Of je geeft hem blormenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:41 schreef Renesite het volgende:
Ik haat mensen met tikfouten. Hihi.
Jij mag blijvenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:46 schreef Inscriviti het volgende:
Ik heb mijn vriendin een digitaal fotolijstje gegeven met een foto van Jan Smit uit 2000
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:46 schreef Inscriviti het volgende:
Ik heb mijn vriendin een digitaal fotolijstje gegeven met een foto van Jan Smit uit 2000
Stuur maar door richting Arbnhemquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:29 schreef PatriQue89 het volgende:
En nog een gesprek bij de gemeente volgende week!
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja. En een 8.5 sociale zekerheidsrecht
quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Netjesquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:00 schreef PatriQue89 het volgende:
How comeeeequote:Op donderdag 14 februari 2013 17:07 schreef Kally het volgende:
!@#$%^&*()_#$%^&*()
Weer die klote gootsteen verstopt
Weet ik niet, maar weer te ver om zelf te doen, stomme standpijpen hier ook in die oude baggerflatquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:13 schreef roos85 het volgende:
Tentamen van gisteren gehaaldeen zesje, mja gehaald is gehaald
Grrr, ik zou wel willen helpen zoeken!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:07 schreef Kally het volgende:
!@#$%^&*()_#$%^&*()
Weer die klote gootsteen verstopt
Goedzo!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:13 schreef roos85 het volgende:
Tentamen van gisteren gehaaldeen zesje, mja gehaald is gehaald
Hmmm, echt vervelend!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar weer te ver om zelf te doen, stomme standpijpen hier ook in die oude baggerflat
Die docent is ook mijn begeleider, met paar meiden aangegeven dat dit hertentamen vele malen moeilijker was dan de vorige.. we hadden er niet echt vertrouwen in.. is ze geloof ik gelijk gaan nakijkenquote:
Herken het, vreselijk irritant!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar weer te ver om zelf te doen, stomme standpijpen hier ook in die oude baggerflat
Nouja, beterquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die docent is ook mijn begeleider, met paar meiden aangegeven dat dit hertentamen vele malen moeilijker was dan de vorige.. we hadden er niet echt vertrouwen in.. is ze geloof ik gelijk gaan nakijken
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Grrr, ik zou wel willen helpen zoeken!
Goed bezigquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dankjehele opluchting! al 2 vakken van vorig jaar weg kunnen strepen
Nog 3 te gaan
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:25 schreef roos85 het volgende:
Nu mag ik vanavond wel een roseetje he?
met een biertje voor mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:25 schreef roos85 het volgende:
Nu mag ik vanavond wel een roseetje he?
deze is dan ook vrij lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:28 schreef Kally het volgende:
Na alle tentamens Roos zwaar verslaafd aan rosé
Welke is dat?quote:
die moet dan wel opquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of we trekken die mega fles prosecco open
gallo rosé!quote:
Ik heb de Zinfadel altijd, die is ook echt lekker, wel zoetig maarquote:
Zaterdagquote:
Nomnomquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Nomnom. Heb nog een fles staan, neem ik ook wel mee!
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:28 schreef Renesite het volgende:
ff pimpen met mijn kaartjen
[ afbeelding ]
Die post ik net eldersquote:
quote:
Dan ik..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha, klasgenoot heeft ook gesprek bij DUO. Uurtje later dan mij.
Een roseetje om rustig te worden?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK TWIJFELDE HEEL ERG
*SNIJ SNIJ KRAS KRAS*
Zeggen van 20 tot 24 uur dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:36 schreef Lutte het volgende:
Waarom is er bij sollicitaties nooit de optie 'doe maar wat'? Het kan me echt geen flikker schelen in welke weken je me inplant en ook niet hoeveel uur, ik kan nu wel bv twintig zeggen maar 24 maakt me dan ook niks uit. Compleeex.
Ja dat was meer een voorbeeldje, het maakt me gewoon niet zoveel uit als ze me maar aannemen. Want je moet minstens en maximaal invullen, maar ja, wat is minstens, liever wel meer dan zestien uur in de week maar tien is ook prima. Ik weet gewoon niet wat ze willen en ben vooral flexibelquote:
Dan vanaf 16 uur doen (is 2 dagen) tot 32 uur? Als dat te veel is 24 uur.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat was meer een voorbeeldje, het maakt me gewoon niet zoveel uit als ze me maar aannemen. Want je moet minstens en maximaal invullen, maar ja, wat is minstens, liever wel meer dan zestien uur in de week maar tien is ook prima. Ik weet gewoon niet wat ze willen en ben vooral flexibel
Jup denk dat ik dat doe, want meer dan 32 uur wil ik ook niet. En minimaal, ja zestien dan maar, anders ga ik lekker het BD bezorgen hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan vanaf 16 uur doen (is 2 dagen) tot 32 uur? Als dat te veel is 24 uur.
Njah je geeft wel 2 tot 4 dagen aan, dus flexibel ook, dat helpt welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup denk dat ik dat doe, want meer dan 32 uur wil ik ook niet. En minimaal, ja zestien dan maar, anders ga ik lekker het BD bezorgen hoor
Jup en ik heb nu iets van een CV met stage en opleiding itt tot vorige jarenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah je geeft wel 2 tot 4 dagen aan, dus flexibel ook, dat helpt wel
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup en ik heb nu iets van een CV met stage en opleiding itt tot vorige jaren
Mijn vader net tegen me "Komt ze uit het noorden van het land of zo? "quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn vader net tegen me "Komt ze uit het noorden van het land of zo? "
Hoezo?
"Omdat d'r kinderen alletwee een achternaam met -ma er achter hebben? "
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vaders die je vrienden op faebook toe voegen terwijl ze het niet snappen![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:58 schreef Lutte het volgende:
Whahaha, ZwabBen ook wel benieuwd naar het verhaal achter jouw naam en die van je vader
Ik vraag me echt af hoe af en toe zijn brein af en toe zo radicaal de berm in kan sturenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:30 schreef roos85 het volgende:
Goed bezig Lut!
Veel plezier met de mannen Kal!
Jouw pa Zwab
Zal de leeftijd wel zijn, mijn ma heeft af en toe ook van de vage opmerkingenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe af en toe zijn brein af en toe zo radicaal de berm in kan sturen
En ik zie dat ironisch genoeg juist nu mijn zin een beetje raar isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal de leeftijd wel zijn, mijn ma heeft af en toe ook van de vage opmerkingen
Hihiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ik zie dat ironisch genoeg juist nu mijn zin een beetje raar is
wat naar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:37 schreef roos85 het volgende:
Nog steeds cijfer van een bepaalde module/vak niet terug, ik die docent gemaild of er alwat bekend was, dacht hij dat ik het over een andere module had die wij totaal niet van hem hebben gehad
Vind het vooral lomp, neem aan dat je als docent wel onthoud welke modules je hebt gegeven en dan net doen of ik fout zat met De modulequote:
Moest je zoveel capriolen uithalen om hem te laten winnen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:00 schreef Lutte het volgende:
Episch verloren van vriendje met Stratego, het was bijna gênantNu is ie werken en verjaardag voor vanavond is afgezegd want het feestvarken is ziek dus lekker helemaal niks
Dikke buikquote:
Ganz geilquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Boh. Pika doodknuppelen .. eh knuffelen
Mega buikpijn, de family pack paracetamollen is echt m'n bffquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe komt het? Waarom leef je nog maar net?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mega buikpijn, de family pack paracetamollen is echt m'n bff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door DeZwabber op 16-02-2013 23:14:01 ]🐙
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Oei... doesn't sound fun.. Hmm... niet echt veel zinnigs over te zeggen, behalve dat het vervelend is ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuh, geen idee verder.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oei... doesn't sound fun.. Hmm... niet echt veel zinnigs over te zeggen, behalve dat het vervelend is ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door DeZwabber op 16-02-2013 23:14:17 ]🐙
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, geen idee verder.Wil je eerlijkheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik weet dat ze anders is als de gemiddelde vrouw, dus ik kan het helemaal fout hebben, dat voorop.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet dat ze anders is als de gemiddelde vrouw, dus ik kan het helemaal fout hebben, dat voorop.
Maar klinkt alsof ze iemand heeft leren kennen daar en even afstand van alles en iedereen hier neemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Oh nee dan heb ik het volkomen mis, misschien even een flinke dip? Blijf proberen maar niet te pushySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh nee dan heb ik het volkomen mis, misschien even een flinke dip? Blijf proberen maar niet te pushy
[ Bericht 5% gewijzigd door DeZwabber op 16-02-2013 23:29:37 ]🐙
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Ja snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wil je nou even ophouden met dat sorry, we kennen elkaar inmiddels goed genoeg om dat kwijt te kunnen bij elkaar toch? Althans hier kan het, in andere topics nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
Sorry, moest het even ergens kwijt
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
Sorry, moest het even ergens kwijt
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik bedoel niet dat je normaal moet doen in de zin van er niet over zeuren. Want dat doe je niet. Als er iemand is die nooit zeurt ben jij dat Zwabje!
En dat wat Kal zei!
[ Bericht 6% gewijzigd door DeZwabber op 16-02-2013 23:47:07 ]🐙
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
Dat lijkt me het besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door DeZwabber op 16-02-2013 23:59:37 ]🐙
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
Oke, niet lachenLulloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[ Bericht 27% gewijzigd door DeZwabber op 17-02-2013 00:09:54 ]🐙
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Nou ja gelukkig is er niks ergsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaaaaaaa, wasquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder moet je dan wijn drinken, dat helpt
je lag al lekker te diep ademen en roggelen annacht. Gezelliebellie xoxoxoxoquote:
moet je nagaan wat ik 3 weken heb moeten aanhoren van jou.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
je lag al lekker te diep ademen en roggelen annacht. Gezelliebellie xoxoxoxo
Kloptquote:Op maandag 18 februari 2013 14:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder moet je dan wijn drinken, dat helpt
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
moet je nagaan wat ik 3 weken heb moeten aanhoren van jou.
xoxoxoxo
Mijn moeder komt altijd met cognac aanzettenquote:
Beerenburg sinas hoor ik ook wel eens!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder komt altijd met cognac aanzetten
Ook lekker en leuk dat je hier bentquote:Op maandag 18 februari 2013 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder komt altijd met cognac aanzetten
Muhahaquote:Op maandag 18 februari 2013 17:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meisje, ik zeg je.. maak me niet jaloers
Mutsquote:
En ditquote:
Geilllquote:Op maandag 18 februari 2013 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bejaardenlesboseks met Karina hoor
ZEG JIJ NU DAT KARINA BEJAARD IS?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bejaardenlesboseks met Karina hoor
Nee ik moet jullie iets vertellen..quote:Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ZEG JIJ NU DAT KARINA BEJAARD IS?
Consider that doneeequote:Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik hier een topic report over moet maken
Het was zo typisch... alles netjes, alles op orde. En dan vergeet hij dat nog hahahaquote:Op maandag 18 februari 2013 18:44 schreef Kally het volgende:
Wat zit jij Pat te dissen over je gordijnen René
Hmm ik lees net dat jij dat ook nooit doet, dus hij denkt natuurlijk dat jij lichtvrees hebtquote:Op maandag 18 februari 2013 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het was zo typisch... alles netjes, alles op orde. En dan vergeet hij dat nog hahaha![]()
Ik probeer het niet eens. Het is bij een partijtje: uit bed stappen en wegwezennnnnquote:Op maandag 18 februari 2013 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ik lees net dat jij dat ook nooit doet, dus hij denkt natuurlijk dat jij lichtvrees hebt
Zie je, hij denkt dat jij ze dicht wil houdenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik probeer het niet eens. Het is bij een partijtje: uit bed stappen en wegwezennnnn
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook lekker en leuk dat je hier bent![]()
Het is hier vrij stil hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 19:07 schreef Uccie het volgende:
[..]Hoi Kally....jullie zijn zo gezellig
en bij veel van de ander subfora voel ik me niet zo thuis.
Ja ik ben nu druk bezig met het uitzoeken wie er bij wie in huis woont hierquote:Op maandag 18 februari 2013 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is hier vrij stil hoor
Maar lekker blijven
Ik woon nóg thuis, ik heb een relaaaazie met Renesite en kutjebots wel eens met Kally.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ben nu druk bezig met het uitzoeken wie er bij wie in huis woont hier
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik woon nóg thuis, ik heb een relaaaazie met Renesite en kutjebots wel eens met Kally.
Ik woon alleen, met mijn kindjesquote:Op maandag 18 februari 2013 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik woon ook alleen, mijn kindjes hebben een snavel en verenquote:
Oh ja ik heb nog 4 kattenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik woon ook alleen, mijn kindjes hebben een snavel en veren
Klinkt gezellig!!quote:
Ik heb geen levenquote:
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op maandag 18 februari 2013 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen leven
2 zoons en 4 katten
Echt?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Ik woon samen met mijn man Harry in bejaardentehuis De Zonnebloem te Apeldoorn.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik woon samen met mijn man Harry in bejaardentehuis De Zonnebloem te Apeldoorn.
In het bejaardentehuis?!quote:Op maandag 18 februari 2013 19:28 schreef Lutte het volgende:
En we kunnen inderdaad wat nieuwe aanwas gebruiken
quote:
En ik om Kally dus wij hebben elkaar wel gevondenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:29 schreef Kally het volgende:
Uccie heeft humor zat, want ik lag zaterdag in een deuk om haar
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik om Kally dus wij hebben elkaar wel gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |