Welke helft is Marokkaans?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:33 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Half Marokkaanse - Nederlandse.
Nee, absoluut niet! Maar vertel, hoe gaat het met je ouders?:@quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ook voor terroristen? Raar hoor.
ja sorry hoor, waar is je respect?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:38 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
wat lach je! Ga pizza eten jij!!!
Nou, ik ben netjes tegen jou hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja sorry hoor, waar is je respect?![]()
ooh en nog boos worden ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:41 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Nou, ik ben netjes tegen jou hoor
Swelles!quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de vraag![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh en nog boos worden ook
Wtf, mijn ouders gaan je niks aan, raar figuur.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Is toch lief van mij? Dat ik vraag hoe het met je geliefde ouders gaat? Pure respect!
Sorry, was niet mijn bedoeling. Echt waar!quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je breekt me emotioneel
mij wel!quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wtf, mijn ouders gaan je niks aan, raar figuur.
Oke, ik denk dat je me zou kunnen helen met een pic, het liefst een naaktfoto.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Sorry, was niet mijn bedoeling. Echt waar!
Doe niet zo butthurt johquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Gemeen is dat he? Ik vraag netjes hoe het met zijn ouders gaat, met een goede doel. Krijg ik zo'n antwoord terug, stank voor dank!quote:
Neem het niet zo serieus schatje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wat gaan mijn ouders nou ook maar iemand op FOK! aan?
ik had geen verkeerde bedoeling ermee. Sorry dan!quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dan negeer je dat tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik vind TS gewoon raar, en verveel me, mag ik?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan negeer je dat toch![]()
meteen heel drama omheen maken enzo
dacht dat je ouder dan 12 was rezzie
alles goed beste landgenoot?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan negeer je dat toch![]()
meteen heel drama omheen maken enzo
dacht dat je ouder dan 12 was rezzie
Prima maar doe niet zo strontirritantquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik vind TS gewoon raar, en verveel me, mag ik?
waarom?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik vind TS gewoon raar, en verveel me, mag ik?
Ben je wel Nederlands danquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
alles goed beste landgenoot?
Huiliequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Prima maar doe niet zo strontirritant![]()
Je loopt hele topics vol te kwakken met nietszeggende post waar verder niemand wat aan heeft,
een simpel "leuk voor je dat je terugbent" voldoet bij jou blijkbaar niet
Ja, half Nederlandse..quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben je wel Nederlands dan
quote:
Hypocrietquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |