Het was een "gehaaide", maar nu zag ze er ook uit als een "haai"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat zul je een lol hebben gehad ja.. Zeg eens 'frou frou' zonder te fluiten...Toe dan
Oh mijn god... En ik dacht dat ik een abo had op gekke vriendinnen. Hoe heb je het zolang met haar uitgehouden? Veel meer dan haar - toenmaligequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het was een "gehaaide", maar nu zag ze er ook uit als een "haai"
(Hoewel, heroine hoertje, komt wellicht dichter bij de waarheid (wat uiterlijk betreft dan he))
... en het was ooit een plaatje waar iedereen z'n nek op verdraaide.
Anyway, ze mocht al blij zijn dat ik dat niet heb gedaan. (Heb ik letterlijk zo tegen d'r gezegd).
Daarna heb ik nog zo'n uurtje of 4 met d'r zitten praten (in het buurt cafe & lopend door het park, die komt echt nooit meer m'n huis binnen) & daarbij heb ik aardig m'n zegje kunnen doen.
Op dat moment gaf ze b.v. ook toe dat wat ik vermoede rond een door haar aangeboden reisje naar Venetie (waar ik vroeger graag met d'r naar toe wilde) - Hoefde niets mee te nemen aan kleren e.d. zij zou wel een koffer met wat spullen regelen en eenmaal daar zouden we dan heen en weer varen naar Split (Kroatie - waar ze vandaan kwam (Servisch-kroaat overigens en erg pro servie)) had ze geld zat om kleren te kopen e.d.
Die wilde me dus gewoon menemen op drugstransport om 'het' te dragen, zonder dat te weten.
Had ik mooi vele jaren de tijd gehad om italiaans te leren![]()
Dat was wel zo'n beetje de laatste druppel toen der tijd. (maar 100% zekerheid dat het echt zo was, had ik dus pas 4 jaar later), vervolgens ontdekte ik dat ze die reis waarschijnlijk van mijn geld had betaald, aangezien alles weg was (2 dagen na storting salaris.)
Anyway: De schuldige blik & alle bekentenissen deden me goed. Dat d'r hele leven naar de klote was (2 kinderen intussen gehad & "afgepakt") stiekem ook wel.
Was voor mij ook meteen de vuurproef, of ik d'r kon weerstaan (wat daarvoor niet echt lukte).
Ach ja, zo maak je nog eens wat mee
edit:
Zou wel een goeie voor TRU zijn geweest:
Tarrot, geesten, wicka enz.enz.
tja... goede vraag...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh mijn god... En ik dacht dat ik een abo had op gekke vriendinnen. Hoe heb je het zolang met haar uitgehouden? Veel meer dan haar - toenmalige- uiterlijk kan er niet aan zijn geweest..
Er staat me iets van bij dat je er een topic over had, ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
tja... goede vraag...
Weet wel dat mijn voorspelling me dusdanig intrigeerde en zo compleet hoteldebotel was dat ik meer hen geslikt dan van iemand anders. (dat dit alles zou gebeuren heb ik rond m'n 21ste voorspeld. Geloofde er alleen zelf niets van en zou er alles aan doen om dat niet te laten gebeuren, juist daardoor heeft het kunnen gebeuren)
Was er ook wel één met de nodige problemen, maar die veroorzaakte ze vooral zelf (achteraf bekeken).
Ik zoek m'n topic ff op voor je
Ach, ik ben 23 en mijn vriend 28 en wij giechelden ook regelmatigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:30 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik had geloof ik ook dubbel gelegen. Maar ik lig van het n woord al in een deuk. Dus het zal wel aan mijn leeftijd liggen..
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:04 schreef MissVanity het volgende:
Gisteren onze auto gehaaldEn net even via internet een bosje bloemen en een flesje wijn besteld. Dat wordt vandaag bij mijn ouders afgeleverd.
Bevalt prima. Maar koekblik is een groot woord voor zo'n kleine autoquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef R0N1N het volgende:
Môge.
Wat een rust hier. Niet eens de gebruikelijke rits "goedemorgen".
Zijn er toch niet stil van geworden he ?
Dat is nergens voor nodig hoor
[..]![]()
& Bevalt het koekblik een beetje ?
Veel plezier er mee iig
TRU kent pieken en dalen. Dat is nooit anders geweest.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:44 schreef R0N1N het volgende:
Liep gisteravond zowaar eventjes storm in het (nieuwe) "Paranormale gave" topic. 52 posts in ongeveer evenveel minuten. Dat is bijna het weekelijks gemiddelde op TRU tegenwoordig.
... maar nu dus weer doodse stilte ...
Whoops, zet ik je zowaar in het donkerquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TRU kent pieken en dalen. Dat is nooit anders geweest.
Dat is niet waar... Afgelopen najaar heeft TRU een dip gehad, dat is van de winter helemaal bijgetrokken. Omstreeks december hadden we een flinke piek. Nu is het wat rustiger maar wel stabieler. Als je met nog langer geleden vergelijkt, denk ik niet dat TRU veel groter was, hoewel ik daar de statistieken bij zou moeten pakken om uitsluitsel te geven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:48 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Whoops, zet ik je zowaar in het donker
Sorry, zag je niet binnensluipen
Meh, Nederland kent ook pieken en dalen, net als de Himalaya. Het verschil zit 'm in de hoogte (verschillen).
wat vroeger een dal was, is nu een piek, zo ongeveer. (hoewel het vergeleken met andere forums nooit een echt stormloop subje is geweest)
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat is niet waar... Afgelopen najaar heeft TRU een dip gehad, dat is van de winter helemaal bijgetrokken. Omstreeks december hadden we een flinke piek. Nu is het wat rustiger maar wel stabieler. Als je met nog langer geleden vergelijkt, denk ik niet dat TRU veel groter was, hoewel ik daar de statistieken bij zou moeten pakken om uitsluitsel te geven.
Ik weet niet hoe groot TRU was in de tijd van Muus en Iteejer..quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Toen zaten we al dik een jaar in een dip hoor(imho)
Dat weet ik ook niet. Toen kwam ik hier nog niet, en vergeleken bij andere sub-forums nooit een hoogvlieger geweest, vermoed ik, maar zelfs voor TRU begrippen was 2012 bijzonder rustig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik weet niet hoe groot TRU was in de tijd van Muus en Iteejer..
Ja, dat laatste kan best kloppen, maar gelukkig trekt het weer aanquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:38 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Toen kwam ik hier nog niet, en vergeleken bij andere sub-forums nooit een hoogvlieger geweest, vermoed ik, maar zelfs voor TRU begrippen was 2012 bijzonder rustig.
Je moet het maar kunnen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goedenavond! Ik ben hier al een tijdje flink aan het genieten van The Beach Boys (van hun muziek dan)!
Haha, ik herken dit ook!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Niet helemaal waar , maar ze pakten het anders aan, helemaal over de rooie daarkomen en dan 1 blik van oma (en die zag het al ) en dan zo'n opmerking van ach jongen valt ook niet mee he ouder worden en voor dat je waffel open deed en honderd uit wilde gaan vertellen had ze al een plak cake of taart in je handen gedouwd en zei dan ga maar even lekker tv kijken ofzo en ze was al weer druk in de keuken( ik oefen al vast wat met cake en taart bakken straks ben ik ook een O(pa)
Yup. (& oud mod van BNW) & als één van de weinigen op de enige echte ooit van de grond gekomen "TRU meet" (net als ondergetekendequote:Op woensdag 20 februari 2013 20:47 schreef Atmosphere82 het volgende:
Misschien heb ik even wat gemist, maar wie is 'ToT' ineens? Een oude poster uit TRU?
Inderdaad, dat dacht ik ook. Hebben jullie het flink veranderd binnen Miss V.?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat ziet er anders uit dan ik me kan herinneren. Dat schilderij op de achtergrond ken ik nog wel. Die vond ik indrukwekkend.
Ja geweldig hè die Deutschemeisters!? Bij ons in Roosendaal is er één café waar er een exemplaar binnenstaat...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef R0N1N het volgende:
[..]dat was vroeger wel de plek voor de computerkasten, flipperkasten & "fruitautomaten" & geregeld nog een Deutschemeister erbij
Wat ook jammer is:quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef Atmosphere82 het volgende:
Oh op die manier! Deels Jammer, dat laatste!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:59 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja geweldig hè die Deutschemeisters!? Bij ons in Roosendaal is er één café waar er een exemplaar binnenstaat...
*kuchquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wat ook jammer is:
Ik ben zo ongeveer de laatste overgebleven die-hard die nog steeds in TRU zit van die(dat) groep(je) ... (& het is nog geen 2 jaar geleden)
Mwuhahaha...quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:47 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je moet het maar kunnen.
edit:
Oh, en goedenavond.
Dat geloof ik graag!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:07 schreef R0N1N het volgende:
[..]Zou er best ééntje thuis willen hebben. Zelfs in de shop zie je ze bijna nergens meer.
Jij was niet op de meet. (of heb je een "kloon" gebruikt ???)quote:
Oh, ik dacht dat je het over de users van 2 jr geleden hadquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Jij was niet op de meet. (of heb je een "kloon" gebruikt ???)
Maar gelukkig nog wel (zij het wat minder) in TRU
Toen ik begon met uitgaan, ik was toen ongeveer 17 3/4, ging ik in het begin altijd met vrienden naar een vast (hardrock/emo/punk etc.)café. Daar draaiden ze dit nummer elke zaterdagavond wel een keer of drie! Brengt mooie herinneringen terug, bedankt!quote:
Yeah. FUBAR.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
<snip>
Maar verder: wat een verhaal van je trouwens RON1N!
Heb zelf het leukste gemist. De rupsenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, ik dacht dat je het over de users van 2 jr geleden had.
Nee, ik was er niet bij op de meet. Wel jammer eigenlijk want het was leuk he?
Ja wat minder hier, maar ik post wel trouw iedere vrijdag een beetje herrieNet als jij
Mazzelpik! De rupsen vielen gewoon op hun hoofdquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Heb zelf het leukste gemist. De rupsen![]()
Vrijdagmiddagherrie is wel een beetje traditie inmiddels geworden ja
Er moest toch iets in de plaats van de helaas verdwenen vaste vrijdagmiddagrel komen![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mazzelpik! De rupsen vielen gewoon op hun hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |