vit D was niet aanwezig in het bloed, lol, gelijk die laborant bellen naar de dokterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
bf% verlagen en you'll be just fine
Ben wel benieuwd naar dat niveau, we zijn allemaal wel deficientquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vit D was niet aanwezig in het bloed, lol, gelijk die laborant bellen naar de dokter
Heb nu wel vit d pillen, dus het was best erg,lolquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar dat niveau, we zijn allemaal wel deficient
Mijn zus zat ook zo laag, die kreeg direct injecties vit D.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heb nu wel vit d pillen, dus het was best erg,lol
met het voorjaar en de korte strakke truitjes ben ik meer buiten te vinden
Als je progressie boekt zou ik niet eens stoppen met SS. Meest gebruikte BB schemas zijn waarschijnlijk geheel anders dan degene die je opnoemd maar die je opnoemd zijn wel effectiefquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik twijfel nog of ik na SS eerst nog madcow moet gaan doen of een split bodybuilding schema.
Wat zijn trouwens de meest gebruikte BB schema's? Is er iets als SS/Madcow alleen voor BB?
Dit is wel een mooi overzicht van SS en verwanten. Misschien heb je er wat aan. ]quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik twijfel nog of ik na SS eerst nog madcow moet gaan doen of een split bodybuilding schema.
Wat zijn trouwens de meest gebruikte BB schema's? Is er iets als SS/Madcow alleen voor BB?
Ze zeggen al heel lang dat 36 en 38 besteld zijn, maarja nog niks gezien. Ben benieuwd wanneer de spiegels terugkomenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Meh ik ook. Had bijna zin om morgen speciaal squats te gaan doen
.
Maarja, binnenkort zal het wel komen toch? Paar gasten hadden laatst met de manager gepraat en die vertelde het ook. Squatrack en dumbbells tot 40kg.
Zijn ook allemaal voor powerliftingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is wel een mooi overzicht van SS en verwanten. Misschien heb je er wat aan. ]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=106677331&page=1
Zijn net zo goed voor een beginnend bber te gebruiken. Verre uit de beste optie zelf met wellicht HST er nog aan toegevoegd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal voor powerlifting
Enige gym wat ik weet is een "hardcore" gym, maar er zitten er ook een paar in mijn gym die daar vertrokken zijn wegens slechte, agressieve sfeer, hoor er wel vaker slechte dingen over.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:00 schreef ArteSuave het volgende:
Geen squatrek en dumbells onder de 40kg is geen gym. Vertrekken en een betere zoeken!
hmm nja ieder zijn ding anders gewoon een keer proeflesje dan merk je dat snel genoegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Enige gym wat ik weet is een "hardcore" gym, maar er zitten er ook een paar in mijn gym die daar vertrokken zijn wegens slechte, agressieve sfeer, hoor er wel vaker slechte dingen over.
Roid raids gyms, altijd lachen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Enige gym wat ik weet is een "hardcore" gym, maar er zitten er ook een paar in mijn gym die daar vertrokken zijn wegens slechte, agressieve sfeer, hoor er wel vaker slechte dingen over.
Yup, dat is wel een idee. Maar krigj je helaas niet de sfeer op lange termijn mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:06 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
hmm nja ieder zijn ding anders gewoon een keer proeflesje dan merk je dat snel genoeg
Ik zit zelf bij Josine, heeft in ieder geval wel een squatrek. Helaas geen dumbbells zwaarder dan 38kg vreemd genoeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:07 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup, dat is wel een idee. Maar krigj je helaas niet de sfeer op lange termijn mee.
@sapstengel: Weet jij nog dingen over josine en back to basics? Josine heeft geloof ik ook veel goede spullen, en ook de luxe zoals HC
Apd? Josine is geen franchise toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:26 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik zit zelf bij Josine, heeft in ieder geval wel een squatrek. Helaas geen dumbbells zwaarder dan 38kg vreemd genoeg.
Klopt. Maar deze gym is van de trainer van Badr Hari en heb verhalen gehoord van trainingsmaatjes die daar vrienden hadden trainen:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:08 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Jep bent hardcore of je bent het niet hahaha
Papa Mike is de eigenaar?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Maar deze gym is van de trainer van Badr Hari en heb verhalen gehoord van trainingsmaatjes die daar vrienden hadden trainen:
- Je wordt bijna gepusht om te juicen. Als ze potentie in je zien, dan komen ze snel genoeg naar je toe met een "wondermiddeltje".
- Gast had jaarcontract daar, maar wilde opzeggen. Het contract is toen toch verlengd, wat vervolgens via de politie beëindigd moest worden.
- Gast kwam daar trainen en werd ook verleid tot juicen. Hij weigerde en de reactie was "dan heb je hier ook niks te zoeken!". Dat terwijl zijn jaarcontract net een paar maanden liep. Maarja, lekker teruggaan om te trainen doe je dan ook niet.
Geen squatrack is wel erg jammer inderdaad, maar ik heb hoop dat die komt. 40kg dumbbells gebruik ik nog met geen enkele oefening, dus mis ik ook niet.
Josine schijnt een goede gym te zijn ja. Helaas voor mij te ver weg. Ik heb persoonlijk geen zin in 20m heen fietsen, trainen, 20m terug fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |