abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123027162
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:07 schreef Catnip het volgende:

[..]

Klopt :P
Want van oma mag alles, wat moeder vaak verbiedt . :P
pi_123027208
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:21 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen :D
De zon! Eindelijk O+ Zo lekker.
Hier ook! Heerlijk :)
Gister heb ik een uur in de zon gezeten.

Oh ja, en feli's met je autootje :P
  maandag 18 februari 2013 @ 13:08:15 #153
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_123027707
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

:Y
Oma zijn schijnt ook veel leuker te zijn dan moeder. Wel de lusten niet de lasten.

En bedankt iedereen voor de felicitaties :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  maandag 18 februari 2013 @ 13:17:50 #154
342898 MissVanity
pi_123028032
Mijn buik is zo ongelooflijk ongelijk... De rechterkant is veel dikker. Ziet er echt raar uit. En dan af en toe een bult hier en daar van handjes en voetjes. Ik voel me net Sigourny Weaver. Er probeert een Alien uit mijn buik te breken! :o Haha! Hij duwt ook de hele tijd met zijn billen in mijn zij.

Ik heb trouwens de deur hier wagenwijd openstaan. De poesjes vinden het ook weer heerlijk buiten. En die geur O+ Schoonmaken is ook fijner met de deur open.

pi_123028145
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:17 schreef MissVanity het volgende:
Mijn buik is zo ongelooflijk ongelijk... De rechterkant is veel dikker. Ziet er echt raar uit. En dan af en toe een bult hier en daar van handjes en voetjes. Ik voel me net Sigourny Weaver. Er probeert een Alien uit mijn buik te breken! :o Haha! Hij duwt ook de hele tijd met zijn billen in mijn zij.

Ik heb trouwens de deur hier wagenwijd openstaan. De poesjes vinden het ook weer heerlijk buiten. En die geur O+ Schoonmaken is ook fijner met de deur open.

[ afbeelding ]
Oh een echt voorjaarsgevoel! Ik zag gister hele vluchten ganzen die terugkomen. Ik denk idd. dat de winter voorbij is.
Raar idee lijkt me dat idd. zo'n wezentje in je buiik. En straks wordt dat ieen zelfstandig mens met een eigen persoonlijkheid enzo, Een echt iemand zeg maar. Lijkt me een heel raar besef.
  maandag 18 februari 2013 @ 13:49:27 #156
342898 MissVanity
pi_123029037
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh een echt voorjaarsgevoel! Ik zag gister hele vluchten ganzen die terugkomen. Ik denk idd. dat de winter voorbij is.
Raar idee lijkt me dat idd. zo'n wezentje in je buiik. En straks wordt dat ieen zelfstandig mens met een eigen persoonlijkheid enzo, Een echt iemand zeg maar. Lijkt me een heel raar besef.
Ik ruik het voorjaar nog niet. Maar ik weet zeker dat het er aan komt. Gister had de zon al kracht en voelde zo lekker warm aan.
Inderdaad vreemd idee dat er een mens in mijn buik zit. Meestal realiseer ik me dat niet. En dat is maar goed ook. Want dat is echt een eng idee. Dan durf ik me haast niet te bewegen omdat ik bang ben het kind iets aan te doen.
  maandag 18 februari 2013 @ 14:22:35 #157
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_123030207
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Niet helemaal waar , maar ze pakten het anders aan, helemaal over de rooie daarkomen en dan 1 blik van oma (en die zag het al ) en dan zo'n opmerking van ach jongen valt ook niet mee he ouder worden en voor dat je waffel open deed en honderd uit wilde gaan vertellen had ze al een plak cake of taart in je handen gedouwd en zei dan ga maar even lekker tv kijken ofzo en ze was al weer druk in de keuken ;) ( ik oefen al vast wat met cake en taart bakken straks ben ik ook een O(pa)
There is only one religion
  maandag 18 februari 2013 @ 14:27:08 #158
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_123030360
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:08 schreef MissVanity het volgende:

[..]

:Y
Oma zijn schijnt ook veel leuker te zijn dan moeder. Wel de lusten niet de lasten.

En bedankt iedereen voor de felicitaties :D
:@ die felicitaties waren meer voor je autootje dan voor je vriend, maar goed dan omdat jij zoveel van hem houdt, nog gefeliciteert met de verjaardag van je vriend. *)
  maandag 18 februari 2013 @ 14:29:18 #159
342898 MissVanity
pi_123030452
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:27 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

:@ die felicitaties waren meer voor je autootje dan voor je vriend, maar goed dan omdat jij zoveel van hem houdt, nog gefeliciteert met de verjaardag van je vriend. *)
Haha. Ik snapte dat de felicitaties voor de auto waren. Mijn vriend is zaterdag pas jarig.
pi_123030507
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:29 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Haha. Ik snapte dat de felicitaties voor de auto waren. Mijn vriend is zaterdag pas jarig.
Niet gefeliciteerd met je vriend dus :D
Vooralsnog dan :P
  maandag 18 februari 2013 @ 14:36:23 #161
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_123030706
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:29 schreef MissVanity het volgende:

[..]

tsja....dat vertelde je er niet bij , maar bevalt tie? (ik bedoel niet je vriend maar het autootje :P )
  maandag 18 februari 2013 @ 14:40:37 #162
342898 MissVanity
pi_123030867
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:36 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

tsja....dat vertelde je er niet bij , maar bevalt tie? (ik bedoel niet je vriend maar het autootje :P )
Hij is er nog niet. Er moest nog een radio in. Heeft er nooit ingezeten dus alle kabels moeten nog aangelegd worden :') Waarschijnlijk kunnen we m woensdag halen. Dus je hoort het nog. :D
  maandag 18 februari 2013 @ 14:50:40 #163
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_123031198
Dus alle verjaardags-boodschappen kunnen met het autootje gedaan worden onder het genot van een lekker muziekje, klinkt beter dan jouw het laten sjouwen in je positie-jurken ^O^
Hopelijk kan je vriend uitstekend in- parkeren })
  maandag 18 februari 2013 @ 16:16:26 #164
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_123034274
Goedemiddag! :)

Gefeliciteerd met jullie gekregen auto MissVanity! ^O^

En over een kwartier is mijn laatste werkdag afgelopen, jippie!!! _O-

}:|
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 18 februari 2013 @ 16:19:22 #165
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_123034400
Wilde vandaag nasi maken, maar natuurlijk zaterdag de helft vergeten te kopen omdat we te lang stil stonden voor 't snoepschap ;)
Nu géén zin. Vanavond pasta. Daar kun je ook creatief mee zijn!

Heeft overigens iemand van jullie 1 of 2 computer in de woonkamer staan? Zeg maar een thuiswerkplek ofzo?

Wij proberen mbt de plattegrond van ons evt. nieuwe huis onze bureaus daar te plaatsen, met behoud van het gezellige van de woonkamer, maar 't lukt voor geen meter.
Anders wordt het een aparte werkkamer op de 1e verdieping (dat zo ook zijn voordelen heeft, maar manlief zit liever beneden). Ideeen?
(Un)masking for the greater good.
  maandag 18 februari 2013 @ 16:27:19 #166
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_123034741
Wat is de afmeting van de woonkamer, de mijnes is 5 bij 5 meter , we hadden een grote werktafel en een verlengt stukje waar al onze (4) pc's, en monitoren op stonden, het deelde de kamer in een gedeelte als zithoek (banken,tafeltje kastje tv) en een pc muur.
  maandag 18 februari 2013 @ 16:38:32 #167
342898 MissVanity
pi_123035228
Wij hebben 2 computers tegen de muur staan en de bank daarachter. Op die manier hebben we toch nog een aparte woonkamer. Ik kijk ff of ik er een foto van kan maken. Uitleggen is niet mijn sterke punt :P
  maandag 18 februari 2013 @ 16:45:39 #168
342898 MissVanity
pi_123035510

Zo dus. Kat kwam nog even snel aanrennen om ook op de foto te kunnen :P
Computers, bank, salontafel, tvkast. Zo is de opstelling.
  maandag 18 februari 2013 @ 17:01:40 #169
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_123036138
5 x 4. Maar dan reken in de hoek richting de keuken etc niet mee.

Manlief heeft een 'eisen pakketje'. Hij wil niet met de rug naar bank (ik liever ook niet), maar het bureau tegen de achterkant van de bank aanschuiven vind steenz ook niets: 'Dan hijg ik half bij je in je nek als je op de bank zit'. Het splitsen dmv van een lage kast wil ook niet, want daar is de ruimte niet diep genoeg voor. Het is nogal hopeloos. We zijn al met 3D modellen aan de slag geweest, maar tot nu toe zonder resultaat.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat er op de 2e verdieping twee grote slaapkamers zitten, dus het is zeker mogelijk om een van de twee om te toveren tot werkkamer. Kunnen we ieder ons eigen hoekje creeren. Maar goed... m'n man zit dus liever beneden. Het is niet verenigbaar op deze manier ;)

Denk dat het overigens toch die werkkamer gaat worden, trouwens..
  maandag 18 februari 2013 @ 17:06:06 #170
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_123036313
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:01 schreef Natalie het volgende:
5 x 4. Maar dan reken in de hoek richting de keuken etc niet mee.

Manlief heeft een 'eisen pakketje'. Hij wil niet met de rug naar bank (ik liever ook niet), maar het bureau tegen de achterkant van de bank aanschuiven vind steenz ook niets: 'Dan hijg ik half bij je in je nek als je op de bank zit'. Het splitsen dmv van een lage kast wil ook niet, want daar is de ruimte niet diep genoeg voor. Het is nogal hopeloos. We zijn al met 3D modellen aan de slag geweest, maar tot nu toe zonder resultaat.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat er op de 2e verdieping twee grote slaapkamers zitten, dus het is zeker mogelijk om een van de twee om te toveren tot werkkamer. Kunnen we ieder ons eigen hoekje creeren. Maar goed... m'n man zit dus liever beneden. Het is niet verenigbaar op deze manier ;)

Denk dat het overigens toch die werkkamer gaat worden, trouwens..
Ja ...maar vanaf de bank tegen de achterkant van een monitor aankijken met wat haarsprieten erbovenuit is ook geen gezicht hoor :{w
  maandag 18 februari 2013 @ 17:12:56 #171
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_123036595
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:06 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ja ...maar vanaf de bank tegen de achterkant van een monitor aankijken met wat haarsprieten erbovenuit is ook geen gezicht hoor :{w
Momenteel staat de werkeenheid ook in de huiskamer. Maar dat is uit nood geboren: elders is geen ruimte ;)
Zit dus nu met mijn rug naar het zitgedeelte. Maar 's avonds zit ik op de bank, en dan kijk ik dus continue naar de rug van m'n man als hij bij de pc zit. 'Gezellig' :)

Argumenten tegen een aparte werkkamer zijn overigens:
- Mogelijk meer tijd besteden in de werkkamer, dan in de woonkamer (steenz zit graag bij de pc)
- Elkaar niet kunnen zien/spreken als een v/d twee op de bank tv kijkt
- Steeds die trap op/af als je 'even iets wilt opzoeken op de pc'.

Maar aan de andere kant:
- Bij een aparte werkkamer houd je werk/woon goed gescheiden. Beide personen zijn dan 100 procent aanwezig in de woonkamer, en niet voor 50% half bij hetgene dat op het computerscherm staat.
- Met de pc's in de woonkamer zien we dan alleen elkaars rug.. da's ook niet gezellig. Elders (lees: de werkkamer) gaan zitten, maakt dan ook niet zoveel meer uit.
- Laptop/tablet op BG in een kast oid leggen, zodat je voor evt. snel zoekwerk niet per se naar de werkkamer hoeft.

Ben wel benieuwd naar julle mening hierover :@
We zijn er al zolang mee bezig dat ik snap naar wat objectief commentaar :)
  maandag 18 februari 2013 @ 18:13:13 #172
342898 MissVanity
pi_123038675
Ik zou zeker weten gaan voor een werkkamer. Computers zuigen alle gezelligheid weg uit de woonkamer. En mannen zijn toch meestal niet aanspreekbaar als ze achter de computer zitten dus daar hoef je ze ook niet voor in de woonkamer te zetten. Bij ons is het uit nood geboren omdat we maar 2 slaapkamers hebben. Eerst was 1 daarvan werkkamer. Nu dus babykamer.
Ik denk dat bij ons de computers na de geboorte naar de slaapkamer gaan. Zodat we weer ruimte hebben voor gekruip en een box. En geloof me dat het echt gezelliger is zonder computers.
  maandag 18 februari 2013 @ 19:05:22 #173
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123040617
Laptop / notebook.

Kun je gewoon mee op de bank zitten. Bovendien zijn het kul argumenten die hier worden gebruikt tegen de PC.

Alsof op de bank hangen en, onaanspreekbaar, een beetje naar GTST, HVN, Boulevard, Idols en al die andere crap staren ... ook meer iets beter is :{w

Computer is tenminste interactief, je kunt nog eens wat leren (als je wilt) enz. i.p.v. verstand op nul en dom naar verzonnen ellende, of de laatste nieuwe roddels kijken. ( Wat allemaal ook prima kan met een PC :P )

TV de deur uit ! :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 18 februari 2013 @ 19:50:03 #174
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_123042741
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:13 schreef MissVanity het volgende:
Ik zou zeker weten gaan voor een werkkamer. Computers zuigen alle gezelligheid weg uit de woonkamer. En mannen zijn toch meestal niet aanspreekbaar als ze achter de computer zitten dus daar hoef je ze ook niet voor in de woonkamer te zetten.
Dat herken ik idd hier ook wel. Daarom scheid ik het liever.
Net nog even met over gehad met manlief, en hij ziet gelukkig ook de voordelen van een werkkamer ten opzichte van de pc's in de huiskamer. Zeker ook omdat hij soms thuis aan 't werk is voor de uni: concentreren gaat toch beter als er geen tv op de achtergrond staat te loeien.

'Met de laptop op de bank' of 'met de laptop op de eettafel' is hier absoluut geen optie. Steenz heeft RSI/KANS klachten en dan is laptoppen-op-de-bank vragen om nog meer problemen. Het gaat net een beetje beter :)

quote:
Bij ons is het uit nood geboren omdat we maar 2 slaapkamers hebben. Eerst was 1 daarvan werkkamer. Nu dus babykamer.
Ik denk dat bij ons de computers na de geboorte naar de slaapkamer gaan. Zodat we weer ruimte hebben voor gekruip en een box. En geloof me dat het echt gezelliger is zonder computers.
Snap het probleem. Wij zouden dan straks 2 grote slaapkamers + een derde slaapkamer op zolder krijgen, als alles doorgaat. Er is genoeg ruimte. Hier zouden de pc's dan ook naar zolder gaan als er een kleintje komt.
  maandag 18 februari 2013 @ 19:52:26 #175
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_123042878
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef R0N1N het volgende:
Laptop / notebook.

Kun je gewoon mee op de bank zitten. Bovendien zijn het kul argumenten die hier worden gebruikt tegen de PC.
Da's een mening, die in dit geval - zo begrijp ik - prima op jou van toepassing is.
Maar dat geldt niet voor de rest, hè.
  maandag 18 februari 2013 @ 20:39:09 #176
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_123045840
mijn bescheiden oordeel is,dat ik liever tegen iemands rug aankijk maar dat die peroon wel "äanwezig" is, dan dat ik naar niemand kijk
(en alleen via skype een directe verbinden heb wat ook geen optie is als je muziek luistert de hele dag).
  maandag 18 februari 2013 @ 21:18:03 #177
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123047823
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:52 schreef Natalie het volgende:
Da's een mening, die in dit geval - zo begrijp ik - prima op jou van toepassing is.
Maar dat geldt niet voor de rest, hè.
Niet dat er geen argumenten zijn (genoemd), waarvan er velen 'persoonlijk' kunnen zijn (zoals dat IK de doorsnee pulp op TV precies dat vind. Pulp. & dat computers ongezellig zouden zijn, dat zijn meningen) ;)

... maar dat het echt niet uitmaakt of je naar een dappere dodo achter z'n PC'tje zit te staren, of naar mien met d'r soaps op TV, is gewoon een feit. :P

Voornaamste, lijkt mij, is dat je liefst zoveel mogelijk samen doet / bent. (& dat is meer dan "aanwezig zijn"). Of dat nu met TV, PC of wat dan ook is maakt niet zoveel uit.

Daarbij uiteraard rekening houdend met van alles en nog wat. (geven en nemen dus :P )

Laptoppen op de bank zie ikzelf ook niet zitten, maar m'n moeder zweert er bij. Achter de eettafel is niet anders dan achter een bureau, in mijn geval iig, dus dat is dan weer geen probleem.

Sowieso wel handig om niet met je rug naar anderen te gaan zitten, vind ikzelf. Een dergelijke opstelling zou ik al niet mee willen beginnen. Dat betekend echter dat de PC een prominentere plek moet krijgen dan "in het verste hoekje".

Ook kun je denken aan een grotere monitor, die je desnoods naast de TV hangt, en dan met los toetsenbord & muis op een grotere afstand gaan zitten (dichterbij elkaar en/of meer in de juiste richting). Je bent niet meer verplicht met zo'n "doos" & een berg snoeren op tafel te zitten. (Budget afhankelijk, uiteraard)

Voor werk kun je inderdaad beter apart zitten, vind ik. Daarbuiten is het wel zo fijn om samen ... een potje te gamen :P (en nee, dat bedoel ik niet dubbelzinnig ! :P )

Op de langere termijn gaat de TV & PC zoals we 'm kennen sowieso verdwijnen en blijft "internet" (in z'n vele vormen) met Smartphone's (Mini PC's), Mediacenter's en soortgelijke 'gadgets' over.

Niet dat het héél veel uitmaakt of je nu SBS op TV of een internet channel bekijkt op je 52" monitor, maar het heeft wel de nodige gevolgen voor de "format". Reklameblokken en vaste tijden voor bepaalde programma's, zijn (deels) niet meer van deze (op de deur kloppende) tijd.

Daar is het einde van het tijdperk "samen voor de buis hangen" mede een gevolg van. (het steeds verder toenemende aanbod kanalen was daar ook al deels schuldig aan, met 2 TV's in huis ;) )

De "PC" (iig z'n verwanten) gaan de huiskamer steeds verder binnendringen en een plek opeisen. Goed moment om daar nu al enige rekening mee te houden ;)

& zolang je elkaar niet hoeft te SMSen of mailen (in huis), valt het nog mee ;)
pi_123047852
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:45 schreef MissVanity het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dus. Kat kwam nog even snel aanrennen om ook op de foto te kunnen :P
Computers, bank, salontafel, tvkast. Zo is de opstelling.
Dat ziet er anders uit dan ik me kan herinneren. Dat schilderij op de achtergrond ken ik nog wel. Die vond ik indrukwekkend.
  maandag 18 februari 2013 @ 21:39:37 #179
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123049143
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat ziet er anders uit dan ik me kan herinneren. Dat schilderij op de achtergrond ken ik nog wel. Die vond ik indrukwekkend.
De opstelling op de foto is anders redelijk "normaal". (Dat zie je bijna overal, binnen een bepaalde leeftijdsgroep. Bij ouderen b.v. vaak weggestopt in een kast ;) )

Zou ook zo 1,2,3 niet weten hoe je dat anders/beter kunt neerzetten. Omdraaien (tafels tegen bank, stoel/rug naar muur) levert slechts ten dele een betere "communicatie" op. Iemand op de bank zit dan nog altijd met zijn/haar rug naar de "computeraar".

Sowieso lastig om de boel zo te zetten dat beide elkaar kunnen zien, en ieder toch achter z'n eigen "ding" kan kruipen. Voor TV zappend bankhangen is een groot bureau voor je snuffert niks. Voor computeren is een salontafel voor je snuffert en luie stoel/bank onder je kont dan weer niks. Dat maakt het lastig te combineren.
  maandag 18 februari 2013 @ 22:23:04 #180
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_123051766
wat mis ik die moderne gezelschaps-spelletjes....met zijn vieren op een rijtje achter de pc Call of Duty spelen.
De nostalgie van de pc generatie, die goeie ouwe tijd :|W
  maandag 18 februari 2013 @ 22:37:41 #181
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123052607
quote:
12s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:23 schreef Dance99Vv het volgende:
wat mis ik die moderne gezelschaps-spelletjes....met zijn vieren op een rijtje achter de pc Call of Duty spelen.
De nostalgie van de pc generatie, die goeie ouwe tijd :|W
Ouwe tijd ?
Praktisch elk weekend nog ;)
... maar draai m'n hand niet om voor een echt ouderwets potje Risk (of "Mens, erger je niet" ^O^ )

Pong, Space invaders & Pac-man en/of een C=64, dat is nostalgie :P
(& ik heb ze nog allemaal. :D )
  maandag 18 februari 2013 @ 22:39:14 #182
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_123052707
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ouwe tijd ?

Pong, Space invaders & Pac-man en/of een C=64, dat is nostalgie :P
(& ik heb ze nog allemaal. :D )
Dat is de snackbargeneratie _O-

Na de flipperkasten die het een behoorlijk tijdje uitgehouden hebben, zag je de pac-man kasten verschijnen, en niet veel later de gokkasten(leverde meer geld en ruimte op i.v.m. de traditionele flipperkast)

[ Bericht 10% gewijzigd door Dance99Vv op 18-02-2013 22:47:46 ]
  maandag 18 februari 2013 @ 22:47:21 #183
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123053202
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef Dance99Vv het volgende:
Dat is de snackbargeneratie _O-
:D dat was vroeger wel de plek voor de computerkasten, flipperkasten & "fruitautomaten" & geregeld nog een Deutschemeister erbij ;)
  maandag 18 februari 2013 @ 22:48:57 #184
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_123053287
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef R0N1N het volgende:

[..]

:D dat was vroeger wel de plek voor de computerkasten, flipperkasten & "fruitautomaten" & geregeld nog een Deutschemeister erbij ;)
ah je vatte de link al :P
pi_123061227
Goedemorgen :(
pi_123061324
Ik ben boos.
Ik zou nu eigenlijk naar de dagbehandeling moeten, maar ik ga niet denk ik. Mijn moeder flipte net tegen me, en zei dat ik toch niks goeds doe. Altijd leuk om te horen..En ja, dan word ik ook boos. En ja, dan ga je schelden en schreeuwen.
pi_123061546
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:47 schreef Catnip het volgende:
Ik ben boos.
Ik zou nu eigenlijk naar de dagbehandeling moeten, maar ik ga niet denk ik. Mijn moeder flipte net tegen me, en zei dat ik toch niks goeds doe. Altijd leuk om te horen..En ja, dan word ik ook boos. En ja, dan ga je schelden en schreeuwen.
Het zit je ook niet altijd mee, he?
Waarom zei je moeder dat dan?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:41:28 #188
342898 MissVanity
pi_123062329
Goedemorgen!
Gisteravond had ik een borstvoedingsbijeenkomst samen met vriendje. Volgens mij zijn wij te jong om kinderen te krijgen. We moesten steeds giechelen :P Ze lieten een filmpje zien van het aanhappen en ik had nooit verwacht om een complete borst te zien verdwijnen is zo'n klein mondje :o Ik dacht altijd dat alleen de tepel naar binnen ging. Naïef van mij :P
Ze hadden ook een nepborst mee waarmee ze demonstraties deden. Dat was echt te komisch!
pi_123062685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:41 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen!
Gisteravond had ik een borstvoedingsbijeenkomst samen met vriendje. Volgens mij zijn wij te jong om kinderen te krijgen. We moesten steeds giechelen :P Ze lieten een filmpje zien van het aanhappen en ik had nooit verwacht om een complete borst te zien verdwijnen is zo'n klein mondje :o Ik dacht altijd dat alleen de tepel naar binnen ging. Naïef van mij :P
Ze hadden ook een nepborst mee waarmee ze demonstraties deden. Dat was echt te komisch!
Jemig, dat dacht ik ook atlijd.. :o
Ik denk dat het wel meevalt hoor, als ik erbij was geweest had ik me ook bescheurd. ik ben ook benieuwd wat het commentaar van WagakB geweest zou zijn,, eigenlijk.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 10:07:18 #190
342898 MissVanity
pi_123062884
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jemig, dat dacht ik ook atlijd.. :o
Ik denk dat het wel meevalt hoor, als ik erbij was geweest had ik me ook bescheurd. ik ben ook benieuwd wat het commentaar van WagakB geweest zou zijn,, eigenlijk.
WagakB... :D Die had ook dubbel gelegen :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 12:44:27 #191
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123068051
;( waarom ben ik nou zo visueel ingesteld ... fijn de rest van de dag met naar borsten happende babies op m'n "3de oog" ... ;(
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:01:06 #192
342898 MissVanity
pi_123076236
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:44 schreef R0N1N het volgende:
;( waarom ben ik nou zo visueel ingesteld ... fijn de rest van de dag met naar borsten happende babies op m'n "3de oog" ... ;(
Haha :D Graag gedaan hoor :P
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:35:02 #193
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_123077767
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 08:47 schreef Catnip het volgende:
Ik ben boos.
Oh bah. Het zit je ook niet mee :{
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:35:38 #194
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_123077797
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:41 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen!
Huh? Is het zo?
Dat heb ik ook nooit geweten :D
  dinsdag 19 februari 2013 @ 16:36:04 #195
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_123077818
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:44 schreef R0N1N het volgende:
Het leven is hard soms ;)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:30:39 #196
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_123080172
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 16:35 schreef Natalie het volgende:
Huh? Is het zo?
Dat heb ik ook nooit geweten :D
Met een cupje AA is dat zo ja :P

... maar verder is het hoofd van een baby zo groot als een cup C, dus lijkt me stug (ook nooit gezien en ik heb het vaker gezien dan me lief is :P )
pi_123080207
over carnaval gesproken:

Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:38:53 #198
342898 MissVanity
pi_123080484

Ik had het nog nooit gezien. Maar dat aanhappen, ik schrok er gewoon van. *Hap* Haha!
pi_123082612
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:07 schreef MissVanity het volgende:

[..]

WagakB... :D Die had ook dubbel gelegen :P
Ik had geloof ik ook dubbel gelegen. Maar ik lig van het n woord al in een deuk. Dus het zal wel aan mijn leeftijd liggen.. :P
pi_123084318
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:52 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Alle tanden waren uit d'r mond geslagen door d'r nieuwe vriendje (bij wie ze het zelfde had geflikt) en toen kwam ze bij mij zielig doen. Dat was een geweldig gesprek (voor mij dan :P )

Wat zul je een lol hebben gehad ja.. Zeg eens 'frou frou' zonder te fluiten...Toe dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')