Dit is een goed boek hier over Carbon. mark rippetoe; practical programmingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe dit nu precies zit.
Ja natuurlijk. Ik wissel ook wel gewoon een beetje is inderdaad verfrissend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar andere oefeningen voor dezelfde spiergroep kan wel heel verfrissend werken. Juist omdat je een andere beweging maakt zul je bv ook andere spieren meepikken als assistentie.
Toen ze in mijn oude gym een nieuw squatrek hadden werd het als curlrek gebruiktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:34 schreef Pastapipos het volgende:
Ik kreeg net een bericht met foto dat we een squatrek hebenEn ook weer spiegels terug na de verbouwing, eindelijk
Het lichaam past zich aan door middel van overload. Je zal dus sterkere spieren/banden/botten krijgen als de stimulus groot genoeg is om een overload te creëren. Hiernaast leert het CNS zich bepaalde patronen(bewegingen) aan en zal het efficiënter te werk gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe dit nu precies zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Echt? Dat hebben ze dan vanmiddag nog neergezet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:34 schreef Pastapipos het volgende:
Ik kreeg net een bericht met foto dat we een squatrek hebenEn ook weer spiegels terug na de verbouwing, eindelijk
Klopt, maar dat het blijft onzin wat je er ook aan koppelt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:08 schreef Diabox het volgende:
Muscle confusion is ook gewoon weer zo'n fancy naam voor, welja, whatever de auteur er aan wil koppelen.
Je weet dat ik hem in de spoiler had gezet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
Basically my best tip for workouts is muscle confusion.
When I hit the rack I try to make as much noise as possible, knocking the weights together, kicking my water bottle, anything that will confuse my muscles.
The next thing I do is grunt and scream as I'm lifting, this creates brain confusion and in turn creates muscle confusion.
Niet gezien, ik lees altijd te snel over spoilers heen. Is een bb.com misc copypasta trouwensquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je weet dat ik hem in de spoiler had gezet?
Wtf, dat is helemaal bizarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:32 schreef Snakey het volgende:
Als je dit ziet valt de tuinen nog wel mee. http://www.lamuscle.com/products/lawhey2kg
£95,99 voor een pot whey.![]()
Ik zag het hier op tv, vreselijke reclame. Voor degenen die een enge oogbalziekte op willen lopen: here you go:
UK reacties: http://www.uk-muscle.co.u(...)-whey-seriously.html
Ik kon haar na 1 minuut van haar gebrabbel al niet meer uitstaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wtf, dat is helemaal bizar.
Maar hoezo enge oogziekte, zou die chick wel geven.
Oh, blijkbaar is t van andere sportschool en loopt ie me te fuckenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt? Dat hebben ze dan vanmiddag nog neergezet.
Was zelf om 15:00 klaar met trainen, toen was het er nog niet.
Teabagging her...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
Die hoge stem en manier van praten is nogal vervelend ja. Maarja, dat hoor je niet als ze haar mond vol heeft...
Hoe heb je gemeten en wat is je bf% ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:25 schreef THEFXR het volgende:
de tyfus,
Ik ben een bitch aan het worden, mijn oestrogeen level is te hoog![]()
Testo was wel goed.
zoekt online androgel leverancier
gemeten door het bloedprikken en bf is hoog.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe heb je gemeten en wat is je bf% ?
bf% verlagen en you'll be just finequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gemeten door het bloedprikken en bf is hoog.
Meh ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar is t van andere sportschool en loopt ie me te fuckenzat me al te verheugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |