Doe niet zo butthurt johquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wtf, mijn ouders gaan je niks aan, raar figuur.
Gemeen is dat he? Ik vraag netjes hoe het met zijn ouders gaat, met een goede doel. Krijg ik zo'n antwoord terug, stank voor dank!quote:
Neem het niet zo serieus schatje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wat gaan mijn ouders nou ook maar iemand op FOK! aan?
ik had geen verkeerde bedoeling ermee. Sorry dan!quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dan negeer je dat tochquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:48 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik vind TS gewoon raar, en verveel me, mag ik?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan negeer je dat toch![]()
meteen heel drama omheen maken enzo
dacht dat je ouder dan 12 was rezzie
alles goed beste landgenoot?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan negeer je dat toch![]()
meteen heel drama omheen maken enzo
dacht dat je ouder dan 12 was rezzie
Prima maar doe niet zo strontirritantquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik vind TS gewoon raar, en verveel me, mag ik?
waarom?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik vind TS gewoon raar, en verveel me, mag ik?
Ben je wel Nederlands danquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
alles goed beste landgenoot?
Huiliequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Prima maar doe niet zo strontirritant![]()
Je loopt hele topics vol te kwakken met nietszeggende post waar verder niemand wat aan heeft,
een simpel "leuk voor je dat je terugbent" voldoet bij jou blijkbaar niet
Ja, half Nederlandse..quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben je wel Nederlands dan
quote:
Hypocrietquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:44 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wtf, mijn ouders gaan je niks aan, raar figuur.
Hoezo?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je bent een beetje een neppert?
Volwaardige discussie, in ONZ? Jij bent zeker nieuw? Meestal wordt dit soort bagger binnen een paar minuten gesloten, TS heeft gewoon geluk deze keer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Blijkbaar ook incompetent, je durft geen volwaardige discussie met een ander aan te gaan
Ach, laat hem! Ik had geen verkeerde bedoelingen ermee, dat weet hij zelf ook! Maargoed, hoe gaat het met u?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Blijkbaar ook incompetent, je durft geen volwaardige discussie met een ander aan te gaan
Ik ben niet nieuw en ik weet dat dit soort bagger over het algemeen snel wordt gesloten. nu niet het geval en dus voel jij je genoodzaakt om het verder vol te baggeren zekerquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Volwaardige discussie, in ONZ? Jij bent zeker nieuw? Meestal wordt dit soort bagger binnen een paar minuten gesloten, TS heeft gewoon geluk deze keer.
Ik gedraag me altijd, al open ik soms lompe topic's maar ik beledig niemand, en scheld ook niemand uit. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:58 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Volwaardige discussie, in ONZ? Jij bent zeker nieuw? Meestal wordt dit soort bagger binnen een paar minuten gesloten, TS heeft gewoon geluk deze keer.
Jawel, ik kan dat toch niet ontkennen?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou je bent naar eigen zeggen dus niet echt Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |