Moet ik dat dunne kind dan maar met honger naar school laten gaan, terwijl 2 ouders van 130kg nog wel ff door kunnen teren op hun reserves?quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:37 schreef Dimens het volgende:
En juist door ze te helpen hoeven ze nu nog steeds niets te doen en teren ze op jouw geld.
En nu gaan ze dat geld uitgeven aan eten voor dat kind en niet aan eten voor zichzelf?quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:42 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Moet ik dat dunne kind dan maar met honger naar school laten gaan, terwijl 2 ouders van 130kg nog wel ff door kunnen teren op hun reserves?
Nog niet al vreten ze dr voor 9 dagen chips aan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
En nu gaan ze dat geld uitgeven aan eten voor dat kind en niet aan eten voor zichzelf?
Neee gek, 50 per week. Haha 50 per maand is niet te doen. Maar wij roken ook allebei, dat kostte ook 25 per week... En dus heb ik t al met al van 25 per week gedaan. Toch best knap al zeg ik t zelf!quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:47 schreef datismijnmening het volgende:
50 euro per maand voor boodschappenknap dat je dat voor elkaar hebt gekregen.
Maar inderdaad te gek voor woorden dat als je geld krijgt van iemand dat je nog gaat zeiken over hoeveel het is. Ja en amen zijn de juiste woorden zolang de lening nog niet afbetaalt is
Net als je denkt dat het paupergehalte niet hoger kan, blijkt het toch te kunnen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:49 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Neee gek, 50 per week. Haha 50 per maand is niet te doen. Maar wij roken ook allebei, dat kostte ook 25 per week... En dus heb ik t al met al van 25 per week gedaan. Toch best knap al zeg ik t zelf!
Zij roken overigens ook, allebei sigaretten. Wel die van de aldi, maar tel toch maar eens 14 pakjes per week! Gaan ze toch lekker shag roken! hebben wij ook gemoeten
Goeie vraag... Ik ben potverdomme de boerenleenbank niet! Mn vriend zou is moeten weten dat ik daar geld naar gedaan heb hahahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:48 schreef Dimens het volgende:
Waarom ben je überhaupt bevriend met die mensen?
Dan maar pauper, ik heb geen dag zonder eten gezeten!quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het paupergehalte niet hoger kan, blijkt het toch te kunnen.
Daarmee had ik het niet over jou.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:52 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Dan maar pauper, ik heb geen dag zonder eten gezeten!
Dan nog is voor 100 shag en 100 boodschappen p/m ook aan de zieke kant.. Maar ik heb goed gegeten.. Al zeg ik t zelfquote:Op donderdag 14 februari 2013 01:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarmee had ik het niet over jou.
Je vriend weet er niks van? Kan nog leuke gesprekken opleveren tijdens het eten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:50 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Goeie vraag... Ik ben potverdomme de boerenleenbank niet! Mn vriend zou is moeten weten dat ik daar geld naar gedaan heb hahaha
Ik verdien mn eigen geld, en we hebben aparte rekeningen.... Zolang ik toch goed voor hem zorg (ik doe alleen boodschappen, hihi) heeft hij toch geen reden om te vragen waarom ik 25 euro uitgeef? Of ik nou naar de pedicure ga of hun ff de brand uit help maakt dan ook geen zak uit lijkt mij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:57 schreef SarsaEd het volgende:
[..]
Je vriend weet er niks van? Kan nog leuke gesprekken opleveren tijdens het eten.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:04 schreef Foxy00 het volgende:
Kind mogen ze brengen hoor, dat wil ik best een week in huis nemen.... Geen problemen mee.. Maar zij kunnen best een paar dagen weten wat honger is... Hebben genoeg reserves
Helaas ben ik bekend met zulke figuren en is er niks wat je kan doen. Enigste wat "helpt" is ze met rust laten en zichzelf verder naar de tiefus laten helpen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:31 schreef Foxy00 het volgende:
En ik had toch ook een tablet, En ik heb notabene met mijn verjaardag 2 x uitgegeten en thuis ook nog kabeljauw gegeten, En ik laat elke maand zeker n keer of 6 de shoarmaboer komen.. KON ER DAN NIET WAT MEER GELD VANAF...
Hier hield ik eigenlijk al op met lezen....quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:48 schreef Dimens het volgende:
Maar om ook even een leuk verhaal te posten over mensen die vragen of er nog wat vanaf kan.
Laatst kwam er een Islamitisch gezin van 5
Toen ik nog in een winkel werkte had ik ook altijd last van dat soort mensen. ALTIJD vroegen ze om korting en als je ze dan korting gaf, moest er nog meer vanaf. Uiteindelijk ook maar gestopt met proberen te verkopen want 9/10 koopt toch niets tenzij je het onder de inkoopprijs zou verkopen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier hield ik eigenlijk al op met lezen....
Wat een sneue figuren
Ik hou van honden <3quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:26 schreef CrashO het volgende:
op. En dan zit jij met honden. En waarschijnlijk nemen ze daarna gewoon weer nieuwe honden omdat "ze zo eenzaam
Dit dus...quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, je bent niet opgelicht, je hebt dat geld vrijwillig gegeven aan mensen die je kent.. En wel 25 hele eurotjes.. Poeh, poeh...
Dat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:37 schreef Dimens het volgende:
En juist door ze te helpen hoeven ze nu nog steeds niets te doen en teren ze op jouw geld.
Ik herken het. Op de middelbare school werkte ik als bijbaantje bij de Boerenbond. Daar kwamen gewoon Islamieten afdingen op hondenvoer en dergelijkequote:Op donderdag 14 februari 2013 02:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toen ik nog in een winkel werkte had ik ook altijd last van dat soort mensen. ALTIJD vroegen ze om korting en als je ze dan korting gaf, moest er nog meer vanaf. Uiteindelijk ook maar gestopt met proberen te verkopen want 9/10 koopt toch niets tenzij je het onder de inkoopprijs zou verkopen.
Nederlanders zijn er niets bij.
Als jij werkt en alleen boodschappen doet, doe je ook niet bepaald gelijkwaardig mee in je relatie...quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:59 schreef Foxy00 het volgende:
[..]
Ik verdien mn eigen geld, en we hebben aparte rekeningen.... Zolang ik toch goed voor hem zorg (ik doe alleen boodschappen, hihi) heeft hij toch geen reden om te vragen waarom ik 25 euro uitgeef? Of ik nou naar de pedicure ga of hun ff de brand uit help maakt dan ook geen zak uit lijkt mij.
Mijn handen zouden jeukenquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:48 schreef Dimens het volgende:
'Ey vriend, wij mogen geen vlees wat niet halal is geslacht. Wij zijn Islamitisch, zie je dat niet of zo?'
-'Nee vriend. Het bord en de rest van de groente is nu besmet. Ik wil een nieuw boord met groenten die niet in aanraking zijn gekomen met jullie vlees.'
'Kan je niet nog een beetje korting geven? Mijn kinderen vonden het namelijk niet zo lekker.'
Ik en mijn vrouw eten voor gemiddeld ook zo'n 600,= per maand. Maar dat is ook een paar keer take-away van een restaurant (zo'n 35,= per keer) Op zich geen schokkende cijfers, zeker niet met een kind of 2 (luiers en shit).quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:51 schreef Maharbal het volgende:
Overigens zag ik ergens ¤ 600 per maand aan eten voorbij komen. Why
van andere horen hoe goed ze is. Mensen die met veel uitroeptekens typen zijn sowieso niet serieus te nemen. Ts klaagt vrienden dit en dat maar zelf doet ze het zo goed en kan ze alles.quote:
Ik snap dat het mogelijk is, ik vroeg me alleen af waarom.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:54 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Ik en mijn vrouw eten voor gemiddeld ook zo'n 600,= per maand. Maar dat is ook een paar keer take-away van een restaurant (zo'n 35,= per keer) Op zich geen schokkende cijfers, zeker niet met een kind of 2 (luiers en shit).
Da's maar 20 euro per dag, kan je net een daghap voor halen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:51 schreef Maharbal het volgende:
Dank voor deze rekenkundige toelichting.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Da's maar 20 euro per dag, kan je net een daghap voor halen.
Je eet luiers?quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:54 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Ik en mijn vrouw eten voor gemiddeld ook zo'n 600,= per maand. Maar dat is ook een paar keer take-away van een restaurant (zo'n 35,= per keer) Op zich geen schokkende cijfers, zeker niet met een kind of 2 (luiers en shit).
Nou ja, boodschappen dan, is niet altijd 100% etenswaar, uiteraard. Pleepapier, tissues, deo etc.etc. moet je er ook bij rekenen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Je eet luiers?
Verder is 600 euro per maand alleen voor eten en drinken met zijn tweeën wel redelijk veel. Ik kom in een slechte maand tot de 200 in mijn eentje. En dan heb ik ook wel eens afhaal.
Dit dus, met dit soort vrienden zou ik heel snel klaar zijn. Verder lijkt me dit meer een klaagbaaktopic.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:59 schreef Scorpie het volgende:
Dit zijn geen vrienden dit zijn parasieten. Deze dien je te verwijderen uit je kennissenkring.
Korter dan dit kun je de verzorgingsstaat eigenlijk niet samenvatten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 01:37 schreef Dimens het volgende:
Bij dit soort mensen gaat dat geld dan ook weer op aan iets belachelijks..quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:04 schreef VacaLoca het volgende:
Als ze stoppen met roken hebben ze genoeg geld.
Van ruilen komt huilen zeggen ze, van vrienden geld lenen vaak ook... vooral als het eigenlijk niet echte vrienden zijn.
(Al is dit topic 50% klacht over hun en 50% pochen met hoe breed je zit op je 22e)
indd beetje met zijn tweeën uit eten kost al gauw 75-100 euro... dus 600 euro per maand is zeker wel redelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:54 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Dan blijft 600 euro nog heel veel voor twee personen of je moet met goud opgedampt pleepapier gebruiken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:57 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Nou ja, boodschappen dan, is niet altijd 100% etenswaar, uiteraard. Pleepapier, tissues, deo etc.etc. moet je er ook bij rekenen.
wat eet jij?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:58 schreef summer2bird het volgende:
Ik kom rond met 40 per maand, en er zijn zat die met minder kunnen.
Gewoon niets meer geven TS.
Dat lijkt me sterk. Sterker nog, ik geloof je niet.quote:
Heeft mn moeder ook al meerdere keren gehad. Ze werkt in de horeca bij een woonzorgcentrum, dus daar komen ook werknemers van het bedrijf hun lunch halen. Vrouwke bestelt dus een broodje gezond en mn moeder vraagt: met alles erop? (wat dus inhoud: ham, kaas, komkommer, tomaat). antwoord: ja. Brengt ze het broodje, wordt ze verrot gescholden omdat ze er ham op durft te doen. "Ik ben islamitisch dat zie je toch wel!!"quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:48 schreef Dimens het volgende:
Ik zet dus het bordje met de gerechten om in de kaasfondue te dopen op tafel zegt de man; 'Ey vriend, wij mogen geen vlees wat niet halal is geslacht. Wij zijn Islamitisch, zie je dat niet of zo?'
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:51 schreef Maharbal het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |