Dus nu mogen we pics?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:01 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Jawel, ik kan dat toch niet ontkennen?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw en ik weet dat dit soort bagger over het algemeen snel wordt gesloten. nu niet het geval en dus voel jij je genoodzaakt om het verder vol te baggeren zeker
Nieuw genoeg, je leert het nog wel.quote:Geregistreerd Op: zaterdag 26 januari 2013 @ 22:38
Nee, maar je topics zijn ook niet echt bepaald van kwaliteit of zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:59 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd, al open ik soms lompe topic's maar ik beledig niemand, en scheld ook niemand uit. Dat is het verschil.
Kom op beste mens, we kunnen niet altijd serieus leven.. Beetje dollen, klieren mag wel!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
[..]
Nieuw genoeg, je leert het nog wel.
[..]
Nee, maar je topics zijn ook niet echt bepaald van kwaliteit of zo.
Ik weet dat dit ONZ is, ik hoef dan ook geen serieus topic of zo, maar er is een verschil tussen bagger en kwalitatieve onzin.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:04 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Kom op beste mens, we kunnen niet altijd serieus leven.. Beetje dollen, klieren mag wel!
reageer dan niet zo aanvallend. Ik beledig jou toch niet? Jeetje!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:05 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik weet dat dit ONZ is, ik hoef dan ook geen serieus topic of zo, maar er is een verschil tussen bagger en kwalitatieve onzin.
Neem het vooral niet te serieus.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
reageer dan niet zo aanvallend. Ik beledig jou toch niet? Jeetje!
er mag gehuild wordenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Wel mooi dat je interpunctie gebruikt, getuigt van klasse!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Ik mag jou wel hoor!quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:09 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Neem het vooral niet te serieus.
Naah, nee. Ik hou het liever voor mijnzelfquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, emoties mogen hier geuit worden.
Waarom dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:14 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Naah, nee. Ik hou het liever voor mijnzelf
jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
wil je dat ik ga huilen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |