SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Moira.
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 14-02-2013 17:24:23 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Kak, had niet door dat ik de LaPo hadDe header klopt ook niet helemaal 'waar alles lekker langzaam gaat'. Het gaat een stuk sneller hier dan ik had gedacht haha!
Your beauty never ever scared me.![]()
Haha, gaat idd snel! nog 7 te gaan!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Kak, had niet door dat ik de LaPo hadDe header klopt ook niet helemaal 'waar alles lekker langzaam gaat'. Het gaat een stuk sneller hier dan ik had gedacht haha!
![]()
Kun je mijn UI ff aanpassen in de OP?![]()
Je weet het niet?!![]()
Blijkbaar, das volgende weekquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:54 schreef Piye het volgende:
Houden we nou eigenlijk nog steeds deel 50 aan?
Je weet het niet?!![]()
In de voorjaarsvakantie.quote:
Alleen niet voor heel Nederland geloof ik.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Hier is het ook vakantie volgende week, maar zit niet meer op schoolquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:57 schreef Piye het volgende:
[..]
In de voorjaarsvakantie.
Alleen niet voor heel Nederland geloof ik.![]()
Je weet het niet?!![]()
Jo! Hoe ist?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:59 schreef Studeur het volgende:
Hallo
Het begin van een nieuwe spijbeldagJe weet het niet?!![]()
Net wakker dus goed. Heerlijk geslapenquote:
Wordt er al geblowd hier?
welkom trouwens, nieuwe stonerHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Als je over een kwartiertje weer vraagt zeg ik jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
Net wakker dus goed. Heerlijk geslapen
Je weet het niet?!![]()
Nieuwe UIquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
welkom trouwens, nieuwe stoner![]()
Doe al mee vanaf deel 1
Je weet het niet?!![]()
owquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:02 schreef Impect het volgende:
[..]
Nieuwe UI![]()
Doe al mee vanaf deel 1sorry ben niet al te helder vandaag
4:20 steek ik er ook 1 opHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Geen wiet aanwezig hier.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
welkom trouwens, nieuwe stonerIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
hier ook, hahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:59 schreef Studeur het volgende:
Hallo
Het begin van een nieuwe spijbeldagmisschien steek ik er ook wel eentje op om 4:20.
![]()
zou ik maar snel gaan draaien. hier ligt ie al klaarquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hier ook, hahamisschien steek ik er ook wel eentje op om 4:20.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wacht toch ff tot vanavond denk ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
zou ik maar snel gaan draaien. hier ligt ie al klaar![]()
![]()
Nog twee uur..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ook wel typisch iets voor het stoner topic, om elke keer het topic nummer verkeerd te hebben/doen![]()
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Doe ik vanavond even als ik op de laptop zit! Ok?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:53 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, gaat idd snel! nog 7 te gaan!![]()
Kun je mijn UI ff aanpassen in de OP?
zijn pas 200 afleveringen van gemaaktquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
http://www.familyguydirect.com/watch.php?episode=712
Omdat het de 420ste aflevering was volgens mij.Maar 420 is wel een leuke
![]()
![]()
Dank je schat!quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik vanavond even als ik op de laptop zit! Ok?
Je weet het niet?!![]()
Die is zo baas.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
http://www.familyguydirect.com/watch.php?episode=712
Omdat het de 420ste aflevering was volgens mij.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Oh ja, las t verkeerdquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zijn pas 200 afleveringen van gemaaktMaar 420 is wel een leuke
xd
Ook in moeilijke tijden.![]()
Jepquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prikkeldraad was van jouw toch?
Je weet het niet?!![]()
Ik ga zo aan de mac & cheese.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
tv kijkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:45 schreef Impect het volgende:
Ik wil vanavond iets doen, maar weet nie wat?!
fappen
blowen
gamenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Als ik nu door het centrum loop of wat dan ook, let ik nu elke keer op of ik een groene jas ziequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan heb ik de goeie veranderd
En een rooie blokjestasquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als ik nu door het centrum loop of wat dan ook, let ik nu elke keer op of ik een groene jas zie
M'n ma denkt dat er iets is met onze hond, hij zit haar vaak savonds de hele tijd aan te staren en te piepen. Nu denkt ze dat ie ziek is ofzo. Maar ik weet het probleem, de hond voelt haar stress. Heb dit zojuist bewezen door de woonkamer binnen te komen als hij zit te piepen. Ik straal rust uit en de hond voelt dat en gaat rustig liggenMoeder denkt dat ik de dogwhisperer ben ofzo
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
okquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf lachen om deze
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik ga een weekje niet smoken, maar frisse Alpenlucht inademen. Niet dat ik dat daar niet zou willen maarja ouders enzoI'm the motherfucking baboon![]()
Sterktequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:39 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik ga een weekje niet smoken, maar frisse Alpenlucht inademen. Niet dat ik dat daar niet zou willen maarja ouders enzoOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Gaat wel zwaar worden denk ik ja. Ben ik zolang clean dat ik opeens weer logisch kan redeneren, zal wel een raar gevoel zijn.quote:I'm the motherfucking baboon![]()
Hoevaak smoke je normaal dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:17 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Gaat wel zwaar worden denk ik ja. Ben ik zolang clean dat ik opeens weer logisch kan redeneren, zal wel een raar gevoel zijn.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Nah valt wel mee hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hoevaak smoke je normaal dan?Ik denk gemiddeld zo'n 2-4 avonden in de week maar ik vind het moeilijk om te zeggen. Sommige weken elke dag, sommige weken enkel in het weekend. Eigenlijk wel sowieso elke week.
I'm the motherfucking baboon![]()
Zeker ook lastig slapen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik dacht een paar avonden niet te gaan blowen. Ik verveel me nu helemaal de teringI'm the motherfucking baboon![]()
Ja best wel, ik val meestal al niet zo snel in slaap. Maar het went behoorlijk snel hoeveel makkelijker slapen gaat na een jointje.quote:Woord.![]()
Wen daar maar niet te snel aan, want straks kan je niet meer slapen zonder dat je een joint hebt gehad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja best wel, ik val meestal al niet zo snel in slaap. Maar het went behoorlijk snel hoeveel makkelijker slapen gaat na een jointje.
En dat is ook geen gezonde manier
Dat is ook zo, het sluipt er ook best wel makkelijk in als een soort van gewoonte.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wen daar maar niet te snel aan, want straks kan je niet meer slapen zonder dat je een joint hebt gehad.
En dat is ook geen gezonde manier
Maar ach, blowen doe ik meestal in periodes. Dan weer een tijd niet en dan weer een tijd wel.
Gaat al jaren goed
Woord.![]()
Precies, zonder dat je het door hebt, denk je het nodig te zijn voor het slapen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:12 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat is ook zo, het sluipt er ook best wel makkelijk in als een soort van gewoonte.
Maar ach, blowen doe ik meestal in periodes. Dan weer een tijd niet en dan weer een tijd wel.
Gaat al jaren goed
In het verleden, van mijn 18de tot mijn 20ste erg redelijk veel gerookt, dat ik het nu ook alleen nog maar af en toe doe als ik vind dat ik het verdient heb
Ik ook, dat is meestal elke dag want ik ben een erg goede jongen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, zonder dat je het door hebt, denk je het nodig te zijn voor het slapen.
In het verleden, van mijn 18de tot mijn 20ste erg redelijk veel gerookt, dat ik het nu ook alleen nog maar af en toe doe als ik vind dat ik het verdient heb
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Haha, ja oke, op die manier, maar dan mag ik nu wel om 4 uur een jointje draaienquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ook, dat is meestal elke dag want ik ben een erg goede jongen.
Ja begin 20 heb ik ook erg veel gerookt, maar toen koste het ook haast niks!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, zonder dat je het door hebt, denk je het nodig te zijn voor het slapen.
Woord.![]()
Dat was wel een wervelwind van emotie's de laatste tijd voor jou zeg, mooi dat het toch nu nog is goed gekomenquote:
Pff haha ja zeg dat welquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat was wel een wervelwind van emotie's de laatste tijd voor jou zeg, mooi dat het toch nu nog is goed gekomen
Haha ja en er stonden echt zo 40 kaarsjes aan in zijn kamer, how sweetquote:
Wat leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja en er stonden echt zo 40 kaarsjes aan in zijn kamer, how sweet
Woord.![]()
Moira is tot op heden nog niet gesignaleerd, ik zeg amber alert.quote:Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ja dat zeker, maar is een goed teken lijkt me.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja, hij is in ieder geval wel romantischGeen idee, ben hier niet zo vaak geweest maar al een paar dagen niet gezien geloof ik.quote:Woord.![]()
Dat is zeker een goed tekenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:46 schreef Midnight_snack het volgende:
Ja dat zeker, maar is een goed teken lijkt me.Ik vind het nog erg hoor hihi
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Moira is tot op heden nog niet gesignaleerd, ik zeg amber alert.
Rustig maar, Moira zei een paar dagen terug dat ze naar Henk ging en dus waarschijnlijk een paar dagen hier niet meer zou zijn.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Die zal wel terug komen met de wildste(heetste) verhalenquote:
Dat denk ik ook wel ja haha!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die zal wel terug komen met de wildste(heetste) verhalen
Doen waar jij je goed bij voelt!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
morgen 06:00 wekker nog 1 smoken of?Your beauty never ever scared me.![]()
Hmmm, moeilijke keuzequote:Op donderdag 14 februari 2013 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen waar jij je goed bij voelt!![]()
En of, maar ik weet niet of ik morgen dan moe ben ja of de nee, want ik moet rijdenquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als jij nog zin hebt in een joint dan moet je dat doen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: