hoiquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:42 schreef Andromache het volgende:
de oudere man-met-ex-in-een-huis wil er voor haar zijn ivm overlijden in de familie. nou, mooi, laat maar, hoef ik de keuze niet meer te maken. einde verhaal. speeddaten is alweer gecanceld... jeetje, het moet toch mogelijk zijn, morgen ergens een date regelen?? desnoods de kroeg in
komt u maar heren, wie wil???
Maar even serieus he. Ben jij nooit bang dat ze een leuker iemand tegen het lijf loopt?quote:
Wat is je probleem?quote:
Die kans lijkt me niet specifiek groter. Hoogstens dat z'n piemel groter is. Kan ik wel tegenop. Als je niet met anderen date kom je ze toch ook tegen? En misschien zelfs spannender om dan toch met ze te flirten, gezien het gehalte vreemdgangers.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar even serieus he. Ben jij nooit bang dat ze een leuker iemand tegen het lijf loopt?
Nou ja, dit is dan wel meer de kat op het spek binden zoals dat heet, aangezien er wel in beginsel een andere insteek bij komt kijken, vandaar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
[..]
Die kans lijkt me niet specifiek groter. Hoogstens dat z'n piemel groter is. Kan ik wel tegenop. Als je niet met anderen date kom je ze toch ook tegen? En misschien zelfs spannender om dan toch met ze te flirten, gezien het gehalte vreemdgangers.
Hihihihi, je zei insteekquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, dit is dan wel meer de kat op het spek binden zoals dat heet, aangezien er wel in beginsel een andere insteek bij komt kijken, vandaar.
En dit. Ik dacht dat dat alleen aan die toppers onder de heren hier was voorbehouden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Smeken om een date. Total turn on.
technisch gezien bied ik er eentje aanquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Technisch gezien moet je misschien even van datingsites af zolang je in wanhopigville woont. Dat levert voor iedereen een leeg locatiebalkje op.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
technisch gezien bied ik er eentje aan
Te ver weg, te jong en ik heb nog niet op paiq met je gesproken dus ik bedank nuquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:49 schreef Andromache het volgende:
[..]
technisch gezien bied ik er eentje aanniet te serieus nemen hoor
Ik denk dat mannen daar iets makkelijker in zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
In je eentje naar de kroeg? Ik heb respect voor jouquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Andromache het volgende:
h dear... wat je er ook van mag vinden, ik ga morgen sowieso wat leuks doen met iemand, ik heb jaren in kluizenaarmodus thuis gezeten, dus als je me echt zou kennen, zou je trots op me zijn dat ik dit tenminste durf, op datingsites, NMLK, in mijn eentje de kroeg in. maar goed, dat is vast te kortzichtig voor Fok.
Maar hoe werkt dat dan? Je date een paar keer met iemand, neukt ermee, en kapt het dan weer af? Of hebben jullie beiden een harem aan vaste dates achter de hand?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
Ik had laatst met iemand een leeg uiterlijkheden balkje. En het was een fotobewonderaar van me. Maar toch scoorde ik een 2.7 voor haar (zij een 6.2 voor mij)? Paiqs logic eludes me.
Insteek, insteek, het idee is niet om een ander vriendje/vriendinnetje te zoeken hoor. En ik maak me weinig zorgen.
"als je me echt zou kennen" is keyword.. dat doen we niet op fok he. Dus je kan ook niet verwachten dat mensen naar die verwachting gaan reageren op je.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Andromache het volgende:
oh dear... wat je er ook van mag vinden, ik ga morgen sowieso wat leuks doen met iemand, ik heb jaren in kluizenaarmodus thuis gezeten, dus als je me echt zou kennen, zou je trots op me zijn dat ik dit tenminste durf, op datingsites, NMLK, in mijn eentje de kroeg in. maar goed, dat is vast te kortzichtig voor Fok.
Een echte autist, ik dacht het al.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In je eentje naar de kroeg? Ik heb respect voor jou![]()
Hey joh, hardstikke goed hoor. Maar je komt blijkbaar anders over dan jij je voelt? Namelijk wanhopig en gefrustreerd. Maar blijf je gewoon lekker goed voelen over wat je bereikt en go for the stars. Geen sarcasme trouwens.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Andromache het volgende:
oh dear... wat je er ook van mag vinden, ik ga morgen sowieso wat leuks doen met iemand, ik heb jaren in kluizenaarmodus thuis gezeten, dus als je me echt zou kennen, zou je trots op me zijn dat ik dit tenminste durf, op datingsites, NMLK, in mijn eentje de kroeg in. maar goed, dat is vast te kortzichtig voor Fok.
Dat zou een normaal patroon zijn. Je laat elkaar gewoon vrij voor de momenten dat je elkaar toch niet gaat zien. En daten met het idee dat je toch geen serieuze relatie met persoon gaat willen zal je ook niet onbekend zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan? Je date een paar keer met iemand, neukt ermee, en kapt het dan weer af? Of hebben jullie beiden een harem aan vaste dates achter de hand?
[/oprecht nieuwsgierig is]
Jij zou het waarschijnlijk niet eens durven dusja wie noem je de autist?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een echte autist, ik dacht het al.
Same here... ik doe dat ook redelijk vaak en dat is echt niet makkelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In je eentje naar de kroeg? Ik heb respect voor jou![]()
of hij wil haar meer dan zij hem. oid.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan? Je date een paar keer met iemand, neukt ermee, en kapt het dan weer af? Of hebben jullie beiden een harem aan vaste dates achter de hand?
[/oprecht nieuwsgierig is]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |