Die puntjes doen het helaas niet op mijn telefoon maar het is inderdaad een volk der volkeren, fijn dat steeds meer mensen zich dat realiseren!quote:
Als mensen hier niet willen leven volgens de Nederlandse normen en waarde moeten ze lekker terug naar Turkije gaan. Dit is Nederland en Turkije heeft hier niks maar dan ook helemaal niks te vertellen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:05 schreef polderturk het volgende:
[..]
Daar gaat mijn bericht niet over. Het gaat over bemoeienis. Turkije vindt dat het kind onterecht behandeld wordt en dat het kind bij mensen geplaatst had moeten worden die cultureel dichter bij de ouders zat. Dat mag toch iemand vinden?
Ik maak er zelf deel van uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die puntjes doen het helaas niet op mijn telefoon maar het is inderdaad een volk der volkeren, fijn dat steeds meer mensen zich dat realiseren!
Oke. Maar heeft Nederland volgens jou dan ook niets te vertellen over de verkiezingen in Suriname? Of de mensenrechtensituatie in andere landen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:08 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Als mensen hier niet willen leven volgens de Nederlandse normen en waarde moeten ze lekker terug naar Turkije gaan. Dit is Nederland en Turkije heeft hier niks maar dan ook helemaal niks te vertellen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Oke. Maar heeft Nederland volgens jou dan ook niets te vertellen over de verkiezingen in Suriname? Of de mensenrechtensituatie in andere landen?
Broederquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik maak er zelf deel van uitmaar je hebt inderdaad gelijk
Ga huilenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Nogal een understatement dus
Wel als er mensen worden mishandeld of vermoord. Nederland probeert hier goed te doen. En suriname was een oude kolonie van Nederland die ontzettend veel geld ontving van Nederland. Maar wat mij betreft mag die het zeggen maar dan hoeft hij het land ook niet in te komen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Oke. Maar heeft Nederland volgens jou dan ook niets te vertellen over de verkiezingen in Suriname? Of de mensenrechtensituatie in andere landen?
Ga naar een ander land dan als je het hier zo haat. Waarom maak je het jezelf zo moeilijk of vind je je een uitkering wel makkelijk soms?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga huilenTurkije
Nederland
Hond van Europa en de VS
Ja die uitkering is wel lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:29 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ga naar een ander land dan als je het hier zo haat. Waarom maak je het jezelf zo moeilijk of vind je je een uitkering wel makkelijk soms?
Typ tho? Spreek je ook al Thai?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja die uitkering is wel lekker
Ik heb nog wel een typ tho
[ afbeelding ]
Geeft jouw niveau wel aan ongeveer ja smerige bosneger die je bentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja die uitkering is wel lekker
Ik heb nog wel een typ tho
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:32 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Geeft jouw niveau wel aan ongeveer ja smerige bosneger die je bent
En dit geeft dan weer jouw niveau heel goed aan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:32 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Geeft jouw niveau wel aan ongeveer ja smerige bosneger die je bent
Er zijn ook heel veel Nederlanders die het niet eens zijn met hoe alles in Nederland geregeld is. Moeten zij ook maar ergens anders wonen. Sterker nog, ALLE Nederlanders hebben kritiek op hoe sommige zaken geregeld zijn. Moeten zij ook het land uit? Dit is toch een democratie? Iedereen mag toch een mening hebben?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:08 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Als mensen hier niet willen leven volgens de Nederlandse normen en waarde moeten ze lekker terug naar Turkije gaan. Dit is Nederland en Turkije heeft hier niks maar dan ook helemaal niks te vertellen.
Siktir sene.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga huilenTurkije
Nederland
Hond van Europa en de VS
Ik neem tenminste geen vulgaire woorden in mijn mond.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef Ambipur het volgende:
Echte heer ben jij. Met je bs praktijken.
En daarom is jouw niveau hoger? Gedraag je en voedt deze scharminkels niet. Je weet dat ze niet slim genoeg zijn om in te zien, dat jij je de boel opstookt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik neem tenminste geen vulgaire woorden in mijn mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |