Klopt, maar ik ben daar altijd wel duidelijk over, voor zover dat kan. Maar dat is niet wat ik vroeg eigenlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
[..]
Dat zou een normaal patroon zijn. Je laat elkaar gewoon vrij voor de momenten dat je elkaar toch niet gaat zien. En daten met het idee dat je toch geen serieuze relatie met persoon gaat willen zal je ook niet onbekend zijn
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zou het waarschijnlijk niet eens durven dusja wie noem je de autist?
7.3 hierquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:53 schreef Dizorn het volgende:
Ik had laatst met iemand een leeg uiterlijkheden balkje. En het was een fotobewonderaar van me. Maar toch scoorde ik een 2.7 voor haar (zij een 6.2 voor mij)? Paiqs logic eludes me.
Insteek, insteek, het idee is niet om een ander vriendje/vriendinnetje te zoeken hoor. En ik maak me weinig zorgen.
Stoer toch juistquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Andromache het volgende:
oh dear... wat je er ook van mag vinden, ik ga morgen sowieso wat leuks doen met iemand, ik heb jaren in kluizenaarmodus thuis gezeten, dus als je me echt zou kennen, zou je trots op me zijn dat ik dit tenminste durf, op datingsites, NMLK, in mijn eentje de kroeg in. maar goed, dat is vast te kortzichtig voor Fok.
Je vraagt hoe het gaat. Nou, "gewoon" dus, met uitzondering van het feit dat we geen welwillende singles zijn. Ik zou niet weten waarom we ingewikkelde constructies zouden hebben ofzo. Weten prima wat we wel en niet kunnen maken, 's all.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben daar altijd wel duidelijk over, voor zover dat kan. Maar dat is niet wat ik vroeg eigenlijk.
Maar uiteindelijk kap je het dan altijd weer af, op een gegeven moment?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:03 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je vraagt hoe het gaat. Nou, "gewoon" dus, met uitzondering van het feit dat we geen welwillende singles zijn. Ik zou niet weten waarom we ingewikkelde constructies zouden hebben ofzo. Weten prima wat we wel en niet kunnen maken, 's all.
Ga naar KPDquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:06 schreef habitue het volgende:
Nu we toch in de vraagmodus zitten. Hier vrouw aanwezig voor een avondje ongeremde sex?
Dus wel, anders vroeg ik het niet. Maar weten ze dat dan ook van tevoren?quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:05 schreef Dizorn het volgende:
Ja dus, want niet op zoek naar iets vasts. Zo onduidelijk is dat toch niet?
Nou ja DancingPhoebe heeft in zo verre wel een punt, dat ik heel graag wil, maar dat wil ik al sinds ik 13 ben. Groot verschil is alleen dat ik vroeger wanhopig was en alleen thuis zat, me lelijk en stom voelend. Tegenwoordig wil ik nog steeds graag, maar zie ik ook dat ik wel degelijk heel leuk ben, dat mensen me graag mogen en dat ik er mag zijn. Dat ze me dan wegstopt in 'Wanhopigville', whatever that may be, dat doet pijn, want het ligt veel gecompliceerder dan dat soort zwart-witetiketjes.quote:
Kan niet voor haar spreken. Maar ik ben wel vrij duidelijk jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dus wel, anders vroeg ik het niet. Maar weten ze dat dan ook van tevoren?
Okay. Hehe. Het duurde een jaar, maar dan is dat tenminste wat meer helder. Nu Perzephone nog hetzelfde gaan vragen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:11 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Kan niet voor haar spreken. Maar ik ben wel vrij duidelijk ja
Ik snap dat nooitquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:05 schreef Dizorn het volgende:
Ja dus, want niet op zoek naar iets vasts. Zo onduidelijk is dat toch niet?
quote:Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Dan verwijzen je naar de topics waarin je hier aan kunt werken! Veel succes! Het kan! Echt! Maar niet hier.
Nooit een relatie/verhouding gehad tot nu toe? Ik ben zelf ook wel redelijk wanhopig naar liefde en knuffelen samen film kijken etc. Heb een relatie van 4 jaar gehad en nu een jaar weer alleen en het knaagt enorm. Ik weet niet of ik dat dan uitstraal of nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou ja DancingPhoebe heeft in zo verre wel een punt, dat ik heel graag wil, maar dat wil ik al sinds ik 13 ben. Groot verschil is alleen dat ik vroeger wanhopig was en alleen thuis zat, me lelijk en stom voelend. Tegenwoordig wil ik nog steeds graag, maar zie ik ook dat ik wel degelijk heel leuk ben, dat mensen me graag mogen en dat ik er mag zijn. Dat ze me dan wegstopt in 'Wanhopigville', whatever that may be, dat doet pijn, want het ligt veel gecompliceerder dan dat soort zwart-witetiketjes.
Het lijkt me gewoon gezellig, iemand om mee te lachen en te knuffelen, en in eerste instantie vaak barhangen/koffiedrinken/elkaar leren kennen. Huisje, boompje, beestje jeweetz... Dat ik daar mijn best voor doe, dat is toch verre van wanhopig? Mensenlief, ik ga dit jaar voor het eerst in mijn leven alleen op vakantie! Ik maak er wat van, met vrienden, in mijn eentje, en ook met leuke dates, let maar op!
Ik haal ze niet van paiq af hoor. Ze komen vast nog wel terug voor een 2e ronde keuzequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
Lekker is dat, hebben we nu ook al concurrentie van bezette mensen op Paiq..schiet niet op zo he..;)
Het gaat erom wat je precies hier post.. hier dient het over datingtopics te gaan (oke, gebeurd niet altijd, maar we doen ons best)quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef Andromache het volgende:
nee joh, daar hoor ik echt niet thuis. Ik heb ervaringen met datingsites, RP, Paiq, E-matching, Knuz trouwens ook, dus ik hoor hier ook. nou, ik hou er dan maar mee op, als ik kennelijk zó'n verkeerd beeld van mezelf neerzet?
En als iemand hier post... dat die zelfmoord wil plegen... en het leven niet meer ziet zitten omdat alles en iedereen tegen die persoon is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je precies hier post.. hier dient het over datingtopics te gaan (oke, gebeurd niet altijd, maar we doen ons best)
andere problemen zijn voor andere topics.
Zo af en toe (bij bv nieuwelingen) doen we dat ook wel hoor. Volgens mij is Andro niet zo nieuw en weet der weg wel te vidnen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
En als iemand hier post... dat die zelfmoord wil plegen... en het leven niet meer ziet zitten omdat alles en iedereen tegen die persoon is.
Stuur je die dan ook maar even zonder pardon naar een ander topic?
De instelling is juist, maar geef dan direct de link van het topic waar dat wel kan.
Gaat u verder....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |