Je hebt dus 25 euro naar ze overgemaakt. Vervolgens een e-mail gestuurd met een link naar het topic op internet waar jij ze belachelijk loopt te maken. Dat is ronduit sociopatisch gedrag.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:44 schreef Foxy00 het volgende:
Borbit, zij hebben gewoon link van dit topic hoor
Echt helpen is het ook niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:37 schreef Dimens het volgende:
En juist door ze te helpen hoeven ze nu nog steeds niets te doen en teren ze op jouw geld.
Neehoor ik heb ze telefonisch vermeldt dat ik de gang van zaken niet vind kunnen. Ik help hun keer op keer, ze vragen om geld, krijgen dit en vragen dan nog meer? Terwijl ze nu blut zijn omdat zij dure wandelschoenen moest hebben terwijl ze nooit de deur uit komen tenzij met de auto? Ja doei, stuur die schoenen maar terug.,..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:52 schreef borbit het volgende:
[..]
Je hebt dus 25 euro naar ze overgemaakt. Vervolgens een e-mail gestuurd met een link naar het topic op internet waar jij ze belachelijk loopt te maken. Dat is ronduit sociopatisch gedrag.
Scherpe en behoorlijk overtuigende opmerking. Scherpquote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:52 schreef borbit het volgende:
[..]
Je hebt dus 25 euro naar ze overgemaakt. Vervolgens een e-mail gestuurd met een link naar het topic op internet waar jij ze belachelijk loopt te maken. Dat is ronduit sociopatisch gedrag.
Jij bent echt een beetje ziek in je hoofd. Je geeft 25 euro om vervolgens jezelf een soort status te geven waarin je hun iedere uitgave kan bekritiseren. Wat is überhaupt je relatie tot deze mensen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:58 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Neehoor ik heb ze telefonisch vermeldt dat ik de gang van zaken niet vind kunnen. Ik help hun keer op keer, ze vragen om geld, krijgen dit en vragen dan nog meer? Terwijl ze nu blut zijn omdat zij dure wandelschoenen moest hebben terwijl ze nooit de deur uit komen tenzij met de auto? Ja doei, stuur die schoenen maar terug.,..
Zij waren het daar nog niet zo mee eens en heb gewoon gezegd dat ik hiervan eens een topic zou maken. Kijken wat anderen er van vinden.
Als jij 100 euro per week hebt om van te leven, te eten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 03:04 schreef borbit het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje ziek in je hoofd. Je geeft 25 euro om vervolgens jezelf een soort status te geven waarin je hun iedere uitgave kan bekritiseren. Wat is überhaupt je relatie tot deze mensen?
Lolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 03:04 schreef borbit het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje ziek in je hoofd. Je geeft 25 euro om vervolgens jezelf een soort status te geven waarin je hun iedere uitgave kan bekritiseren. Wat is überhaupt je relatie tot deze mensen?
Als hier iemand een topic opent om andere mensen in de zeik te zetten, okee. Kan gebeuren. Dat doen meer mensen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 03:16 schreef heiden6 het volgende:
Wat een tokkies joh! Dat mensen dat hier nog gaan verdedigen.
Lamaar. Mosterd, maaltijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:52 schreef borbit het volgende:
[..]
Die mensen hebben een probleem, dat stimuleer je door ze weer geld te geven natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 03:13 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Als jij 100 euro per week hebt om van te leven, te eten.
Ga jij dan schoenen van 190 euro kopen?
Of een badpak van die prijs, terwijl je 1 keer per jaar zwemt?
bij een beetje moeder gaat sowiezo altijd het kind voor de schoenen. Ze liep niet op blote voeten hoor... Heeft meer als genoeg schoenen
Tsja, da's idd nu ook niet direct het pad wat ik zou bewandelen. Aan de andere kant, iedereen hier zegt toch altijd dingen in de trend van "Open er een topic over" of "Hihi, geef hem/haar de link naar dit topic"?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:52 schreef borbit het volgende:
[..]
nou daar hadden ze kennelijk niet zoveel moeite mee, ze zijn even 1.5 dag stil geweest.. tot ik gisteravond mijn wasmahine te koop gezet heb, omdat ik een nieuwe heb gekocht... Die oude was 6kg ik heb nu 8... .quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:12 schreef destrovel het volgende:
[..]
Tsja, da's idd nu ook niet direct het pad wat ik zou bewandelen. Aan de andere kant, iedereen hier zegt toch altijd dingen in de trend van "Open er een topic over" of "Hihi, geef hem/haar de link naar dit topic"?
Overigens is de opmerking dat TS na een schenking van 25eu nog geen recht heeft over hun uitgaven te beslissen raak. Anders is het uiteraard als TS 25eu geeft met de woorden "om eten van te kopen" en ze dat gebruiken om teringzooi te kopen.
Blijf er echter bij dat de "vrienden" van TS (hoewel ik betwijfel of ze TS nog willen aankijken als ze dit topic lezen) trieste snuiters zijn die hun eigen welvaart boven het welzijn van hun kind stellen.
boeiend wat voor een wasmachine jij hebt. Ik geloof geen moer meer van dit topic.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:44 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
nou daar hadden ze kennelijk niet zoveel moeite mee, ze zijn even 1.5 dag stil geweest.. tot ik gisteravond mijn wasmahine te koop gezet heb, omdat ik een nieuwe heb gekocht... Die oude was 6kg ik heb nu 8... .
Kreeg ik ineens weer een berichtje of ik die wasmachien niet even gratis en voor niks aan hun wilde komen brengen hahahhaah
Over mijn pik?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
boeiend wat voor een wasmachine jij hebt. Ik geloof geen moer meer van dit topic.
Je komt hier alleen maar om je over je pik te laten strelen. Vroeger nooit geen complimentjes gekregen?
Gelukkig ben ik niet de enige die hier zo denkt.
oh je bent een vrouw. Verklaard alles.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Over mijn pik?
Doe je best. succes met zoeken
Jij hebt een wasmachine, ik heb wasgoed. Trouwen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Over mijn pik?
Doe je best. succes met zoeken
helaas, allready got a ring on my finger hihih, maar ik wil je best adopteren hoor!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:24 schreef destrovel het volgende:
[..]
Jij hebt een wasmachine, ik heb wasgoed. Trouwen?
Ook goed, al eis ik als adoptieFOK!-er wel kost en inwoning in de randstadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:50 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
helaas, allready got a ring on my finger hihih, maar ik wil je best adopteren hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |