Bij push of pull kan je niet echt van een hefboomeffect spreken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kracht x arm (afstand) = kracht x arm (afstand)
Hoe groter de hefboom, des meer kracht er geleverd moet worden.
1 of 2 centimeter kan al heeel erg veel uitmaken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bij push of pull kan je niet echt van een hefboomeffect spreken.
kquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:05 schreef moonhammer het volgende:
Eiwitreepje geprobeerd net (gratis bij bestelling Whey) en die dingen zijn echt niet lekker....
Pindakaas, gemalen havermout en whey mengen en tot een reep kleien. Dan evt bedekken met chocola en geschaafde amandelen of kokos.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:05 schreef moonhammer het volgende:
Eiwitreepje geprobeerd net (gratis bij bestelling Whey) en die dingen zijn echt niet lekker....
Je stats lijken op die van mij. Ik ben 1m73, 64kg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:08 schreef esv7 het volgende:
Ik ben nu al even bezig maar de verhoudingen blijven verder uit elkaar lopen. Vooral mijn bench gaat niet hard, nu op45 kg terwijl mijn bor nu op 52,5 kg en mijn dl op 105kg zitten. Millitairy press op 37,5kg en squat nu 62,5.
Zou ik nu meer aandacht aan de borst moeten besteden of is dit redelijk normaal?
Ik ben 1,78 en iets zwaarder maar weet het niet precies.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:19 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Je stats lijken op die van mij. Ik ben 1m73, 64kg.
Bench: 60
Press: 37,5
Squat: 75
Deadlift: 107,5
Kun je nog elke training gewichten toevoegen?
Maar jij bent al lang genoeg bezig dat je ook niet meer hoeft te verwachten dat je elke training kan verhogen. Lijkt me juist een goed iets.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:33 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik ben 1,78 en iets zwaarder maar weet het niet precies.
En ik kan niet elke training verhogen, jij wel?
Ik heb ongeveer anderhalf jaar 8 maanden getraind. Ik ben nu opnieuw begonnen en ik zit nu in mijn 4de week en tot nu toe heb ik elke week mogen verhogen. Ik ben ongeveer 1 kg aangekomen ook. Deze week heb ik een week rust genomen maar ik verwacht toch nog wel minimaal 1 a 2 maanden te kunnen verhogen. Mijn doel is om "intermediate" level te bereiken zo snel mogelijk. Gegevens komen van exrx.net:quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:33 schreef esv7 het volgende:
.
En ik kan niet elke training verhogen, jij wel?
1 2 3 4 5 | Ex Intermediate Goal 2013 Squat 100kg 120kg Bench 75kg 100kg Deadlift 115kg 140kg Military 52,5kg 60kg |
goal voor bench ligt vrij hoog in vergelijking met de rest.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:41 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer anderhalf jaar 8 maanden getraind. Ik ben nu opnieuw begonnen en ik zit nu in mijn 4de week en tot nu toe heb ik elke week mogen verhogen. Ik ben ongeveer 1 kg aangekomen ook. Deze week heb ik een week rust genomen maar ik verwacht toch nog wel minimaal 1 a 2 maanden te kunnen verhogen. Mijn doel is om "intermediate" level te bereiken zo snel mogelijk. Gegevens komen van exrx.net:
[ code verwijderd ]
Doelen voor 2013 staan ernaast. Geen idee of het haalbaar is, dat is even afwachten. Volgens mijn schema bereik ik mijn intermediate doel binnen 6 weken. Daarna train ik door totdat ik mijn plateau bereik, daarna ga ik door met 531.
Ik zie nu idd ook dat ik meer kg toevoeg bij bench dan bij squat. Ik denk dat 85kg dan een stuk realistischer is. Wat denk jij?quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:43 schreef Agentperry het volgende:
[..]
goal voor bench ligt vrij hoog in vergelijking met de rest
Heb mijn post geëditquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:45 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Ik zie nu idd ook dat ik meer kg toevoeg bij bench dan bij squat. Ik denk dat 85kg dan een stuk realistischer is. Wat denk jij?
Hoe lang en zwaar weeg je? En hoe lang duurde het om tot deze stats te komen. Ben benieuwd...quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:43 schreef Agentperry het volgende:
[..]
goal voor bench ligt vrij hoog in vergelijking met de rest.
Voor mijn pauze van het trainen waren dat ongeveer mijn stats alleen bench was een stuk lager(5x80) en sq(5x125) en dl(5x150) iets hoger.
Oh dat is dan weer wat anders.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:41 schreef banaliteit het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer anderhalf jaar 8 maanden getraind. Ik ben nu opnieuw begonnen en ik zit nu in mijn 4de week en tot nu toe heb ik elke week mogen verhogen. Ik ben ongeveer 1 kg aangekomen ook. Deze week heb ik een week rust genomen maar ik verwacht toch nog wel minimaal 1 a 2 maanden te kunnen verhogen. Mijn doel is om "intermediate" level te bereiken zo snel mogelijk. Gegevens komen van exrx.net:
[ code verwijderd ]
Doelen voor 2013 staan ernaast. Geen idee of het haalbaar is, dat is even afwachten. Volgens mijn schema bereik ik mijn intermediate doel binnen 6 weken. Daarna train ik door totdat ik mijn plateau bereik, daarna ga ik door met 531.
Waarom trainen jullie bij rare gyms.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Bij mijn nieuwe gym zijn de stangen trouwens niet gelabeld waardoor het altijd een verrassing is hoe zwaar de workout wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |