hoezo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dit gaat de verkeerde kant op...
het erge is dat ik Damn i think i love you zonder problemen meezing en de namen van de bandleden zo opdreun....quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:10 schreef alors het volgende:
Ik wilde nog dit zeggen
[..]Knal er maar een K-otic TT in Rock
Te laat
?quote:
Schiffmacher zonet is een geluidsfragmentje over Valentijnstattoo's.quote:
Achmed op de doos van een 12 jarigequote:Op donderdag 14 februari 2013 17:41 schreef alors het volgende:
[..]
Schiffmacher zonet is een geluidsfragmentje over Valentijnstattoo's.
ja datquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Achmed op de doos van een 12 jarige[ afbeelding ]
Het was duidelijk wat je deed in zeroes; drinken, schuren en meisjes hosselen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:58 schreef SilentChaos het volgende:
Stond ik dan in het Teejater in Naaldwijk. Oranjeboom weg te atten of het water was en chickies te checken
Ik zie weinig verschil met nuquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was duidelijk wat je deed in zeroes; drinken, schuren en meisjes hosselen.
Elke gezonde puberquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat schuren laat ik gewoon doen, pff.. rotwerk..quote:
Huis met veel schilderwerkquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat schuren laat ik gewoon doen, pff.. rotwerk..
Hosselen deed ik toen nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:29 schreef Cee het volgende:
Ik zat op een gegeven moment op m'n werk half in een hoekje naar adem te happen.
Als je het opneemt van de site wel jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:33 schreef Cee het volgende:
Is er een mogelijkheid om dat stukje trouwens ergens als mp3 te krijgen.Niet dat ik mezelf heel erg cool vind en zo hoor (al ben ik natuurlijk wel heel cool) maar toch. Het completeert bijna m'n 3fm-bingo.
Zijn wel programmaatjes voor, moet je even googlen. Ik heb zelf ooit Audacity gedownload daarvoor, die kan dat geloof ik wel, bij mij alleen niet (meer) omdat ik een achterlijke geluidskaart heb.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:37 schreef Cee het volgende:
Ja maar hoe doe je dat? Of, zoals ik zou zeggen: jamaarhoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |