Nou jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dit topic is niet echt een goed begin..
Je bent irritant, en een aandachtshoer, met je gejank over hybrides. Daarom moet je weg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:06 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben altijd aardig tegen jou geweest
Nooit manieren geleerd zeker?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent irritant, en een aandachtshoer, met je gejank over hybrides. Daarom moet je weg.
Nee, niet voor types zoals jij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:07 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nooit manieren geleerd zeker?
Ik ben ik, en wie ben jij dan wel?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:07 schreef Rodawa het volgende:
Eén van de eerste keren dat ik dit vraag, terwijl ik het ook echt niet weet.
Wie ben jij?
Zeker wel, de OP heeft wel 4 woorden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dit topic is niet echt een goed begin..
je maakt me verdrietig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, niet voor types zoals jij.
Ik ook. Wat toevallig zeg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:08 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Ik ben ik, en wie ben jij dan wel?
Mag ik voelen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
zoveel haatterwijl ik een zachte meid ben
Pics van je zachte delen via DM.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
ik ben een ZIJ!!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
yes hij is er weer, het is een valentijnsdag wonder
Bewijs het maar eens.quote:
niet iedereen hoeft te genieten van mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
pics dan anders geloof ik je niet
Ja wel goed hoor, maar ik hoop wel op een prettige samenwerking zonder teveel gebaggerquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Hallo, slimme hork! Hoe is het met je?
Maar ik dus welquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft te genieten van mij
post eens wat pics danquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:11 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Dat is haramquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:16 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Ik heb donker haar- blauw-grone ogen.. Meer zeg ik niet,! De rest is geheim..
van wie?quote:
Mijn PM/DM staat altijd voor je open.quote:
quote:
mijne ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mijn PM/DM staat altijd voor je open.
alleen voor foto's :boos;quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mijn PM/DM staat altijd voor je open.
Niettus. Zolang er maar geen tet of vagijn te zien is.quote:
Oke vooruit. Filmpjes zijn ook welkom.quote:
Dat mag ook al niet meer tegenwoordig?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niettus. Zolang er maar geen tet of vagijn te zien is.
only films?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke vooruit. Filmpjes zijn ook welkom.
Kunnen wij niks aan doen hequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat mag ook al niet meer tegenwoordig?FOK! wordt een modjesstaat.
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:23 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Zie je, we kunnen wel normaal doen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:24 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
En ik bewaar het voor de liefje die het we verdient
quote:
post jij maar -.-quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:26 schreef HeaN82 het volgende:
Post hier een foto van je zelf, die wij dan kunnen painten
Ik denk dat je je foto nog eens moet versturen. Hij is namelijk nog niet aangekomenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:26 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
ben er benieuwd naarpardon moi!
Nederlands.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:26 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
ben er benieuwd naarpardon moi!
Ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:30 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Hoi Nederlandsje, alles goed?
waarin?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:27 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
En heb bijna mijn diploma, lief he :$
Nee.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:36 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
zullen we vrienden sluiten, aubik ben echt lief.
Welke helft is Marokkaans?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:33 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Half Marokkaanse - Nederlandse.
Nee, absoluut niet! Maar vertel, hoe gaat het met je ouders?:@quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook voor terroristen? Raar hoor.
ja sorry hoor, waar is je respect?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
wat lach je! Ga pizza eten jij!!!
quote:
quote:
Lol, wut?quote:Maar vertel, hoe gaat het met je ouders?:@
Nou, ik ben netjes tegen jou hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja sorry hoor, waar is je respect?![]()
ooh en nog boos worden ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:41 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nou, ik ben netjes tegen jou hoor
Swelles!quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de vraag![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh en nog boos worden ook
Wtf, mijn ouders gaan je niks aan, raar figuur.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Is toch lief van mij? Dat ik vraag hoe het met je geliefde ouders gaat? Pure respect!
Sorry, was niet mijn bedoeling. Echt waar!quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je breekt me emotioneel
mij wel!quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf, mijn ouders gaan je niks aan, raar figuur.
Oke, ik denk dat je me zou kunnen helen met een pic, het liefst een naaktfoto.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Sorry, was niet mijn bedoeling. Echt waar!
Doe niet zo butthurt johquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat gaan mijn ouders nou ook maar iemand op FOK! aan?quote:
Gemeen is dat he? Ik vraag netjes hoe het met zijn ouders gaat, met een goede doel. Krijg ik zo'n antwoord terug, stank voor dank!quote:
Neem het niet zo serieus schatje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat gaan mijn ouders nou ook maar iemand op FOK! aan?
ik had geen verkeerde bedoeling ermee. Sorry dan!quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan negeer je dat tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind TS gewoon raar, en verveel me, mag ik?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan negeer je dat toch![]()
meteen heel drama omheen maken enzo
dacht dat je ouder dan 12 was rezzie
alles goed beste landgenoot?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan negeer je dat toch![]()
meteen heel drama omheen maken enzo
dacht dat je ouder dan 12 was rezzie
Prima maar doe niet zo strontirritantquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind TS gewoon raar, en verveel me, mag ik?
waarom?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind TS gewoon raar, en verveel me, mag ik?
Ben je wel Nederlands danquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
alles goed beste landgenoot?
Huiliequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Prima maar doe niet zo strontirritant![]()
Je loopt hele topics vol te kwakken met nietszeggende post waar verder niemand wat aan heeft,
een simpel "leuk voor je dat je terugbent" voldoet bij jou blijkbaar niet
Ja, half Nederlandse..quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben je wel Nederlands dan
quote:
Hypocrietquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je bent een beetje een neppert?
Volwaardige discussie, in ONZ? Jij bent zeker nieuw? Meestal wordt dit soort bagger binnen een paar minuten gesloten, TS heeft gewoon geluk deze keer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Blijkbaar ook incompetent, je durft geen volwaardige discussie met een ander aan te gaan
Ach, laat hem! Ik had geen verkeerde bedoelingen ermee, dat weet hij zelf ook! Maargoed, hoe gaat het met u?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Blijkbaar ook incompetent, je durft geen volwaardige discussie met een ander aan te gaan
Ik ben niet nieuw en ik weet dat dit soort bagger over het algemeen snel wordt gesloten. nu niet het geval en dus voel jij je genoodzaakt om het verder vol te baggeren zekerquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volwaardige discussie, in ONZ? Jij bent zeker nieuw? Meestal wordt dit soort bagger binnen een paar minuten gesloten, TS heeft gewoon geluk deze keer.
Ik gedraag me altijd, al open ik soms lompe topic's maar ik beledig niemand, en scheld ook niemand uit. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volwaardige discussie, in ONZ? Jij bent zeker nieuw? Meestal wordt dit soort bagger binnen een paar minuten gesloten, TS heeft gewoon geluk deze keer.
Jawel, ik kan dat toch niet ontkennen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou je bent naar eigen zeggen dus niet echt Nederlands?
Dus nu mogen we pics?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Jawel, ik kan dat toch niet ontkennen?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw en ik weet dat dit soort bagger over het algemeen snel wordt gesloten. nu niet het geval en dus voel jij je genoodzaakt om het verder vol te baggeren zeker
Nieuw genoeg, je leert het nog wel.quote:Geregistreerd Op: zaterdag 26 januari 2013 @ 22:38
Nee, maar je topics zijn ook niet echt bepaald van kwaliteit of zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd, al open ik soms lompe topic's maar ik beledig niemand, en scheld ook niemand uit. Dat is het verschil.
Kom op beste mens, we kunnen niet altijd serieus leven.. Beetje dollen, klieren mag wel!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Nieuw genoeg, je leert het nog wel.
[..]
Nee, maar je topics zijn ook niet echt bepaald van kwaliteit of zo.
Ik weet dat dit ONZ is, ik hoef dan ook geen serieus topic of zo, maar er is een verschil tussen bagger en kwalitatieve onzin.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:04 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Kom op beste mens, we kunnen niet altijd serieus leven.. Beetje dollen, klieren mag wel!
reageer dan niet zo aanvallend. Ik beledig jou toch niet? Jeetje!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet dat dit ONZ is, ik hoef dan ook geen serieus topic of zo, maar er is een verschil tussen bagger en kwalitatieve onzin.
Neem het vooral niet te serieus.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
reageer dan niet zo aanvallend. Ik beledig jou toch niet? Jeetje!
er mag gehuild wordenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Wel mooi dat je interpunctie gebruikt, getuigt van klasse!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Ik mag jou wel hoor!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neem het vooral niet te serieus.
Naah, nee. Ik hou het liever voor mijnzelfquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, emoties mogen hier geuit worden.
Waarom dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Naah, nee. Ik hou het liever voor mijnzelf
jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
wil je dat ik ga huilen dan?
Rot op danquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:20 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
He, niet zo schelden, wil je?
Goed zo! Uit die emoties! Wat voel je nog meer!quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:33 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
ik ben puur schoon! Laat mij please
wat wil je dat ik je vertelquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Goed zo! Uit die emoties! Wat voel je nog meer!
Waarom opende je dit topic?quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:35 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
wat wil je dat ik je vertel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |