hoiquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:42 schreef Andromache het volgende:
de oudere man-met-ex-in-een-huis wil er voor haar zijn ivm overlijden in de familie. nou, mooi, laat maar, hoef ik de keuze niet meer te maken. einde verhaal. speeddaten is alweer gecanceld... jeetje, het moet toch mogelijk zijn, morgen ergens een date regelen?? desnoods de kroeg in
komt u maar heren, wie wil???
Maar even serieus he. Ben jij nooit bang dat ze een leuker iemand tegen het lijf loopt?quote:
Wat is je probleem?quote:
Die kans lijkt me niet specifiek groter. Hoogstens dat z'n piemel groter is. Kan ik wel tegenop. Als je niet met anderen date kom je ze toch ook tegen? En misschien zelfs spannender om dan toch met ze te flirten, gezien het gehalte vreemdgangers.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar even serieus he. Ben jij nooit bang dat ze een leuker iemand tegen het lijf loopt?
Nou ja, dit is dan wel meer de kat op het spek binden zoals dat heet, aangezien er wel in beginsel een andere insteek bij komt kijken, vandaar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
[..]
Die kans lijkt me niet specifiek groter. Hoogstens dat z'n piemel groter is. Kan ik wel tegenop. Als je niet met anderen date kom je ze toch ook tegen? En misschien zelfs spannender om dan toch met ze te flirten, gezien het gehalte vreemdgangers.
Hihihihi, je zei insteekquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, dit is dan wel meer de kat op het spek binden zoals dat heet, aangezien er wel in beginsel een andere insteek bij komt kijken, vandaar.
En dit. Ik dacht dat dat alleen aan die toppers onder de heren hier was voorbehouden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Smeken om een date. Total turn on.
technisch gezien bied ik er eentje aanquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Technisch gezien moet je misschien even van datingsites af zolang je in wanhopigville woont. Dat levert voor iedereen een leeg locatiebalkje op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
technisch gezien bied ik er eentje aan
Te ver weg, te jong en ik heb nog niet op paiq met je gesproken dus ik bedank nuquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
technisch gezien bied ik er eentje aanniet te serieus nemen hoor
Ik denk dat mannen daar iets makkelijker in zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
In je eentje naar de kroeg? Ik heb respect voor jouquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Andromache het volgende:
h dear... wat je er ook van mag vinden, ik ga morgen sowieso wat leuks doen met iemand, ik heb jaren in kluizenaarmodus thuis gezeten, dus als je me echt zou kennen, zou je trots op me zijn dat ik dit tenminste durf, op datingsites, NMLK, in mijn eentje de kroeg in. maar goed, dat is vast te kortzichtig voor Fok.
Maar hoe werkt dat dan? Je date een paar keer met iemand, neukt ermee, en kapt het dan weer af? Of hebben jullie beiden een harem aan vaste dates achter de hand?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
Ik had laatst met iemand een leeg uiterlijkheden balkje. En het was een fotobewonderaar van me. Maar toch scoorde ik een 2.7 voor haar (zij een 6.2 voor mij)? Paiqs logic eludes me.
Insteek, insteek, het idee is niet om een ander vriendje/vriendinnetje te zoeken hoor. En ik maak me weinig zorgen.
"als je me echt zou kennen" is keyword.. dat doen we niet op fok he. Dus je kan ook niet verwachten dat mensen naar die verwachting gaan reageren op je.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Andromache het volgende:
oh dear... wat je er ook van mag vinden, ik ga morgen sowieso wat leuks doen met iemand, ik heb jaren in kluizenaarmodus thuis gezeten, dus als je me echt zou kennen, zou je trots op me zijn dat ik dit tenminste durf, op datingsites, NMLK, in mijn eentje de kroeg in. maar goed, dat is vast te kortzichtig voor Fok.
Een echte autist, ik dacht het al.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In je eentje naar de kroeg? Ik heb respect voor jou![]()
Hey joh, hardstikke goed hoor. Maar je komt blijkbaar anders over dan jij je voelt? Namelijk wanhopig en gefrustreerd. Maar blijf je gewoon lekker goed voelen over wat je bereikt en go for the stars. Geen sarcasme trouwens.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Andromache het volgende:
oh dear... wat je er ook van mag vinden, ik ga morgen sowieso wat leuks doen met iemand, ik heb jaren in kluizenaarmodus thuis gezeten, dus als je me echt zou kennen, zou je trots op me zijn dat ik dit tenminste durf, op datingsites, NMLK, in mijn eentje de kroeg in. maar goed, dat is vast te kortzichtig voor Fok.
Dat zou een normaal patroon zijn. Je laat elkaar gewoon vrij voor de momenten dat je elkaar toch niet gaat zien. En daten met het idee dat je toch geen serieuze relatie met persoon gaat willen zal je ook niet onbekend zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan? Je date een paar keer met iemand, neukt ermee, en kapt het dan weer af? Of hebben jullie beiden een harem aan vaste dates achter de hand?
[/oprecht nieuwsgierig is]
Jij zou het waarschijnlijk niet eens durven dusja wie noem je de autist?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een echte autist, ik dacht het al.
Same here... ik doe dat ook redelijk vaak en dat is echt niet makkelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In je eentje naar de kroeg? Ik heb respect voor jou![]()
of hij wil haar meer dan zij hem. oid.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan? Je date een paar keer met iemand, neukt ermee, en kapt het dan weer af? Of hebben jullie beiden een harem aan vaste dates achter de hand?
[/oprecht nieuwsgierig is]
Klopt, maar ik ben daar altijd wel duidelijk over, voor zover dat kan. Maar dat is niet wat ik vroeg eigenlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
[..]
Dat zou een normaal patroon zijn. Je laat elkaar gewoon vrij voor de momenten dat je elkaar toch niet gaat zien. En daten met het idee dat je toch geen serieuze relatie met persoon gaat willen zal je ook niet onbekend zijn
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zou het waarschijnlijk niet eens durven dusja wie noem je de autist?
7.3 hierquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
Ik had laatst met iemand een leeg uiterlijkheden balkje. En het was een fotobewonderaar van me. Maar toch scoorde ik een 2.7 voor haar (zij een 6.2 voor mij)? Paiqs logic eludes me.
Insteek, insteek, het idee is niet om een ander vriendje/vriendinnetje te zoeken hoor. En ik maak me weinig zorgen.
Stoer toch juistquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Andromache het volgende:
Je vraagt hoe het gaat. Nou, "gewoon" dus, met uitzondering van het feit dat we geen welwillende singles zijn. Ik zou niet weten waarom we ingewikkelde constructies zouden hebben ofzo. Weten prima wat we wel en niet kunnen maken, 's all.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben daar altijd wel duidelijk over, voor zover dat kan. Maar dat is niet wat ik vroeg eigenlijk.
Maar uiteindelijk kap je het dan altijd weer af, op een gegeven moment?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:03 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je vraagt hoe het gaat. Nou, "gewoon" dus, met uitzondering van het feit dat we geen welwillende singles zijn. Ik zou niet weten waarom we ingewikkelde constructies zouden hebben ofzo. Weten prima wat we wel en niet kunnen maken, 's all.
Ga naar KPDquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:06 schreef habitue het volgende:
Nu we toch in de vraagmodus zitten. Hier vrouw aanwezig voor een avondje ongeremde sex?
Dus wel, anders vroeg ik het niet. Maar weten ze dat dan ook van tevoren?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:05 schreef Dizorn het volgende:
Ja dus, want niet op zoek naar iets vasts. Zo onduidelijk is dat toch niet?
Nou ja DancingPhoebe heeft in zo verre wel een punt, dat ik heel graag wil, maar dat wil ik al sinds ik 13 ben. Groot verschil is alleen dat ik vroeger wanhopig was en alleen thuis zat, me lelijk en stom voelend. Tegenwoordig wil ik nog steeds graag, maar zie ik ook dat ik wel degelijk heel leuk ben, dat mensen me graag mogen en dat ik er mag zijn. Dat ze me dan wegstopt in 'Wanhopigville', whatever that may be, dat doet pijn, want het ligt veel gecompliceerder dan dat soort zwart-witetiketjes.quote:
Kan niet voor haar spreken. Maar ik ben wel vrij duidelijk jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus wel, anders vroeg ik het niet. Maar weten ze dat dan ook van tevoren?
Okay. Hehe. Het duurde een jaar, maar dan is dat tenminste wat meer helder. Nu Perzephone nog hetzelfde gaan vragen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Kan niet voor haar spreken. Maar ik ben wel vrij duidelijk ja
Ik snap dat nooitquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:05 schreef Dizorn het volgende:
Ja dus, want niet op zoek naar iets vasts. Zo onduidelijk is dat toch niet?
quote:Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Dan verwijzen je naar de topics waarin je hier aan kunt werken! Veel succes! Het kan! Echt! Maar niet hier.
Nooit een relatie/verhouding gehad tot nu toe? Ik ben zelf ook wel redelijk wanhopig naar liefde en knuffelen samen film kijken etc. Heb een relatie van 4 jaar gehad en nu een jaar weer alleen en het knaagt enorm. Ik weet niet of ik dat dan uitstraal of nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou ja DancingPhoebe heeft in zo verre wel een punt, dat ik heel graag wil, maar dat wil ik al sinds ik 13 ben. Groot verschil is alleen dat ik vroeger wanhopig was en alleen thuis zat, me lelijk en stom voelend. Tegenwoordig wil ik nog steeds graag, maar zie ik ook dat ik wel degelijk heel leuk ben, dat mensen me graag mogen en dat ik er mag zijn. Dat ze me dan wegstopt in 'Wanhopigville', whatever that may be, dat doet pijn, want het ligt veel gecompliceerder dan dat soort zwart-witetiketjes.
Het lijkt me gewoon gezellig, iemand om mee te lachen en te knuffelen, en in eerste instantie vaak barhangen/koffiedrinken/elkaar leren kennen. Huisje, boompje, beestje jeweetz... Dat ik daar mijn best voor doe, dat is toch verre van wanhopig? Mensenlief, ik ga dit jaar voor het eerst in mijn leven alleen op vakantie! Ik maak er wat van, met vrienden, in mijn eentje, en ook met leuke dates, let maar op!
Ik haal ze niet van paiq af hoor. Ze komen vast nog wel terug voor een 2e ronde keuzequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
Lekker is dat, hebben we nu ook al concurrentie van bezette mensen op Paiq..schiet niet op zo he..;)
Het gaat erom wat je precies hier post.. hier dient het over datingtopics te gaan (oke, gebeurd niet altijd, maar we doen ons best)quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Andromache het volgende:
nee joh, daar hoor ik echt niet thuis. Ik heb ervaringen met datingsites, RP, Paiq, E-matching, Knuz trouwens ook, dus ik hoor hier ook. nou, ik hou er dan maar mee op, als ik kennelijk zó'n verkeerd beeld van mezelf neerzet?
En als iemand hier post... dat die zelfmoord wil plegen... en het leven niet meer ziet zitten omdat alles en iedereen tegen die persoon is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je precies hier post.. hier dient het over datingtopics te gaan (oke, gebeurd niet altijd, maar we doen ons best)
andere problemen zijn voor andere topics.
Zo af en toe (bij bv nieuwelingen) doen we dat ook wel hoor. Volgens mij is Andro niet zo nieuw en weet der weg wel te vidnen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
En als iemand hier post... dat die zelfmoord wil plegen... en het leven niet meer ziet zitten omdat alles en iedereen tegen die persoon is.
Stuur je die dan ook maar even zonder pardon naar een ander topic?
De instelling is juist, maar geef dan direct de link van het topic waar dat wel kan.
Gaat u verder....
Als iemand die je niet kent op jouw bank ligt te slapen, wijs je die dan ook waar hij wel kan slapen of verzoek je die persoon enkel om jouw huis te verlaten?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
En als iemand hier post... dat die zelfmoord wil plegen... en het leven niet meer ziet zitten omdat alles en iedereen tegen die persoon is.
Stuur je die dan ook maar even zonder pardon naar een ander topic?
De instelling is juist, maar geef dan direct de link van het topic waar dat wel kan.
Gaat u verder....
Why not, je kan elkaar toch tips geven, of gaat het echt alleenmaar over datingsite-ervaringen, is meer een slowchat toch (ben er nog maar sinds gister bij hoor dus correct me als ik verkeerdquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Andromache, ik vind het echt naar voor, zou er hele meevoelende reacties op kunnen geven in_een_ander_topic.
En dat meen ik nog ook. Ik gun het niemand zich zo te voelen/het leven zo te ervaren, maar het hoort gewoon niet in dit topic thuis. Het heeft geen reet met daten via datingsites te maken en het verpest het onderwerp keer op keer op keer.
[..]
Nee, het is dus geen slowchat. En eerlijk is eerlijk, iedereen in dit topic doet het soms, maar dat eeuwige ge-topic-vervuil over/door allerlei sociale angsten en problemen neemt gewoon zo makkelijk het volledige topic over.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Why not, je kan elkaar toch tips geven, of gaat het echt alleenmaar over datingsite-ervaringen, is meer een slowchat toch (ben er nog maar sinds gister bij hoor dus correct me als ik verkeerd)
De SC proberen we enorm te beperken. Modjes controleren hier regelmatig en halen zo de bezem erdoorheen. en als het teveel is sluiten ze de reeks.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Why not, je kan elkaar toch tips geven, of gaat het echt alleenmaar over datingsite-ervaringen, is meer een slowchat toch (ben er nog maar sinds gister bij hoor dus correct me als ik verkeerd)
Tja, ik weet nou niet of je mij hier nou mee gerustelt of mee beledigt..quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:15 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ik haal ze niet van paiq af hoor. Ze komen vast nog wel terug voor een 2e ronde keuze
Nee dus. Even niet zo dom doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef habitue het volgende:
Zetten we toch gewoon sc voor het topic, problem solved
Soms heb je feestje, dat loopt wel eens uit de hand... en ik slaap zelf altijd op bed dus lekker belangrijk ;-)quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als iemand die je niet kent op jouw bank ligt te slapen, wijs je die dan ook waar hij wel kan slapen of verzoek je die persoon enkel om jouw huis te verlaten?
Ridicuul voorbeeld is ridicuul.
Geintje joh!quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee dus. Even niet zo dom doen.
Oh. Je weet het hier tegenwoordig maar nooit.quote:
Ik vind dat best wel kansloos eigenlijk. Ik hoop niet dat ik moet uitleggen waarom dat zo is. Iets met Captain Obvious en zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Dizorn het volgende:
Kan niet voor haar spreken. Maar ik ben wel vrij duidelijk ja
Lijkt me alleenmaar een goed tekenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh. Je weet het hier tegenwoordig maar nooit.![]()
Maar ontopic dan; mijn date to be apped me plat, en ik probeer dat een beetje te temperen. Ze is wel erg enthousiast en ik vraag me af of dat geen slecht teken is. Ik moet 'r nog irl zien namelijk.
euhh, nee dus.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me alleenmaar een goed teken
Ze denkt de hele dag aan hem, hoe kan dat een slecht teken zijnquote:
Dat ze geen leven heeft? dat ze te veel aan hem gehecht is tewrijl ze elkaar nog niet kennen? dat ze wanhopig is? dat ze problemen heeft?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze denkt de hele dag aan hem, hoe kan dat een slecht teken zijn
Precies. En daar zit dus mijn zorg. Maar we gaan het meemaken denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ze geen leven heeft? dat ze te veel aan hem gehecht is tewrijl ze elkaar nog niet kennen? dat ze wanhopig is? dat ze problemen heeft?
Mwah, dat hoeft niet per se zo te zijn hoor. Maar goed, da's louter uit eigen ervaring.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
ik vraag me af of dat geen slecht teken is. Ik moet 'r nog irl zien namelijk.
Dan vindt ze je niet zo leuk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:52 schreef habitue het volgende:
Ik vertrouw dat soort meiden ook niet echt :p aan de andere kant heb ik ook contact met een meisje die reageert eens in de 2 dagen
Inderdaad, of dan is hij hooguit leuk als tweede of derde keus.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef Fascination het volgende:
Dan vindt ze je niet zo leuk.!
Zou je denkenquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan vindt ze je niet zo leuk.!
Wat is een goed aantal complimentjes? Wanneer kan je beter kappen? Vrouwen zijn altijd zo 'subtiel' aka vaagquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:00 schreef Andromache het volgende:
ooo dat heb ik ooit ook gehad, een man die nog voor de date zei 'ik vind je een enorm schatje'. op de date zelf strooide hij ook de hele tijd met cliché complimentjes. nee, dat werd hem niet, voelde me erg ongemakkelijk, maar ben toch nog wezen poolen met hem uit beleefdheid. beter had ik het na een drankje afgekapt. ach en wee, de groene internetdater
Als een meisje je écht leuk vindt reageert ze veel sneller. Twee dagen wachten doet ze dan echt niet.quote:
Ik bedoelde dat sarcastisch, vandaar mijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Als een meisje je écht leuk vindt reageert ze veel sneller. Twee dagen wachten doet ze dan echt niet.
En zeg nu zelf, hoeveel tijd kost nu werkelijk om even een smsje of whatsappje te sturen?
Sarcasme heeft een eigen smiley (quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:09 schreef habitue het volgende:
Ik bedoelde dat sarcastisch, vandaar mijnweet ook wel dat het wss niks wordt.
Maar zolang ze mij ook vragen blijft stellen reageer ik ook wel. Het is een leuk gesprek namelijk. En ze is lekker![]()
Die komt dan meteen zo onvriendelijk over!quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Sarcasme heeft een eigen smiley (), leer hem gebruiken.
Eens. En niet iedereen zit de hele dag met zijn telefoon in zijn hand.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Andromache het volgende:
in het mailstadium, beetje aftasten, de eerste week ofzo, vind ik om de 2 dagen reageren niet zo heel gedk. als je eenmaal elkaars nummer hebt, wil je toch vaak contact om concreet die date te plannen, lijkt mij.
'Trucjes' van te voren verzinnen is inderdaad nogal oncharmantquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:05 schreef Andromache het volgende:
nou, in dat geval was het vooral erg 'bedacht' allemaal, niet op de spontane flirtmanier. ik kan het niet zo goed uitleggen, het voelde gewoon niet goed.
Dat is zeker zo, maar er zit wel degelijk een verschil tussen dát of consequent om de 2 dagen reageren.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:16 schreef eefje801 het volgende:
niet iedereen zit de hele dag met zijn telefoon in zijn hand.
Dat is ook heel consequent andersquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar er zit wel degelijk een verschil tussen dát of consequent om de 2 dagen reageren.
Je kunt imo niet echt spreken van goed contact zo sporadisch, dan denk je sowieso niet aan elkaar, dan log je in en denk je, oh die hadden we ook nogquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar er zit wel degelijk een verschil tussen dát of consequent om de 2 dagen reageren.
Ergo, dus als een meisje je écht leuk vindt reageert ze veel sneller.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je kunt imo niet echt spreken van goed contact zo sporadisch, dan denk je sowieso niet aan elkaar, dan log je in en denk je, oh die hadden we ook nog
Dat is wel veel invullen voor de ander hoor, je hebt elkaar nog niet eens ontmoet dan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kunt imo niet echt spreken van goed contact zo sporadisch, dan denk je sowieso niet aan elkaar, dan log je in en denk je, oh die hadden we ook nog
Als ik iemand/interessant vind ga ik echt niet 2 dagen wachten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:11 schreef Andromache het volgende:
in het mailstadium, beetje aftasten, de eerste week ofzo, vind ik om de 2 dagen reageren niet zo heel gedk. als je eenmaal elkaars nummer hebt, wil je toch vaak contact om concreet die date te plannen, lijkt mij.
Vroeger kon je voor 5 cent een heel brood kopen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:42 schreef Telefooncel het volgende:
Vroeger had men geen whatsapp en zelfs geen telefoon en internet heb ik gehoord, toen duurde het soms weken voordat je elkaar zag en sprak.
Ik geef je gelijk hoor, maar het vrijblijvende/makkelijke van Paiq strookte in mijn beleving niet helemaal met het afspreken van een tijd van online komen. Beetje laksigheid, én wederom, de wederpartij is niet leuk genoeg om tijd voor te maken, denk ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:37 schreef eefje801 het volgende:
Ligt het nou aan mij of kun je ook gewoon iemand vragen: hé we lopen elkaar steeds mis hier, wanneer ben je weer online? Lijkt me gezellig om dan verder te praten.
In plaats van gaan invullen waarom iemand snel of langzaam reageert. Hoor je er niks meer van? Block. Zo simpel is het.
Dr Who is hier zie ik. Met de Tardis.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:42 schreef Telefooncel het volgende:
Vroeger had men geen whatsapp en zelfs geen telefoon en internet heb ik gehoord, toen duurde het soms weken voordat je elkaar zag en sprak.
Nee hoor, dan ging je gewoon langs om te vragen wanneer iemand tijd had om af te spreken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:42 schreef Telefooncel het volgende:
Kan best, ik was er niet bij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee hoor, dan ging je gewoon langs om te vragen wanneer iemand tijd had om af te spreken.
Een jaar of anderhalf geleden voor het laatst opgestaan. Date aanbod genoeg, maar je verzuipt vaak in een woud aan profielen. Werkt dat nog steeds met die hartjes?quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:54 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Wat zijn de ervaringen hier van mannen betreffende Relatieplanet? Ben enkele dagen lid, maar vind het allemaal wat traag/onduidelijk gaan. Krijg wel interesse berichten, maar niet echt reacties op mijn berichten. Of moet de vrouw ook betalend gebruiker zijn voordat ze kan reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |