentijnsdag rondloopt hahaha
Kassa meisjesquote:
Waar?quote:
In de winkelquote:
Daar had ik het niet over....quote:
Ohquote:
Ja, mensen nemen hun eigen tassen maar mee! milieuvervuiling al die tasjes..quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, mensen nemen hun eigen tassen maar mee! milieuvervuiling al die tasjes..
Zeker waar.quote:
Geen idee, heeft hij ooit met QotSA opgetreden?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, heeft hij ooit met QotSA opgetreden?
Top plaat is dat ja.quote:
ja tijdens koninginnedag op het museumplein amsterdammmmquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, heeft hij ooit met QotSA opgetreden?
Ja, daar kom ik nooit...quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja tijdens koninginnedag op het museumplein amsterdammmm
Mark Labrand, de radio-dj en optreden met QotSA..quote:
Hoi Duckiequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mark Labrand, de radio-dj en optreden met QotSA..
Je mist het grapjequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mark Labrand, de radio-dj en optreden met QotSA..
Het is zeer gezellig met mijn laptopquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
hoi.
iedereen een valentijnsdate gehad vanavond? of nog steeds hebbende?
Heerlijk gewerkt, die date komt vast later nog wel eensquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
hoi.
Neuh. Maar wel aan haar gedacht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
hoi.
TMIquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh. Maar wel op haar gefapt en splut en zulks
quoteverneukerquote:
Mijn schattie heb ik een parfum cadeau gedaan. En het was een schot in de roos.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quoteverneukertis dat je een vriendin hebt anders zou ik denken dat die quote het enige is dat je vanavond neukt
Godgloeiende, wat doe je dan nog op internet?!?!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn schattie heb ik een parfum cadeau gedaan. En het was een schot in de roos.
Get it.
dat zou ik dus niet willen hebben met valentijn, zo commercieel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Get it.
eau de fecalie zeker weer? smeerpijp!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Get it.
wat zou jij dan willen met Valentijn?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat zou ik dus niet willen hebben met valentijn, zo commercieel.
Een kloppende boomquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat zou jij dan willen met Valentijn?
niets. mss een beetje liefde, maar dat zou ik elke dag wel willen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat zou jij dan willen met Valentijn?
tja, dat ga ik niet binnen 33min bij je krijgen. zonde!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
niets. mss een beetje liefde.
Liefde kun je ook via woorden uitenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, dat ga ik niet binnen 33min bij je krijgen. zonde!
Dat is echt zo'n mooi liedje hequote:
dat bedoelde hij ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had er kloppende vleesboom van gemaakt
Wie dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
haha, op dit soort dagen...en eigenlijk op heel veel dagen komt er al 12 jaar ofzo 1 iemand door m'n gedachte
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n mooi liedje he
haha, dat ga ik hier niet aan de grote klok hangenquote:
hee bakkerquote:
Klopt.quote:
sizequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
oh ja, roos kan ik nog wel ff aanzetten. want Roos is top!
Wel aan de kleine klok?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, dat ga ik hier niet aan de grote klok hangen
meh nee. er bestaat een kans dat ze meeleest. en meer zeg ik nietquote:
Amsterdamse Catalaan dusquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee bakker
ik wilde nog ff wetn wat jij van die isaac cuenca vind
xox
Maar even buiten de clubliefde omquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amsterdamse Catalaan dus![]()
![]()
leuk spelertjequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar even buiten de clubliefde om
gewoon als speler?
Deze man weetquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
Strootgod is king natuurlijk make no mistake
nu killers.quote:
Fat boy slim die iets met The Joker van de Steven Miller Band heeft gedaan. wat mij betreft had hij eraf mogen blijven...quote:
Ik weet nog wel iets dat nog milieuvriendelijker isquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben maffen, want dat is milieuvriendelijker dan wakker blijven.
trusten
dood zijn?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets dat nog milieuvriendelijker is
slaap zachtquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:56 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben maffen, want dat is milieuvriendelijker dan wakker blijven.
trusten
Jupquote:
Heb je je treinmeisje trouwens nog eens gezien?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
zo, dat was valentijnsdag. tijd om te rukken.
Die was spoorloosquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb je je treinmeisje trouwens nog eens gezien?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb je je treinmeisje trouwens nog eens gezien?
dat dusquote:
Show me how to live gok ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welk nummer? Zat even niet op te letten.
Be yourself. is nog een themesong van een WWE-PPV geweest dacht ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welk nummer? Zat even niet op te letten.
Tofjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Be yourself. is nog een themesong van een WWE-PPV geweest dacht ik
WWE-PPV?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Be yourself. is nog een themesong van een WWE-PPV geweest dacht ik
worstelen pay per viewquote:
Gelukkig is dat inderdaad niet voorspelbaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:08 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond Lieke van Lexmond bij EW.
Dat wordt heel veel de 'NIET LIKKEN!!11'-jingle die langs gaat komen.
gescript ja, de rest ben ik niet met je eensquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
worstelen pay per view
gay ass gescripte bullshit ook wel genoemd
Het moet je ding zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gescript ja, de rest ben ik niet met je eens
het is mijn ding. volg het sinds 2005 of 2006 met een onderbreking van 1 jaar. en 17april ga ik ze zien in Ahoy! nu al zin inquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is mijn ding. volg het sinds 2005 of 2006 met een onderbreking van 1 jaar. en 17april ga ik ze zien in Ahoy! nu al zin in
dat is idd pretty gay...maar de hele val enzo is best pijnlijk volgens mijquote:
Lol no fucking way, die komt gewoon op een zachte mat terecht hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is idd pretty gay...maar de hele val enzo is best pijnlijk volgens mij
Spanvloer en goede valtechniek inderdaad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lol no fucking way, die komt gewoon op een zachte mat terecht hoor.
nja, er zijn genoeg moves die wel pijnlijk zijn....en slam op een betonnen vloer bijvoorbeeld. maar tis idd voor een groot deel valtechniek. en dingen als kickboksen en ufc enzo zijn natuurlijk veel pijnlijker. maar ik vind die hele show eromheen vet. hilarisch slechte promo's en brakke verhaallijnen. love itquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lol no fucking way, die komt gewoon op een zachte mat terecht hoor.
Dat is idd wel hilarischquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, er zijn genoeg moves die wel pijnlijk zijn....en slam op een betonnen vloer bijvoorbeeld. maar tis idd voor een groot deel valtechniek. en dingen als kickboksen en ufc enzo zijn natuurlijk veel pijnlijker. maar ik vind die hele show eromheen vet. hilarisch slechte promo's en brakke verhaallijnen. love it
die is idd ook ziekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is idd wel hilarisch
Je moet de nr 1 meest gay wel ff checken
je lacht je ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:45 schreef henkde_j het volgende:
Hide U jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Krijg de hik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 07:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
HOI!!! GOEDEMORGEN OP DEZE LAATSTE VRIJDAG VAN DE WEEK!!!
Hee slappe zak!!!!!!1 Gisteren avond een vent..!!!!quote:
Vanaf 19:00 weer nieuwe muziek toch?? Yeahhhhquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:12 schreef Impect het volgende:
Goedemorgen iedereen, klaar voor de top100 00's
Ja, Maar ik hou wel van die lijstjes op de radioquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vanaf 19:00 weer nieuwe muziek toch?? Yeahhhh
Je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee slappe zak!!!!!!1 Gisteren avond een vent..!!!!
Geintje hoor, goedemorgen allen
Helaas, Arrow vandaag...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:12 schreef Impect het volgende:
Goedemorgen iedereen, klaar voor de top100 00's
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wel een meisje verslagen met opdrukken in de kroeg
Die vriend van mij en ik hadden wat nieuws bedachtquote:
Goede ideeën ontstaan altijd in de kroegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die vriend van mij en ik hadden wat nieuws bedacht
Om de beurt gingen we een vrouw aanwijzen waarmee je MOEST gaan praten... Indien je er niet direct op af ging moest je ter plekke 10 keer opdrukken.
Zo het geschiedde
Je trekt wel de aandacht kan ik je zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Goede ideeën ontstaan altijd in de kroeg
geen Viva la vida in de lijst???? wtf? niet dat ik het een leuk nummer vind, maar ik had em bovenin verwacht!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:33 schreef Impect het volgende:
Stond de lijst hier al?
http://go.3fm.nl/zeroes-r(...)est-top-100-van-2013
SC in de kroegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je trekt wel de aandacht kan ik je zeggen
waardoor je automatisch weer in gesprek raakt btw.
Bijna welquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die vriend van mij en ik hadden wat nieuws bedacht
Om de beurt gingen we een vrouw aanwijzen waarmee je MOEST gaan praten... Indien je er niet direct op af ging moest je ter plekke 10 keer opdrukken.
Zo het geschiedde
Echt? Raar dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:03 schreef themauster het volgende:
Even de top 100 bekeken, het lijkt wel de dagelijkse playlist van 3FM
Sowiesoquote:
Eindelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:18 schreef Marcoss het volgende:
Zouden mensen dan toch Coldplay-moe worden?
But enough about me... let's talk about you! What do you think of me?quote:
Nooit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:18 schreef Marcoss het volgende:
Zouden mensen dan toch Coldplay-moe worden?
911 emergency?quote:
Ze date zo af en toe met mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat doet die tegenwoordig? Kassajuffrouw bij de H&M ofzo?
Ja die jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
Is jouw oude date de chick die jouw heeft gebruikt pas geleden?
Bazenchick trouwens.
Dit valt nog wel te doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met dit soort meuk er tussen wel ja
Toch dikke respect voor mensen die zo'n hit kunnen schrijven en het zo kunnen overproducerenquote:
Ik heb wel gekeken, dan weet ik op welke momenten ik even iets anders moet gaan doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb ik niet naar gekeken, ik laat me graag verrassen
Mwoah, alleen dat overdreven gestylede nonchalante haar misschien...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze date zo af en toe met mij
Overigens lijkt zij wel op m'n oude date, toch Minthy? ze heeft er wel iets van weg... qua kapsel zeker...
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, alleen dat overdreven gestylede nonchalante haar misschien...
Hipstergedragquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Ook altijd zo mooi, die gasten die "nonchalant" hun flap van hun schoen voor hun broek hebben...
Nonchalant maar wel met opzet
Ik doe 'm er altijd nonchalant overheenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Ook altijd zo mooi, die gasten die "nonchalant" hun flap van hun schoen voor hun broek hebben...
Nonchalant maar wel met opzet
Doet me denken aan gasten die graag hun onderbroek laten zienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
als ik er nonchalant uit zie, dan heb ik daadwerkelijk geen aandacht aanbesteed.
gestylde nonchalantie
Nou ja, ik mag niks zeggen met m'n 3-day beardquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
als ik er nonchalant uit zie, dan heb ik daadwerkelijk geen aandacht aanbesteed.
gestylde nonchalantie
Zou dat het zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, ik mag niks zeggen met m'n 3-day beard
dat is ook gestylde nonchalantie... anders zit het echt niet zo netjes na 3 dagen
Nee, dank je, ik sla een keer overquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
Why don't you sit down on top of me![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |